Hotel Azuline Hotel Bergantin

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Azuline Hotel Bergantin voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel Azuline Hotel Bergantin

• 8Gezina21-08-2016

Prima hotel lekker eten goede ligging was perfect

Het eten was heerlijk veel variatie! Kamer premium heel netjes en zeer schoon. Vriendelijk personeel. Kortom aan te bevelen.

• 9W vd Voorde10-08-2016

heerlijk

Wij hebben een bijzonder fijne week gehad. Personeel was heel vriendelijk. Het eten was geweldig. Er zat altijd wel eten bij wat wij lekker vonden. Heel veel fruit. Kamers waren erg gehorig, maar oordopjes in en niets meer gehoord. Zaten 1e verdieping naast de lift. Fijne zwembaden of de weg schuin oversteken naar het strand. In de avond was er animatie. Voor kleine kinderen een leuke kids club. Vlakbij winkeltjes en supermarkt en midgetgolf . Voor herhaling vatbaar. Dochters 18 en 14 jaar hebben het ook erg naar hun zin gehad. Minpunt: heel veel Engelsen die de handdoeken sochtends vroeg al neerleggen. Dat zou verboden moeten worden.

• 8Peet05-08-2016

Fantastisch hotel

Groot, schoon en gezellig hotel, eten is prima, kamers zijn gehorig, 2 zwembaden en apart kinderzwembad, voldoende ligbedden, leuke animatie, op Ibiza kun je alle kanten uit, de boottaxi bij hotel mar amantis voor 2,50 ben je in het centrum van San Antonio daar is ook het busstation voor 2 euro naar Ibizastad en 3,50 naar Playa d'bossa waar de dj s draaien of zondagavond naar het Hard Rockhotel 80 90 party 20 euro entree.

• 9Mila12-07-2016

fantastisch!

het is een super hotel! echt genoten alleen is het zwembad niet heel heel groot maar wel prima zelf in de herfst!

• 8Mevr. de Berg11-07-2016

Prima hotel!

Een prima hotel. Alles is schoon (zowel de kamer als de gezamenlijke ruimten), animatie/entertainment doet haar best, vriendelijk personeel, leuk zwembad (meerdere zwembaden), meer dan genoeg ligbedden. Niets mis mee, zeker niet gelet op de prijs-/kwaliteitverhouding.

Ligging is prima. Een leuke wandeling van een klein half uurtje over de boulevard en je bent in het centrum van San Antonio.

Mensen die over het eten zeuren: dit is geheel onterecht. Ik vind het zelfs schandalig verwend om hierover te klagen. Er is meer dan genoeg keuze en voor een ieder wat wils. Als je hier niets lust, dan ligt dat aan jezelf. Voor deze prijs kun je geen vijfsterren maaltijden verwachten. Maar er is echt wel zorg aan het eten besteed.

De kamers zijn prima. Ze worden goed schoongemaakt en zijn ruim genoeg. Wij sliepen met onze kleine van 1 jaar op de 5e verdieping. Dit is de verdieping waar veel gezinnen slapen. Een rustige verdieping (hadden wij van te voren ook aangevraagd). Kamers zijn wel gehorig, maar hier hadden wij dus weinig last van. Mijn ouders die op de 2e verdieping lagen hadden 's nachts veel last van Engelsen die terug kwamen van het stappen. Dit was hun enige 'minpunt'.

Wifi-verbinding is erg slecht. Je moet betalen voor Wifi (10 euro voor 3 dagen en 20 euro voor een week). Vervolgens heb je heel slecht bereik. Wij hebben dit aangegeven en kregen zonder problemen het geld terug.

Kortom: een prima en schoon hotel, goede prijs-/kwaliteitverhouding. Ligging is prima; niet in een al te drukke omgeving, maar je kunt de drukte zo opzoeken indien gewenst. Genoeg vertier in het hotel voor kinderen, mooie zwembaden.

Met jonge kinderen

• 6Linda13-05-2016

Geen aanrader voor rustzoekers die graag goed eten

We zouden eigenlijk in Azuline Mar Amantis zitten, maar bij aankomst bleek dat hotel overboekt en kwamen we in Bergantin terecht. Eén grote drukte, inclusief dronken Britten. We kregen (waarschijnlijk als goedmakertje, misschien als fout) een All-inclusive bandje, waar we aanvankelijk erg blij mee waren. Echter was op het bier na niks van de bar echt te drinken. Ook het eten was niet om over naar huis te schrijven, erg smakeloos en vet. Nadat we ook nog eens 10 euro moesten betalen voor 3 dagen wifi, en 10 euro voor de afstandsbediening van de televisie, waren we erover uit dat Bergantin geen hotel voor ons was. Als je op zoek bent naar een goedkoop hotel waar je makkelijk kan eten en bij het zwembad kan liggen, dan is dit prima. Als je op zoek bent naar een ontspannen vakantie met goed eten, ga hier dan niet heen.

• 7Mark21-12-2015

Super gehad

Mooi hotel met goede kamers. Wel wat gehorig. All incl is top, personeel vriendelijk

• 6jorgos08-09-2015

Matig

Voordelen Hotel: - Redelijk eten - Genoeg zwemgelegenheden ( 2 grote baden en 1 kinderbad). - Genoeg ligbedden en parasols (je hoeft er dus niet om 6 uur uit). - Barpersoneel vriendelijk. - Veel Engelsen maar daar geen problemen mee/van gehad.

Nadelen Hotel: - Het is geen hotel waar je 8+ dagen kan vertoeven, je moet iets gaan ondernemen. - Ondanks dat onze Engelse taal bovengemiddeld is was het moeilijk communiceren met de receptioniste. - Onze kamer was ronduit slecht, achterstallig onderhoud, klein balkonnetje met een te beweegbare reling, alle muren hadden een andere kleur geel... en vergeleken met andere die voor hetzelfde geld hadden geboekt kregen een keurige kamer. Als we een andere kamer wilden, moesten we belachelijk veel bijbetalen.

Ibiza zelf: Zeer mooi, wel prijzig en je kunt als je wilt goed uitgaan!

• 9rombout24-08-2015

relaxt, fantastisch

Zeer vriendelijk personeel goede services redelijk dichtbij het uitgaan. Avondeten Was wat aan de magere kant erg vaak hetzelfde en de bar Was jammer genoeg maar tot 23:00 uur open voor de rest super hotel. Voor prijs kwaliteit

• 9nathalie24-08-2015

TOP VAKANATIE!

het hotel heeft een hele goede ligging en goede services. het ochtend en middag eten was erg goed, het avondeten was iets minder (dit was met all inclusief). het was een erg fijn en prettig verblijf met mooie omgevingen en leuke werknemers/obers.

2 tips over Hotel Azuline Hotel Bergantin

• Van Eeuwijk, 22-06-2015

Vaarexcursies boeken op de kade vlakbij (voordelig) hotel amantis1 vandaar is er ook een voetveer 3€ naar de overzijde van de baai

• Jansen, 05-10-2014

Receptie is erg vriendelijk en behulpzaam! Wifi is tegen betaling maar vrijwel alleen op de kamer beperkt toegankelijk. Eetzaal was niet echt een "vreetschuur" maar mocht van mij wat gezelliger aangekleed worden maar ach je eet wat en bent daar weer weg. Voor ons geen probleem, heb ik wel eens erger gezien. Eten werd vers bereid.Het klimaat was er geweldig, lekker windje erbij en erg warm.Daar waar we voor kwamen !

1 vraag over Hotel Azuline Hotel Bergantin

• Alfons, 06-05-2017

hotel azuline bergabtin

is er een spar winkel dicht

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages