Hotel Azuline Hotel Bergantin

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Azuline Hotel Bergantin voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel Azuline Hotel Bergantin

• 7j.franx21-05-2007

Een leuk en goed verzorgd hotel wat dicht bij het strand ligt. Een paar zaken moeten wel worden aangepakt anders verliest men veel nederlandse gasten.Overgens nederlanders waren en nu ook niet alleen veel engelsen en een paar duitsers en fransen.De engelsen zijn vaak luidruchtig vooral 's nachts luidruchtig en agressief.De kamers zijn prima maar het eten is dramatisch.Soep smaakloos en koud evenals de warme gerechten. Nagerechten minimaal. We zijn geen klagers en lusten altijd alles maar dit was echt een keuken welke van de wel aanwezige ingredienten niets kon maken.

• 5Tack eddy24-07-2006

Ik ben hier in 2004 met mijn vrouw geweest. Nu in 2006 zijn we met een bevriend koppel terug geweest in juli. De gerenoveerde kamers waren prima gedaan! Maar het onderhoud was beneden alle peil,wij zijn er 13 dagen en 12 nachten geweest. En er is maar een maal gedwijld op die hele periode dat we er waren ;en het stof is er nooit afgedaan. De matrassen waren rot versleten en de veren staken in je rug. En de parassols aan het zwembad waren al overgenomen door families motten. Zodat de ijzeren pinnen er doorstaken,en ze eruit zagen als overgewaaide paraplus. En het eten is er ook zwaar op achteruit gegaan,veel minder keuze dan ons laatste bezoek . Zo zie je maar overgenomen worden door een keten gaat meestal ten koste van kwaliteit en comfort,indien dit niet verbetert zien ze ons hier niet meer terug.

• 9Luisa de Ibiza02-06-2006

algemene impressie was zeer goed, spijtig dat het zo lawaaierig was. Een goede nachtrust hoorde er niet bij. Overwegend Engels publiek.

• 8Els30-05-2005

Hier ben ik geweest met een vriendin in juli 2003. Mooi hotel, tot mijn grote spijt wel wat te afgelegen. Privéstrand was mooi en goed onderhouden. De keuken was niet slecht, hoewel het ontbijt ook weer een beetje te wensen over liet, een vers kopje koffie en vers fruitsap vind ik toch echt wel een must ! Het zwembad was ook heel mooi en proper. Qua Prijs-kwaliteit zit je hier zeker goed!

• 8mister john02-05-2005

eenvoudig hotel,al wat je nodig hebt is er.zeer goed eten,2 mooie zwembaden en goede animatie voor jong en oud.ligging wat ver van centrum st.antonio maar met goede voetjes kom je der wel.bushalte voor de deur.

• 7Onno Meijer06-07-2004

Veel ouderen en stellen met kinderen. Eten, service en gastvrijheid zijn goed. Veel Engelsen, Duitsers en Fransen. Bijna geen Nederlands.

2 tips over Hotel Azuline Hotel Bergantin

• Van Eeuwijk, 22-06-2015

Vaarexcursies boeken op de kade vlakbij (voordelig) hotel amantis1 vandaar is er ook een voetveer 3€ naar de overzijde van de baai

• Jansen, 05-10-2014

Receptie is erg vriendelijk en behulpzaam! Wifi is tegen betaling maar vrijwel alleen op de kamer beperkt toegankelijk. Eetzaal was niet echt een "vreetschuur" maar mocht van mij wat gezelliger aangekleed worden maar ach je eet wat en bent daar weer weg. Voor ons geen probleem, heb ik wel eens erger gezien. Eten werd vers bereid.Het klimaat was er geweldig, lekker windje erbij en erg warm.Daar waar we voor kwamen !

1 vraag over Hotel Azuline Hotel Bergantin

• Alfons, 06-05-2017

hotel azuline bergabtin

is er een spar winkel dicht

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages