Hotel Azuline Hotel Bergantin

Hotel aan zeeWeer vandaag26°21°
Hotel Azuline Hotel Bergantin
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Azuline Hotel Bergantin voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Azuline Hotel Bergantin in het Nederlands

Prima Hotel!

Stefan
6-9-2012

Net terug van een weekje Bergantin, het verblijf is ons prima bevallen. Goed en gevarieerd eten, goed all inn drank aanbod. Restaurant werd ook telkens steeds schoongehouden. Kamers waren netjes en schoon, beetje gehorig maar niet storend. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, ook aan de receptie wordt je prima geholpen. Er verblijven veel engelse toeristen zowel oudere als jongeren, deze zorgde voor geen problemen. de afstand naar t centrum om te gaan stappen is z``n 2km lopen. Ligging is verder prima. je ligt in t rustigere gedeelte van St antonio. Er zijn ook genoeg animatie mogelijkheden aanwezig.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 29 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog niet veranderd.

Peggy
2-6-2012

Ben er 27 jaar geleden al geweest en uit nostalgie wou ik met de vrienden van toen eens terug op verkenning. Blijkbaar is er in al die tijd ng niet veel veranderd.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gaan niet meer terug naar dit hotel

Krist
19-10-2010

+veertiger. Samen met vrienden in dit hotel verbleven.Kamers waren ruim,heel net,mooi uitzicht,maar zijn toe aan een opfrisser. Restaurant is heel verouderd,niet net en de afwas kan beter.Het het eten was en zag er niet smakelijk uit.Ontbijt was sober maar ok.Tijdens ons verblijf zijn we elke avond buiten het hotel gaan eten. Toch was het een leuke vakantie doordat Ibiza een prachtig eiland is. september 2010

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Super leuk hotel

Misha
10-8-2009

Hotel Bergantin is een super leuk hotel. Ik ben 19 juli t/m 2 augustus met vriendinnnen naar Ibiza geweest. We hebben echt een mooie tijd gehad in Hotel Bergantin. De kamer was netjes en ruim. De service van de recepties was uitstekend. Ze stonden altijd voor je klaar. Twee mooie zwembaden. Leuk animatie voor de kleintjes. Het eten was prima. Na een paar dagen had je het wel gezien, maar er was voldoende keus en het smaakte prima. Wel veel ongezond eten (pasta, hamburger, friet, vissticks etc.). De ligging is prima. Het ligt aan een leuk, klein strandje en op 20min loopafstand van het centrum van San Antonio. Het stikt daar van de Engelse. Je kan beter de bus of een taxi pakken naar Ibiza-stad. Ik ga zeker een keer terug naar Ibiza, maar dan wel naar Ibiza-Stad of Playa d'en Bossa. Nooit meer San Antonio.

Gereisd Met vrienden in juli 2009

Helemaal niets mis mee!

HRG
23-6-2009

Dit is echt een prima hotel! T enige wat ik evt zou kunnen opmerken is de gehorigheid. Dat is jammer maar zeker geen reden om er niet meer heen te gaan. Elke schoonmaak, uitgebreid buffet, 2 heerlijke zwembaden: echt wel een aanrader!

Gereisd Met vrienden in juni 2009
2008

Een goed hotel

G.J. Helmes
4-7-2008

Het is een prima hotel, het merendeel van de gasten is Engels, die zijn vaak in grote groepen aanwezig. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Het is een klein stukje lopen naar het centrum, het strand ligt aan de andere kant van de straat. Bij het kleine zwembad kan je nog heel lang van de laatste zon genieten, je kan net de zon niet in zee zien zakken. Al met al een heel fijn hotel!

Gereisd Met vrienden in juni 2008

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Azuline Hotel Bergantin in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Azuline Hotel Bergantin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.