Hotel Azuline Hotel Bergantin

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Azuline Hotel Bergantin voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel Azuline Hotel Bergantin

• 9Tom22-06-2019

Gewoon prijs kwaliteit prima in orde

Lekker weekje Ibiza , rusten en eiland beetje verkennen. Prima hotel , eten was goed, veel keus, kok die het een en ander voor je klaarmaakte. Kamers inderdaad erg gehorig. Wel alles prima schoon. Erg vriendelijk personeel van receptie tot portier, bar personeel alles top. Gelukkig nog weinig Engelse jeugd, wel veel oudere Engelse maar die zijn prima te hebben hebben er zelfs gezellig mee biertje gedronken . Animatie was prima voor de kinderen rest hebben we niet ervaren.......

• 5Rick Mandersloot12-05-2019

Tegenvaller

Kamers zijn super gehoorig, wij hebben bijna elke nacht wakker gelegen door dronken engelsen die over de gang lallen. Airco werkte niet, en het zwembad was ijskoud. Verder wel schone kamers en vriendelijk personeel, wij zouden hier niet weer heen gaan. Tip: huur een auto om alle mooie plekjes van ibiza te bekijken.

• 2018
    9Mevr. PRAKKEN07-07-2018

Goede prijs en kwaliteitsverhouding.

Kindvriendelijk hotel. Kamer werd elke dag schoon gemaakt. Eten is prima te doen met voldoende variatie. Het animatieteam biedt voldoende activiteiten voor jong en oud. Ze zijn zeer enthousiast en betrekken je graag bij activiteiten. Zeer vriendelijk personeel. Wil je eiland verkennen, een tip om auto te huren is zeker de moeite waard om mooie plekken te bezichtigen.

• Oude reviews

8pager29-08-2016

prima hotel

Het hotel is simpel ,maar meer dan prima. Eten tegen verwachting van eerdere opmerkingen heerlijk, veel afwisseling en word tot laat bijgevuld. Ligging is ook prima,3 minuten vanaf het strand ,en in directe omgeving voldoende winkels ,pubs en restaurants Kamers zijn enigszins gedateerd Prijs kwaliteit super Zeker voor herhaling vatbaar

• 8Mevr. de Berg11-07-2016

Prima hotel!

Een prima hotel. Alles is schoon (zowel de kamer als de gezamenlijke ruimten), animatie/entertainment doet haar best, vriendelijk personeel, leuk zwembad (meerdere zwembaden), meer dan genoeg ligbedden. Niets mis mee, zeker niet gelet op de prijs-/kwaliteitverhouding.

Ligging is prima. Een leuke wandeling van een klein half uurtje over de boulevard en je bent in het centrum van San Antonio.

Mensen die over het eten zeuren: dit is geheel onterecht. Ik vind het zelfs schandalig verwend om hierover te klagen. Er is meer dan genoeg keuze en voor een ieder wat wils. Als je hier niets lust, dan ligt dat aan jezelf. Voor deze prijs kun je geen vijfsterren maaltijden verwachten. Maar er is echt wel zorg aan het eten besteed.

De kamers zijn prima. Ze worden goed schoongemaakt en zijn ruim genoeg. Wij sliepen met onze kleine van 1 jaar op de 5e verdieping. Dit is de verdieping waar veel gezinnen slapen. Een rustige verdieping (hadden wij van te voren ook aangevraagd). Kamers zijn wel gehorig, maar hier hadden wij dus weinig last van. Mijn ouders die op de 2e verdieping lagen hadden 's nachts veel last van Engelsen die terug kwamen van het stappen. Dit was hun enige 'minpunt'.

Wifi-verbinding is erg slecht. Je moet betalen voor Wifi (10 euro voor 3 dagen en 20 euro voor een week). Vervolgens heb je heel slecht bereik. Wij hebben dit aangegeven en kregen zonder problemen het geld terug.

Kortom: een prima en schoon hotel, goede prijs-/kwaliteitverhouding. Ligging is prima; niet in een al te drukke omgeving, maar je kunt de drukte zo opzoeken indien gewenst. Genoeg vertier in het hotel voor kinderen, mooie zwembaden.

• 9romke kooistra26-06-2015

goed hotel!

We zijn er net 11 dagen geweest, met onze zoontje van 1. Vonden het een goed hotel! Personeel echt geweldig, vooral voor onze zoontje. Zeker voor herhaling vatbaar

• 2Roy02-08-2012

Wat een ramp!!!

Van de naam Bergantin kunnen ze beter Engels Feest en Breek Hotel maken. Na 2 keer navragen bij touroperator voor de boeking of het een familiehotel was(ivm kleine kinderen) werd ons dit verzekerd. Helaas helaas. Vanaf 2 uur snachts werd het hotel compleet op stelten gezet door dronken engelsen. Plassen van het balkon boven ons, naaktlopen op de gangen, de deuren er zowat uit slaan, bellen op je kamer telefoon, niks was ze te gek.De nachtportier had het de eerste nacht echter te druk met kaarten op de pc en de 2e nacht vertelde hij doodleuk dat als ze niks kapot maakten hij niks kon doen. Voor ons een teken om te verkassen. Via bemiddeling van touroperator toch een leuke vakantie gehad in Santa Eulalia in hotel Orquida. Voor gezinnen; Ga NOOIT naar Bergantin

• 8brouwer25-08-2011

goed hotel

het is een goed hotel ,zijn 3 sterren meer dan waard,kamers zijn inderdaad verouderd maar zijn wel schoon.het eten vonden wij ook goed. de animatie was er voor jong en oud,je hoefde je niet te vervelen,san antonio was ook mooi en ibiza stad is ook de moeite waard om te gaan bekijken,wij hebben in elk geval genoten.

• 7Ronald Hanssen24-08-2010

Twijfelachtige doelgroep

Als je gecharmeerd bent van bezopen engelsen die drinken en zitten te roken in het zwembad is dit echt een aanrader. Na een keer aangeven bij de bewaking werd er mee opgehouden voor dat moment. Maar als hij zijn rug draait... Jammer van dit hotel wat zoveel meer in zijn mars heeft, ook voor gezinnen(animatie voor kinderen en volwassenen is er volop). De pret wordt al een stuk minder als je het eerste meemaakt. All Incl. is erg handig alleen ook met bovenstaande gevolgen.

• 8antje11-08-2010

goed hotel

mooi hotel,goed eten ,elke dag schoonmaak van de kamer. mooie omgeving en dicht bij strand en winkels. zeker een aanrader.

2 tips over Hotel Azuline Hotel Bergantin

• Van Eeuwijk, 22-06-2015

Vaarexcursies boeken op de kade vlakbij (voordelig) hotel amantis1 vandaar is er ook een voetveer 3€ naar de overzijde van de baai

• Jansen, 05-10-2014

Receptie is erg vriendelijk en behulpzaam! Wifi is tegen betaling maar vrijwel alleen op de kamer beperkt toegankelijk. Eetzaal was niet echt een "vreetschuur" maar mocht van mij wat gezelliger aangekleed worden maar ach je eet wat en bent daar weer weg. Voor ons geen probleem, heb ik wel eens erger gezien. Eten werd vers bereid.Het klimaat was er geweldig, lekker windje erbij en erg warm.Daar waar we voor kwamen !

1 vraag over Hotel Azuline Hotel Bergantin

• Alfons, 06-05-2017

hotel azuline bergabtin

is er een spar winkel dicht

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages