Hotel Azuline Hotel Bergantin

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Azuline Hotel Bergantin voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel Azuline Hotel Bergantin

• 5Tax26-08-2019

Te veel betaald , voor deze accomodatie.

Via touroperator geboekt, zou gerenoveerde Familie kamer zijn, maar denk dat dat al jaren gelden is gebeurd, ook zou de familie kamer geschikt zijn voor 3 volwassenen en 1 kind. maar onze zoon van 19 moest op een uitgevouwde hocker slapen!. 34m2 grote kamer haalt het volgens ons ook niet. Zeer slechte bedden, Slecht eten, weinig keuze en heel vaak koud eten, maakt niet uit hoe vroeg /laat je komt eten. Weinig animatie en slechte communicatie hierover. Kinderen in de kleine fitness ruimte? Alleen het dakterras/chillruimte was heel fijn , fijne zonnebedden en goede bar en goede cocktails. helaas extreem veel engelsen,

• 2018
    8Bob12-10-2018

Voor herhaling vatbaar

Fijn Hotel met een gunstige ligging

• 8Peet27-07-2018

Top hotel, lekker eten, goeie familiekamers, kamers zijn gehorig, animatie voor volwassene is te verwaarlozen, maar daar ben je niet voor op Ibiza, huur een auto zoveel mooie strandjes, en ga naar de feesten, wij hebben het voor de derde keer super gehad

• 2017
    9Martine billiau23-08-2017

Toffe locatie overal dichtbij

Bergantin heeft zijn vele goede kanten top ligging . Hygiene zeer proper hotel Basic maar alles is aanwezig Adults zwembad is een meerwaarde Eten is nie elsexgr, maar op sommige dagen Kan het beter Ik vins die premium geen meerwaarde

• 8Che02-08-2017

Prima hotel.

Prima hotel. Net buiten het drukke centrum. Veel engelsen maar ook belgen en duitsers. Kamers zijn gedateerd en niet echt ruim. Maar goed, gebruik de kamer alleen om te slapen en te douche . Schoonmaak was erg goed. Iedere dag schone badlakens, schone badkamer en strak opgemaakte bedden. Het eten was prima en de drukte valt reuze mee. Hooguit een keer 2 minuten moeten wachten. Paar keer lauwe groente maar voor de rest echt geen klagen. Animatie is prima. In de vroege ochtend wel eens wakker geworden van de jeugd die terugkwamen van avondje drinken. Verder via hotel 3 dagen auto gehuurd. Seat ibiza incl verzekering 150 euro. De moeite waard om wat mooie stranden te bezoeken. Personeel erg behulpzaam en aardig.

• 8Bas28-07-2017

Prima uitvalsbasis voor eilandbezoek

Fijn hotel. Superschoon, lekker en vers bereid eten en heel aardig personeel. Wel oordoppen mee, want wat zijn die kamers gehorig en wat vallen die deuren hard dicht vanaf acht uur 's morgens. Verder prima plek om terug te komen van de vele uitstapjes die we op het eiland hebben gedaan. Wifi is idd niet goedkoop, maar werkt prima op de kamer en in de lobby. Verder hele dag gratis ijs en cocktails is ook lekker. Ivan van de animatie draagt in zijn eentje het hele animatieprogramma. en dat doet-ie met verve. Het hotel ligt op een rustige locatie, ver weg van het feestgedruis. Toch ben je in 20 minuten lopen in het stadscentrum. Enige verbeterpunt is dat hele premium-gedoe. Extra betalen om op een dakterras te mogen komen of om op loungebedden te mogen liggen in de tuin.. Kom op zeg.

• Oude reviews

8Gezina21-08-2016

Prima hotel lekker eten goede ligging was perfect

Het eten was heerlijk veel variatie! Kamer premium heel netjes en zeer schoon. Vriendelijk personeel. Kortom aan te bevelen.

• 9W vd Voorde10-08-2016

heerlijk

Wij hebben een bijzonder fijne week gehad. Personeel was heel vriendelijk. Het eten was geweldig. Er zat altijd wel eten bij wat wij lekker vonden. Heel veel fruit. Kamers waren erg gehorig, maar oordopjes in en niets meer gehoord. Zaten 1e verdieping naast de lift. Fijne zwembaden of de weg schuin oversteken naar het strand. In de avond was er animatie. Voor kleine kinderen een leuke kids club. Vlakbij winkeltjes en supermarkt en midgetgolf . Voor herhaling vatbaar. Dochters 18 en 14 jaar hebben het ook erg naar hun zin gehad. Minpunt: heel veel Engelsen die de handdoeken sochtends vroeg al neerleggen. Dat zou verboden moeten worden.

• 9Mila12-07-2016

fantastisch!

het is een super hotel! echt genoten alleen is het zwembad niet heel heel groot maar wel prima zelf in de herfst!

• 7Mark21-12-2015

Super gehad

Mooi hotel met goede kamers. Wel wat gehorig. All incl is top, personeel vriendelijk

2 tips over Hotel Azuline Hotel Bergantin

• Van Eeuwijk, 22-06-2015

Vaarexcursies boeken op de kade vlakbij (voordelig) hotel amantis1 vandaar is er ook een voetveer 3€ naar de overzijde van de baai

• Jansen, 05-10-2014

Receptie is erg vriendelijk en behulpzaam! Wifi is tegen betaling maar vrijwel alleen op de kamer beperkt toegankelijk. Eetzaal was niet echt een "vreetschuur" maar mocht van mij wat gezelliger aangekleed worden maar ach je eet wat en bent daar weer weg. Voor ons geen probleem, heb ik wel eens erger gezien. Eten werd vers bereid.Het klimaat was er geweldig, lekker windje erbij en erg warm.Daar waar we voor kwamen !

1 vraag over Hotel Azuline Hotel Bergantin

• Alfons, 06-05-2017

hotel azuline bergabtin

is er een spar winkel dicht

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages