Hotel Azuline Hotel Bergantin

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Azuline Hotel Bergantin voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel Azuline Hotel Bergantin

• 6Overeem08-09-2019

Nooit meer

Vreselijk hotel geworden!! Eten is goed, maar zoveel Engelsen. En dan vooral jeugd die alles verziekt. Ze zijn dronken en ordinair.

We zijn op dag 5 naar huis gegaan, van de 10. Omdat we snachts geen oog dicht deden.

Voor de 4de keer geweest en nooit meer.

• 3Anne09-08-2019

Nooit meer. Absoluut het geld niet waard.

Erg onvriendelijk personeel. Een enkeling leek plezier te hebben in zijn werk en was vriendelijk. Het eten was erg slecht. Erg weinig keus, slecht bereid en koud. Kamers waren erg gehorig. Dit hotel wordt 90% geboekt door Engelsen. Erg luidruchtig, ordinair en 24/7 dronken.

• 2018
    8Louisa31-07-2018

Aanrader

Aardige bediening, alles lekker schoon, iedere dag schone handdoeken. Adults only zwembad was fijn. Iedere dag een lounge-bed aan dat zwembad gehad. Zwembad van ouders en kinderen wel druk. Zwembaden gaan om 9 uur open en bij het ouder kinderzwembad staat men voor 9 uur al in de rij om na opening handdoeken neer te leggen. Binnen 5 minuten al die bedden daar bezet. Eten is heerlijk en aan de bar kun je hele lekkere koffie bestellen . Koffie bij ontbijt vonden wij minder. Iedere dag lekkere ijsjes bij de bar te verkrijgen. Om 23.00 sluit de bar en is er in het hele hotel geen alcohol meer te ktijgen, hierdoor ook geen last van dronkenlui gehad. Frisdrank kun je dan nog wel uit de automaat halen. (Betaald) Aanrader om een auto te huren zodat je lekker over het eiland kunt touren.

• 2017
    7MdG25-09-2017

heerlijk relaxte vakantie

1. Huur een auto op Ibiza anders mis je een hoop.
    2. Boek in dit hotel de premium room

Het is een Spaans 3 sterren hotel dus alle waarde naar zijn geld. Onze 2 minpunten om mee te beginnen zijn geen verwarmd zwembad en gehorige kamers. Wij wisten dat de kamers gehorig konden zijn, dat ligt natuurlijk ook aan je buren. Toen wij onze toegewezen kamer betraden om een uur of 15.00 hoorden wij de tv van de kamer naast ons. Dat was meteen aanleiding om bij de receptie een andere te vragen waar ze geen probleem van maakten. Nieuwe kamer was beter. Deze kamer was in het nieuwere deel (premium) en was brand schoon met prima bedden. Premium geeft je ook toegang tot het dakterras en dat is een echte aanrader. Er zijn beperkte premium kamers dus dit dakterras is heerlijk rustig met heerlijke bedden. Onder je bij het zwembad is het veel drukker en leuk om naar te kijken van boven. We vinden het altijd lastig om het eten te beoordelen. Voor ons was het prima.

• 2Simone14-09-2017

Nooit meer!

Eten in het hotel was koud. Uren in de rij staan voor het eten. Airco in de kamer kapot. Kamer vies. Kamers zijn gehorig. Zwembad om hygiënische redenen 2 dagen gesloten. Veel overlast van Engelse gasten. Klachten bij organisatie en hotel gelegd maar werd niks mee gedaan.

• Oude reviews

6Erik van der Heijden16-10-2016

Voldoende middenklasse hotel

Pluspunten: Hotel Bergantin ligt aan de rand van Sant Antoni net buiten de haven. Voor ons was dat prima. Wij hadden een Premium kamer met bijbehorende extra's en dat kan ik warm aanbevelen. Kamers zijn sober maar netjes, schoonmaak is prima. Aanvankelijk zaten wij een een naar tabak stinkende kamer, en we konden ivm de bezetting na twee dagen worden overgeplaatst naar een andere kamer. Verder wel goed opgelost. Personeel is behulpzaam. Bedden lagen prima, niet te hard en niet te zacht. Minpunten: het grote zwembad was ivm een defecte pomp het grootste deel van ons verblijf buiten gebruik. Snacks bij de poolbar van zeer matige kwaliteit. WIFI is niet gratis en erg traag, dat vind ik niet meer van deze tijd. Neutraal van mening ben ik over het eten, dat is altijd een lastig punt bij buffetten: Genoeg keuze, maar niet alles is even lekker. Soms was het eten gewoonweg lauw/koud of niet gaar. Gelukkig was het merendeel wel gewoon goed maar verwacht er niet teveel van.

• 7Lotkayl10-10-2016

Prima vakantie gehad!

Over het algemeen hebben wij een super lekkere vakantie gehad en is ons niets te kort gekomen, maar de volgende dingen zijn misschien wel handig om te weten voordat je deze vakantie boekt;

• Wanneer je 'normaal' all inclusive hebt geboekt heb je geen toegang tot het dak terras, hier moet je all inclusive + voor hebben geboekt.
    • Eten was erg eentonig
    • Er vormde zich een rij bij de ingang van het restaurant voor het avondeten, want de zaal zat snel vol.
    • Gehorige kamers, echter zaten wij in het niet gerenoveerde deel van het hotel en kan het zijn dat het in het gerenoveerde gedeelte meevalt.
    • WIFI is niet gratis
    • Foto's op de website komen niet helemaal overeen met de werkelijkheid.

• 6Peter27-09-2016

Mooi hotel voor een keer.

We hadden dit hotel geboekt omdat het hotel waar we normaliter verblijven vol zat. Het eten is goed, de kamers zijn verouderd (of je moet de duurste accomendatie boeken). Het is erg gehorig, daardoor hoor iedere zucht van de kamer er naast. Toegang tot het dakterras kan alleen met het duurste arrensement, terwijl dit niet duidelijk staat omschreven. De WiFi is er prijzig ik dacht zo'n €5 per dag. Bedden zijn iets aan de harde kant, dit was voor ons geen probleem.

• 8Marcel van der Cruijsen15-09-2016

leuk hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding

Kamers waren wel gehorig en de mensen die midden in de nacht terug kwamen van stappen (meestal Engelse) waren vaak rumoerig.

• 8M.t29-08-2016

Prima hotel

Bij binnenkomst zag het er allemaal erg goed uit! Kamers waren ook prima qua inrichting en het was schoon. Allergrootste nadeel was dat je alles maar dan ook echt alles hoorde uit andere kamers en op de gang. Na zoveel jaren kritiek van andere mensen had ik verwacht dat er wel iets aan gedaan werd maar helaas. Eten was prima! Keuze genoeg. Wifi: 20 euro voor week. De ligging is verder goed! Paar min lopen naar sant antoni. Ibiza stad halfuurtje met de bus.

Voor degene die naar clubs zoals ushuaia willen: AANRADER! Erg prijzig dat wel, maar je krijgt er een geweldige avond voor terug op een super locatie. Met de bus heen (3.50,-?)en taxi terug naar het hotel kost ong 30 euro

Tip: auto huren en langs alle mooie strandjes van Ibiza touren. En zeker 1 dagje naar Formentera gaan met de boot om vervolgens daar op de scooter (of bus of fiets) het eiland te verkennen

Al met al een geweldige vakantie gehad in een prima hotel!

2 tips over Hotel Azuline Hotel Bergantin

• Van Eeuwijk, 22-06-2015

Vaarexcursies boeken op de kade vlakbij (voordelig) hotel amantis1 vandaar is er ook een voetveer 3€ naar de overzijde van de baai

• Jansen, 05-10-2014

Receptie is erg vriendelijk en behulpzaam! Wifi is tegen betaling maar vrijwel alleen op de kamer beperkt toegankelijk. Eetzaal was niet echt een "vreetschuur" maar mocht van mij wat gezelliger aangekleed worden maar ach je eet wat en bent daar weer weg. Voor ons geen probleem, heb ik wel eens erger gezien. Eten werd vers bereid.Het klimaat was er geweldig, lekker windje erbij en erg warm.Daar waar we voor kwamen !

1 vraag over Hotel Azuline Hotel Bergantin

• Alfons, 06-05-2017

hotel azuline bergabtin

is er een spar winkel dicht

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages