Hotel Azuline Hotel Bergantin

Hotel Azuline Hotel Bergantin
7,4

2 tips over Hotel Azuline Hotel Bergantin

Van Eeuwijk, 22-6-2015
Vaarexcursies boeken op de kade vlakbij (voordelig) hotel amantis1 vandaar is er ook een voetveer 3€ naar de overzijde van de baai
Jansen, 5-10-2014
Receptie is erg vriendelijk en behulpzaam! Wifi is tegen betaling maar vrijwel alleen op de kamer beperkt toegankelijk. Eetzaal was niet echt een "vreetschuur" maar mocht van mij wat gezelliger aangekleed worden maar ach je eet wat en bent daar weer weg. Voor ons geen probleem, heb ik wel eens erger gezien. Eten werd vers bereid.Het klimaat was er geweldig, lekker windje erbij en erg warm.Daar waar we voor kwamen !