Hotel Azuline Hotel Bergantin

Hotel aan zeeWeer vandaag16°11°
Hotel Azuline Hotel Bergantin
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Azuline Hotel Bergantin voor je op een rij gezet:

Laatste review

Fijn Hotel met een gunstige ligging

Aanrader

Louisa,
31-7-2018

Aardige bediening, alles lekker schoon, iedere dag schone handdoeken. Adults only zwembad was fijn. Iedere dag een lounge-bed aan dat zwembad gehad. Zwembad van ouders en kinderen wel druk. Zwembaden gaan om 9 uur open en bij het ouder kinderzwembad staat men voor 9 uur al in de rij om na opening handdoeken neer te leggen. Binnen 5 minuten al die bedden daar bezet.

Eten is heerlijk en aan de bar kun je hele lekkere koffie bestellen . Koffie bij ontbijt vonden wij minder. Iedere dag lekkere ijsjes bij de bar te verkrijgen. Om 23.00 sluit de bar en is er in het hele hotel geen alcohol meer te ktijgen, hierdoor ook geen last van dronkenlui gehad. Frisdrank kun je dan nog wel uit de automaat halen. (Betaald) Aanrader om een auto te huren zodat je lekker over het eiland kunt touren.

Peet,
27-7-2018

Top hotel, lekker eten, goeie familiekamers, kamers zijn gehorig, animatie voor volwassene is te verwaarlozen, maar daar ben je niet voor op Ibiza, huur een auto zoveel mooie strandjes, en ga naar de feesten, wij hebben het voor de derde keer super gehad

Soladore

Goede prijs en kwaliteitsverhouding.

Mevr. PRAKKEN,
7-7-2018

Kindvriendelijk hotel. Kamer werd elke dag schoon gemaakt. Eten is prima te doen met voldoende variatie. Het animatieteam biedt voldoende activiteiten voor jong en oud. Ze zijn zeer enthousiast en betrekken je graag bij activiteiten. Zeer vriendelijk personeel. Wil je eiland verkennen, een tip om auto te huren is zeker de moeite waard om mooie plekken te bezichtigen.

heerlijk relaxte vakantie

MdG,
25-9-2017

1. Huur een auto op Ibiza anders mis je een hoop.

2. Boek in dit hotel de premium room

Het is een Spaans 3 sterren hotel dus alle waarde naar zijn geld.

Onze 2 minpunten om mee te beginnen zijn geen verwarmd zwembad en gehorige kamers. Wij wisten dat de kamers gehorig konden zijn, dat ligt natuurlijk ook aan je buren. Toen wij onze toegewezen kamer betraden om een uur of 15.00 hoorden wij de tv van de kamer naast ons. Dat was meteen aanleiding om bij de receptie een andere te vragen waar ze geen probleem van maakten. Nieuwe kamer was beter. Deze kamer was in het nieuwere deel (premium) en was brand schoon met prima bedden. Premium geeft je ook toegang tot het dakterras en dat is een echte aanrader. Er zijn beperkte premium kamers dus dit dakterras is heerlijk rustig met heerlijke bedden. Onder je bij het zwembad is het veel drukker en leuk om naar te kijken van boven. We vinden het altijd lastig om het eten te beoordelen. Voor ons was het prima.

Nooit meer!

Simone,
14-9-2017

Eten in het hotel was koud.

Uren in de rij staan voor het eten.

Airco in de kamer kapot.

Kamer vies.

Kamers zijn gehorig.

Zwembad om hygiënische redenen 2 dagen gesloten.

Veel overlast van Engelse gasten.

Klachten bij organisatie en hotel gelegd maar werd niks mee gedaan.

Toffe locatie overal dichtbij

Martine billiau,
23-8-2017

Bergantin heeft zijn vele goede kanten top ligging .

Hygiene zeer proper hotel

Basic maar alles is aanwezig

Adults zwembad is een meerwaarde

Eten is nie elsexgr, maar op sommige dagen

Kan het beter

Ik vins die premium geen meerwaarde

Prima hotel.

Che,
2-8-2017

Prima hotel. Net buiten het drukke centrum. Veel engelsen maar ook belgen en duitsers. Kamers zijn gedateerd en niet echt ruim. Maar goed, gebruik de kamer alleen om te slapen en te douche . Schoonmaak was erg goed. Iedere dag schone badlakens, schone badkamer en strak opgemaakte bedden. Het eten was prima en de drukte valt reuze mee. Hooguit een keer 2 minuten moeten wachten. Paar keer lauwe groente maar voor de rest echt geen klagen. Animatie is prima. In de vroege ochtend wel eens wakker geworden van de jeugd die terugkwamen van avondje drinken. Verder via hotel 3 dagen auto gehuurd. Seat ibiza incl verzekering 150 euro. De moeite waard om wat mooie stranden te bezoeken. Personeel erg behulpzaam en aardig.

Prima uitvalsbasis voor eilandbezoek

Bas,
28-7-2017

Fijn hotel. Superschoon, lekker en vers bereid eten en heel aardig personeel. Wel oordoppen mee, want wat zijn die kamers gehorig en wat vallen die deuren hard dicht vanaf acht uur 's morgens.

Verder prima plek om terug te komen van de vele uitstapjes die we op het eiland hebben gedaan. Wifi is idd niet goedkoop, maar werkt prima op de kamer en in de lobby. Verder hele dag gratis ijs en cocktails is ook lekker. Ivan van de animatie draagt in zijn eentje het hele animatieprogramma. en dat doet-ie met verve.

Het hotel ligt op een rustige locatie, ver weg van het feestgedruis. Toch ben je in 20 minuten lopen in het stadscentrum.

Enige verbeterpunt is dat hele premium-gedoe. Extra betalen om op een dakterras te mogen komen of om op loungebedden te mogen liggen in de tuin.. Kom op zeg.

Voldoende middenklasse hotel

Erik van der Heijden
16-10-2016

Pluspunten: Hotel Bergantin ligt aan de rand van Sant Antoni net buiten de haven. Voor ons was dat prima. Wij hadden een Premium kamer met bijbehorende extra's en dat kan ik warm aanbevelen. Kamers zijn sober maar netjes, schoonmaak is prima. Aanvankelijk zaten wij een een naar tabak stinkende kamer, en we konden ivm de bezetting na twee dagen worden overgeplaatst naar een andere kamer. Verder wel goed opgelost. Personeel is behulpzaam. Bedden lagen prima, niet te hard en niet te zacht. Minpunten: het grote zwembad was ivm een defecte pomp het grootste deel van ons verblijf buiten gebruik. Snacks bij de poolbar van zeer matige kwaliteit. WIFI is niet gratis en erg traag, dat vind ik niet meer van deze tijd. Neutraal van mening ben ik over het eten, dat is altijd een lastig punt bij buffetten: Genoeg keuze, maar niet alles is even lekker. Soms was het eten gewoonweg lauw/koud of niet gaar. Gelukkig was het merendeel wel gewoon goed maar verwacht er niet teveel van.

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Azuline Hotel Bergantin in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Azuline Hotel Bergantin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.