Hotel Azuline Hotel Bergantin

Hotel aan zeeWeer vandaag27°23°
Hotel Azuline Hotel Bergantin
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Azuline Hotel Bergantin voor je op een rij gezet:

67 reviews over Hotel Azuline Hotel Bergantin in het Nederlands

Nooit meer

Overeem
8-9-2019

Vreselijk hotel geworden!! Eten is goed, maar zoveel Engelsen. En dan vooral jeugd die alles verziekt. Ze zijn dronken en ordinair.

We zijn op dag 5 naar huis gegaan, van de 10. Omdat we snachts geen oog dicht deden.

Voor de 4de keer geweest en nooit meer.

Gereisd Met partner in september 2019

Te veel betaald , voor deze accomodatie.

Tax
26-8-2019

Via touroperator geboekt, zou gerenoveerde Familie kamer zijn, maar denk dat dat al jaren gelden is gebeurd, ook zou de familie kamer geschikt zijn voor 3 volwassenen en 1 kind. maar onze zoon van 19 moest op een uitgevouwde hocker slapen!. 34m2 grote kamer haalt het volgens ons ook niet. Zeer slechte bedden, Slecht eten, weinig keuze en heel vaak koud eten, maakt niet uit hoe vroeg /laat je komt eten. Weinig animatie en slechte communicatie hierover. Kinderen in de kleine fitness ruimte? Alleen het dakterras/chillruimte was heel fijn , fijne zonnebedden en goede bar en goede cocktails. helaas extreem veel engelsen,

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Nooit meer. Absoluut het geld niet waard.

Anne
9-8-2019

Erg onvriendelijk personeel. Een enkeling leek plezier te hebben in zijn werk en was vriendelijk. Het eten was erg slecht. Erg weinig keus, slecht bereid en koud. Kamers waren erg gehorig. Dit hotel wordt 90% geboekt door Engelsen. Erg luidruchtig, ordinair en 24/7 dronken.

Gereisd Met partner in juli 2019

Soladore

Gewoon prijs kwaliteit prima in orde

Tom
22-6-2019

Lekker weekje Ibiza , rusten en eiland beetje verkennen. Prima hotel , eten was goed, veel keus, kok die het een en ander voor je klaarmaakte. Kamers inderdaad erg gehorig. Wel alles prima schoon. Erg vriendelijk personeel van receptie tot portier, bar personeel alles top. Gelukkig nog weinig Engelse jeugd, wel veel oudere Engelse maar die zijn prima te hebben hebben er zelfs gezellig mee biertje gedronken . Animatie was prima voor de kinderen rest hebben we niet ervaren.......

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tegenvaller

Rick Mandersloot
12-5-2019

Kamers zijn super gehoorig, wij hebben bijna elke nacht wakker gelegen door dronken engelsen die over de gang lallen. Airco werkte niet, en het zwembad was ijskoud. Verder wel schone kamers en vriendelijk personeel, wij zouden hier niet weer heen gaan. Tip: huur een auto om alle mooie plekjes van ibiza te bekijken.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Voor herhaling vatbaar

Bob
12-10-2018

Fijn Hotel met een gunstige ligging

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Aanrader

Louisa
31-7-2018

Aardige bediening, alles lekker schoon, iedere dag schone handdoeken. Adults only zwembad was fijn. Iedere dag een lounge-bed aan dat zwembad gehad. Zwembad van ouders en kinderen wel druk. Zwembaden gaan om 9 uur open en bij het ouder kinderzwembad staat men voor 9 uur al in de rij om na opening handdoeken neer te leggen. Binnen 5 minuten al die bedden daar bezet. Eten is heerlijk en aan de bar kun je hele lekkere koffie bestellen . Koffie bij ontbijt vonden wij minder. Iedere dag lekkere ijsjes bij de bar te verkrijgen. Om 23.00 sluit de bar en is er in het hele hotel geen alcohol meer te ktijgen, hierdoor ook geen last van dronkenlui gehad. Frisdrank kun je dan nog wel uit de automaat halen. (Betaald) Aanrader om een auto te huren zodat je lekker over het eiland kunt touren.

Peet
27-7-2018

Top hotel, lekker eten, goeie familiekamers, kamers zijn gehorig, animatie voor volwassene is te verwaarlozen, maar daar ben je niet voor op Ibiza, huur een auto zoveel mooie strandjes, en ga naar de feesten, wij hebben het voor de derde keer super gehad

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Goede prijs en kwaliteitsverhouding.

Mevr. PRAKKEN
7-7-2018

Kindvriendelijk hotel. Kamer werd elke dag schoon gemaakt. Eten is prima te doen met voldoende variatie. Het animatieteam biedt voldoende activiteiten voor jong en oud. Ze zijn zeer enthousiast en betrekken je graag bij activiteiten. Zeer vriendelijk personeel. Wil je eiland verkennen, een tip om auto te huren is zeker de moeite waard om mooie plekken te bezichtigen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

heerlijk relaxte vakantie

MdG
25-9-2017
  1. Huur een auto op Ibiza anders mis je een hoop.
  2. Boek in dit hotel de premium room

Het is een Spaans 3 sterren hotel dus alle waarde naar zijn geld. Onze 2 minpunten om mee te beginnen zijn geen verwarmd zwembad en gehorige kamers. Wij wisten dat de kamers gehorig konden zijn, dat ligt natuurlijk ook aan je buren. Toen wij onze toegewezen kamer betraden om een uur of 15.00 hoorden wij de tv van de kamer naast ons. Dat was meteen aanleiding om bij de receptie een andere te vragen waar ze geen probleem van maakten. Nieuwe kamer was beter. Deze kamer was in het nieuwere deel (premium) en was brand schoon met prima bedden. Premium geeft je ook toegang tot het dakterras en dat is een echte aanrader. Er zijn beperkte premium kamers dus dit dakterras is heerlijk rustig met heerlijke bedden. Onder je bij het zwembad is het veel drukker en leuk om naar te kijken van boven. We vinden het altijd lastig om het eten te beoordelen. Voor ons was het prima.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Azuline Hotel Bergantin in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Azuline Hotel Bergantin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.