Hotel Arenal

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Redelijk hotel met ideale ligging

Ans
3-6-2018

Prima hotel met ideale ligging. Wel hier en daar verouderd. Ligging is geweldig. Kamer inrichting verouderd maar wel schoon. Hadden wel gerenoveerde nette badkamer. Kamers zeer gehorig. Konden letterlijk verstaan wat de buren zeiden. Personeel zeer gastvrij en vriendelijk. Er is zelfs een Nederlands sprekende receptioniste. Eten is over algemeen wel aardig alleen soms lauw en niet goed bijgevuld. Iedere dag ander menu. Geluidsoverlast van dronken ordinaire Engelsen in hotel en boulevard. Dit schijnt in hoogseizoen nog erger te zijn. Strand pal voor de deur. Helaas werd daar onder je neus gedeald in de avonduren. Wanneer je je oordoppen meeneemt redelijk hotel in voor-of naseizoen. Tip betaal niet teveel voor excursies. Met de watertaxi kun je prima langs de mooie baaitjes. Met de bus kun je voor 2 euro naar Ibiza stad.

Leuke vakantie

Tore De Vestele
18-5-2018

Een zeer goed hotel. Wel verouderde kamers. Sommigen zijn al vernieuwd met een inloop douche (2e verdiep).

Nu was het hier nog rustig in het hotel maar zou het niet aanraden om in het volle seizoen te komen. Zeer slecht geïsoleerd en weinig ligzetels. Het zwembad ligt aan de achterkant van het hotel net aan een drukke straat.

Heel lekker eten maar kom niet te laat want niet alles wordt terug bijgevuld. Zeker met het brood was dit zeker niet gepast tijdens het ontbijt.

Kom nog terug maar terug buiten het volle seizoen.

Heel vriendelijk personeel.

Warm ontvangst

Zeevenhoven
10-1-2018

Knuffel Kwekkie terug gekregen. Was heerlijk dat het personeel hem teruggestuurd heeft. Vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam.

We hebben een aantal aanbieders voor Arenal voor je op een rij gezet:

Geweldig hotel voor deze prijs

Willem
28-10-2017

Goede service en erg verzorgd.

Eten op basis van half pensioen is super, lekker eigen tafeltje in restaurant.

Sterk verouderd op toplocatie

Chris
2-10-2017

Arenal is een prima hotel op een geweldige locatie. Kamer met zeezicht is aan te raden! Niet alleen rustiger (drukke weg aan de voorkant), maar ook elke avond zicht op de zonsondergang.

Super schoon en enorm vriendelijke (ook Nederlandse) receptie en personeel. Erg goed buffet (had ik niet verwacht) en ook elke dag wat anders. Erg fijn, zo is eten in het hotel helemaal niet erg.

Verder wel enorm verouderd. Oude kamers, alles is aan het vervallen. Hotel is echt toe aan een opknapbeurt. Dan krijgt dit hotel zeker een dikke 10!

Locatie is wel geweldig. Clubs en kroegjes in de buurt, uitzicht op de haven, busstation op 10 minuten lopen net zoals het gezellige centrum en je stapt zo de zee in vanuit het hotel.

Goed hotel, mooie ligging

Danique
28-8-2017

Hele leuke vakantie gehad in dit hotel. Ligging goed, hotelkamer aan zee is aan te raden (minder last van geluid i.v.m de weg voor het hotel). Eten was erg goed! Elke avond was er genoeg keuze. Ontbijt iets minder (Engels ontbijt) maar de croissants etc. waren lekker, maar dat is ieders smaak. Kamers werden elke dag schoongemaakt en alles was verder lekker schoon. Het enige wat ik jammer vond is dat er geen koelkastje in de kamer aanwezig was. Veel Engelse in het hotel maar totaal geen last van gehad. Voor jongeren is dit de perfecte stad, voor oudere mensen wat minder i.v.m. de vele (Engelse) jongeren. Busstation is 10 minuten lopen van het hotel dus ideaal, wij hebben het hier heerlijk gehad.

Geweldige locatie

Dorine
30-6-2017

Net terug van een fijne vakantie op ibiza. Zoals in vele beschrijvingen staat is het idd een schoon hotel. Wat gedateerd maar dat heeft ons niet gestoord. Wat belangrijk was dat er goed gepoetst werd. Ook locatie is super en we raden iedereen aan een kamer met zeezicht te boeken. Het uitzicht is geweldig. Ontbijt was goed avondeten vonden wij niet goed. Kleffe friet en alles was lauw en smakeloos. Personeel is vriendelijk en fijn is ook de Nederlandse receptioniste Eva. De zatte engelse jongeren die heen een weer liepen hadden idd herrie maar als de deur sloot hoorden wij niets meer en hebben goed geslapen. De bedden zijn wel hard. Wifi moet je kopen voor op de kamer en airco is gratis. Werkte prima.

Dronken en schreeuwende engelsen!

Rosa
7-6-2017

Beste mensen, zojuist terug van een week Arenal. Perfecte ligging, de kamers met zeezicht hebben geweldig uitzicht, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, schone kamers, en redelijk eten. Verhouding prijs/kwaliteit voor dit 3-sterren hotel geheel in orde. Kortom, wat kan er dan nog mis gaan zou je denken? De aanhef van deze review zegt 't eigenlijk al. Het betreft hier een ideaal uitgaansgebied voor jongeren wat tot in de vroege ochtend-uren doorgaat. Voor de duidelijkheid, wij vinden dit zelf ook leuk, alleen de hele nacht door dronken en schreeuwende Engelsen, die langs het hotel op weg naar huis zwalken (op de wandelboulevard tussen het hotel en strand in) met alle daarbij invulbare facetten, is een ellende .. en ook oordoppen weten je nachtrust hier niet te redden. Ook in het hotel zelf nu al ( begin seizoen) voeren de zeer aanwezige Engelsen met alles de overhand. Om deze reden zullen wij hier helaas niet naar terugkeren. Wij zijn meerdere keren op Ibiza geweest, en weten denk ik de reviews aardig te filteren, maar dit hadden wij uiteraard niet verwacht. We wisten dat dit gebied vooral in het hoogseizoen vermeden moet worden vanwege bovenstaande, maar dat dit element nu al zó aanwezig was, is gewoon ronduit jammer. Ondanks de mooie zonsondergangen, gaan wij volgende keer dat èchte Ibiza-gevoel toch weer elders zoeken, op dit toch naar ons idee nog steeds geweldige eiland.

Alles prima

Annemie Sanders
25-5-2017

Mooie kamer en goed eten. Geen min punten

Niet voor herhaling vatbaar

Marion
13-10-2016

De kamer was schoon; elke dag schone handdoeken. Verder gedateerd maar dat is te verwachten voor deze prijs. Het personeel verdient een dikke 10!! Gelukkig alleen met ontbijt want dat was al saai genoeg. Voornamelijk Engels ontbijt. Regelmatig oude croissantjes of niet goed afgebakken broodjes. Zo vreselijk uitgebreid was het niet. Het fruit werd steeds slechter misschien omdat het naseizoen was. Gelukkig geen avondeten in dit hotel. En de beschikking over een auto was geen overbodige luxe.

We hebben een aantal aanbieders voor Arenal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arenal in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arenal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arenal scoort een 8.38 uit 10 op basis van 52 reviews.