Hotel Arenal

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Hotel Arenal op Ibiza heeft schone kamers en een goede service. Het personeel staat met een glimlach voor je klaar en het eten is lekker en gevarieerd. Het zwembad heeft een minder mooi uitzicht door de ligging aan de achterkant van het hotel, maar je bevindt je op een paar meter van het strand. Het centrum van Sant Antoni is een kwartier lopen.

58 reviews over Hotel Arenal

• 9Reinate23-09-2019

Fantastisch.

Ligging van het hotel was perfect, aan het strand, mooi uitzicht over de baai.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Peetje04-08-2019

Geweldige vakantie gehad

Hotel is niets op aan temerken Goede kamer ,eten is goed, vriendelijk personeel Neem wel een kamer met zeezicht ,geweldig uitzicht heb je dan

• 2018
    7Siety20-11-2018

Voor een jong stel zeer geschikt!

Het hotel staat pal aan het strand en het centrum is prima te belopen. Het zwembad was voor ons wel echt een tegenvaller. Naast dat het water erg koud en soms vies was, waren alle bedjes vaak bezet door engelsen. Vandaar dat het hotel op kindvriendelijkheid niet heel hoog scoort. San antonio staat bekend om de vele engelse toeristen en dezen zijn in hotel Arenal dus ook in overvloed aanwezig. Aangezien wij een jong stel zijn, had het voor ons niet perse een negatieve invloed op onze vakantie maar wanneer er met kinderen wordt gereisd kan ik me voorstellen dat het niet prettig is. De hygiëne, service en de kamers waren prima. Advies: boek zeker een kamer met zeezicht!

• 9Marja03-11-2018

Geweldig

Heel fijn hotel met zeer vriendelijk personeel. Het eten is heel goed, veel keus en gevarieerd. Probeer wel een kamer aan de zeezijde te krijgen voor iedere avond weer een prachtige zonsondergang. De balkons aan de andere kant hebben 's ochtends zon, kijken op het zwembad, maar er ligt ook een vrij drukke weg. Het hotel ligt in het midden van de baai en je kunt naar beide kanten gezellig wandelen. Ook in oktober was het nog gezellig druk. De jonge generatie stappers zijn dan weg, omdat eind september de clubs in san antonio dicht gaan

Alleenreizend

• 8Angela22-09-2018

Heerlijk hotel, met lief personeel.

Een heerlijk hotel met vriendelijk personeel. De kleine werd elke dag op een liefdevolle manier begroet. Ideaal een Nederlands sprekende gastvrouw die vaak aanwezig is. Restaurant moet je echt uitproberen en ontdek je wat voor jouw lekker smaakt. Wij hebben nooit lege bakken gehad in het restaurant. De kamer was over het algemeen goed schoon. Balkon had ruime kieren, vonden wij wat eng met de kleine maar dit werd snel en kundig opgelost en konden wij ontspannen genieten. De buitendeur bevat een extra schuifdeur waardoor geluiden nog beter buiten blijven, maar zelf hier geen last van gehad. Mooi uitzicht op zee dus zeezicht zeker aan te raden. Je zit net ver genoeg van de harde muziek, dus rust hebben wij ervaren. Wij hebben genoten van onze vakantie met de kleine!

Met jonge kinderen

• 8Vrieling07-09-2018

Geweldig

Super mooie ligging, hotel is wat verouderd met inrichting maar zeer schoon. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wel aan een drukke boulevard met bijbehorende geluiden, maar wij vonden het zelf niet storend. Het eten in het hotel vonden wij zelf niet echt geweldig, maar zitten heerlijke restaurantjes in de omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar.

Met oudere kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter

• 6Ans03-06-2018

Redelijk hotel met ideale ligging

Prima hotel met ideale ligging. Wel hier en daar verouderd. Ligging is geweldig. Kamer inrichting verouderd maar wel schoon. Hadden wel gerenoveerde nette badkamer. Kamers zeer gehorig. Konden letterlijk verstaan wat de buren zeiden. Personeel zeer gastvrij en vriendelijk. Er is zelfs een Nederlands sprekende receptioniste. Eten is over algemeen wel aardig alleen soms lauw en niet goed bijgevuld. Iedere dag ander menu. Geluidsoverlast van dronken ordinaire Engelsen in hotel en boulevard. Dit schijnt in hoogseizoen nog erger te zijn. Strand pal voor de deur. Helaas werd daar onder je neus gedeald in de avonduren. Wanneer je je oordoppen meeneemt redelijk hotel in voor-of naseizoen. Tip betaal niet teveel voor excursies. Met de watertaxi kun je prima langs de mooie baaitjes. Met de bus kun je voor 2 euro naar Ibiza stad.

• 7Tore De Vestele18-05-2018

Leuke vakantie

Een zeer goed hotel. Wel verouderde kamers. Sommigen zijn al vernieuwd met een inloop douche (2e verdiep). Nu was het hier nog rustig in het hotel maar zou het niet aanraden om in het volle seizoen te komen. Zeer slecht geïsoleerd en weinig ligzetels. Het zwembad ligt aan de achterkant van het hotel net aan een drukke straat. Heel lekker eten maar kom niet te laat want niet alles wordt terug bijgevuld. Zeker met het brood was dit zeker niet gepast tijdens het ontbijt. Kom nog terug maar terug buiten het volle seizoen. Heel vriendelijk personeel.

Alleenreizend

• 8Zeevenhoven10-01-2018

Warm ontvangst

Knuffel Kwekkie terug gekregen. Was heerlijk dat het personeel hem teruggestuurd heeft. Vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam.

Met jonge kinderen

• 2017
    9Willem28-10-2017

Geweldig hotel voor deze prijs

Goede service en erg verzorgd. Eten op basis van half pensioen is super, lekker eigen tafeltje in restaurant.

4 tips over Hotel Arenal

• Michael, 26-08-2012

Boek een ander plek als je naar Ibiza gaat, een taxi chaufeur zei het als volgt: San Antonio is the worst of the worst, we sold our soul to the devil...tja lijkt me duidelijk dus. Ibiza gaan we 100% zeker terug alleen nooit meer naar San Antonio..wees gewaarschuwd!

• Wiebe Smilde, 05-06-2015

Boek een kamer met zeezicht, prachtig uitzicht over de baai. Een eenvoudig hotel met een geweldige ligging.

• Geertje, 16-08-2014

Lunch (baquettes) in hotel was prima. Tegenover hotel goede autoverhuur.

5 vragen over Hotel Arenal

• Do, 12-06-2017

Markt in San Antonio

Is er een (week)markt in San Antiono?

• Michelle, 20-03-2017

ligbed + parasol

Zijn er ligbedjes + parasol op het strand bij het hotel? En zo ja, wat zijn de prijzen?

• @@@, 19-01-2017

Halfpension

Tot hoelaat is het ontbijt

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen