Hotel Sandos El Greco Beach

8.9Fantastisch

Spanje, Ibiza, Portinatx / Cala Portinatx

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sandos El Greco Beach voor je op een rij gezet:

• Animatie

Aan zee op Ibiza ligt Hotel Sandos El Greco Beach. Dit is een modern adults only hotel. Er zijn veel hoogteverschillen, dus het is fijn als je goed ter been bent. Naast het zwembad vind je hier een bar en een restaurant met goed eten. Het Giri café in San Joan Labyrinth en de hippiemarkt zijn een bezoekje waard. Met de bus kun je naar Eivissa.

58 reviews over Hotel Sandos El Greco Beach

• 0ingrid Wijnen 19-11-2011

gezellig familiehotel met gratis Aquapark

gezellig familiehotel direct aan zee. Geweldig voor de kids aangezien er een aquapark bij zit. Eten is ook lekker uitgebreid, veel keus en incl. een pizzeria. verder ook iedere dag showcooking. Het zwembad bij het hotel is wel erg klein voor zoveel gasten en de ligbedden liggen dan ook tegen elkaar aan. Familiekamer is ook netjes ingericht, alleen jammer dat er geen koelkast in zit. Animatie was ook leuk met veel externe shows. Het centrum is niet echt groot, maar er zijn wel een aantal winkels en restaurantjes. Kortom we hebben een gezellige vakantie gehad met kids die veel bij het aquapark hebben gegleden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8Lambert29-09-2011

Fijn hotel

Leuk hotel mooie omgeving. minder voor ouderen en mensen slecht terbeen ivm de vele trappen. Het hotel bied een goede en schone omgeving. Ook de kamers worden perfect vezorgt. Handoeken worden dagelijks verschoont. Maaltijden zijn allemaal in buffet vorm, en ruim voldoende, ook de variaties is voldoende. Wij zaten daar 14 dagen dus we hebben wel eens de zelfde gerechten voorbij zien komen. Maar ja dat heb je thuis toch ook wel Personeel zou wel eens een blijer gezichtje mogen opzetten. Ander nadeeltje was dat de huishoudelijkedienst om 07.30 begon met het schoonmaken van de kamers van gasten die vroeg uitgechecket waren, en dan schoven ze met de bedden over de marmere vloer wat door het hele hotel te horen was. Maar goed je was dan vroeg wakker en dan had je ook nog wat aan je dag zal ik maar zeggen.

Gereisd met partner in september 2011

• 8Aj28-08-2011

familiehotel!

Voor gezinnen met kinderen tussen de 8 en 14 is dit een perfect hotel... perfecte baai met geweldig strand, leuk waterpark en animatie....alleen heb je geen kinderen zou ik niet voor dit hotel kiezen. Het eten is gewoon goed maar begint net zoals veel all inclusive hotels te vervelen. Als je het echte ibiza wil verkennnen moet je toch een auto huren(of de bus nemen naar ibiza stad). Bij het hotel is een autoverhuurbedrijf waar je voor 47,- een auto voor een dag kunt huren(tip!). Verder een zeer geslaagde vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7BaDeRo25-08-2011

Vriendelijk personeel, matig eten en drinken

Het hotel is op zich goed: fijne kamers, aardig personeel en kindvriendelijk. Het eten en drinken vonden wij slecht. Er is een buffet waar je van alles uit kunt kiezen, maar niet onze smaak. In de periode dat wij er waren, zaten er veel Engelse in het hotel wat betekende veel worsten, witte bonen met tomatensaus en enge, gekleurde puddinkjes. Ook de geur die in de eetzaal hangt, draagt niet bij aan lekkere trek. De koffie en wijn vonden wij ronduit vies. Portinatx is ook vrij afgelegen van het bruisende deel van het eiland. De volgende keer gaan we rond Fiquertas zitten, daar waren ook prima tapasbarretjes! Ondanks ons negatieve oordeel over het eten en drinken, hebben we een heerlijke tijd gehad op Ibiza en we komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 8Bart Kl.17-08-2011

prima hotel

Goed hotel voor gezinnen. Eten is prima, mooi strand, zwembad en waterpark. Waterpark is wat aan de oudere kant. Is wel aan vernieuwing toe. Animatie zeer goed. Vooral voor kinderen tot 10 jaar. Personeel is vriendelijk. Een min puntje is de rioollucht zowel binnen als buiten. Fijne vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8Gerry09-08-2011

Helemaal niets mis mee

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, netjes waren de kamers en werden goed schoongemaakt. Over het algemeen was het hotel schoon. Voor een hotel was het eten goed en gevarieerd. In menig * hotel is het eten slechter dan in El Greco. Leden van het animatieteam waren enthousiast en probeerde het iedereen naar de zin te maken. Minpuntje was het te kleine zwembad met er langs de op elkaar gepropte ligstoelen. Maar de baai met het strand en het uitzicht waren perfect. In een woordt schitterend. Jammer dat de ligstoel en een parasol ieder 5 euro kostte. Er is altijd wel wat te mekkeren over een hotel, maar voor een * hotel is dit hotel perfect als men van rust houdt.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8Gerry09-08-2011

Helemaal niets mis mee

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8Margret07-08-2011

Super gewoon doen!!!!

El Greco is een schoon en netjes hotel rustig gelegen in een prachtige baai in de omgeving is er idd weinig te doen, maar het is goed te doen om met de bus naar ibizastad te gaan of met het minitreintje de omgeving te bezichtigen. In en om het hotel is er genoeg te doen dus van verveling is geen sprake tenzij je dat zelf wilt, wij waren er in het hoogseizoen het hotel zat vol met engelsen duitsers en nederlanders ( geen dronken persoon gezien hoor !!) Het eten is voor ieder wat wils, het personeel is vriendelijk, dus meer is er niet te wensen, wij hebben ontzettend genoten en de kinderen ook, ze konden naar het waterpark of naar het zwembad en uiteraard naar het strnd en overal werd wel wat georganiseerd, dus ze vermaakten zich zelf prima voor de kleinere kinderen was er een kidsclub en s, avond was er mini disco en entertaiment. er zijn idd veel trappen dus mensen slecht ter been of met buggys lijkt me lastig, dus wel hier rekening mee houden

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 7R04-08-2011

Goede vakantie gehad

van 18-07 tot 28-07 hier verbleven met 2 kinderen van 9-10. goed hotel nette kamers . variatie genoeg bij het eten voor een 3 sterren hotel. Nederlandse animatie. direct aan strand en waterpark (zou iets beter onderhoud mogen hebben) met 2 daagjes auto huur zie je het hele eiland. weinig engelse zoals eerder vermeld. meerderheid is Nederlands en Duits. tevreden over de vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7Linda26-07-2011

Redelijk. Erg engels georienteerd.

Onze eerste ervaring met all inclusive. In het voorseizoen goed te doen, voor grote vakantie niet. Leuk om geprobeerd te hebben. Strand bereikbaar via trap, geen bar bij het strand. Zeer verouderd aquapark met 5 glijbanen. Erg gehorig hotel, gillende, rennende, bonkende, huilende (engelse) kinderen in de gangen en kamers en dat tussen 23 en 01.00 uur. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Wij lagen aan de voorkant en dan hoor je de hele nacht de bussen voor en van het vliegveld. Wel mooie omgeving, mooie baai met helder zeewater. Ligbedje bij het strand tegen (fikse) betaling.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

Hotel Sandos El Greco Beach info