Hotel Sandos El Greco Beach

8.9Fantastisch

Spanje, Ibiza, Portinatx / Cala Portinatx

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sandos El Greco Beach voor je op een rij gezet:

• Animatie

Aan zee op Ibiza ligt Hotel Sandos El Greco Beach. Dit is een modern adults only hotel. Er zijn veel hoogteverschillen, dus het is fijn als je goed ter been bent. Naast het zwembad vind je hier een bar en een restaurant met goed eten. Het Giri café in San Joan Labyrinth en de hippiemarkt zijn een bezoekje waard. Met de bus kun je naar Eivissa.

58 reviews over Hotel Sandos El Greco Beach

• 6Pipje04-08-2015

Little Britain

Te druk, te weinig bedjes bij het zwembad, niet handig met hele kleine kinderen die nog niet kunnen lopen, weinig te bleven in het plaatsje zelf. Ibiza zelf is wel de moeite waard We hadden spijt dat we in El Greco beland waren. Het was meer een Britse vreetschuur dan een gezellig Spaans verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 6kit12-07-2015

echt geschikt voor families met kinderen.

De hoge Zoover waardering begrijp ik niet helemaal. Wij hebben een prima vakantie gehad maar net een 8.3 waardering verwachtten we meer. De ligging is prima maar de opzet massaal en sfeerloos. Veel plastic stoeltjes, kapotte lampen her en der, te weinig capaciteit qua bedjes en m2 bij het te kleine zwembad. Erg gehorige kamers, zeer matig entertainment dat gelukkig rond 23.30 uur stopt. De buffetten zijn prima en redelijk gevarieerd. De waterglijbanen zijn voor kleinere kinderen best leuk en er is genoeg toezicht. Ook hier te weinig bedjes helaas.

Dit hotel kan wel een fresh up gebruiken. Leuk als je met een gezin gaat en niet te gevoelig voor sfeer bent, anders toch liever naar een kleinschalig hotel. Portinatx heeft fijne baaien maar ook die liggen in juli vol met gezinnen met veel kinderen. Wellicht dat het buiten het hoogseizoen allemaal wat vriendelijker oogt. We hebben een prima vakantie gehad maar all inlcusive in dit hotel niet meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Riejette28-06-2015

Marconfort el greco

Een goed hotel goed eten maar veel schreeuwende Engelsen. Heel irritant smorgenss om 6 uur al te schreeuwen. De ligging is niet fijn niet veel te doen

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Fam. Krause14-05-2014

De beste "voorjaars" vakantie ooit!!

Na jaren Turkije dit jaar naar Ibiza, El Greco. Vlucht via Dusseldorf. Auto gehuurd en Hotel via touroperator.
    Super ligging, goed en degelijk hotel. Goed eten, super animatie voor de kinderen en ouderen!! Je kunt niet rustig in de bar zitten, de animatie gaat gewoon elke dag door, ook als er maar 20 personen zijn. Hotel geopend van 1 mei t/m 31 october. Wij waren er op 4 mei, en het was nog niet eens half vol. Dus geen problemen met drukke eetzaal of vol zwembad. Kinderanimatie is top, de kinderen hebben we 7 dagen niet gezien. Gingen samen eten met hun vriendjes, was een dolle boel. Geen Wifi, alleen erg langzame in de lobby. ( een pluspunt: laatste keer in Turkije was er nog wifi onder water in de zee, en lag iedereen op zijn Ipad te spelen) Nu was iedereen actief in de miniclub ipv Clash of Clans of Minecraft op Ipad. Wel veel Engelsen met kinderen, leuk om te kijken......van wit naar rood binnen 1 dag. Knalrood na 2 dagen, maar wel met een biertje in de zee.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 7fam Hogerheide10-07-2013

Fijn familiehotel, erg rustig gelegen

Met kinderen van 4 tot 14 jr is dit een heerlijk hotel, strand, zwembad en aquaparkje liggen naast elkaar. Voor pubers valt hier weinig te beleven, er zijn in de buurt alleen wat souvenirswinkel. De omgeving is prachtig, mooi groen, schitterend uitzicht, echt wandelen in de omgeving gaat moeilijk.Het strand is schoon, kristalhelder water (snorkelspullen mee). Helaas zijn bedjes duur ( schaduw onder wat bomen), jammer geen strandtentje voor drinken enz. wij haalde drinken, ijs in het hotel. Hotel was keurig schoon, prima eten , wel een vreetschuur. Het zwembad bij het hotel was echt veel te klein. De bedjes werden om 7.00 uur altijd klaargezet, dit gaf erg veel lawaai. Bij aankomst kregen wij een verkeerde kamer, we kregen een fam room, erg klein met uitzicht op gebouw. Omdat we zeezicht hadden geboekt kregen we uiteindelijk een grote nette kamer, rustig gelegen nr 09. Boek je dit hotel, is zeezicht zeker een aanrader. Begin juli was de temp 28, hierna steeg de temp naar 34.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 8Claudia04-08-2012

Geweldige vakantie gehad!

Het hotel is gelegen in een rustig dorpje met een aantal toeristische winkeltjes en restaurantjes. Prima geschikt als je hier naar toe gaat met jonge kinderen. Het strand is gelegen naast het hotel en is schoon en veilig. Het zwembad en het aquapark zijn allebei prima en netjes. Het all inn concept is ons erg goed bevallen! Het eten was gevarieerd en lekker, maar wel erg gericht op Engelsen. Voor de kinderen was het erg handig om tijdens het zwemmen zelf drinken en ijsjes te mogen halen. De hotelkamer was wat aan de kleine kant, maar werd elke dag keurig schoongemaakt. Ook kregen wij elke dag voldoende schone handdoeken. Ook de animatie 's avonds was erg leuk, o.a. een vogelshow, dansshow, karoake en een quiz. De receptie was altijd geopend en het personeel was behulpzaam en vriendelijk. Het hotel is niet geschikt voor ouderen of mensen die slecht ter been zijn. Er moeten erg veel trappen beklommen worden. Wij hebben een fantastische vakantie gehad met onze kinderen van 8 en 9 jaar.

• 6San 28-07-2012

veel te massaal

Negatief : Een massaal hotel waar de Engelsen de overhand hebben. Kinderen die snachts nog over de gangen renden, een kamer zonder koelkast, airco die kuren had. Afgelegen plaatsje waar weinig te doen is, personeel is niet gemotiveerd, eerder chaggerijnig. Bij aankomst kamer niet klaar, ontbijt was er nog niet. Elke dag bedje met parasol huren aan strand kost je 15 euro. Eten was goed, maar verveelt erg snel en het is erg druk in de eetzaal. Het is eerder ellebogenwerk om er langs of bij te kunnen. Postief: erg schoon, elke dag wordt er schoongemaakt, schoonmaakpersoneel was erg vriendelijk. Ook de glijbanen (6) waren wel leuk. Onze zoon genoot hiervan. Ook goed toezicht.

Conclusie: voor 11 dagen met zn drietjes 3000 euro was het absoluut niet waard. Ik zou eerder voor een minder massale all inclusive parken kiezen.

• 6Sandra26-07-2012

massaal

Om 10.30 uur aangekomen in het hotel hoorden we dat onze kamer nog niet klaar was, en dat we nog geen gebruik konden maken van het ontbijt...dat was ff een domper. De kamers zijn schoon, maar het personeel (behalve de schoonmakers) zijn niet echt gemotivieerd. Het is zo massaal (veel engelsen) dat we de eetzaal hebben omgedoopt in vreetschuur. Het eten was niet vies, maar alles smaakt een beetje hetzelfde. Het waterpark was leuk, maar is vrij klein. Het strand was mooi en schoon, maar als je elke dag lekker een parasolletje en twee bedjes wil ben je 15 euro per dag kwijt. Al met al was het niet echt heel verkeerd, maar je zal ons hier niet terugzien. Snachts rennen kinderen door het hotel heen, engelsen zijn heel erg aanwezig (drank) en voor ons gewoon veel te massaal. In de omgeving zelf is ook weinig te doen...

• 9Fam. Potman21-06-2012

Super vakantie

Werkelijk een super vakantie gehad met onze dochters.Eten is ongelofelijk goed met voor iederéén voldoende warm en variatie. De animatie was ook bijzonder goed met zeer veel afwisseling voor jong en oud. Veel engelse gezinnen met kinderen van 2 tot 16 jaar. Een minpuntje is dat er in de omgeving niet zoveel te beleven is, geen grote winkelcentra en geen disco.Waterpark ongelovelijk mooi en schoon,strand heel dichtbij,voor mensen die slecht ter been zijn is dit geen goede locatie.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 10Mark03-06-2012

Voor een (h)eerlijke vakantie, Ik zeg: DOEN !

De eerdere beoordelingen over dit hotel kloppen. Wij hebben een heerlijke week gehad en ondanks het Engelse karakter is dit hotel voor herhaling vatbaar. Dank "El Greco"

PLUSPUNTEN: Wij kwamen aan om 23.30 uur en ondanks de late aankomst werd na de zeer vriendelijke ontvangst het licht in het restaurant aangestoken en wij werden voorzien van een lekkere broodmaaltijd omdat wij "wellcht wel trek hadden na de reis naar Ibiza". Nog nooit meegemaakt, zeker niet in een 3 * hotel.

Het hotel was overal super schoon.

De gehele "staff" van het hotel was zo ontzettend vriendelijk. Hierdoor voelde je je de gehele vakantie een "gast". Erg prettige sfeer dus.

Waterpark, tikje verouderd maar ontzettend leuk. Wedstrijdjes "glijbaan naar beneden" waren erg leuk en er ontstand een zeer gezellige sfeer tussen de (meest Engelse) gasten. MINPUNTEN: Veel "volgegeten" Engelsen...

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Hotel Sandos El Greco Beach info