Hotel Sandos El Greco Beach

8.9Fantastisch

Spanje, Ibiza, Portinatx / Cala Portinatx

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sandos El Greco Beach voor je op een rij gezet:

• Animatie

Aan zee op Ibiza ligt Hotel Sandos El Greco Beach. Dit is een modern adults only hotel. Er zijn veel hoogteverschillen, dus het is fijn als je goed ter been bent. Naast het zwembad vind je hier een bar en een restaurant met goed eten. Het Giri café in San Joan Labyrinth en de hippiemarkt zijn een bezoekje waard. Met de bus kun je naar Eivissa.

58 reviews over Hotel Sandos El Greco Beach

• 10J. B. ter Haar23-05-2017

Zeer goed

In Potinatx in het noorden van IBIZA kun je het beste zijn ook omdat de natuur en het strand met het dorp een fijn verblijf garandeerd. Drie dagen veel kustplaatsen bekeken en vooral het binnenland wat wel de moeite waard is vanwege het gewone en rustige leven aldaar. Heel veel rotskust en moeilijk berijkbaar en te weinig wandelpaden met uitzicht op de zee. Op Menorca vele malen mooier en minder hoog heb je een eiland gevoel en dat doet goed. Ibiza een stoffig eiland met veel vergane glorie vooral de boomgaarden zijn niet om aan te zien. Foeilelijke kustplaatsen - Cala Tarida en Sant Antoni. De buitenwijken van Eivissa langs de grote wegen zien er niet aantrekkelijk uit. Net het spaanse vasteland met veel te veel bedrijven en loeigrote reklameborden. Dit is niet mijn Ibiza. Op weg naar ons hotel met de bus schrok ik wel even. Maar ons hotel was super en de ligging met zeezicht vanaf het balkon was optimaal. Onthouden dus Sandos el Greco - erg goed personeel en gezellig.

Gereisd met partner in mei 2017

• 5Jackie21-05-2017

Liever niet meer.

De ligging en de inrichting van de kamers, badkamer van dit hotel is fantastisch! Bijzonder jammer dat wij een kamer hadden met uitkijk op een muur met daarop de airco's geplaatst. Ik snap dat we niet allemaal uitzicht op zee kunnen hebben, maar een balkon in de schaduw met uitkijk op een muur geeft mij geen vakantie gevoel. Ook erg jammer dat het niet mogelijk was om buiten te eten. Je bent aangewezen op een galmende, wel een smaakvolle ingerichte eetzaal. Het eten was gevarieerd, maar lauw. Gelukkig werd pasta bereid waar je bij staat, dus warm. Het personeel is met uitzondering van enkele medewerkers ongeïnteresseerd, onvriendelijk en er kan geen begroeting vanaf.
    Ik kan niets over e kwaliteit van het zwembad zeggen omdat het hier kop aan teen lag, erg vol, dus niet aantrekkelijk voor ons om daar plaats te nemen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 7Brie198131-10-2016

Een keer maar niet meer

De ligging is geweldig! Maar daar houdt het verder op. 's Ochtends om 6 uur worden de waskarren klaargezet op de gang, daarna volgen de schoonmaak-karren. Welke enorm piepen. Als je een kamer op de eerste etage toegewezen krijgt, zorg dan in godsnaam dat je niet kamer 123 hebt. Deze is gesitueerd direct als je uit lift stapt en iedereen rijdt, loopt, rent, schreeuwt, springt en stampt langs je kamer. De bedden waren vreselijk, gebroken nachten. Het trappenhuis is open en telt 5 etages. Het galmt enorm, deze begint bij de game-hal en loopt door naar de 5e etage. Tel daarbij de luidruchtige Engelsen op. Het personeel is prima, het eten is ok. Maar niet om over naar huis te schrijven. Verder heb je er niks in de omgeving. Vandaar dat het bijnaam Portinix heeft gekregen. De Hippie Markt daarentegen is erg leuk. Ga vooral niet met de boot als je geen zee-benen hebt... Het waterpark is niet alleen gedateerd maar levensgevaarlijk met beton-rot en roestende buizen. Tevens liggen de tegels bezaaid met dennennaalden.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 9Pieter22-10-2016

Supervakantie gehad!

9 dagen herfstvakantie doorgebracht in dit heerlijke hotel (voor ons de 1e x), superschoon, vriendelijk personeel (behalve bij receptie, dat zou wat gastvrijer kunnen). Eten is erg goed, meer dan genoeg keus. Heerlijke verse pizza's. Wel fris in de eetzaal. Paar nachten bussen bij het andere hotel gehoord, ging daarna dicht (tip: oordopjes mee) 2 prachtige baaitjes direct bij het hotel. Onze kinderen hebben heel veel gebruik gemaakt van het aquapark. We zijn een dagje naar Formentera geweest, viel ons tegen. Levensgevaarlijk om te fietsen (huurfietsen zijn erg slecht, bussen, scooters en auto's rijden je bijna van de weg) Derde jaar op Ibiza voor ons, het blijft een prachtig eiland!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 9Naomi wichers27-09-2016

Heerlijk genoten

Heerlijk genoten van het hotel en met name super gezellig gehad met het animatie team!!!!!

Gereisd met partner in september 2016

• 9Marianne Lingerak16-09-2016

Het eten is er voortreffelijk ! Iedere dag andere keuzes, en iedere dag lekker. Er zijn inderdaad veel trappen, maar is goed te doen. Het strand heeft een lange inloop, en is daardoor zeer geschikt voor kleintjes . De airco binnen staat erg hoog, waardoor het koud is binnen, maar op de kamers kun je zelf de temperatuur regelen. De waterglijbanen zijn erg leuk, niet geschikt voor kleintjes onder de vier jaar. In de omgeving verschlilende supermarkten gevonden, en ook leuke restaurantjes. Kortom een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8Met partner01-07-2016

Heerlijk Hotel.

Wij zijn hier in juni 10 dagen geweest.Mooi Hotel we hadden zeezicht geboekt echt een aanrader.mooie omgeving maar als je van Party Party houd zit je hier verkeerd.Er is een klein centrum en er zijn een paar restaurantjes en winkeltjes.Het is er erg groen en heuvelachtig. .Personeel van kamermeisjes tot barmannen allemaal even aardig.Eten is goed en veel keus.Drankjes van Bier tot cocktails Zelfs Amstel radler van de tap.Animatie was ook leuk.Wel veel Engelsen maar weinig last van gehad zijn vaak gezinnen met kinderen.Vanaf 2017 is hotel alleen nog voor volwassenen.Eilandtour gedaan maar stelde niets voor.Vreselijke irritante gids Alexsandro van touroperator.Waren mensen in de bus die er agressief van werden zoals ze zelf zeiden.Jammer van de 106.- euro je kunt beter zelf de bus nemen en naar Ibizastad of St eulalia gaan wat overigs een leuke plaats is met veel winkels en restaurants.Kost nog geen 9.00 euro heen en terug met z:n 2tjes.Verder heerlijk genoten.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Fam Doornik01-02-2016

Leuk hotel, waterpark belachelijk klein zwembad

We hebben hier in augustus 10 dagen onze vakantie gevierd. Goed eten, gevarieerd en aardig personeel. Mooie ruime kamer en prima bed. Bij aankomst mochten we onze bagage in een aparte kamer stallen en meteen van het ontbijt gebruik maken. Superleuk waterpark waar ze scherp controleren of je van het hotel bent, anders mag je er geen gebruik van maken. Het zwembad bij het hotel zelf is echter veels te klein, wonderlijk dat (voornamelijk engelsen) daar een hele dag op een bedje gaan liggen terwijl het zo'n prachtig eiland is. Leuke shows 's avonds en leuke anomatie voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 7M. Kocks06-01-2016

Super!

Na een uur in de bus hebben gezeten waren we eindelijk gearriveerd in portinatx. onderweg al waanzinnig mooie baaitjes gezien. Ruime keuze bij het buffet. ontbijt is eigenlijk steeds hetzelfde, maar voor ieder wat wils. Diner was gevarieerder met onder andere elke avond diverse pizza's. Wij hebben eigenlijk niet bij het zwembad gelegen, maar lagen op het strand (betaalde bedjes/parasols) of bij het glijbanenpark (gratis bedjes). Bij het strand kun tegen betaling ook een waterfiets huren of op een bananenboot de zee op gaan.

Met de bus kun je goedkoop (1 à 2 euro pp) naar ibiza-stad rijden, zeker de moeite waard.

Er zit veel hoogteverschil tussen het hotel en het strand, dus veel trappen. Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn!

Klein nadeel waren 's avonds/'s nachts luidruchtige jongeren op het strand, waardoor je nauwelijks de schuifpui open kon hebben voor wat verkoeling.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Jonas22-12-2015

Ik zou zeker terug gaan

Het was een leuk hotel. Ik zou zeker terug gaan, maar mijn vriendin niet meteen. Dit komt door de 'kantine' beneden in het hotel. De kantine is een bar en speelzaal in elkaar, maar je kan er niet rustig zitten want het lawaai is er niet te doen, wij hebben 2 dagen regen gehad en dan is het er niet fijn vertoeven. Je kan ook niets bezichtigen want Portinatx heeft geen faciliteiten (buiten wat winkels en een minigolfbaan). Het waterpretpark en zwembad waren verouderd en toe aan onderhoud. Aan het eten en personeel valt echter niets op te merken. Zij doen uitstekend hun werk. Het eten is ook super lekker. Het is elke dag gevarieerd (na 1 week zie je natuurlijk alles terugkomen). Je krijgt zeker waar voor je geld. Ik vond het een van de mooiste vakanties die ik ooit heb meegemaakt. Zeer mooi strand aan het hotel, geweldig mooie zee en ideaal om 's avonds een wandeling te maken. Portinatx is een geweldig mooie locatie, enkel als je een echte zonvakantie wil. De luchthaven is slechts 20 kilometer verwijdert, maar door alle kronkelwegen reis je toch makkelijk 50 minuten naar de bruisende kant van Ibiza. Taxi's zijn ongelooflijk duur (zeker als student). De animatie was ook in orde en ze zijn niet opdringerig wanneer je niet wil deelnemen.

Gereisd met partner in september 2015

Hotel Sandos El Greco Beach info