5 vragen over Hotel Sandos El Greco Beach

• Lara75, 18-05-2014 Rapporteren

Badlakens en autozitjes

Weet iemand of het hotel badlakens heeft (bv bij het zwembad)? Scheelt weer wat bagage als dat zo is ;-).

Wij hebben (ook, net als praothoes ...leuke recensie trouwens) de vlucht & auto geboekt en het hotel los. Auto zou ik idd altijd in NL regelen, voor 130 euro voor 8 dagen ben je klaar. Maar: onze tweeling is 7 en moet officieel op een stoelverhoger. Is dat daar verplicht? Ik las dat dat ook weer 40 euro per kind kost.

• linda, 08-01-2014 Rapporteren

leeftijd

hallo,

Is het een leuke vakantie voor een 17 jarige? of zijn er niet veel leeftijdsgenoten?

Fam. Krause, 14-05-2014

lijkt mij geen goede keus, is meer voor gezinnen met kinderen (7-13 jaar) Of je moet moet graag snorkelen en geen disco type bent.

• Wilma, 07-10-2013 Rapporteren

Trappen???

Wie weet of het te doen is om met buggy naar het strand etc te gaan? zijn de trappen een beetje te doen?

Mvg, Wilma

Fam. Krause, 14-05-2014

Vanaf El Greco moet je met de trappen naar het strand. Dan zijn er wel houten looppaden over het zand. Vanaf de andere zijde kun je gewoon vanaf de straat via een helling het strand op.

Wilma, 15-05-2014

Thnx voor de tip , heb mijn plan al getrokken hoor, het wordt een ander hotel :-)

Wilma, 15-05-2014

Dus met een buggy wel te doen???

praothoes_1, 15-05-2014

Ik zou het niet doen, in hotel zijn er ook overal trappen. Van de receprie naar de Bar ( beneden) van de bar naar de animatie ruimte ook weer een trap. Dan van de Animatieruimte naar buiten trappemn naar terras. Vandaar uit trappen naar het strand ( erg ongelijke trappen qua diepte) of de eerste trappen naar het eerste zonneterras. Dan weer trappen naar het zwembad en buitenbar.

2 Liften die nogal eens lang kunnen duren voor dat ze komen.

Dus trek je plan,

Groetjes

• Louwers, 22-06-2011 Rapporteren

animatie en zwembad

Hallo, Hoe is de animatie in het hotel? Voor de kinderen bv meertalig en voor volwassenen en s'avonds? Hoe is het bij het zwembad bij het hotel. Een kinderbadje voor een 4- jarige? Zijn er genoeg ligbedden en parasols? En de ligbedden en parasols bij de glijbanen? Zijn de glijbanen bij het hotel of buiten het park?

ingrid Wijnen , 19-11-2011

de animatie was in het Nl, Engels, Duits en Spaans. Het zwembad bij het hotel is erg klein en er is een afgescheiden gedeelte voor de kleine kindjes. Er zijn wel genoeg ligbedden en parasols maar ze staan erg dichtbij elkaar gezien de krappe ruimte. Maar gelukkig gaan ook veel gasten naar zee of naar het aquapark. OM bij het aquapark te komen moet je trappen naar beneden, dan kom je bij het strand aan en dan ga je rechts naar het aquapark.

Maurice, 15-05-2014

Animatie was nu in Mei erg goed, 1 nederlandse en 1 spaanse dame, en 1 Nederlandse jongen ( Kaspar ADHD ;-)
    De hele dag activiteiten voor jong en oud. Wij: kinderen tussen 9-13 hebben ze 7 dagen niet gezien, ja alleen 's avonds als ze weer een cerificaat in ontvangst konden nemen. Ook voor de ouderen is hier elke dag actie.

Voor rust kun je het beste op het strand gaan liggen. ( € 5 bedje)

We hebben een aantal aanbieders voor Sandos El Greco Beach voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• van meeteren, 13-06-2011 Rapporteren

openbaarvervoer

wij gaan in juli naar deze accomendatie wij zijn benieuwd naar de verbindingen van het openbaar vervoer en naar de de beschikbaarheid van taxi,s en eventuele kosten

Maurice, 15-05-2014

Zonder auto zou ik hier niet naartoe gaan. Er staan Taxi's maar de meeste mensen huren er een auto. ( als je wat wil zien van het eiland) Er zijn 2 heren aanwezig die je elke excursie verkopen wat er te doen is. Dan word je opgehaald, maar ben je wel de hele dag weg.

Autohuren op het vliegveld, in het voorseizoen goedkoop en je bent helemaal onafhankelijk. 4 deurs Clio met onbeperkt km en allrisk verzekering € 150

Bij het hotel kun je ook auto's huren, die zijn dan wel veel duurder.

ingrid Wijnen , 19-11-2011

dat zou ik niet weten. Wij hebben 3 dagen daar een auto gehuurd en dat was goed te doen.