Hotel Sandos El Greco Beach

8.9Fantastisch

Spanje, Ibiza, Portinatx / Cala Portinatx

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sandos El Greco Beach voor je op een rij gezet:

• Animatie

Aan zee op Ibiza ligt Hotel Sandos El Greco Beach. Dit is een modern adults only hotel. Er zijn veel hoogteverschillen, dus het is fijn als je goed ter been bent. Naast het zwembad vind je hier een bar en een restaurant met goed eten. Het Giri café in San Joan Labyrinth en de hippiemarkt zijn een bezoekje waard. Met de bus kun je naar Eivissa.

58 reviews over Hotel Sandos El Greco Beach

• 2019
    10Elly Klöne25-10-2019

Geweldig!!

Wanneer je op zoek bent naar een hotel waarbij de medewerkers klant en service gericht zijn en wat ook nog eens een prachtige ligging heeft dan ben je hier op het juiste adres. Men heeft de hygiëne in een hoog vaandel staan en het eten is gevarieerd door de diverse thema avonden. Op Ibiza wil iedereen natuurlijk genieten van de zon. In eerste instantie moesten we wennen aan de ligbedden die vlak naast elkaar staan. Doordat het een adult only hotel is, kwam de gewenning al snel. Daarbij komt dat je ook de keuze hebt om op het naastgelegen strand te vertoeven. Wij waren hier voor de derde keer. We blijven terugkomen. De prijs kwaliteit verhouding is prima. In de avonden is er voldoende entertainment. Aan de baai vindt je een paar winkeltjes. Lopend over het strand loop je het kleine centrum van Portinaxt in. Voor de nachtelijke uren is daar Vincents Bar waar je nog een lesje Salsa dansen kan leren met de Spanjaarden.

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Kimberley Kuijpers29-07-2019

Sandos el Greco is een fantastisch adults only ( vanaf 16 jaar ) all inclusieve hotel in Portinatxt op het eiland Ibiza. Het hotel is gelegen aan een prachtig strand waar je leuke activiteiten kan doen. Bijvoorbeeld suppen, bootje huren maar ook snorkelen.

De kamers zijn een beetje klein maar zelf vind ik dat helemaal niet erg. De kamers waren wel echt super schoon en het personeel is er super lief. Het eten was elke dag een beetje hetzelfde maar wel erg lekker.

Voor de rest is er elke maandag een kleine hippie markt gelijk voor het hotel en zijn er gratis fietsen te huur ook altijd leuk.

Korst samengevat: onze vakantie bij sandos el greco was echt fantastisch.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    8Jenny Reiz15-11-2018

Heerlijk relaxen op Ibiza!

Als je wat wilt zien is een auto erg handig. Prachtige omgeving. Veel mooie baaien. Eten in buffetvorm. Ontbijt, lunch top. Diner vonden wij persoonlijk iets minder. Wel veel hoogte verschillen. Dus goed te been is wel vereiste. Giri café in San Joan Labirinth een aanrader. Net als the boathouse in San Vicent. Bezoek ook zeker een van de groten en de oude stad Evissia. Een gave woonwinkel Sluiz.... Een weekje echt genieten!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7Brunenberg20-10-2018

Voor ons was dit eenmalig

Veel trappen buiten , niet goed voor mensen die niet goed ter been zijn. Eten kan beter en uitgebreider, beetje meer aandacht aan besteden Uitstraling van hotelruimtes was koud en ongezellig, kamers zagen er wel goed uit

The Management., Marketing, 09-11-2018

We vinden het jammer dat we niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen 100%.We zullen blijven werken om het beter te maken.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10MICHIEL Veenhof28-06-2018

Prima met 1minpuntje

Wij zijn van 17 tot en met 24 juni 2018 op vakantie geweest bij Sandos el greco met onze dochters en schoonzonen en hebben het prima naar ons zin gehad niks was te veel en iedereen deed zijn best gewoon klasse en heerlijk gegeten ook .Voor mijn vrouw en ik was Dit de tweede X hier in Dit super hotel en in de service was alles nog prima , èén minpunt vond ik dat ik Sandos 4 you heb en had punten ingeleverd Voor een kaasplateau en fles wijn op de kamer maar deze niet heb gekregen dat vind ik jammer omdat we onze 30 jarig huwelijk vierden , dat was t enige minpunt hier heb ik helaas niks meer over gehoord. Maar bij deze een goed hotel aan mooie baai om ooit terug te keren

Iñaki Recalde, Marketing, 24-07-2018

Beste gast,

Als eerste in naam van Sandos el Greco Beach willen wij u graag bedanken voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaring te delen.

We waarderen uw mooie en lovende woorden over uw verblijf in ons hotel heel erg. Ook waarderen wij uw aanbeveling aan potentiële gasten.

Bedankt voor uw warme woorden, al het personeel van Sandos el Graco Beach kijkt er naar uit om u weer te kunnen ontvangen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 2Pat20-06-2018

Nooit meer

Ik had dit hotel geboekt voor een weekje rust en zon, zee strand maar we zijn gillend weggegaan. Ben je dol op dronken engelsen, ijskoude rode wijn uit de tap in plastic bekers bij je diner en hutje mutje aan het zwembad, dan is dit voor jou the place to be!

Iñaki Recalde, Marketing, 22-06-2018

Dear guest, Thank you very much for sharing your recent experience here in Sandos El Greco Beach Hotel . We want you to know that we feel very sorry reading that our hotel did not make up your expectations, It has been a real shame that you did not give us the opportunity to offer you a better experience in our resort, please be sure that our main goal is our guest´s satisfaction. We will continue working hard to improve day by day but always maintaining the high level of quality in the services that characterizes us and that so positive reviews has in our guests. Receive a very cordial greeting, Iñaki Recalde, Deputy Hotel Manager

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Alice07-10-2017

perfect

prachtig hotel. mooie ligging. heerlijk eten. en vriendelijk personeel

The Management, Marketing, 14-12-2017

Thanks for your time to let us know how your stay with us has gone. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 8Wil Meijer11-08-2017

Niet wat we gedacht hadden

Twee zwembaden waarvan één soort waterpark is. De all in formule werkt goed en ook goed dat het adults only is. Minder goed was dat het strand bij de baai waar hotel ligt een openbaar strand is en daardoor erg druk. Ook moest je voor de bedjes en parasol 21 euro per dag betalen. Het personeel van het hotel was niet allemaal even klantvriendelijk.

The Management., Marketing, 14-12-2017

Thank you for your review. Glad to see that in general you have enjoyed your days among us. I regret your feeling about the public beach but in Spain all the beaches are public and we can not do anything about that. Regarding the treatment of staff, I apologize on behalf of the hotel, but if you do a little research on the network, you will see that it is one of our best pros. We will must to work harder with that. Hope you give us another chance !!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Esther05-07-2017

Heerlijke vakantie gehad!

Lekker bed, badkamer (met föhn), tv en balkon. Je kan elke dag gratis een badhanddoek lenen.Onze kamer stonk en we kregen een andere kamer.Voor ongemak kregen we fles Cava bezorgd. Wifi prima. Gym met cardiotoestellen. Eten gevarieerd en lekker. Enkele Nederlanders vonden dat het ontbijt te Engels is, maar wat verwacht je dan, een boterham met pindakaas? 1x gratis dineren in alacarte restaurant. Animate is goed. Bij hotel 2 zwembaden en jcuzzi. Tip: tegenover hotel zit glijbanenpark. Erg leuk, minder massaal. Er zijn daar luxe bedjes. Nadeel: park is 11-18u open en rij begint half11. Portinatx is klein met weinig bezienswaardigheden. Linksboven strand kun je midgetgolfen. Verder kun je zelf of bij reisorganisatie trips boeken. Via hotel auto huren voor dagje hippiemarkt, Eivissa, Formentera etc!

The Management., Marketing, 14-12-2017

Thank you for sharing your experiences with the Zoover community; it has been a pleasure to read your review and we are sure this will help many travellers to confirm that Sandos El Greco Beach Hotel is the perfect place for their vacation in Ibiza. Hope to see you back!!!

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Erlend02-06-2017

Zo jammer dat we weer naar huis moesten

Dit is een superhotel, hele goede kamers met douche toilet etc. en uiterst vriendelijk personeel. Entertainer Juan was echt top. Hij was overal en alom aanwezig en zorgde ervoor dat de vaart erin kwam of bleef. Ikzelf ben een moeilijke eter, dus niet zo gauw tevreden. Het eten was wel echt op Engelsen ingesteld, jammer, want na de Brexit moeten ze het met Nederlanders doen, En dan is wat pindakaas, hagelslag en niet te vergeten appelmoes onontbeerlijk. En daarvoor kunnen ze dan de 2 soorten warme worstjes en gebakken bacon bij het ontbijt weglaten. We hadden een keer een klein technisch probleempje. Dit bij de receptie gemeld, en binnen een half uur kwam er een technicus en loste het op. Met de buis naar Eivissa is goed te doen (slechts € 2,95 pp enkele reis), maar terug moet je al wel drie kwartier tevoren bij de halte staan, wil je nog in de bus passen. Samengevat: het was een hartstikke leuke vakantie, ook al zijn wij 70+-ers. Denk eraan, er zijn 57 traptreden naar het strand. Die moet je ook weer naar boven.

Gereisd met partner in mei 2017

Hotel Sandos El Greco Beach info