Hotel Presidente

15 reviews over Hotel Presidente

• 2018
    1Paul07-09-2018

Nooit meer!

Ik begrijp niet dat mensen hier een voldoende voor kunnen geven. De kamer is waardeloos en oud, net als de rest van het hotel. In principe is alles aan vervanging toe. De bedjes bij het zwembad vallen bijna van ellende uit elkaar, de jacuzzi is oud plus de randen zitten vol met schimmel. Je krijgt je drankjes in slappe plastic bekers. Het eten is in de middag, avond hetzelfde en wanneer je wil gaan snacken krijg je een combinatie van je ontbijt, lunch en diner van 4 dagen geleden. Het ontbijt is alle dagen hetzelfde. English breakfast voor de Engelse met taaie broodjes van de dagen ervoor. Er is ook heel weinig keuze. Ze serveren koffie waar mijn medereiziger nog steeds kapot van is. Er zitten hier alleen maar Engelse die om 11 uur sochtends al aan de sterke drank gaan en geen rekening houden met een ander. Al met al geen aanrader. Succes en sterkte als je dit al geboekt hebt.

Gereisd met vrienden in september 2018

• Oude reviews

7kitty18-09-2017

Relax vakantie

Hotel is erg groot en wat verouderd, maar de kamer is schoon wel zijn de kamers erg geluid horig. De fitness ruimte stelt niet veel voor, erg verouderd en de paar apparaten die er staan zijn stuk. zowel het ontbijt als diner buffet zijn uitgebreid en voor ieder wel wat wils. Lunch hebben wij geen gebruik van gemaakt maar wat ik zag is dat er voldoende keuze is. Strand is de weg naar beneden lopen en de terug gaat het steil omhoog. Voor mensen die moeilijk ter been zijn is het niet ideaal. Er zijn 2 strandjes een klein en een grotere strandje. Op het grote strandje is van 1100 tot 1900 het rode kruis aanwezig. Water is helder en fijn aflopend zand strand. Wel is het erg druk, als je daar niet tegen kan is een ander strandje op zoeken aan te raden. Tip: neem wat brood mee voor de vissen om te voeren erg leuk om te doen. Het is een openbaar strand, ligbedden en parasol kosten 21,- euro per dag (2 bedden en een parasol) . Bus halte bevind zich in het aan het andere kant van het grote strand. De bus naar Eivissa is prima te doen kost 2,95 p.p. We wisten van te voren dat het hotel wat afgelegen lag, het was voor ons geen nadeel we kamen hier echt voor 10 dagen rust aan het strand. Auto kan een aanrader zijn als je er graag zelf op uittrekt. Kortom prima tijd gehad om heerlijk bij te komen. Vanuit het hotel zijn er diverse wandelroutes die je kan lopen. Receptie is zeer behulpzaam en geeft tips over de bus en wandelroutes. Een dag bij het zwembad gelegen, de meeste lig bedden zijn behoorlijk toe aan vernieuwing. Er zijn wel nieuwe bedden maar deze worden al vroeg met handdoeken geclaimd, ondanks dat er een bord staat het niet mag.

Gereisd in september 2017

• 7Borgers13-09-2017

Prima hotel

Het hotel heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. De ligging van het hotel is uitstekend. Het hotel heeft een zwembad, jacuzzi en een leuk water speelparadijs voor kleine kinderen. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het middag/avond eten is gevarieerd en voldoende keuze. Voor het ontbijt mogen ze wel wat meer variatie aanbieden. Nu is het meer gericht op Engelse toeristen. De hotelkamers zijn wel gedateerd en gehorig. Het hotel doet wel zijn best om het langzaam te renoveren. Vanuit het hotel ben je binnen 5 minuten bij hele mooie baaitjes. Het is wel een stijle weg naar beneden en dan kan ook weer omhoog. Het is inderdaad wel lastig voor mensen die slecht ter been zijn. In de omgeving van de baaitjes vind je ook een paar restaurants en winkeltjes. Mocht je tot diep in de nacht willen uitgaan dan zit je hier niet op het juiste adres tenzij je toch auto wil huren, dan ben je binnen 45 minuten in Ibiza centrum. Wij hebben zelf ook voor paar dagen een auto gehuurd en verschillende plaatsjes bezocht. Zeker een aanrader om te doen. Een prima hotel voor gezinnen met jonge kinderen en stelletjes! Wij willen zeker nog een keer terug naar Ibiza (Portinatx). Het is mooi groen eiland. De baaitjes zijn prachtig!

Gereisd met partner in september 2017

• 7Devriesjes06-08-2017

Prima hotel

Prima tijd gehad in dit hotel! Ja, kamers zijn gehorig, maar volgens mij is dat in de meeste hotels in Zuid-Europa zo. Eten afwisselend en prima, erg schone (gedateerde) kamers, vriendelijk personeel. Run op voornamelijke oude bedjes aan het zwembad vonden wij erg irritant, maar helaas is dat een trend in de meeste hotels in het hoogseizoen. Aan het strand is het heerlijk (bedjes en parasols voor 4 personen €42 per dag.....) het is een prachtige baai. Stijle weg naar beneden (en dus ook weer omhoog...) inderdaad lastig begaanbaar voor mensen die niet zo goed ter been zijn. Mooie en goed begaanbare zee en douches op het strand. 5 dagen een auto gehuurd; Ibiza stad heerlijk eten bij La Bodega (naast de "hoofdingang" van Dalt Villa), hippiemarkt Las Dalias, Cala d'Hort met uitzicht op Es Vedra. San Antonio en Santa Eularia vonden wij niet zo veel aan. Zelf geen groepsexcursies gedaan maar van andereren gehoord dat prijs/kwaliteit van bv de excursie naar Formentera niet echt in verhouding is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7Laura22-07-2017

Prima hotel, goede prijs/kwaliteit

Het hotel is prima. Inderdaad wat gehorig en je moet echt om zeezicht vragen, anders zit je bij de airco installatie en dat is echt herrie. Personeel is heel vriendelijk en het is allemaal erg schoon. In het plaatsje niet veel te beleven maar het is er wel prachtig. Als je van rust houdt is het top. Wel veel klimmen, dus zeker niet geschikt als je slecht ter been bent. Eten is ook gewoon goed en gevarieerd.

Gereisd met partner in juni 2017

• 6Mandy op den Camp17-09-2015

Nooit meer

Een echt spookhotel als je het mij vraagt. Dag en nacht geluidsoverlast. Het hotel is gedateerd (wat op zich niet erg is), maar zo ontzettend gehorig. je hoort letterlijk alles wat je buren doen, snurken, douchen,riem openmaken, water tegen douche gordijn kletteren, potjes neerzetten, gesprekken, seks, enz) niet te doen. elke deur dient met een smak dicht getrokken te worden, dus dit dendert door de hele gang. Op einde van vakantie beseften we wat de kleine ronde afdrukken in plafond waren: de onderkant van de stoelpoten. Voorgangers hebben dus al vanuit boosheid/ frustratie tegen plafond gestompt om hun bovenburen tot rust te bedaren.

Zeker ook niet meer betalen voor wat je hier denkt wat een betere kamer oplevert. Zeezicht moet je aldaar voor betalen. Wij hadden de duurdere kamer gepakt voor de mooie ligging, maar werden ergens aan de achterkant weg gestopt. Weg 100euro. wel geklaagd, maar geen resultaat

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 7Jessy07-09-2015

Prima prijs/kwaliteit

Portinatx heeft naar onze mening één van de mooiste baaitjes van Ibiza, kraakhelder zeewater. Verder is er niet zoveel te doen dus een auto huren is een echte aanrader. Het hotel is netjes, kamers worden goed schoon gemaakt. De ligging is niet handig met een kinderwagen, het is een flinke klim vanaf het strand. Zwembad is schoon en groot genoeg. Ligbedjes worden vanaf 8.30 uur gereserveerd. Het eten was goed! Genoeg keus, altijd warm. Vriendelijk personeel. Animatie verschrikkelijk! Bij het adults only terras gaat 's avonds de bar open en dan zit je daar heerlijk beschut van de rest van het hotel, heerlijke cocktails! Al met al een heerlijke vakantie gehad, maar ik zou hier niet meer terug naar toe gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Martin12-08-2015

Heerlijk, rustig en mooi.

Goed: Eten, kamers (niet groot) werden elke dag schoongemaakt en handdoeken gewisseld, personeel vriendelijk. Minder: de weg naar het strand is niet te doen als je een slechte conditie hebt of slecht ter been bent. Wifi ligt er vaak uit. Wij hadden strandbadlakens van het hotel genomen daar moet je wel € 10,00 p.p. borg voor betalen. Maar....als je deze wilt omruilen dan moet je € 1,00 p.p. per dag betalen voor het wassen. Er is geen life guard aanwezig die toezicht houdt op de kinderen. Om 23:00 uur gaat de bar sluiten en kun je alleen tegen betaling nog een drankje krijgen Slecht: omdat wij een zoon van 16 jaar meenmamen hadden wij onze hotel voor het grootse gedeelte gezocht op aninimatie. Nou er waren drie personen aanwezig, 2 meiden en een jongeman. De meiden waren en zijn niet geschikt voor deze functie en hadden er ook geen zin in. De jongeman probeerde er nog wat van te maken. Wij vinden dit onbegrijpelijk omdat juist dit hotel staat aangeven als kind vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 6B sprangers06-07-2015

Redelijk to matig

Kamers zijn schoon, met een goede airco geen last van lawaai. Eten vind ik zelf minder veel van het zelfde, vanmorgen lagen er zelfs rotte stukken fruit, niet zo fris. Ik wil niet teveel klagen over het eten het hotel is erg goedkoop, locatie is prima vanuit het zwembad kijk je zo over de haven van portinatx. Strand is 100 meter hier vandaan heel goed te doen. Aan het zwembad is het druk veel Britten veel doorgezakte bedjes. Houd er rekening mee dat een ritje naar Ibiza stad vanaf hier ongeveer 45 minuten duurt. In portinatx is verder weinig tot niks te doen behalve genieten van het prachtige uitzicht.

Gereisd met partner in juni 2015

• 7ilse25-07-2014

Leuk voor kleintjes. Vooral het zwembad!

Portinatx is erg mooi, maar er is niet veel te doen. Ik miste een gezellige boulevard . Schitterende zonsondergang en kristalhelder zeewater! Met kinderen is het een ideale plek om vooral bij het leuke zwembad van het hotel te hangen en op het strand te liggen. Zee is erg rustig dus ook ideaal met kids.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Hotel Presidente info