Hotel Portinatx Beach Club

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag23°13°
Hotel Portinatx Beach Club
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Portinatx Beach Club voor je op een rij gezet:

199 reviews over Hotel Portinatx Beach Club in het Nederlands

Mooi hotel, ideaal voor gezin met kleine kinderen

Vicky Van de Vyver, 14-4-2018

Heel mooi hotel. Leuk kinderzwembad. Klein privéstrandje waar je kan gebruik maken van watersportmateriaal. Leuke beachbar. De familiekamers zijn aan de kleine kant, met 4 personen is het krap. Klein terrasje. Hele mooie omgeving, leuke wandelweg naar centrum.

Een fantastisch plekje aan zee met eigen strandje.

Fam. Van Werkhoven, 13-2-2018

Kleine verblijven maar daar hoef je toch eigenlijk alleen maar te slapen en te douchen etc.

Druk, Vol en geen vriendelijk personeel

Brenda, 7-9-2017

Het interieur was mooi en netjes. De kamer was heel klein, zeer gehorig.

Het personeel was alles behalve vriendelijk (op een enkele uitzonderingen na). Het ontvangst was zeer onvriendelijk, receptionist had duidelijk geen zin om iets uit te leggen of uberhaupt te werken... (1e indruk is het belangrijkste!).

Handdoekje leggen bij het zwembad niet aan mee gedaan. Van de ligbedden die er stonden was zeker 15% stuk! Mini strandje waar je bijna niet kon liggen/zitten. Animatie was er volop, vooral voor kleine kinderen leuk.

Ontbijt/Diner-zaal overvol, zeer gehorig en geen vriendelijke bediening!

Overvol, te druk bezet, veel trappen, all-inclusive gasten (bestel maar bestel maar bestel maar Bleeeeh!), onvriendelijk personel. Zeer gehorig, 1 pers. bedden die uit elkaar schuiven dus geen 2 pers. bed, zeer kleine kamer... kortom zeker niet de 4 sterren die de touroperator er aan geeft waard!

Er had een kindje in het zwembad gepoept (kan gebeuren...) iedereen moest het zwembad uit, vervolgens werd er een paar liter chloor in gegooid (drol werd niet opgevist) en mochten we 1 uur het water niet in... Als je aan kwam en dat niet had meegekregen, ging je het water gewoon in en dacht je wat is het rustig... de chloor moest het uitwerpsel oplossen en er was geen personeel die erbij bleef of iets deed...

Een weg met zeer veel bochten naar Portinatx toe...

Eiland was zeer druk bezet. Auto huren was moeilijk, restaurant of strand bespreken was vol... Nooit meer in het hoogseizoen naar Ibiza...

Wel mooie stranden/baaitjes (druk en vol in aug!), echt de moeite waard, zeker een auto huren!

Mooi hotel

JP, 29-8-2017

Mooi hotel, prachtige inrichting!

Voordelen;

Mooi ingericht

Heerlijk eten en veel variatie

Voor kinderen genoeg te doen

Wij hadden een ruime familiekamer

5 gangen diner bij strand aanrader

Nadeel

Er wordt niet heel goed schoongemaakt op de kamers

In het grote zwembad zat echt heel veel chloor. Bikini's kunnen weggegooid worden

Bediening bij bar zwembad is traag

Een mooi hotel, wat in het mooie noorden ligt . Je bent zo bij andere baaitjes en stadjes

Heerlijke vakantie met wat missende punten

Daphne, 25-7-2017

Heerlijke all incl. week gehad. Alles goed verzorgd, perfecte kamer, netjes, nieuw en airco en elke dag goede schoonmaak. de hele week heerlijk weer gehad. Zwembad zot vol met chloor dus zwembril voor de kids is geen overbodige luxe. Nadeel is klein strand met heel veel trappen op en af en ontbreken van speeltuin voor de kids op het resort. Ligstoelen zwembad worden iedere ochtend gereserveerd met handdoek, erg irritant. Weinig rondom het hotel te zien/doen. Na een week hadden we het gezien, eigenlijk zonde want de rest is prima. Hippiemarkt op het eiland is gewoon een markt, zonde om daar met 30gr rond te lopen.

Mooi hotel op prachtige locatie!

Jeroen, 18-7-2017

15 dagen geweest deze zomer. Hotel zelf is prachtig, zo ook de

ligging, eten vonden wij werkelijk perfect en zeer uitgebreid. Als je het eten slecht vond dan lust je waarschijnlijk zelf niks. Wij gaan elk jaar naar een ander hotel en zo uitgebreid als hier zelden meegemaakt! Kamers erg netjes maar wel klein en gehorig. Op korte loopafstand van een heerlijk openbaar strand in het dorp waar het zeer geleidelijk afloopt. Veel trappen wel dus minder praktisch met kinderwagen. Auto huren in het dorp zeker de moeite waard en stuk goedkoper dan via de reisagent.

En ja, bij de receptie moet je soms wat langer wachten en ze lopen niet mee met je naar je kamer, maar als je een klein beetje kaart kan lezen loop je er gewoon in 1x naar toe.

Er zijn 3 18+ delen, met name die op het dak zit bijna niemand en kun je rustig zonnen. Grote zwembad prima, helaas vroeg je bedjes reserveren een must. Animatie top!

Mooi hotel!

Monica, 29-6-2017

Mooi hotel, eten is niet erg goed sommige dagen was het echt schrikbarend, de kamers zijn wel erg klein, ook een minpuntje je kunt je kamer niet echt opslot draaien van binnenuit. Dus met kleine kinderen is dat best vervelend dat ze weg kunnen lopen. Je wordt niet begeleid naar de kamer voor je koffers bij aankomst. Wifi doet het niet waar je 20,- voor betaald (1week) je moet ook veel betalen voor een kluis. maar het is er heel mooi, de omgeving is mooi, kamers klein maar wel mooi! (De kamers zijn anders dan op de afbeeldingen) Bediening zijn erg vriendelijk, sommige wat minder jammer genoeg. Al met al hele leuke vakantie gehad. Ik heb echt genoten van de omgeving, het ziet er echt prachtig uit! Maar denk dat ik toch wat anders zou kiezen volgende keer.

Fantastisch uitzicht

Mandy, 24-6-2017

Hotel ligt op een schitterende plek tip! auto huren.

Goede animatie

minidisco van 20.45 - 21.15 en rond 22.00 begint een show (geen 1 avond hetzelfde gezien)

Informatie voorziening bij het inchecken kan beter. Je krijgt een bandje, wat tevens gelijk je kamer sleutel is. Je kan handdoeken lenen tegen een borg van 10 euro. Wifi per week 18 euro en eenmalig een 5 gangen diner bij het strand.

Eten is top. Tip! Na 15.00 kan je gewoon pizza en hamburgers blijven bestellen bij de counter van de lunch.

Goede cocktails waar je soms even op moet wachten maar goed je bent op vakantie.

De kamer is wat klein. Wij moesten bij binnenkomst over de bedbank heen klimmen om bij ons eigen bed en badkamer te komen.

Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken.

Zwembad goed (je hebt ook nog 2 aparte adults only area's)

De glijbanen en miniclub liggen niet bij het zwembad maar aan de andere kant van het hotel. Dit is niet handig en werd ook niet veel gebruik van gemaakt.

Super geweldig

J Westerink, 22-5-2017

Echt aan te raden, mooie ligging en super service. ook goeie accommodatie voor de kids

Heerlijk!

Massuger, 18-3-2017

Ligt ver van het uitgaansgebied en een taxi kost €50,- .

Wij zijn een keer naar een groot feest geweest in het zuiden en kwamen ook niet op Ibiza om te feesten. Bus naar het zuiden was ongeveer 3 euro en duurde 45 minuten.

Ons hotel was geweldig! we kwamen er laat aan maar ze hadden nog borrdjes voor ons bewaard en kregen de mogelijkheid nog iets te drinken.

All in was ook echt All in en alles was netjes verzorgt, kamers waren schoon en werden dagelijks gecheckt.

Eten was erg uitgebreid, ik ga zeker terug.

Enige nadeel vind ik bij alle hotels en dus ook bij deze dat er om 7.00 al handdoeken bij het zwembad neergelegd werden en je bijna nooit plek had aan het zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Portinatx Beach Club in Portinatx / Cala Portinatx, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Portinatx Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Portinatx Beach Club scoort een 7.69 uit 10 op basis van 205 reviews.