Hotel Portinatx Beach Club

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag28°20°
Hotel Portinatx Beach Club
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Portinatx Beach Club voor je op een rij gezet:

206 reviews over Hotel Portinatx Beach Club in het Nederlands

Te druk

Vera
2-9-2018

Het hotel was overboekt, dus we konden meteen voor de eerste nacht weer vertrekken. Ook voor meerdere andere stellen was dit het geval. Dit werd gecompenseerd met een upgrade naar all inclusive (we hadden half pension geboekt).

Het was dus druk. Het hotel heeft te weinig ligbedden, dus elke ochtend was het handdoekje leggen. Was je te laat, had je dus geen plek, dus je moest wel meedoen.

Het eten was oké, niet bijzonder, maar het blijft een lopend buffet. Door de drukte werd alleen meerdere malen onze tafel te snel afgeruimd als we voor het toetje gingen. Het personeel liep de benen uit hun lijf, maar konden het moeilijk bijbenen. Ook een drankje aan de bar ‘savonds liet lang op zich wachten.

Er waren natuurlijk ook goede dingen. Een prachtige cliff bar, waar je bediend werd. De kamer was echt prima, klein maar net en schoon. Zeezicht voegt niks toe, je moet eerst over een terras kijken, daarna een stukje zee als er geen mensen op het terras zitten, zou ik niet meer voor betalen. Douche was klein maar heerlijk. Complex was prachtig. Entertainment prima in orde. Personeel varieerde van onwijs vriendelijk tot nors, zal ook wel door de drukte komen.

Strandje was erg klein. In de omgeving is niks te doen, eerst een stukje wandelen of een auto of taxi.

Mijn tip is om dit resort over te slaan tijdens het hoogseizoen. Ik denk dat als het wat rustiger is, het een stuk beter vertoeven is.

Nooit meer!!

Miriam Klaver
25-8-2018

Wij zijn afgelopen week geweest in club portinatx, Ondanks het gezellig uitziende hotel het schitterende uitzicht! Nooit meer ! Het is voor het eerst dat ik de moeite neem om een recensie te schrijven maar nu vind ik dat ik het moet doen. Ik heb in al mijn vakanties nog nooit zo een onvriendelijk personeel meegemaakt als in dit hotel ik kreeg er een ongemakkelijk gevoel van zelfs gewoon bang om iets te vragen bijna!! Van receptie tot restaurant tot bar bij zwembad er kon geen lach of vriendelijk woord af bijna onbeschoft. Laatste dag niet even douchen ergens kon gewoon weg niet. Zwembad handoek leggen om 6 uur in de morgen nog geen 1 dag een plekje gehad alleen laatste dag omdat ik hetzelfde heb gedaan anders weer op een trapje zitten . Ik vind dit met stip op 1 het meest onvriendelijke hotel. Dus nooit meer. En geloof me ik ben echt geen zeurpiet!

Heerlijk familie hotel!

Familie
24-8-2018

Fijn familie hotel, ideaal voor kinderen van alle leeftijden. Niet het echte Ibiza gevoel. Prima All-in formule, wachttijden aan de poolbar zijn gem. 20 minuten :( eten en drinken is prima.

Weinig bedjes beschikbaar aan het zwembad op het strand zijn geen bedjes beschikbaar. Ibiza stad makkelijk te bereiken, ongeveer 30 minuten met de taxi €50,-

Prima familie hotel met een leuke uitstraling!

Zeer goed

Van den bosch
11-8-2018

Heel goed hotel. Kamers zijn kleiner dan op foto maar niet storend. Personeel is zeer vriendelijk en alles is goed geregeld. Mocht je een klacht hebben. .lossen ze het gelijk op. Prachtige baai.

Dit is een verbluffend mooie locatie gelocaliseerd en gebouwd tegen een bergwand, dus let op voor mindervalide mensen. Het all-in concept is goed hoewel ik het eten eenzijdig en net voldoende vind. Echt een nadeel is het personeel, veel mensen vinden het werken er een straf en dat is duidelijk merkbaar, gelukkig waren er ook een paar uitzonderingen. In mei 2016 ook al vakantie gevierd en deze bevindingen zijn niet verbeterd/verslechterd.

S
29-7-2018

Super hotel, prachtige ligging, heerlijk eten, mooie kamer. Niets op aan te merken, alleen de WiFi is heel slecht. Komen zeker nog eens terug!

Heel goed

Nicole
12-7-2018

Mooie ligging . Mooie kamers en schoon en een heerlijk ontbijt . Alles wat je maar wenst en vers.

Een minpunt is de nare lucht bij de receptie. Voor de rest niets op aan te merken .

Mooi hotel, ideaal voor gezin met kleine kinderen

Vicky Van de Vyver
14-4-2018

Heel mooi hotel. Leuk kinderzwembad. Klein privéstrandje waar je kan gebruik maken van watersportmateriaal. Leuke beachbar. De familiekamers zijn aan de kleine kant, met 4 personen is het krap. Klein terrasje. Hele mooie omgeving, leuke wandelweg naar centrum.

Een fantastisch plekje aan zee met eigen strandje.

Fam. Van Werkhoven
13-2-2018

Kleine verblijven maar daar hoef je toch eigenlijk alleen maar te slapen en te douchen etc.

Druk, Vol en geen vriendelijk personeel

Brenda
7-9-2017

Het interieur was mooi en netjes. De kamer was heel klein, zeer gehorig.

Het personeel was alles behalve vriendelijk (op een enkele uitzonderingen na). Het ontvangst was zeer onvriendelijk, receptionist had duidelijk geen zin om iets uit te leggen of uberhaupt te werken... (1e indruk is het belangrijkste!).

Handdoekje leggen bij het zwembad niet aan mee gedaan. Van de ligbedden die er stonden was zeker 15% stuk! Mini strandje waar je bijna niet kon liggen/zitten. Animatie was er volop, vooral voor kleine kinderen leuk.

Ontbijt/Diner-zaal overvol, zeer gehorig en geen vriendelijke bediening!

Overvol, te druk bezet, veel trappen, all-inclusive gasten (bestel maar bestel maar bestel maar Bleeeeh!), onvriendelijk personel. Zeer gehorig, 1 pers. bedden die uit elkaar schuiven dus geen 2 pers. bed, zeer kleine kamer... kortom zeker niet de 4 sterren die de touroperator er aan geeft waard!

Er had een kindje in het zwembad gepoept (kan gebeuren...) iedereen moest het zwembad uit, vervolgens werd er een paar liter chloor in gegooid (drol werd niet opgevist) en mochten we 1 uur het water niet in... Als je aan kwam en dat niet had meegekregen, ging je het water gewoon in en dacht je wat is het rustig... de chloor moest het uitwerpsel oplossen en er was geen personeel die erbij bleef of iets deed...

Een weg met zeer veel bochten naar Portinatx toe...

Eiland was zeer druk bezet. Auto huren was moeilijk, restaurant of strand bespreken was vol... Nooit meer in het hoogseizoen naar Ibiza...

Wel mooie stranden/baaitjes (druk en vol in aug!), echt de moeite waard, zeker een auto huren!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Portinatx Beach Club in Portinatx / Cala Portinatx, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Portinatx Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.