Hotel Portinatx Beach Club

6.5Voldoende

Spanje, Ibiza, Portinatx / Cala Portinatx

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 765p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.5Voldoende

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Portinatx Beach Club ligt tegen een bergwand met uitzicht op de baai. Genieten van dit uitzicht kan in de cliffbar onder het genot van een koel drankje. Heb je geen zin om te wachten bij de buffetten en wil je genieten van lokale gerechten? Sla de all-inclusive in dit hotel dan over. Met de bus of auto sta je in een half uur in Ibiza-stad.

223 reviews over Hotel Portinatx Beach Club

• 2019
    9Nicoline08-10-2019

Zalige vakantie

Heerlijk! Schoon goeie kwaliteit, eten was echt top. Heel gastvrij personeel. Prijs ook goed

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Miranda29-08-2019

Teveel minpunten....

Wat een tegenstrijdigheden. Hotel kamer was echt goed,schoonmaak niet. Zwembad was heerlijk maar dat gezeur met handdoeken leggen bah. Veel te weinig bedjes in hoogseizoen. Ontbijt heerlijk echt goed! Diner..nooit meer. Echt slecht eten. Koud niet gaar slap. En een chagrijnig personeel in het restaurant. Behalve de man die je ontvangt bij binnenkomst die was heel aardig. Personeel receptie dikke 10! Wij hadden alleen ontbijt en diner. Drankjes zelf betalen. Prima maar de bar stond een rij kwam er gewoon niet tussen. En als je dan iets had in ons geval 2 cocktails ... niet te drinken. Restaurant beneden bij het Prive strandje helemaal leuk en lekker eten. Wederom personeel heeft er geen zin in. Koffers worden niet naar je kamer gebracht en geloof mij het is steil en klimmen. Vooral met je koffers. Dag van vertrek kan je een douche kamer gratis boeken. Top. Wij gaan er nooit meer heen. Daarvoor waren er teveel min punten. Jammer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Van der Ark19-08-2019

Niet nog een keer

We hebben hier een redelijk gehad alleen paar slechte punten

De eerste dag kwamen we hier zat er lippenstift op de glazen. Glazen en bestel is vaak vies

Bediening is erg gehaast en weinig aandacht voor de gasten zijn alleen maar met hun taak bezig

We hadden een kamer onder het restaurant was extreem gehoor elke morgen om 700 uur wakker door het geschuif van de Stoelen

Eten vaak koud

Laatste dag geen kamer beschikbaar om te verkleden na het zwemmen niet zo fijn als je opgehaald word om 16 uur

Als ik zou kunnen kiezen zou ik niet dit hotel Kiezen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Jens18-08-2019

Fijne vakantie gehad

Heerlijke vakantie gehad in dit leuke familiehotel. Kamers zijn inderdaad niet heel ruim, maar hebben we geen hinder aan ondervonden. Zwembaden zijn klein, maar wel prettig. Water heeft een fijne temperatuur. Eten in het restaurant is lekker en met genoeg keuzemogelijkheden. Kinderanimatie en de miniclub erg leuk. Minpunt vond ik lange wachttijden bij de bar voor je drankjes en in het restaurant was het soms een beetje chaotisch.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Jenny31-07-2019

Tegenvaller

Helaas de volgende samenvatting: - enorm veel trappen en geen lift - portinatx is heel klein en stil (auto nodig) - zwembaden te klein voor aantal gasten - te weinig bedjes - strandje heel klein en geen bedjes - vies servies - kamer wordt vergeten schoon te maken - vieze en massale eetzaal - avondprogramma pas vanaf 10 uur - sportzaaltje zwaar verouderd en erg klein - personeel variërend van super aardig naar lui en arrogant - nooit meer... Zoiets hebben we nog nooit meegemaakt of moeten melden...

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Emmen29-07-2019

Niet voor een 2e keer

Er is weinig te doen. Dus huur een auto. Mooie ligging mooie kamers. Zwembad te klein. Eten veel maar niet goed! Lauw . Mijn vriend heeft door voedselvergiftiging 3 dagen in bed gelegen. Als je even koffiedrinkt wordt je handdoek zomaar verwijderd. Tafels worden in de vreetschuur na laatste hap onmiddellijk onder je neus vandaan gehaald. De bediening aan de bar duurt erg lang. Receptie wel heel aardig en spreken goed Engels. Schoonmaak ook top. Entertainment prima als je er van houdt. Wij zijn 2 jaar geleden naar santa eularia geweest. Dat is veel mooier. Strandje bij hotel heel klein dus zijn we naar san vicent gegaan. Dat is prachtig. Al met al ons te massaal club portinatx

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Jessica13-07-2019

Prachtig hotel in het mooiste puntje van Ibiza

Gelegen in het mooiste deel van Ibiza. Het hotel heeft prima kamers, verschillende zwembaden gelegen in een prachtige baai. Ook voor de allerkleinste is er een leuke animatie! Het eten in het restaurant is uitstekend. Je hoeft hier niet voor buiten de deur te gaan eten. Het restaurant is gezellig ingedeeld, geen echte vreetschuur en er is genoeg variatie. Een echte aanrader met heel vriendelijke en gastvrij personeel. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 5Lisanne Minkjan03-06-2019

Flinke tegenvaller vergeleken met vorig jaar!

In 2018 genoten in dit hotel. Mei 2019 viel flink tegen. De familie kamer is enorm klein voor 4 personen (dit staat wel aangegeven maar er maar 1 kast en geen plek meer voor koffers) vervolgens gekozen voor een upgrade (erg duur) naar een suite. Koelkast/koffie e.d. werd niet aangevuld en ookhet water niet (Is wel inclusief bij de suite). Ook veel problemen met de deur en het pasje dat vaak niet werkte. Ontbijt was prima maar avond eten elke avond koud! Ook de rijst was altijd hard. Vorig jaar beveelde we dit hotel aan bij iedereen, nu was het echt een teleurstelling en heeft het de vakantiepret verminderd helaas.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 8Jasmijn30-03-2019

Aanrader

Heel mooie omgeving en lekker rustig! Hotel super schoon en modern. Wel een aanrader om een auto te huren.

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    8Jacq29-09-2018

We vertrekken morgen vroeg weer richting Nederland. Heerlijk 8 dagen enorm genoten van dit geweldige resort! Heerlijk gegeten, genoten van zwembaden en mooie baai. Het personeel was vriendelijk en eigenlijk werd alles met een glimlach gedaan. We hebben in Portinatx een auto gehuurd voor 3 dagen en heerlijk de mooie routes gereden en de hoogtepunten van het eiland bekeken. Er was 1 minpuntje, dat alleen aan de toeristen is te wijten en dat is het handoekje leggen ‘s-morgens! Verder een top vakantie op een prachtige plek

Gereisd met partner in september 2018

Hotel Portinatx Beach Club info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Nouvelle Cuisine, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Betaalde wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen