Hotel Grupotel Ibiza Beach

9.6Fenomenaal

Spanje, Ibiza, Portinatx / Cala Portinatx

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Grupotel Ibiza Beach voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Grupotel Ibiza Beach

• 2019
      10Ilona15-09-2019

Geweldig hotel in een gezellig en knus dorp.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
    • 9Tonnie10-09-2019

Heel goed hotel, niks op aan te merken , direct aan een prachtige baai, ontbijt prima , niet in het hotel verder gegeten . Schone kamers

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
    • 9Tamara Pleiter11-07-2019

Genoten

Heerlijk ontspannen hotel. Ontbijt is ontzettend uitgebreid. Van healthy food tot chocolade muffins. Ontzettend veel vers fruit en een kok die van alles vers voor je bakt. Ze bieden bijna 2 x op een dag yoga aan en nog meer activiteiten. Het zwembad is relaxed. Alles erg schoon en genoeg ruimte om te liggen. Kamer ook schoon en ziet er fris uit. Mooie badkamer en koffie en thee op de kamer die zie elke dag bijvullen. Personeel aardig en ondanks de drukte blijven ze lachen. (Respect) Omgeving genoeg eet tentjes en shops. Het strand is om de hoek. Heldere zee en fijn zacht zand. Geen negatief puntje eigelijk. We hebben erg genoten hier in dit verblijf.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Marieke07-06-2019

Geweldigenoten!!!

We zijn in mei een aantal dagen naar Ibiza geweest. Het hotel was geweldig, uitgebreide buffetten en een goede bar bij het zwembad. Kamers zijn netjes en schoon en het personeel is super vriendelijk! Met name Bettina heeft ons zeer vriendelijk geholpen! Volgend jaar weer! De zanger/playbacker deed wat hij ook deed geweldig. Aanraders zijn het champagneontbijt en zeker in combinatie met het aquajoggen!!!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Linda28-05-2019

Geweldig hotel!

Fantastische ontvangst door zeer vriendelijk personeel met Cava en gebak. Hoe leuk is dat?! Zeer schone kamers, prima bedden en het zachtste beddengoed dat ik ooit gevoeld heb! Ontbijt is fantastisch! Zoveel soorten fruit alleen al! Mooie zwembaden, fijne wellness en mooie ligging in de baai van Portinaxt. Ik kan dit hotel alleen maar van harte aanbevelen!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Ludo Borghs22-05-2019

Zeer mooi en goed hotel maar met veel trappen.

Dit is een zeer goed hotel, mooie en grote kamer, junior suite, zeer verzorgde en lekkere buffetten zowel 's morgen als 's avonds met zeer ruime keuze. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel bestaat uit drie gebouwen dus als je in één van de bijgebouwen ondergebracht bent is het even wandelen via de hellende straat om naar het hoofdgebouw te gaan. ligt aan een mooie baai met zandstrand maar er zijn 61 trappen te doen om er te komen. Dus dit hotel is niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn. De avond animatie was spijtig genoeg wel wat ondermaats alleen het optreden van de Tina Turner imitatie kon ons wat bekoren.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
      9Angelique29-10-2018

Prachtig hotel in een mooie omgeving

Mooi modern ingericht hotel. Ligt in een prachtige omgeving. Eten was ook erg goed. Genoeg keuze. Enig minpuntje was de balkondeur, die ging erg stroef open en dicht.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7John van der Zwet Slotenmaker01-10-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Het Hotel ligt aan een mooi strand, het wordt elke dag goed schoongemaakt helaas gebeurt bijna elke ochtend om 07:00 met een mini graver dit geeft behoorlijk wat overlast lekker uitslapen zit er niet in. Het hotel is ook erg luidruchtig je hoort het als de buren de wc doortrekken. Het eten was goed en genoeg afwisselend. Personeel was erg vriendelijk. Wifi was redelijk . Aangezien het geluidsoverlast gaan wij hier nooit meer heen.

Gereisd met partner in september 2018

• 4Yllen26-05-2018

Niet voor herhaling vatbaar

We waren hier 10 dagen. Plaatsje en baai zijn geweldig. Hotel bezuinigt naar ons gevoel op personeel. Wil je eerder dan 8 uur ontbijten dan is dat nooit mogelijk. Bezwaarlijker was echter dat 2 keer onze kamer niet was schoongemaakt en dat we geen schone handdoeken hadden. Toen we dat aangaven aan de receptie was hun reactie heel koel, alsof het gewoon was: er komen gewoon veel mensen aan! Bizar zo’n antwoord toch!

Gereisd met partner in mei 2018

• 6Joanna20-05-2018

Ibiza is prachtig.... maar niet in dit hotel.

Wij kwamen rond 21.00 aan in het hotel. We hadden een kamer gereserveerd met zeezicht . Het uitzicht was door de duisternis nog niet te zien maar we zagen wel onmiddellijk dat dit een héle kleine kamer was en dat er van buiten een immense herrie kwam van een zanger die op het terras heel hard en vals zong. De bassen dreunden dwars door de badkamervloer heen... op onze vraag of er misschien nog iets te eten was, werden we verwezen naar een deel van de lounge. Daar zou een buffet zijn... Nou daar stonden dus een paar bordjes met onder een plasticje sla uit het water, muffe walnoten, een plukje wortel, tomaat, drie snippers zalm en ham, een paar blokjes feta en een bordje onrijp fruit. Slechte start dus. We hebben onmiddellijk iets gezegd over de herrie en de kleine kamer. We zouden de volgende dag een andere kamer in een ander gebouw krijgen. Dat gebeurde maar de herrie uit de bar bleef ook hier, iedere avond tot 23.00 uur!

Gereisd met partner in mei 2018

Hotel Grupotel Ibiza Beach info