Appartement Del Rey

7.9Goed

Spanje, Ibiza, Portinatx / Cala Portinatx

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 270p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.9Goed

• 7.9Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

35 reviews over Appartement Del Rey

• 8Anne19-08-2011

Geen luxe, maar wel alles wat we zochten!

Del Rey is niet heel luxe, maar wel compleet. We hadden een zeer ruim appartement met aparte slaapkamer en een bedbank in de woonkamer. Zeer ruim balkon/dakterras met zeezicht. Veel privacy. Er werd om de dag schoongemaakt en schone handdoeken gebracht. Beddegoed werd verschoond om de 4 dagen.

Portinatx is rustig genoeg, maar niet saai. Voor meer vertier wel met de bus of huurauto naar Ibiza Stad en leuke baaitjes gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Kristel17-08-2011

Geweldige ligging

App Del Reys zijn eenvoudig maar ruim en functioneel ingericht. Mooie ligging aan het strand. Vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 7NB11-08-2011

leuk voor met het gezin

Prima appartement. Houtwerk wat verouderd maar voor de rest schoon en netjes. Dichtbij het strand (alleen oversteken). Bij het zwembad is het ook prima vertoeven. Supermarkt in de buurt. Jammer dat er geen boulevard aanwezig is. Maar voor de kinderen is het er heerlijk. s'avonds kan je heerlijk eten bij verschillende restaurants in de buurt. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8Marcel27-06-2011

Prima appartement met uitstekende ligging

De appartementen liggen in het kleine centrum van Portinatx. Alles is bij de hand, supermarkt, winkeltjes, bushalte en pinautomaat om de hoek. Strand aan de overkant van de weg. Het zwembad ligt op het zelfde nivo als de 4e etage en is op de rots gebouwd, waardoor er een mooi uitzicht over de baai is. Er is een gezellige bar bij het zwembad. Nadeel van het zwembad is dat alle ligbedden strak tegen elkaar staan, je kan ze hierdoor niet verplaatsen, kussens kunnen gehuurd worden. (€ 2,-) Wij hadden geluk met het appartement, het lag aan de voorkant met mooi uitzicht over de baai. Aan de achterzijde (tegen de rots) lijkt me het een stuk minder. Het appartement was compleet, zelfs een nieuwe flatscreen met sateliet ontvangst (gratis) en airco (€ 10,- pd) Bedden waren ook prima, kon door een schuifwand afgescheiden worden van het woongedeelte. (met bedbank) 's Nachts over het algemeen rustig. Er is zelfs een lift aanwezig. De receptie is om de hoek. (dinsdag gesloten)

Gereisd met partner in juni 2011

Appartement Del Rey info