Appartement Del Rey

7.9Goed

Spanje, Ibiza, Portinatx / Cala Portinatx

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 270p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.9Goed

• 7.9Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

35 reviews over Appartement Del Rey

• 9Miriam22-09-2013

prima

2 weken bij del rey verbleven en heb er van genoten. het appartement is kneuterig te noemen, maar schoon en met een zalig balkon met een prachtig uitzicht op de baai. het restaurant real is een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2013

• 7Angela20-09-2013

Heerlijke vakantie gehad

Del Rey ligt aan een zeer mooi langzaam aflopend strand, (zoutwater) zwembad op de 4e verdieping met een super mooi uitzicht! Appartementen zijn echt spaans, ietwat verouderd maar wel netjes. In de omgeving wat winkeljes waar vanalles te koop is, een aantal restaurants en een gezellige (karaoke) bar. Wij hadden een auto gehuurd en hebben veel gezien van het eiland.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 6M. De Bree05-08-2013

Let op

Wij kregen een klein, donker appartement. Het balkon keek uit op muren en had 2 ramen die open konden. Absoluut geen zon enig moment van de dag. We waren zeer teleurgesteld maar de dame van de receptie smeet de sleutels neer en snauwde: iemand moet de kamer nemen. Nou wij dus niet. in het complex spraken we met meerdere mensen die het afschuwelijk vonden. De nieuwe kamer was groot, licht en met een prachtig balkon. Uitzicht over de baai. Serviesgoed was wel erg smerig. De mensen beneden in het restaurant waren schatten en je kon er ook goed eten.

Gereisd in juli 2013

• 8Kristel22-09-2012

voor herhaling vatbaar

app is prima. wel verouderd maar prima te doen. idd die trappen ff sjouwen maar ach dat is maar 2 x toch! wij hadden een 3kamer app met 2 kids is de extra ruimte wel fijn.heerlijk balkon erbij. het strand aan de overkant. supermarkt in de buurt(voor kleine dingen) fijn zwembad,zout water en erg aardig allemaal. leuk met kids lekker eten beneden in het rest en ander restaurantjes in de buurt. goeie prijs zeker voor ibiza, wij vinden portinatx een mooie plek. zou wel een auto huren ibiza is te mooi om alleen hier te blijven.

wij gaan terug, zeker weten!!

mailen mag

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 7Travelmaster19-09-2012

Zeer vriendelijk maar verouderd.

Wij verbleven in een driekamerappartement. Bij aankomst werden we erg vriendelijk ontvangen en meteen naar ons appartement gebracht. Het appartement was erg verouderd maar wel goed schoongemaakt. 1 van de slaapkamers was met gordijnen gescheiden van de woonkamer/keuken. Het keukenblok met gastoestel was uit veiligheidsoverweging eigenlijk wel direct aan vervanging toe. De airconditioning was splinternieuw. Om de twee dagen kregen we schone handdoeken en werden de bedden keurig opgemaakt. Om bij het appartement te komen zul je een paar trappen moeten nemen wat wij niet als hinderlijk hebben ervaren. Het bijbehorende zwembad is erg leuk en je kunt hier een lekker hapje nuttigen. De kwaliteit van het bijbehorende restaurant was prima en het personeel was ook daar erg vriendelijk. De locatie van het complex is ideaal. Als je de weg oversteekt dan ben je meteen bij het leukste strand van Portinatx. Ik zou, ondanks de veroudering, zo weer naar dit appartementencomplex terugkeren.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8A. Blonk17-08-2012

mooie plek

Wij zaten op de hoogste etage, dat betekende veel trappen lopen maar in ons geval ook een prachtig uitzicht over de baai en de schitterende zonsondergangen. Het appartement is prima en de airco was gratis en goed. Qua schoonmaak waren we niet helemaal tevreden, maar ach... dat kon onze pret niet drukken.... Het plaatsje Portinaxt is niet groot maar comfortabel.... alles is aanwezig.... winkeltjes, restaurantjes, strand en zwembad. Het personeel is heel vriendelijk en het eten (vooral ook het ontbijt) in Real is heel goed. Een basis ontbijt kost 2,50 en dat is prima.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 7jolanda23-07-2012

leuk verblijf

Het is een leuk appartement met mooi zwembad. Leuke plaats met restaurants en winkels. Supermarkten zijn aanwezig met de nodige spullen, niet erg uitgebreid. Voor een slagerij in een supermarkt is het eerst volgende plaatsje st joan. Wij waren met 5 personen en zaten in het 2e gebouw vrij achterin. Op de 7e tevens hoogste verdieping. De lift gaat t/m de 4e en daarna zijn er vrij smalle trappen naar de bereffende verdieping. Het restaurant beneden is prima. Ontzettend aardige eigenaars en personeel. Het strand is aan de overkant van de weg alleen een trap af. Airco is erbij inbegrepen. Del Rey is voor ons een reden om terug te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8henny en gerard den uijl28-06-2012

goed appartement

3 weken in Portinatx geweest uit kijk op de baai. Zwembad oke met de prettige bar voor 2,00 per dag een matrasje op je zonne bed Portinatx is erg klein voor mij te klein onder het appartement restaurant real waar je heerlijk kunt eten. Het proberen waard al met aleen leuke vakantie gehad

Gereisd met partner in juni 2012

• 7J21-05-2012

Gedateerde inrichting maar locatie is top.

Er zijn heel weinig stopcontanten en degene die er zijn staan te vonken dit kan onveilige zijn. Het gebouw is erg gehorig, mede door het gehuisvest zijn van locals. Voordeursloten zijn zeer slecht. De keuken was al geen toppertje, qua indeling en apparatuur. En de hygiene was "below level", zo niet smerig. (Zie foto's) Dit is gelukkig overigens na het indienen van een klacht allemaal schoongemaakt en vervangen voor nieuw, maar zou bij aankomst al geregeld moeten zijn. Zo ook is het douchegordijn vervangen en tevens de wc borstel, waar overigens de uitwerpenselen en klonten van vorige bewoners nog in genesteld zaten. De smerige vloeren hebben we niet betreden met blote voeten, daar we bang waren voor ondefinieerbare ziekten tussen de tenen. We zaten aan de voorkant met zeezicht, dit deed veel goed. Ook een heel mooi en net zwembad waarbij je uitkijkt over de hele baai. Alles wat je zou kunnen zoeken is op loopafstand. Ondanks dit alles hebben wij toch een hele leuke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 7Lan03-01-2012

De inrichting is wel een beetje oudbollig. Erg schoon en netjes onderhouden zou ik het niet noemen, maar het is wel voldoende en in verhouding met de prijs voor de kwaliteit. De airconditioning deed het niet zo heel goed maar daar kon je ook wel mee leven. Wij hadden een appartement + balkon met uitzicht op de baai, elke ochtend hadden we prachtig uitzicht als we wakker werden. De ligging is ideaal. Je bent zo bij het strand en in de omgeving heb je diverse winkeltjes en restaurantjes. De receptie is heel erg behulpzaam en het personeel van het restaurant/zwembad zijn erg vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Appartement Del Rey info