Appartement Sirenis Seaview Country Club

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartementinfo

Sirenis Seaview Country Club is een geschikte plek voor een familievakantie op Ibiza. Een Engels georiënteerd hotel met leuke shows en animatie. Kids van alle leeftijden vermaken zich in het aquapark. Verwacht niet al te veel variatie bij de buffetten. Het hotel ligt naast het strand en op 6 kilometer afstand van Sant Antoni de Portmany.

We hebben een aantal aanbieders voor Sirenis Seaview Country Club voor je op een rij gezet:

32 reviews over Appartement Sirenis Seaview Country Club

• 8Chris11-09-2019

95% Engels publiek, verder prima ;-)

Gasten bestaan bijna volledig uit Engelsen. Toch, als je net als ik Ibiza voor een lang weekend bezoekt met je zoon, is het wat mij betreft prima. We zaten all-inclusive. Met het waterpark naast het park en goede uitvalsbasis en redelijk tarief zou ik het voor een weekend nog wel eens overwegen.

Met oudere kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Fam Jonker04-08-2019

Leuk voor een keer.

100% Engels hotel. En dan ook nog het soort wat erg goed is in lawaai maken en schreeuwen. Hotel is erg groot en er is van alles te doen. Leuk glijbanenpark waar veel toezicht is en goed onderhouden. Eten is verder prima, ruime keuze en goede kwaliteit. Alleen de eetzaal is net een bedrijfskantine, geen sfeer en erg lawaaiig. Gelukkig konden we ook buiten zitten. Borden, glazen en bestek wel goed checken, deze zijn niet altijd helemaal schoon. Kamers zijn heel erg gehorig, waardoor we erg slecht geslapen hebben. Je kan de buren letterlijk verstaan. Verder een prima hotel voor een paar dagen als je een leuke aanbieding hebt en geen hoge verwachtingen. Wij waren er na 5 dagen wel helemaal klaar mee.

• 2018
    9Tamara20-09-2018

Super hotel! Ondanks vele Engelsen totaal geen problemen mee gehad! Super lieve mensen... liever Engelsen als de Russen in Turkije! Eten super goed erg lekker! Super mooie en erg grote hotel kamer. Mooi leuk romantisch strandje er naast. In een woord een top vakantie😃

Geboekt bij vakantiediscounter

• 3Fam Hoekstra.19-08-2018

Vreselijk hotel

Wat een vreselijk hotel. Slecht onderhouden, smerig, matig eten en heel erg druk. Wij zijn elke dag het hotel ontvlucht omdat het niet te doen was met een hotel vol luidruchtige engelsen. Zwembad was heel druk en de kinderen konden niet zwemmen zonder dat er iemand boven op hun sprong. De kamers zijn gehorig en wij hadden een machine kamer boven onze kamer. Het personeel is vriendelijk en doen hun best. Maar dit hotel voor 5600,00 nooit meer!

• 9Engels19-08-2018

Ontzettende leuke vakantie!

Ontzettende leuke vakantie gehad met onze twee jongens van bijna 2 en 4 jaar oud. Voor de kinderen is het hotel één grote speelplaats met grote complimenten voor de animatie! Ondanks dat het erg Engels georiënteerd is hebben ze het grootste plezier gehad tijdens de shows! De zwembaden en aquapark zijn erg mooi en voor elke leeftijd is er wel een geschikt bad of een waterattractie. Het eten is prima maar zou wat gevarieerder kunnen. Maar daarentegen kun je een aantal keren gebruik maken van het a la carte eten in één van de vele restaurants bij het hotel. Bij ons was de Italiaan favoriet! De kamer was perfect met een erg (lees ERG) groot balkon. Wij zaten op de bovenste etage, op de hoek en hadden daarom rondom onze kamer het balkon. Onze tip is wel om een auto te huren zodat het prachtige eiland kunt verkennen.

• 7Lookylook201019-05-2018

Leuk voor 1 keer maar ga er geen tweede keer heen.

Dit hotel is Engels georiënteerd en ook alleen op de Engelsen gericht dat merk je aan alles. Ze lopen nog net niet links langs het buffet maar de bezetting is voor 99% Engels. Eten van het buffet is voornamelijk Engels, vet eten weinig variatie En zo goedkoop mogelijk dat proef je ook het mag niet teveel kosten ( een onvoldoende. ) Entertainment is uiteraard Engels wel alles uit de kast gehaald met groot Led-Scherm en goede zangers van de animatie. De ligging het ligt een beetje afgelegen, maar huur een auto of ga met de bus.Kamers zijn prima,voor gezinnen met kinderen is dit een prima hotel er is aan alles gedacht voor kinderen. Groot Waterpark met glijbanen hoort ook erbij, voetbalveld etc.. Zelfs een opvang voor als pa en ma een Keer samen uit willen (hebben wij overigens geen gebr van gemaakt.) mooi uitzicht op zee via allerlei punten. Aardig personeel erg behulpzaam. Nette receptie met o.a. een zeer aardige Nederlandse dame.

• 2017
    2Ingrif08-08-2017

Nooit meer.

Verschrikkelijk hotel. Toen wij er waren was het hotel vol. 1700 mensen waarvan 99% Engels. Meest gezinnen met kleine kinderen. Ligbedden heel dicht op elkaar. Ontzettend druk overal. In de rij voor restaurant, de bar etc. Animatie of muziek op veel te hard volume + geschreeuw van alle kinderen. Kamers mooi en ruim met redelijke bedden maar smerig. Groot balkon met ligbedden. Strand naast hotel is wel mooi maar voor 4 ligbedden en 2 parasols betaal je 60 euro per dag.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 10-08-2017

Dear Guest,

We’d like to thank you for choosing us for your holiday on this occasion and for taking the time to share your concerns with us.

We are sorry to learn about your disappointment; let me say that I have noted some remarks and sent them to our hotel management team for information and further revision. However, we are sorry as you were not properly informed from your travel advisor about our hotel being very family orientated.

Your feedback will help us to achieve a higher level of customer satisfaction and we hope to be able to restore your confidence in our brand if you give us that chance.

Sincere regards, Sirenis Hotels & Resorts

Met oudere kinderen

• Oude reviews

6Martijn Vriesde18-09-2016

MTV Jersey Shore aso-resort

We zijn inmiddels 1 week terug uit Ibiza, waar we(2 volwassenen en 1 kind) verbleven in het Sirenis seaview country club.

Locatie is perfect. het ligt aan een mooi/knus strand aan het eind van een gezellig straatje met diverse winkels en restaurants, erg leuk. TIP: La Sirena kun je erg leuk shoppen.

Het resort bestaat uit 3 gedeelten. Het algemene resort, aquapark en een luxer gedeelte(Infinity pool). Het algemene resort is gericht op kinderen erg leuk met een leuk zwembad. Het aquapark, Aquagames, is prima. Echter mag je helemaal niets. de badmeesters hebben er een sport van gemaakt om het fluitje te gebruiken en je op je punt te zetten. jammer. Het luxere gedeelte is iets hippen en heeft ook een leuke bar waar je 's avonds met een lekkere cocktail en hippe muziek van de zonsondergang kan genieten.

Allemaal prima maarrrr.... Het resort is volledig gericht op Engelse gasten, geen probleem zou je zeggen, maar dit resort zit vol met 'aso' Engelsen. google mtv Jersey Shore en je begrijpt wat ik bedoel. De organisatie van het resort is ook gericht op aso gedrag, waardoor je in ook hier erg kort wordt gehouden. Het vrije Ibiza gevoel kun je hier niet vinden. Evenals het Spaans eten. Ze serveren elke dag Engels voedsel, veel witte bonen, vet en smakeloos eten. TIP: op het strand kun je heerlijk eten tegen een goede prijs.

Dus als je niet veel waarde hecht aan lekker eten en je jou kinderen aanspreekt met 'fucking count' dan is dit resort echt een aanrader.

Maar wil je de echte Ibiza ervaring beleven met vrijheid, gezelligheid etc.. dan raad ik het resort af.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 19-09-2016

Dear Guest,

We only hoped for a better stay with us; we pride ourselves on delivering consistent service across the whole Sirenis Hotels and are continuously striving to better ourselves and rely on guests’ feedback in order to achieve this.

At Sirenis we understand that food is an important aspect of our guests’ overall experience, this is why our chefs have created a varied assortment of options on a one week menu rotation to please every type of palate. We’d like to inform that in addition to the menu for lunch and the different options at the pool snack bar, we have themed nights, with the convenience of the two thematic restaurants. However we will definitely share your point of view with the hotel manager for information and further review.

On the other hand, we are grateful if you did enjoy of an overall nice family holiday and hope you had a pleasant journey back home.

Best regards, Sirenis Hotels & Resorts

• 7Smeets05-09-2016

Degelijk hotel, Engels georienteerd

Het is een groot hotel, met schone (bad)kamers. Mogen wel ruimer zijn. 95% gasten is Engels. eten is redelijk tot goed gevarieerd. Buiten eten is een aanrader, binnen veel te druk/rumoerig. Naastgelegen Aquapark is top. Boven en onderaan glijbanen zijn deskundige medewerkers aanwezig, zodat alles perfect en veilig verloopt. Zwembaden goed, vriendelijk personeel. Eindscore: ruim voldoende. Tip: neem de bus naar Ibiza-stad. Stop voor het hotel en de alacarte rest. grill en italiaan zijn top.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 19-09-2016

Dear Guest,

We are very grateful for the time you took out of your day to share your satisfaction with the travel community of Zoover.

Furthermore, we are glad to read your satisfaction on the quality of our main buffet restaurant, the gastronomy being an important aspect for Sirenis, our talented Chefs do their utmost to please all palates; It is enjoyable to read that we could conquer yours and that you also enjoyed the convenience of our themed restaurants.

Thanks you for your compliments regarding our staff, their kindness and helpfulness is one of our hotel's main strengths. We will not fail to congratulate them all on your behalf. We look forward to welcoming you back next summer.

Warmest greetings, Sirenis Hotels & Resorts

• 9Carola12-06-2016

Geweldig kindvriendelijk hotel

8 dagen in dit hotel. En het was geweldig. Mooi, ruim en schoon appartement. Bijna 100 procent Engelse gasten maar dat vonden wij prima. Goed eten en veel afwisseling. Entertainment voor de kinderen was erg leuk. Dochter wilde niet meer naar huis. Mooi waterpark... maar weinig gebruik van gemaakt. Dochter wilde van de grote glijbanen maar moest minimaal 1.10 zijn. Veel bij t zwembad gelegen... jammer dat daar geen glijbaan is. Wel fijn dat het zwembad langzaam afloopt. Leuk entertainment bij t zwembad voor jong en oud. Mooi maar klein strand op 5 min afstand. In de omgeving weinig te doen (is ook niet nodig met zo'n compleet hotel) maar bushalte voor de deur en je bent zo in San Antonio. Enige minpunt dat we op dag van aankomst 2,5 uur moesten wachten op onze kamer.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 21-06-2016

Dear Guest,

Thanks for your compliments on your most recent stay with us. We are pleased to read that every service provided made you feel always welcomed, and hope you will be visiting us again in the near future.

Kind regards, Sirenis Hotels & Resorts

8 tips over Appartement Sirenis Seaview Country Club

• Daphne Wegman, 21-06-2014

Huur een auto om de mooie plekjes van Ibiza te zien want Sant Antoni is niet echt de moeite waard...

• Nienke, 03-08-2013

Bezoek Ibiza-stad. Aanrader om de oude stad te bezoeken en de haven te zien. Afstand tot het hotel is makkelijk te doen. Alle afstanden zijn gering op het eiland.

• Antoinette, 13-05-2014

Het is wel een kinderhotel veel kids dus als je rustig wil zitten misschien een kamer uitkiezen die niet in drukke gedeelte ligt.

6 vragen over Appartement Sirenis Seaview Country Club

• Wendy, 18-06-2018

Luchtbed

We hebben zo’n grote unicorn luchtbed , zijn deze toegestaan in het zwembad?

• Piet, 02-06-2018

Terras

Is er een buiten terras om te eten.

• truus70, 15-11-2017

Slaapplaatsen voor kinderen

Als een kamer of 1-kamer appartement boekt, waar slapen dan de kinderen? Is dat met z'n tweeën op een sofa? Of kan dit ook apart. Wel fijner als je een jongen en meisje hebt, die qua leeftijd een paar jaar schelen.....

Appartement info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAmerikaans, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages