FamiliehotelWeer vandaag27°22°

23 reviews over Hotel Sirenis Hotel Club Aura in het Nederlands

Goede plek voor met kinderen van ca. 1 tot 12 jaar

Robert West
21-9-2012

Het is een mooi complex met 4 zembaden, waaronder ook een speciaal zwembad voor de allerkleinsten. Dat ziet er in het echt mooier en gezelliger uit dan hier op de meeste foto's. Wat ook echt top is dat er direct aangrenzend aan het hotel een compleet Aquapark is met zowel een gedeelte voor kinderen van 2-10 als een gedeelte voor volwassenen. In het gedeelte van 2-10 jaar is het water max. 20 centimeter hoog overal waardoor de kleintjes er echt plezier hebben waar ze dan ook rondscharrelen en papa en mama ook makkelijk het overzicht kunnen houden. Het eten in het Hotel is voor Spaanse begrippen zonder meer goed. Het is een buffet maar met voldoende variatie en ook voorzieningen voor de allerkleinsten. Het personeel is erg vriendelijk, zeker voor de kinderen. Het strandje ligt op ongeveer 30 meter lopen van het hotel. Het is niet bijzonder groot maar groot genoeg voor een lekkere vakantie. Voor vakantie met kinderen ideaal maar zonder kinderen of oudere kinderen 12+ zou ik elders gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2012
Sirenos Hotel Club Aura, Marketing, 9-10-2015

Dear guest,

Thanks for taking the time to share your comments on Zoover. We are pleased to read you had a lovely family holiday at Sirenis Hotel Club Aura.

Warm greetings from Port d’es Torrent,

Sirenis Hotels & Resorts

denk het niet

mirmil
31-7-2012

Erg afgelegen hotel in een verwaarloosde en vieze buurt. Winkelpanden staan er al zeker 4 jaar leeg! Ver lopen voor een Nederlandse krant of een leuk winkeltje. Ondanks de belgische en nederlandse gasten totaal geen nederlandstalige animatie aanwezig. Wel gevarieerde shows 's avonds. Eten is gevarieerd en niet vet. Bediening laat echter te wensen over in het restaurant. Aan de poolbar nooit lang moeten wachten op drankjes. Handdoekje leggen aan het zwembad is helaas zeker wel nodig, anders vis je achter het net. Waterpark is wel erg leuk en goed verzorgd met bewaking bij alle glijbanen, dus erg veilig.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Heerlijke vakantie gehad

Helene
30-7-2012

Prachtig hotel. Mooi zwembad. Veel animatie voor de jeugd. Inderdaad wel veel in Frans of Engels. Maar iedereen kon meedoen. We hadden 4 pers. Kamer. Deze was groot genoeg voor ons, samen met 2 meiden van 15 jaar. We hadden kamer met balkon en zeezicht. Eten was prima! In naastgelegen hotel (ook Sirenis) was een disco waar de oudere jeugd 'avonds met z'n allen heen gingen. Ook was er een heel mooi waterpark bij voor groot en klein. We hadden all inclusive, en moesten inderdaad steeds een pasje laten zien, maar hoefden niets bij te betalen voor cappuccino of water. Er waren wel veel Engelsen, maar hier geen last van gehad. Een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Keurig hotel met mooi waterpark

H&B
30-7-2012

Dit hotel ligt rustig aan de rand van San Antoni. De boulavard is op zeker drie kwartier lopen gelegen, andere winkelstraten binnen ca. 10 minuten. Hotel is prima: keurige kamers, leuk zwembad waar het niet al te druk is en gevarieerd eten. Vooral het nieuwe waterpark met glijbanen is erg leuk voor jong en oud. Minpunt is wel dat de miniclub van touroperator uitsluitend voor Engelse en Franse kinderen is, leg dat jouw kind maar eens uit......... De appartemten van Sirenis liggen naast dit complex en zijn veel drukker: langs dat zwembad is het hutje mutje vol. Beide complexen hebben geen eigen strand maar het eerste (leuke en rustige) strand ligt op enkele minuten lopen. Al met al best een aanrader voor jonge gezinnen of jonge stellen, maar vanwege het geluid van de animatie in de avond wellicht minder geschikt voor rustzoekers. Vooral veel Engelse en Franse gasten.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijk tevreden, op wat punten na...

Sanne
28-7-2012

Wij zijn 12 dagen naar dit hotel geweest, begin juli. Op zich een prima oord, alleen wel wat kleine irritatie puntjes. Bij aankomst zat onze hele kamer onder de mieren, het bed, de badkamer en het balkon was vreselijk. De animatie is redelijk, maar staat veel te hard, je kunt elkaar niet meer verstaan, als je erbij zit, evenals de muziek bij het zwembad. Elke dag dezelfde cd, en veel te hard. Wij hadden voor 15 euro wifi gekocht, maar hadden alleen bereik bij de eetzaal en niet in onze kamer of op het balkon.

Het eten was goed, afwisselend en lekker.

Alleen als je wat te drinken wilt halen aan de bar, moet je daar de tijd voor nemen, ze staan er met te weinig personeel, en het is er altijd druk. 10 minuten wachten is nog kort.

De ligging is in principe prima, maar wel wat afgelegen, als je naar ibiza stad wil is dat toch al gauw een half uur rijden. Verder prima vakantie gehad...

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vreselijk Oord

Friend from Arnhem
30-5-2012

Wij (2 vriendinnen van eind 30) zijn net terug en willen graag delen hoe vreselijk dit oord is. Club Sirenis ligt buiten Sant Antoni en wordt bezocht door 99% Britten. Allemaal inclusief tattoos, dikke buiken, luidruchtig kids en met dito schreeuwerig entertainment all day long. Het eten was echt beneden alle peil. Restaurant is een balzaal, echt Engels ontbij met vooral maar vette worsten, spek en lauw ei. Heerlijk gehad op prachtig eiland Ibiza maar zijn hier iedere dag weggevlucht, vreeeeeeselijke plek.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

best ok maar animatie mag naar huis gaan

Conner
7-9-2011

van 28-8 t/m 6-9 hier geweest met twee gezinnen, alles ok, bediening bar vriendelijk maar door kaartsysteem erg traag, het animatieteam slaat alles, keiharde muziek de hele dag bij het zwembad, zelfs housemuziek, artiesten moeten zelf geluid regelen omdat het team in kantoor zit te kweppen, kantoor ziet er ook niet uit, zo wordt er ook gewerkt, echt een aanfluiting voor het hotel, haalt de 4 sterren naar nivo 2 sterren.

Kamers worden dagelijks gedaan, maar wel opletten dat je niet wordt overgeslagen, al het personeel zeer vriendelijk, receptie personeel top.

Schoonmaak volgens spaanse normen. Ook hier weer de vroege handdoekleggers, handdoek neerleggen en drie uren later pas komen, waar zit je verstand?

Let goed op bij wie je boekt, tussen touroperators hadden wij een verschil van 600 euro dus maar bij de goedkoopste touroperator geboekt.

Prima prijs/kwaliteitverhouding

Fam. Wander
5-9-2011

Eind augustus met onze dochter van bijna 4 in dit hotel geweest voor een week. Familiekamer super met aparte slaapkamer voor onze dochter, voor 2 kinderen van boven de 12 kunnen de bedden wat klein zijn. Voor kleinere kinderen prima. Koelkastje op kamer (is voorheen appartement geweest). Eten prima, voor ieder wat wils, soms wel wat aan de koude kant (is vaak met buffet). S' avonds prima entertainment, elke avond wat anders, en wil je anders of heftiger dan moet je gewoon naar bijv. San Antonio gaan wat dichtbij is. Heerlijk rustig gelegen en je bent zo in een drukke omgeving als je dat wilt. 's avonds 4 man achter de bar en je moet soms even wachten ja, maar dat is heel normaal bij een bar/cafe, het personeel rent en vliegt en blijft vriendelijk. Handdoeken vor bij het zwembad kan je voor eenmalig 10 euro borg per handdoek elke dag verversen. Voor een kluisje moet je borg betalen (sleutel). Een keertje eten in het Tepanyaki restaurant (bijbetalen 8 euro p.p) is een echte aanrader

geweldige vakantie gehad

Miranda
28-8-2011

Wij zijn in augustus met twee volwassenen en een kind van 2 jaar daar 8 dagen geweest! Je komt niets tekort, kom je dat wel ligt het aan jezelf! Het is inderdaad erg druk s'avonds aan de bar, zowat je hebt vakantie!! En ja dan bestel je toch gelijk twee drankjes... De tv op de kamer zei naar 5 minuten poef en nog geen half uur later werd het probleem al opgelost en werd er direct een nieuwe neergezet terwijl wij zoiets hadden van komt wel... Mooie tuinen, schone kamers, elke dag schone handdoeken, goed en keus genoeg voor het eten, schone zwembaden! 1 nadeel vond ik echter wel weinig ligbedden, of in iedergeval mensen legde al heel vroeg handdoeken erop en had je wat later in de ochtend al geen bedden meer. Vooral bij het kinderzwembadje lagen mensen zonder (kleine) kinderen..... Straat uit lopen een geweldig leuk klein strandje (geen kwallen gezien). Kortom een aanrader!

Voor herhaling vatbaar

Fam. C.
10-8-2011

Heerlijke vakantie gehad. Positief: dagelijks schone handdoeken op kamer, lekker en gevarieerd eten en de vieze borden worden regelmatig opgehaald, prachtig ruim landschapszwembad met voldoende ligstoelen, hoewel ook hier al veel gasten om 8 uur hun badlaken hebben neergelegd, goed onderhouden terrein met sub-tropische beplanting, prachtige rotsachtige omgeving om te wandelen, mooie vergezichten, goed openbaar vervoer. San Antonio per bus of boot een aanrader, evenals Ibiza stad. Openbaar vervoer niet duur. Negatief: Animatie is nauwelijks zichtbaar aanwezig en de avondshows zijn zeer onprofessioneel. Dat waren we van voorgaande vakanties met TO veel beter gewend. Drankjes bij bar moesten besteld worden. Personeel werkte hard, maar was absoluut onvoldoende om zoveel gasten te helpen, m.n.'s avonds waardoor je het beste maar dubbele hoeveelheden kon bestellen als je eindelijk aan de beurt was. Gaf veel irritatie bij gasten.Ontbijt vertrekdag 6.00 uur:alleen koekjes!! Topvakantie!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• WaterparkAanwezig

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand150 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Japans, Tapas / Fingerfood
  • Aantal cafés1

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sirenis Hotel Club Aura in Port d'Es Torrent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sirenis Hotel Club Aura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.