Hotel Occidental Ibiza

Hotel Occidental Ibiza
8,2

13 tips over Hotel Occidental Ibiza

Sanduik, 21-8-2016
Met de bus naar Ibiza stad is goed te doen, maar ook met een huurauto het eiland verkennen is erg leuk.
familie Zuur, 17-8-2015
Auto huren zeker doen ! Wel via receptie met een All Insurence. Eivissa is erg leuk en dan Dalt Vila de oude stadspoorten van Ibiza wel een drager mee vd kleine kids ivm trappen. Playa d Bossa ook een aanrader
mereltje44, 17-10-2014
Dat de ligging wat afgelegen lag wisten we dus was geen probleem maar huur zeker een auto om het eiland te zien en dan vooral de onverharde paden nemen dan krijg je echt de mooiste baaien te zien.

We hebben een aantal aanbieders voor Occidental Ibiza voor je op een rij gezet:

mac, 19-5-2014
Auto huren kan schuin tegenover het hotel 'Blue rent a car' prima service en goedkoop. (1 wk 125 euro incl. all insurance verz. wel afdingen!)
Annemiek en Teun, 17-9-2013
Auto huren en leuke plekjes opzoeken
Stephanie, 16-9-2013

Per bus boot ( 3,50 pp) vertrekt vanaf het strand van Port de Torrent, naar San Antonio hier naar het strand of winkelen en weer terug met de bus ( 1,60 pp).

Met de bus naar Ibiza stad, erg leuk om te zien.

Ilse Engels, 9-8-2013
Luchtmatrassen mogen niet in het zwembad, maar wel zwembanden, enz...
Tamara, 16-6-2013
Bezoek 1 van de strandjes Cala Compte of Cala Bassa, zijn echt ontzettend mooie strandjes. Ook het oude gedeelte van Ibiza-stad is leuk. Bovenaan heeft u een prachtig uitzicht.
Arthur en Truus, 5-9-2012
Ga met het bootje vanaf het strandje naar Cala Bassa of San Antonio. Leuk tochjtje voor een paar euro. Let wel goed op de vertrektijden.
brosius michel, 31-7-2012
Huur er een wagen en ontdek het eiland zeker de moeite waard

We hebben een aantal aanbieders voor Occidental Ibiza voor je op een rij gezet: