Hotel Occidental Ibiza

Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°14°
Hotel Occidental Ibiza
8,2

Omschrijving
Hotel Occidental Ibiza is een gezellig familiehotel. Hier verblijf je in een schone en ruime hotelkamer op basis van all-inclusive. Zowel ‘s ochtends als ‘s avonds geniet je van een gevarieerd buffet van goede kwaliteit. Dagelijks wisselt het thema en ook merkdrankjes zijn inclusief. Op loopafstand van het strand en van de bushalte.

Laatste review

Super hotel vriendelijk personeel alles was super eten ligging kamer echt top

Zeer fijn hotel!

Judith van Herwaarden,
14-8-2018

Gezellig familie hotel! Zeer toegankelijk en vriendelijke personeel. Eten is goed en alles ziet er goed uit.

Geweldig!

Ibizalover,
13-8-2018

Super verblijf gehad met mijn man en 2 kids van 5 en 1. Schone en ruime hotelkamers. We verbleven op basis van all inclusive en dagelijks afwisseld thema en buffet werd continu aangevuld. Zeer vriendelijk personeel en annimatie voor zowel jong als oud is top!

Lauw of koud eten. Bah!

Sw,
12-8-2018

Kamer gebouw 8 helemaal top. Eten is lauwen voor een 4 sterren vond ik de keuze beperkt. Ook al ben je all in en heb je recht op bijv echt malibu proberen ze je nog de goedkopere variant te geven.bar in de avond onderbezet. Te weinig parasols is niet te doen in de zomer. Animatie te italiaans gericht ,zwembad bar en snack top. Zouden we terug gaan...nee...heb in beter 3 sterren gezeten qua eten. Dus helaas. Leuk voor gezinnen met jonge kinderen dat wel. Toen we wegging stond er ontbijt klaar en dat verkaarde het koude eten. Eieren werden om 7 al gebakken en lagen dus 1 uur al te sudderen voordat het restaurant open ging.

Top week

Sanne,
26-7-2018

Mooi hotel. Op loopafstand van het strand en een bushalte. Het buffet was lekker en uitgebreid. Vriendelijk personeel.

Zeer goed hotel. ClubMed waardig!

Familie Snoek,
25-6-2018

Een fantastisch hotel! Wij waren hier van 14 juni t/m 21 juni 2018. Zeer vriendelijke ontvangst door de receptionist, we konden omkleden en douchen terwijl wij wachten op de kamer, alle medewerkers waren super vriendelijk en behulpzaam. Het eten was zeer gevarieerd, diverse soorten vlees, diverse soorten specialiteiten die dagelijks wisselden, omdat wij op all inclusive basis hadden geboekt, waren alle drankjes van merken zoals Bacardi, Beefeater enz.. Goede kwaliteit wijn.

Echt een aanrader!!

Onze dank aan alle medewerkers van het hotel voor deze heerlijke onbezorgde vakantieweek!

Mooie roadtrip!!

Sophie Van frausum,
3-6-2018

Prijs/kwaliteit goed hotel.Ontbijtbuffet was zeer ruim in keuze,veel fruit aanwezig.Andere buffeten waren eerder beperkt in keuze waren er maar 1 week en kregen al een herhaling.Waren te weinig parasols aan het zwembad en ook niet verplaatsbaar. Wanneer je flesjes water wil moet je deze vragen aan het personeel.Hotel is goed gelegen om uitstapjes te doen met de wagen(huur deze bij centauro) ineens bij aankomst luchthaven.Er is voldoende parking rond het hotel.Zee en strand op wandelafstand.Stranden rond Ibiza zijn met rotsen/stenen in water.Mooiste zandstrand is S'Aigua Blanca.Je moet wel overal parkinggeld rond de 5euro betalen.Uitstap naar Formenterra is de moeite maar prijzig voor de fast ferry 27 euro enkele rit.terplaatse scooter 21euro /auto 48 euro per dag .Mooie stranden maar heel druk .Zeker ook eens naar san Antonio gaan voor de sunset strip en het gebeuren er rond .

Super vakantie!

Janssen,
1-6-2018

Mooi hotel, fijne kamer.

Prima schoon gemaakt.

Daarnaast fijn zwembad en leuk kinderbadje en animatieteam.

Auto huren is zeker de moeite waard voor bezoekje aan ibiza stad en hippiemarkt maar ook om opzoek te gaan naar de mooie strandjes, cala tarida bij Xaxa is een prachtig strandje vlak bij het hotel, leuk om een kijkje te nemen;)

Gewekdig

Will,
10-5-2018

Een prima hotel. Fijne kamers. Restaurant erg goed. Leuke animatie vooral voor kinderen

Prima hotel maar niet geweldig

Iris,
24-9-2017

Prima hotel, mooi gerenoveerd dus kamers zien er netjes uit en worden ook netjes schoon gemaakt. Eten is veel hetzelfde, 2 dagen muizen zien lopen in het restaurant, dit gemeld bij het restaurant personeel maar enige wat we zeiden was sorry. Zwembad is niet verwarmd dus aan de koude kant. Ligging is rustig, huur een auto en ga er lekker op uit.

Pedro Junquero Trabado, Director, 26-9-2017

Dear Guest,

The vision of our clients is the key to complete guest-satisfaction, therefore we are very grateful for the time you spent writing this review

Regarding the incident in the restaurant you comment on, I would like to inform you that our hotel meets all the required requirements in terms of sanitary and pest control. Our facilities are reviewed every now and then by an approved control company and it is a matter that we take very seriously. However, we are located next to the field and may, on this occasion, escape our control mechanisms. Please be assured that we give the importance it deserves to HACCP controls in all our facilities. However, we apologize for the incident .

Thank you for pointing out the beauty and comfort of our newly refurbished accommodations designed to make our guests' stay as comfortable as possible with design furniture and the latest technology, being fully aware that an attractive accommodation plays a key role to our guests' overall holiday expérience, we are therefore very pleased to read that you were satisfied with yours.

We are glad to read that you really enjoyed our unbeatable location to visit the wonders of a vacation in Ibiza.

Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

Regards,

Pedro Junquero Trabado

Director

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Occidental Ibiza in Port d'Es Torrent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Occidental Ibiza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.