Hotel Occidental Ibiza

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°14°
Hotel Occidental Ibiza
8,2

Hotel Occidental Ibiza is een gezellig familiehotel. Hier verblijf je in een schone en ruime hotelkamer op basis van all-inclusive. Zowel ‘s ochtends als ‘s avonds geniet je van een gevarieerd buffet van goede kwaliteit. Dagelijks wisselt het thema en ook merkdrankjes zijn inclusief. Op loopafstand van het strand en van de bushalte.

Contact

195 reviews over Hotel Occidental Ibiza in het Nederlands

Super service hotel, aan mooie baai.

Manon Vermolen
7-5-2019

Service van Oscar en Stuart is top! Hotel locatie is Top vanwege het mooie strandje in Port des Torrent Hotel locatie is saai omdat er s'avonds niets te beleven is rondom het complex. Geweldige bedden. Complex zeer netjes verzorgd. Entertainment was niet gezellig, jong team moet onder blauw tl-buizen licht sfeer maken, en dat gaat niet. De temperatuur was nog koud in de avond en je miste een gezellige zit, binnen of buiten. Warm met kaarsjes en een piano of een gitarist. Iets gezelligs i.p.v. tegelvloeren en blauw koud licht. Het eten was keurig netjes verzorgd. En gevarieerd. Een leeg zwembad vanwege de kou, en nog werd een luchtbed van een jongentje geweigerd. Beetje flauw. De service was Top

Onze grootste ergernis was het gebruik van piepschuim bordjes, en bekers. Plastic bestek. Dit is zoo niet van deze tijd. Bamboe Fles en een tappunt voor water! Think. Het uitprinten x 2 van een borgformulier voor handdoeken per persoon??

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Geweldig!!

Monique
5-5-2019

Prachtig hotel op loopafstand van een mooie baai. Rustig gelegen. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Vooral bij de receptie. Er is een bushalte om de hoek vd straat. Elk uur, om half, rijdt deze naar San Antonio en van daaruit overstappen naar bv Ibiza stad. Wil je een auto huren dan regelen ze dat bij de receptie voor je. Je wordt dan bij het hotel opgehaald en teruggebracht.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Sylvia Bakker
23-4-2019

Een mooi hotel fantastisch accommodatie mooie ligging bij het strand.genieten is het zeker met een mooie boulevards.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

petravanleent
11-9-2018

Super hotel vriendelijk personeel alles was super eten ligging kamer echt top

Gereisd Met partner in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zeer fijn hotel!

Judith van Herwaarden
14-8-2018

Gezellig familie hotel! Zeer toegankelijk en vriendelijke personeel. Eten is goed en alles ziet er goed uit.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Ibizalover
13-8-2018

Super verblijf gehad met mijn man en 2 kids van 5 en 1. Schone en ruime hotelkamers. We verbleven op basis van all inclusive en dagelijks afwisseld thema en buffet werd continu aangevuld. Zeer vriendelijk personeel en annimatie voor zowel jong als oud is top!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Lauw of koud eten. Bah!

Sw
12-8-2018

Kamer gebouw 8 helemaal top. Eten is lauwen voor een 4 sterren vond ik de keuze beperkt. Ook al ben je all in en heb je recht op bijv echt malibu proberen ze je nog de goedkopere variant te geven.bar in de avond onderbezet. Te weinig parasols is niet te doen in de zomer. Animatie te italiaans gericht ,zwembad bar en snack top. Zouden we terug gaan...nee...heb in beter 3 sterren gezeten qua eten. Dus helaas. Leuk voor gezinnen met jonge kinderen dat wel. Toen we wegging stond er ontbijt klaar en dat verkaarde het koude eten. Eieren werden om 7 al gebakken en lagen dus 1 uur al te sudderen voordat het restaurant open ging.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top week

Sanne
26-7-2018

Mooi hotel. Op loopafstand van het strand en een bushalte. Het buffet was lekker en uitgebreid. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer goed hotel. ClubMed waardig!

Familie Snoek
25-6-2018

Een fantastisch hotel! Wij waren hier van 14 juni t/m 21 juni 2018. Zeer vriendelijke ontvangst door de receptionist, we konden omkleden en douchen terwijl wij wachten op de kamer, alle medewerkers waren super vriendelijk en behulpzaam. Het eten was zeer gevarieerd, diverse soorten vlees, diverse soorten specialiteiten die dagelijks wisselden, omdat wij op all inclusive basis hadden geboekt, waren alle drankjes van merken zoals Bacardi, Beefeater enz.. Goede kwaliteit wijn.

Echt een aanrader!!

Onze dank aan alle medewerkers van het hotel voor deze heerlijke onbezorgde vakantieweek!

Gereisd Met partner in juni 2018

Mooie roadtrip!!

Sophie Van frausum
3-6-2018

Prijs/kwaliteit goed hotel.Ontbijtbuffet was zeer ruim in keuze,veel fruit aanwezig.Andere buffeten waren eerder beperkt in keuze waren er maar 1 week en kregen al een herhaling.Waren te weinig parasols aan het zwembad en ook niet verplaatsbaar. Wanneer je flesjes water wil moet je deze vragen aan het personeel.Hotel is goed gelegen om uitstapjes te doen met de wagen(huur deze bij centauro) ineens bij aankomst luchthaven.Er is voldoende parking rond het hotel.Zee en strand op wandelafstand.Stranden rond Ibiza zijn met rotsen/stenen in water.Mooiste zandstrand is S'Aigua Blanca.Je moet wel overal parkinggeld rond de 5euro betalen.Uitstap naar Formenterra is de moeite maar prijzig voor de fast ferry 27 euro enkele rit.terplaatse scooter 21euro /auto 48 euro per dag .Mooie stranden maar heel druk .Zeker ook eens naar san Antonio gaan voor de sunset strip en het gebeuren er rond .

Gereisd Met partner in mei 2018

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Occidental Ibiza in Port d'Es Torrent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Occidental Ibiza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.