Appartement Villa Ca'n Maries

8.8Fantastisch

Appartement Info

• Kinderopvang
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Ca'n Maries voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Villa Ca'n Maries

• 2017
    8Fam Smeets25-11-2017

Heerlijke plek! Super gastheer!

Geweldige gastheer! Prachtige kamers, ruim en schoon. Heerlijk ontbijt. Super locatie om tot rust te komen! Wel een auto nodig!

Met vrienden

• Oude reviews

10Ivan Boijmans20-09-2005

We zijn in totaal drie maal naar dit complex geweest, toen het nog bij Touroperator was aangesloten. Het waren tot nu toe de mooiste en leukste verblijven op Ibiza en ik kom er al vanaf 1993. Pepe, de eigenaar, verwelkomt je met een glas wijn bij aankomst. Appartementen zijn uitstekend en de ligging is perfect. Jammer dat ze niet meer bij een reisorganisatie zijn aangesloten, waardoor de prijzen enorm zijn gestegen. Voor mij niet meer te betalen. Een echte aanrader als je wat meer hebt om te besteden dan de gemiddelde tourist. Een auto is geen luxe ivm afstand.

Anders

• 9Mandy Pouwelse14-11-2004

Erge leuke accomodatie ! Ligt in een mooie, rustige omgeving, met huurauto prima te bereiken. 2-kmr aptm wel heel veel ruimer dan studio !! Prijsverschil meer dan waard. Vriendelijke eigenaar. Hier leer je het echte Ibiza kennen !! Een aanrader !

Anders

0 tips over Appartement Villa Ca'n Maries

0 vragen over Appartement Villa Ca'n Maries

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers

• ReceptieExpress check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats