Hotel Ole Galeon Ibiza

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Hotel Oleo Galeon Ibiza heeft een mooie ligging dichtbij het strand. Het personeel is hier vriendelijk en het eten is hier goed en afwisselend. Voor de kinderen is er animatie en natuurlijk een zwembad. Na 200 meter lopen ben je op het strand. Voor het hotel vind je ook een bus naar Ibiza en naar de hippiemarkt in El Canar.

62 reviews over Hotel Ole Galeon Ibiza

• 2019
    9Diane Boomsma19-10-2019

Geweldig!

Genoten! Wat een heerlijk hotel met een prachtige ligging. Het uitzicht is fenomenaal. Heerlijk eten, elke ochtend ontbijtbuffet en in de avond een warm-koud buffet. De bediening is vriendelijk en attent. Animatie team vonden wij zelfs leuk terwijl we zonder kinderen waren. Service is prima, we wilden graag een koelkast op de kamer. Nagevraagd en binnen het uur werd deze gebracht.

Parkeergelegenheid zou iets meer kunnen.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Jos&Wendy13-09-2019

Goed gegeten echter oud sfeerloos hotel

Zeer oud sfeerloos hotel. Hadden prioritykamer op 8e etage ver weg van rest./lawaai. Toch erg gehorig (o.a. door oude airco) echter wel netjes. In lagergelegen kamers bij animatie/rest./bar wil je helemaal niet zitten. Eten/vriendelijkheid uitstekend, schoonmaak goed, toch zilvervisjes, hagedisje id kamer, waarschijnlijk door smerig gangtapijt. Prachtig uitzicht, buitenterras (enige) knusse plek. Hotel voor "AI plakkers" ok, maar voor Ibiza fans niet aan te raden, te afgelegen. Hotel mist aankleding. Zwembadarea sfeerloze waterbak, geen planten/aankleding. Renovatie zeer hard nodig. Parkeren rampenplan, hotel moet terrein ernaast fatsoeneren met parkeervakken. Met pech beneden id Port parkeren, dan 1,5 km terug omhoog stompen. Parkeren bij gele streep is € 200,- boete. Goede vakantie gehad/gegeten maar geen vervolg in dit hotel. Tip: ga je overdag weg, boek HP, kunt in hotel drankpakket kopen (staat niet in omschrijving touroperator).

Gereisd met partner in september 2019

• 8Marit23-08-2019

Heerlijke vakantie, vriendelijke mensen, top!

Mooi, ietwat verouderd hotel met heel vriendelijk personeel! All-inclusive geboekt en heerlijk gegeten, vegetarisch en vegan. Wij hadden een familie promo kamer, waarbij de jongens in een nis in de kamer sliepen. De bedden lagen heerlijk, de airco was goed. Niet een hele supermooie kamer, maar hee, we komen niet om binnen te zitten! Het zwembad is niet zo groot en ook hier bedje bezet spelletje met de handdoeken. Wij kozen ervoor om de trappen naar het strand te nemen. Goed voor de nodige beweging. Voor mensen met een probleem met lopen is het niet te doen. Het strand is niet groot maar verder prima. De zee is heerlijk, vissen tot aan het strand te zien. Je kunt er een bootje huren, kano's huren en waterfietsen met glijbaan. De bedden en parasols zijn te huur voor 7 euro per stuk. Er is een pin-automaat, een supermarktje naast het strand. De animatie is geweldig!! een 4-tal mensen die in 4 a 5 verschillende talen hun shows doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Judith30-07-2019

Héérlijk ontspannen verblijf. Top!

In de 2e week van mei verbleef ik er 8 dagen en zat ik dit keer voor mijn rust. Dat is zeker gelukt, bij aankomst ontkom je er niet aan 't geweldige uitzicht vanuit het hotel. Prima gegeten, heel vriendelijk en behulpzaam personeel, leuk entertainmentsprogramma en 'k had 'n heel nette kamer! Heerlijk dichtbij Cala Benirrás en leuk om andere mooie baaitjes te ontdekken. Ik had er dus zéker goed naar m’n zin gehad en voor m’n gevoel kwam ik zelfs zo’n 2 dagen tekort. Hm, had ik er dan toch 10 dagen moeten boeken?! ;-)

Alleen gereisd in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9michaela07-07-2019

fantastische plek voor een ontspannen vakantie!

Geweldig hotel met prachtig uitzicht gelegen aan een baai.mooie kamers,vriendelijk personeel,en prima gevarieerd buffet.met de bus naar de hippiemarkt of ibizastad voor 3 euro,bus stopt voor hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Marieke12-06-2019

Topvakantie gehad!!

Prachtig gelegen hotel, fantastisch uitzicht over de baai! Nette kamers, deze werden elke dag uitgebreid schoon gemaakt. Het eten was prima, voldoende keuze. Het personeel is erg vriendelijk. De locatie is wat afgelegen maar daardoor ook rustig, wat wij fijn vonden. Je kunt zelf de drukte op zoeken, er worden excursies georganiseerd, er stopt ook een bus voor de deur die je voor een paar euro naar bv Ibizastad brengt of je huurt een auto/scooter.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 3Dorine12-06-2019

Nooit meer

Gewoon niet boeken, verouderd hotel basis kamer veren voelde je uit t matras als ligt mega hard matras, kleine kamer, bij upgrade veel bijbetalen en dan heb je een redelijke kamer met betere matrassen maar ook verouderde kamer , verf eraf in badkamer en scheuren in t plafond. Restaurant is soort eetzaal geen gezelligheid ook klein zat in juni al te vol, eten is goed ontbijt voldoende keus, bar en zitjes heel erg ongezellig veel licht binnen en buiten ook ongezellig terras, Weinig parkeergelegenheid, moesten s avonds ergens beneden parkeren en in t donker moet je dan een lange klim terug. Vanaf he balkon een mooi uitzicht, maar dat is t dan ook

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 5Jurgen Bueving04-06-2019

niet weer, er zijn betere hotels

prachtige ligging, netjes en redelijk schoon, aardig personeel, maar het eten....echt bar slecht! Vaak niet gaar, andere keer gruwelijk zout, eitjes is niet te eten, meest varkensvlees en vis zeker geen aanrader. Dit vaak veel en veel beter meegemaakt.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Wilfred van Manen03-06-2019

Tophotel op een prachtige locatie

Topverblijf op een prachtige locatie Eten was geweldig ,vriendelijk personeel Je komt niets tekort en komt echt tot rust Bushalte voor de deur voor leuke uitstapjes We komen zeker een keer terug !

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9Dianne Roordink18-05-2019

Heerlijk

Het eten was goed maar niet heel uitgebreid.

Gereisd met partner in mei 2019

• De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk