Hotel Hacienda Na Xamena

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hacienda Na Xamena voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Hacienda Na Xamena in het Nederlands

Heerlijk!

Sanne
19-6-2018

Fantastische locatie, adembenemend mooi uitzicht. Mooie kamer, ontzettend vriendelijk personeel. Zeker prijzig maar genoeg leuke restaurantjes in de buurt mocht je niet in het hotel willen eten. Heerlijk ontbijt!

Duurkoop is goedkoop

MiKa
31-5-2016

Wij hebben dit hotel gevonden en geboekt bij een exclusieve reisorganisatie die wekelijks in het Financieele Dagblad haar doelgroep verlekkert met haar verfijnde selectie van vakantiebestemmingen. Onder het motto wij doen het goed of we doen het niet hebben we gekozen voor dit prijzige hotel. Een heel verkeerde keuze, op alle aspecten scoorde dit hotel een onvoldoende. Kennelijk was het voorheen een in koloniale stijl ingericht hotel, maar thans heeft een transformatie plaatsgevonden. Iemand heeft liters hippe verf op de vloeren gegooid, heel veel planten gekocht bij de Intratuin en alle andere 'pimp-accessoires' gekocht bij Ikea, getuige de labeltjes die nog zichbaar waren. Het ontbijt: vreselijk, beschamend haast. De restaurants: die zijn er niet, er is er maar een met een onervaren bediening en gemiddelde kwaliteit. Overigens zijn alle consumpties vreselijk duur, zo duur hebben we eerder niet meegemaakt, ook niet in de Kempinskies van deze wereld. O ja, de kamer! Dezelfde vreemde verf op de vloer, de afwerking verzorgd door dronken schilders. Het toilet zo smerig dat je liever naar het veraf gelegen dorp gaat om verdere constipatie te voorkomen. En helaas, geen enkel positief aspect om de voorgaande negatieve te compenseren. Genant, vooral voor de reisorganisatie die natuurlijk niet thuis gaf op ons zo teleurstellende relaas.

luxe met een grote letter L

adincic
31-5-2014

Mensen die voor het nachtleven gaan zul je hier niet tegenkomen. Dit komt door de ligging. Het hotel ligt afgelegen iets in de bergen. Voor een romantisch weekendje of mensen die gaan voor absolute kwaliteit kiezen voor deze plek. Hier zal het je echt aan niets ontbreken. Super zwembad, vriendelijke bediening die weet hoe het hoort en het mooist uitzicht over de Middellandse zee. Er zit ook een Spa in het hotel met als topper de Cascades Suspendidas. 13 bubblebaden met ook hier weer het meest geweldige uitzicht over de zee terwijl jij ligt te bubblen. Na afloop een fruitcocktail en een paar exquise snacks. De bubblebaden kan je ook bezoeken als je niet in het hotel zit. Rondje bubblebaden (40 minuten met badjas, drankje en snacks) is 55 p.p. Aan de 5sterren van het hotel hangt ook een 5 sterren prijs. Dikke portemonnee is vereist.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hacienda Na Xamena in Port de San Miguel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hacienda Na Xamena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.