Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

19 Reviews over Club Cartago

• 3Kerdijk25-09-2019

Nooit meer!!!!!

We zijn naar een ander hotel gegaan! Aankomst onpersoonlijk. Kamers klein en gedateerd. We hadden een bed met een kamer😂😂. Mijn man is 2 meter en moest niet springen haha. Eten was goed voor mijn dieet. We hebben al met al onze koffers gepakt en na 3 dagen zijn we naar Hotel Iberostar gegaan. 1 woord GEWÉLDIG!!! We hebben uitgecheckt bij het hotel en het enige wat ze zeiden was bye. Dat was het dan. Nooit meer.

• 7Rick19-06-2019

Prima hotel op n prachtige plek

Prima hotel, wat een prachtige ligging en wat n schitterend uitzicht. Mooi zandstrand voor de deur in een knus baaitje. Het is vergane glorie, maar de kamers zijn netjes, mooi schoon en worden iedere dag goed schoon gemaakt. Heerlijk iedere dag schone handoeken! De bedden zijn ook top. Het ontbijt is prima maar niet bijzonder. Het avondvoer is vreselijk, maar er zitten heel goede restaurantje aan de baai voor weinig geld! Entertainment is ook puur slecht! Kortom een geweldige plek waar je wel een auto bij moet huren.

• 4Patricia03-08-2017

Nooit meer , zeer slecht hotel voor 3 sterren

Ligging prachtig dat is ook alles, eten geen variatie, service slecht geen koelkast, kapotte airco werd ook niet gemaakt, cocktails zoals Mojito komt uit een machine ziet er niet uit en smaakt naar chemische rotzooi, bier was aangelengd met water ideaal zou je zeggen maar na 25 pils dikke buik en fit ook s,morgens, western saloon stonk dag in dag uit naar alles wat maar vies is, eten lauw tot koud, sommige barren gehele dag dicht tot 21:30 en dan maar open tot 23:00 uur, we kwamen laat aan niks te eten nog geen fles water, goede koffie moet je bijbetalen, 2e rangs koffie gratis, wil je koud water of drank die wel lekker is dan in de machine pakken aan de receptie, handdoeken kregen we dan maar 2 of 3 terwijl we met 4 op de kamer lagen, 3 sterren mag je goed verwachten, laatste jaren in 3 sterren gelegen in Mallorca en Ibiza allemaal goed tot heel goed deze was drama drama , ALL Inn wordt zeer bezuinigd daar zijn ze op uit, rij wachten in de western saloon om drinken te pakken of goor eten te halen , nooit weer, dit hotel , jammer met zo,n mooie ligging....animatie Engels en echt alleen op Engelse gericht, asociaal volk, die je in de nachten ook wakkeer houden omdat er niks om en in het hotel te doen is na 23:00

• 4Johan17-04-2017

Vergane glorie

In september hier 10 dagen geweest maar wat een drama. All inn betekend hier de hele dag vette friet en kipfingers en hamburgers. Drankjes worden in plastic bekertjes geserveerd. Ontbijt is redelijk en avond eten kan er net mee door, maar totaal geen variatie in het eten. Personeel doet zijn best om er nog iets van te maken. Kamers zijn erg klein met 2 twee persoons- bedden erin. De airco gaat na een aantal uren automatisch uit, waardoor je midden in de nacht badend in het zweet wakker wordt. Voor Wifi moet je betalen. We hebben een scooter gehuurd en het eiland verkend, het uitzicht en ligging is verder prima. Maar dit Hotel nooit weer. Heb het ook gemeld bij touroperator, maar die zetten het net zo gemakkelijk weer op hun site.

• 8René en Ria22-05-2016

De accommodatie was prima, maar ook apart...

Het gebouw ligt tegen een bergwand; je komt op de "zolder" binnen..je slaapt beneden..Je eet (lekker) boven in het restaurant zonder buitenterras. Ook de all inclusive drankjes en snacks zijn van goede kwaliteit. We bleven 14 dagen maar het weer zat niet altijd mee..Je kunt er ook interessante wandelingen maken maar zonder begeleiding (jammer) Bij de receptie en animatie werd vaak ook Nederlands gesproken. Jammer dat je op je tv geen Nederlandse tv kunt kiezen we hebben toch BVN..Er waren veel Nederlands sprekenden en zeker bij een koude avond of dag hoort een Nederlandse zender in het pakket te zitten..We hebben overigens de tv niet aangehad Wel goede wifi (op je kamer en ook buiten) voor 20 euro per week voor 2 apparaten . De sleutel voor de kluis kost je 53 euro... De Belgische receptioniste verdient een pluim voor haar behulpzaamheid, kundigheid, multitasking en talenkennis... De animatie is ons ontgaan maar dat zat wel goed zo te zien.

• 5Marloes18-10-2015

Vergane glorie

Eten was slecht. Warm buffet was lauw en koud buffet te warm. Patat was bijv. echt vettig en in de Western Saloon rook je dat het frituurvet oud was. Voedselvergiftiging opgelopen, meerdere gasten waren ziek dezelfde week. Los daarvan, was het buffet niet goed (misschien dat de apparatuur te oud was??) hoewel ze wel een goede variatie aanboden. Ook proefden we in de wijn en het bier kraanwater.

Kamer was wel schoon en verder ok, maar erg vol met twee 2-persoonsbedden. In de gang vies oud tapijt met vlekken die er niet meer uitgaan. Zwembaden verder prima op de Engelse gasten na. Ook de ligging is mooi. Je merkt aan alles dat het vergane glorie is en ze nu op de verkeerde dingen besparen.

• 8Hyperkine24-05-2015

Fantastische prijs kwaliteit

Wij boekten dit hotel los van de vlucht en transfer op basis van de commentaren op de verschillende sites en we zijn zeer tevreden! Allereerst even vermelden dat we in het hotel zaten, niet de club beneden, alle kamers in hotel hebben 'baai'zicht, geweldig! Zoals eerder beschreven, eenvoudige comfortabele kamers, haardroger aanwezig, ook de bedden waren goed, had er eerst wat schrik voor. Wij zaten op de 5e verdieping, ideaal! Restaurant, gewoon geweldig voor een 3 sterren, beter als in sommige 4sterren die we deden. Gingen met plezier eten, Chinees restaurant dag op voorhand te boeken, maar vonden wij geen meerwaarde daar het restaurant zelf eigenlijk top was! Western saloon beneden in club hotel is niets maar beter iets dan niets. Maar: gehorige kamers, makkelijk op te lossen met oordopjes en beter vroeg op seizoen gaan als het nog niet druk is. Tip, Ibiza is ook wandelen, uitgestippelde wandelroutes bij info aan luchthaven te halen. Auto is een must! Zalige banen! Zalig eiland!

• 7Gust06-10-2014

Mooi gelegen hotel, rustige buurt, veel trappen

Mooi hotel dat tegen de heuvel ligt. Veel trappen en wat versleten liften, Kamers zijn voldoende. Zoals eerder beschreven is het eten niet slecht maar weinig keuze en variatie en na een paar dagen zie terug dezelfde gerechten. genoeg voor een weekje. Het chinees restaurant serveert lekker eten, wel reserveren en je hebt maar 1 uur. Handdoeken verdwenen en kwamen terug..begonnen met 2+2+voetmat, dan kleine 2 weg voor een paar dagen en geindigd met terug 5. Ons kon het niet schelen maar ze vegen er wat hun voeten aan. dus geen drinkgeld. supergoede belgische animatie "the zorro raodshow" die daar al een paar jaar de kinder en gewone animatie verzorgd. de engelsen gaan daarvan uit de bol. Zwembad is klein voor zo een hotel. je kon wel in zwembad beneden van club st miguel maar dat zat ook vol hé.. De zee was goed in te gaan, zandstrand en geen sterke golven, wat zoals hier aan zee. Ibiza zelf, duur allemaal nieuwbouw niks romantisch van de oude cultuur meer over,Dat is wat spijtig.

• 6kempers02-09-2014

Voor ons nooit meer

Wij zijn ee stel van midden 30. Prima ligging. Eenvoudige kamers. Het eten vonden wij echt slecht. Vergelijkbaar met ziekenhuis eten.Terwijl wij echt geen hoge eisen stellen. Maar er moet wel smaak aan zitten. Van een hotel mag je toch wel verwachten dat je kunt genieten van wat je eet. Zeker als t all inclusive is.Ook de ligging maakt t dan ook niet goed.Voor ons nooit meer!!

• 7CvT25-08-2014

Prima Hotel

Het is goed verblijven in Hotel Cartago. Uiteraard is het huren van een auto een aanrader wil je meer zien van het eiland. Het eten is prima, warm en smaakvol. Schone kamer, ietwat gedateerd maar wel heerlijke bedden. Vriendelijk personeel. De animatie is niet veel bijzonders ( erg gericht op de Engelsen) Twee grote nadelen aan het hotel zijn dat er voor het hele gebouw maar 2 liften zijn en dit is in de spits van ontbijt en diner echt geen pretje. Je staat lang te wachten en als de lift er eindelijk is blijkt die ook nog vol te zijn zodat je uiteindelijk nog niet mee kan. Dan maar lopen naar de achtste verdieping waar de receptie en de eetzaal is. Tweede min punt is dat als je 5 euro betaald voor 24 uur wifi mag je toch wel wat verwachten. Niet dus. Super traag en niet alles wat je op internet wilt opzoeken krijg je geopend.

Hotel Club Cartago info

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden