Appartement Balansat Resort

Appartement info

Meer appartement info

53 reviews over Appartement Balansat Resort

• 9Robert28-07-2020

Very inviting family hotel with professional staff

Very nice family hotel. Relaxing for parents and fun and safe for children. The staff is professional, open and friendly. Impressive how they deal with the Corona situation. The health of their quests is first priority. We actually feel way less at risk here then in our own country. We will for sure return.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    8Maaike14-09-2019

Uitstekend!

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Kamers waren schoon en netjes. Niet veel opbergruimte, maar das niet het belangrijkste. Resort was schoon en zeer netjes verzorgd. Eten was goed en er was voldoende keuze. Personeel was vriendelijk en bereidwillig. Zwembad voor kleine kinderen was omheind, overzichtelijk en voorzien van diverse leuke waterspuiten/glijbaantjes. Geen handdoekenservice bij het zwembad, dus neem je badhanddoek mee! Baai/strand direct aan het hotel, zeer helder water waar je prachtig kunt snorkelen. Ook de glass-bottom boot die vanaf het strand gaat is zeer de moeite waard. Het toeristentreintje die vanaf het hotel vertrekt is ook leuk om te doen. Hotel -animatie was erg leuk voor de (kleine) kinderen. Wij hebben in dit hotel een heel fijn verblijf gehad met onze kids van 3 en 6 jaar! Zeer geschikt voor verblijf met kleine(re) kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Brenda26-08-2019

Redelijk hotel, maar gehorig.

Rustig gelegen aan het einde van een doodlopende straat. Baai is klein, mooi en helder water. Soms was de stroming zo dat het water troebel was met veel waterplanten en wat kwallen die dan aanspoelden. Als je de zee in gaat liggen er kiezeltjes. Heerlijk kunnen snorkelen in de baai. Kamer was in 2015 gerenoveerd, maar hier er daar waren er al gebreken. Zo zonde. Bedden waren te hard, met harde vering die je voelde. Het uitschuifbed in de woonkamer heeft een te dun matras waardoor je als volwassene hier niet op kan slapen. Kamers zijn gehorig. Slecht geslapen door alle herrie Animatie is heel erg op de vele Italianen gericht, is ook luidruchtig, van 10.00 uur tot 23.00 uur. Weten de volumeknop goed te vinden. Het kinder gedeelte in het zwembad is leuk voor de kleinsten. Zwembad wat er naast ligt is veel te klein. Bad voor 16+ was daarentegen erg rustig. Wel worden er te veel bedjes gereserveerd. Eten is gevarieerd, maar lauw.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Nadia09-08-2019

Heerlijk!

Heerlijke vakantie gehad in Balansat!

Het is geen 5 sterren, maar het geld echt wel waard. Super vriendelijk personeel, ruime en frisse appartementen en drie aparte zwembaden. Je loopt in een halve minuut naar het strandje. als je Ibiza wilt verkennen, is een auto wel echt een must. Of je pakt de bus die voor de deur stopt.

Het eten vonden wij prima. Genoeg keuze en variatie. Je kan geen topkwaliteit verwachten, maar wij hebben de hele week heerlijk gegeten met 8 personen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Prins09-08-2019

Erg leuk voor kids, schoon en relaxt!

Erg leuk resort, overzichtelijk en schoon! Kids (dochter 4, zoon 7) hebben zich 9 dgn prima vermaakt, erg leuk omheind zwembad voor ze. Speeltuintje en leuke kids club waar ze veel voetbalden! Ze werden leuk vermaakt overdag en s avonds ook tot 23.00 entertainment... tis allemaal simpel, maar leuk! Geen handdoeken claimen, gewoon plek na ut ontbijt! Heerlijk ontspannen! Ook steeds gewoon plek bij ut eten met kinderstoel... keus qua eten was niet ruim, maar wat er lag was goed.. altijd wel iets anders qua vlees, pasta en toetjes... alles is ook erg schoon en doen echt hun best was onze ervaring! Hadden zelf een appartement bij ut adults only zwembad, dat was mooi rustig s avonds en kids prima geslapen op hun eigen kamer. Huurauto vonden we zelf erg prettig 9 dgn, regelmatig het eiland verkend (erg mooi en met googlemaps prima te doem) en s middags gewoon lekker zwemmen met zn allen... Kortom, prima vermaakt en komen zeker weer terug!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Laura Heynen18-07-2019

Super leuk kinderzwembad en veel Nederlanders

Het is een schoon en fris resort wat zeer geschikt is voor kleine kinderen. Het kinderzwembad heeft leuke attributen en glijbanen. Er is de hele dag wel muziek en animatie en in de avond weten ze de volume knop ook goed te vinden. Er is een adult only zwembad en daar is het wel rustiger. Het nadeel kan zijn dat je zonder auto niet snel erop uit gaat, want het resort ligt in een dal, onderaan de bergen. Wil je wat zien zou ik een auto adviseren. Er liggen wat leuke restaurantjes eromheen en een strand voor de deur. Dus je kan er prima uit eten maar veel keuze heb je er dan niet. Mijn aanbeveling is chirinquito Pascual zonder twijfel! Prachtig uitzicht over de baai en goed eten tegen goede prijs! Erg populair ook.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    7MJ19-08-2018

Middelmatig

Het is een leuk hotel. Schone kamer, netjes, met 2 volwassenen en 2 kinderen net te doen qua grootte. Wel erg gehorig!

Erg leuk peuterbad met een hek er omheen. Dat was ideaal zodat de kleintjes niet naar de diepe baden kunnen. Vriendelijk personeel!

Minpunten vonden wij het eten. Vaak lauw of niet lekker qua smaak. Vaak hetzelfde. Was allemaal nét niet. De manager van de eetzaal vonden we ook onvriendelijk overkomen. Je moest echt op tijd naar de eetzaal anders had je geen kinderstoel. Ze hadden er maar een stuk of 6. De omgeving van st Miquel was niet bijzonder, de baai zelfs vies, veel troep in het water en geen schoon strand. Wij hadden een huurauto en dat vonden we echt een must. Strand van Portinatx is veel mooier en kindvriendelijker. Entertainment erg veel lawaai en gaat door tot 23/23.30, als je een kamer dichtbij het podium hebt met kleine kindjes dan word je daar niet blij van.

Over all prijs kwaliteit redelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9Marieke21-05-2018

Voor herhaling vatbaar!

Voor een all inclusieve resort is het kleinschalig in een rustige omgeving en aan een prachtige baai. Hele fijne bestemming als je met kleine kinderen op vakantie gaat.
    Eten is prijs/kwaliteit goed. Fijne kamers die dagelijks netjes worden schoongemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 8Judith14-05-2018

Zeker een aanrader!

Het resort heeft 3 zwembaden en ligt echt op loopafstand (50 m) van het strand. Er is een prachtig zwembad voor jonge kinderen, dat volledig omheind is. Daarnaast is er een regulier zwembad en 'adults only' zwembad 'adults only'. Ook zijn er enkele speeltoestellen. Het appartement is keurig en schoon. Dagelijks wordt er schoongemaakt en krijg je nieuwe handdoeken. Het huren van een badlaken is niet mogelijk. De animatie is goed verzorgd. Voor jonge kinderen (mini disco), maar ook volwassen zijn er dagelijks activiteiten. Ook zijn er activiteiten voor kinderen en volwassenen. Het restaurant biedt goede maaltijden. De warme maaltijd van de lunch is gedeeltelijk anders dan de warme maaltijd in de avond. Het personeel is erg vriendelijk en ook het restaurant is erg schoon. Toch nog 2 minpuntjes. De receptie is niet goed geïnformeerd en het internet is schrikbarend duur. 20 euro voor een week per apparaat. Een hotspot maken, kan niet.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9Ellen01-11-2017

Prima apartementen

Dit complex is totaal gerenoveerd en de slechte recensies stammen waarschijnlijk van voor de renovatie. San Miquel ligt een half uur van Ibiza stad en luchthaven dus wil je wat van het eiland zien is een auto wel handig.Wel in een hele mooie, groene, rustige omgeving.Een parkeerplek vinden viel niet mee, maar lukte uiteindelijk wel verder weg. Leuk omheind kinder/speelbad, een 2e zwembad met muziek en animatie en een 3e zwembad voor boven de 16 waar het rustig is, dus voor elk wat wils. Apartementen zijn licht en wit, wij hadden 1 slaapkamer en 2 slaapbanken in de woonkamer. Kitchenette met koelkast en fijn balkon. Het eten vonden wij als je naar de prijs/kwaliteit kijkt prima, niet super de luxe, maar ruime keus en veel verse salades, fruit etc. Ook heerlijk: de mooie baai met strand direct naast de ingang. Heerlijke vakantie gehad en zeker een aanrader, ook door het vriendelijke personeel dat altijd behulpzaam is. Vooral het feit dat dit een kleinschalig complex is vonden wij fijn.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Appartement Balansat Resort info