Appartement Balansat Resort

45 reviews over Appartement Balansat Resort in het Nederlands

Middelmatig

MJ
19-8-2018

Het is een leuk hotel. Schone kamer, netjes, met 2 volwassenen en 2 kinderen net te doen qua grootte. Wel erg gehorig!

Erg leuk peuterbad met een hek er omheen. Dat was ideaal zodat de kleintjes niet naar de diepe baden kunnen. Vriendelijk personeel!

Minpunten vonden wij het eten. Vaak lauw of niet lekker qua smaak. Vaak hetzelfde. Was allemaal nét niet. De manager van de eetzaal vonden we ook onvriendelijk overkomen. Je moest echt op tijd naar de eetzaal anders had je geen kinderstoel. Ze hadden er maar een stuk of 6. De omgeving van st Miquel was niet bijzonder, de baai zelfs vies, veel troep in het water en geen schoon strand. Wij hadden een huurauto en dat vonden we echt een must. Strand van Portinatx is veel mooier en kindvriendelijker. Entertainment erg veel lawaai en gaat door tot 23/23.30, als je een kamer dichtbij het podium hebt met kleine kindjes dan word je daar niet blij van.

Over all prijs kwaliteit redelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Voor herhaling vatbaar!

Marieke
21-5-2018

Voor een all inclusieve resort is het kleinschalig in een rustige omgeving en aan een prachtige baai. Hele fijne bestemming als je met kleine kinderen op vakantie gaat.
Eten is prijs/kwaliteit goed. Fijne kamers die dagelijks netjes worden schoongemaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker een aanrader!

Judith
14-5-2018

Het resort heeft 3 zwembaden en ligt echt op loopafstand (50 m) van het strand. Er is een prachtig zwembad voor jonge kinderen, dat volledig omheind is. Daarnaast is er een regulier zwembad en 'adults only' zwembad 'adults only'. Ook zijn er enkele speeltoestellen. Het appartement is keurig en schoon. Dagelijks wordt er schoongemaakt en krijg je nieuwe handdoeken. Het huren van een badlaken is niet mogelijk. De animatie is goed verzorgd. Voor jonge kinderen (mini disco), maar ook volwassen zijn er dagelijks activiteiten. Ook zijn er activiteiten voor kinderen en volwassenen. Het restaurant biedt goede maaltijden. De warme maaltijd van de lunch is gedeeltelijk anders dan de warme maaltijd in de avond. Het personeel is erg vriendelijk en ook het restaurant is erg schoon. Toch nog 2 minpuntjes. De receptie is niet goed geïnformeerd en het internet is schrikbarend duur. 20 euro voor een week per apparaat. Een hotspot maken, kan niet.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Prima apartementen

Ellen
1-11-2017

Dit complex is totaal gerenoveerd en de slechte recensies stammen waarschijnlijk van voor de renovatie. San Miquel ligt een half uur van Ibiza stad en luchthaven dus wil je wat van het eiland zien is een auto wel handig.Wel in een hele mooie, groene, rustige omgeving.Een parkeerplek vinden viel niet mee, maar lukte uiteindelijk wel verder weg. Leuk omheind kinder/speelbad, een 2e zwembad met muziek en animatie en een 3e zwembad voor boven de 16 waar het rustig is, dus voor elk wat wils. Apartementen zijn licht en wit, wij hadden 1 slaapkamer en 2 slaapbanken in de woonkamer. Kitchenette met koelkast en fijn balkon. Het eten vonden wij als je naar de prijs/kwaliteit kijkt prima, niet super de luxe, maar ruime keus en veel verse salades, fruit etc. Ook heerlijk: de mooie baai met strand direct naast de ingang. Heerlijke vakantie gehad en zeker een aanrader, ook door het vriendelijke personeel dat altijd behulpzaam is. Vooral het feit dat dit een kleinschalig complex is vonden wij fijn.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad

Fam Meijer
5-8-2017

Een mooi appartementen complex bestaande uit verschillende gebouwen (max 3 hoog). Ons appartement met aparte slaapkamer was schoon en modern ingericht. Bedden zijn goed. Airco is in de warme zomermaanden geen overbodige luxe en is eenvoudig te bedienen. Appartement wordt iedere dag schoongemaakt en regelmatig worden ook de lakens verschoond. Wij hadden een appartment aan de achterkant en keken over de heuvels. Wel wat gehorig, maar niet vervelend. Animatie is om 23.00 uur afgelopen. Wij hadden via touroperator half pension geboekt, maar waren samen met onze vrienden de enige families met half pension (iedereen een wit bandje, wij een blauwe). Pluspunt is dat het drinken (fris, bier en wijn) 's avonds ook voor ons inclusief was. En ook kon je eenvoudig het diner voor een lunch omruilen. Eten was gevarieerd en goed. Tweede pluspunt is zeker het personeel. Francesco en Simone in het restaurant, Alex en nog vele anderen van de animatie. Allemaal even aardig. De kinderen hadden een hele groep met Nederlandse kinderen en vermaakten zich prima. Ook veel Italianen, Duitsers, Engelsen en Spanjaarden. Mooi verdeeld. Er zijn 3 zwembaden; een adults only (16+ waar het meestal lekker rustig was), een niet zo groot gewoon zwembad, en een waterspeelparadijs (tot 12 jaar en afgesloten met hek). Als enige minpunt, de drukte in het restaurant. Je kan eten van 19 tot 21.30 uur. Families met jonge kinderen aten meestal vroeg zodat ze op tijd voor de mini-disco zijn. Wij meestal pas om 20.30 uur dan werd het weer wat rustiger. De ligging aan het strand in Port de San Miguel is ideaal. Bootjes, kayaks en waterfietsen (€ 15 per uur) te huur. Het dorpje zelf stelt niets voor. Er zijn 3 winkels en 3 barretjes en voor de rest alleen wat grote hotels. San Miquel zelf ligt nog wel 5 km het binnenland in. Hier heb je echt een auto voor nodig. Met de auto waren we in 30 minuten in Ibiza-stad. Je kunt niet bij het appartement zelf parkeren, maar gewoon op straat. Dat was in het weekend nog weleens lastig om een plekje te vinden. Maar verder heerlijke vakantie gehad. Echt een aanrader en wat ons betreft zeker 3 sterren waard

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie

Rob Arts
10-6-2017

Hele fijne vakantie gehad in dit hotel. Het personeel is erg vriendelijk. Elke dag schoon beddengoed en schone handdoeken. Handdoeken voor naar het zwembad mee te nemen moet je wel van thuis mee nemen. De kamer werd iedere dag schoongemaakt. Wij hadden een appartement geboekt, een mooie ruime kamer met aparte zitkamer met kitchinette en aparte slaapkamer. De kamers zijn wel wat gehorig maar om 23.00 uur stopt de animatie. Het eten is over het algemeen goed, natuurlijk zijn er weleens dingen die je iets minder vind maar dat hou je altijd. Al met al is dit een prima 4 sterren hotel en als mensen dit niet vinden moeten ze voortaan 5 sterren boeken. Wij hebben genoten in hotel Balansat.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie!

Fam. van Zuilen
23-10-2016

Na alle verhalen over vieze en oude kamers gingen wij met vakantie met het idee ons er maar niet veel van voor te moeten stellen. Wat bleek: kamers waren gerenoveerd 😃. Super mooie en moderne kamer in fris wit met hoop bergruimte voor alle spullen. En harstikke schoon. En wat een aardig personeel. Vooral de receptie, bars en schoonmaaksters. Zo vriendelijk allemaal. Het is een overzichtelijk niet al te groot complex. Ideaal voor kleinere kinderen. Leuke speeltuin waar het na het eten s avonds nog gezellig druk was. Het zwembad was wel erg koud, het zeewater was warmer. Leuk strand in een leuk baaitje. Voordeel: lekker overzichtelijk met kleine kinderen. Voor slechts € 5,- huurde je de hele dag een strandbedje. Het complex ligt wat afgelegen maar met All Inclusive is dat geen enkel probleem. Direct naast het hotel zit een gecombineerd souvenierswinkeltje met kleine supermarkt met meest noodzakelijke producten. Wij hebben aantal dagen een auto gehuurd en zo de omgeving verkend. Erg leuk!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2016

Slechte isolatie, nachtmerrie met kleine kinderen

Wouter Glaser
30-8-2016

We zijn ondanks al betaling weggegaan ondat er elke avond entertainment was wat zo de woonkamer in ging. Wifi is betaald en werkt slecht, de hygiene is slecht. Alberto Stegeman had zo langs kunnen komen. Enige lichtpuntje was het zwembad. Het zit in een plaatsje weggestopt op Ibiza. 35 euro enkele reis met de taxi naar Ibiza-Stad.Niet gaan!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Hier een fantastische vakantie gehad!!

Ferry
8-8-2016

Goed resort. Modern ingericht, erg schoon en veel op het resort te doen. Daarbij ook vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Matig

Rachel
18-10-2015

De appartementen zijn gedateerd maar schijnen gerenoveerd te worden het is wel erg schoon. Het is erg Engels ingesteld. Het eten is vooral gebaseerd op Engelsen heel vet en smakeloos. Het personeel is uitermate vriendelijk. Helaas zijn de zwembaden ijskoud. Maar voor jonge kinderen is het geweldig voldoende bedjes rondom de zwembaden. Verder ligt het erg afgelegen als je wat slechter weer hebt is een huurauto een must. Dat is ook goedkoper dan een taxi

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2015

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Broekenpers, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Balansat Resort in Port de San Miguel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Balansat Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.