Hotel Agroturismo Can Planells

Hotel Agroturismo Can Planells

We hebben een aantal aanbieders voor Agroturismo Can Planells voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Agroturismo Can Planells in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geweldige agroturisme op Ibiza

Roger
24-6-2012

Can Plannells is echt een geweldig plek om op een rustige manier te genieten van Ibiza. Het is een rustig, maar centraal, gelegen agroturisme op Ibiza met een prachtig uitzicht. De kamers (8 stuks) zijn ruim en mooi ingericht en worden elke dag goed schoon gemaakt. De suites hebben een dakterras en dat is zeker een aanrader.

De eigenaar, Joan, is trots op zijn B&B en op zijn land. Hij verbouwt er allerlei fruit en dat gebruikt hij ondermeer voor het geweldige ontbijt. Alles is vers van zijn eigen land en niets is teveel gevraagd.

Ook weet Joan genoeg van de omgeving, dus als je hem iets vraagt om bijvoorbeeld te eten of te doen, dan krijg je veel en nuttige informatie.

Onsverblijf is erg goed bevallen en we gaan zeker nog een keer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Agroturismo Can Planells in Port de San Miguel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Agroturismo Can Planells zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Agroturismo Can Planells scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.