Géén boekingskosten

SpanjeIbizaPlaya d'en Bossa

8.6FantastischScore uit 11 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

11 Reviews over Tivoli

• 10Pepe06-10-2016

Muy bien

Nos ha gustado mucho. Todo excelente, gracias!!!!

• 10Alina04-10-2016

Very Satisfied

Good location, close to the beach, restaurants, shops and clubs. The apartament was very comfortable , clean, with a large terrace with view at the sea, fridge, fully equipped kitchen and AC . Breakfast was diversified, fresh , for all tastes. Staff was very kind and helpful. For sure we will return.

• 10Catalin02-10-2016

Minunat !

Superba locatie,foarte aproape de plaja,terase baruri si restaurante.Camerele foarte curate,personalul de la receptie foarte amabil si primitor.Micul dejun foarte variat.

• 10Amalia M22-08-2016

Fantastische

Prima vakantie gehad, vriendelijke personeel, schone kamers.

• 7rpj.meijer28-06-2016

prima prijs-kwaliteit

gunstig gelegen, vlakbij strand en uitgaansgebied en niettemin rustig gelegen. Goed ontbijt, zwembad erbij, voldoende ruimte.

• 9Danny198314-09-2015

Geweldige tijd!

Afgelopen maanden juni/juli/augustus ben ik ongeveer 10-13 keer op ibiza geweest en heb al die keren in appartementos Tivoli overnacht. Qua ligging en service is dit een geweldig hotel. Het hotel ligt in het levendige Playa den Bossa maar ook weer niet in het hele drukke centrum wat het erg aangenaam maakt. Het strand ligt op 100 meter lopen en de grote clubs als Ushuaia en Space liggen op 10-15 min loopafstand. De kamers worden netjes en schoon opgeleverd. In de zomerperiode heb ik verschillende kamers gehad, alle kamers beschikken over airco, koelkast, tv en een goed WIFI signaal. De service is het hotel is uitstekend, ik voelde mij gewaardeerd als klant en als er vragen waren stond de receptie altijd klaar om te helpen. Het complex heeft een prima zwembad met ligbedden en gedurende de dag lounge muziek. Helaas heb ik geen gebruik gemaakt van het ontbijt, dit komt meer omdat ik op ontbijt tijden (07:00-11:00) nog sliep. Kortom een uitstekend hotel waar ik zeker nog terugkom!!!

• 8laan_sonja31-10-2013

Juni 2013

Hier een week met me dochter van 9 jaar verbleven, was helemaal geweldig. Het werd wel wat drukker betreft partypeople. Apartament was zeer ruim op de 6e verdieping, en uitkijk op de zee.

• 7Jessica en Ellis18-09-2013

Goede plek, maar prijs te hoog!

App Tivoli is een complex bestaande uit 2 torens, met een zwembad, een ruimte met bar en gelegenheid om te ontbijten. Ontbijt is redelijk uitgebreid, zelfs mogelijkheid om verschillende vormen van een eitje te eten die direct gemaakt worden door zeer vriendelijke kok. Kamers van app zijn ruim, maar niet gezellig! Omgeving is prettig, net buiten de drukte van Playa d'en Bossa, op loopafstand van Figueretas en Ibiza stad (30-40min) en het stand. Er staat aangegeven dat dit een familie complex is, maar dat is het mijn inziens niet. Kamers zijn gehorig, maar vrn als mensen op de gang lopen/praten heb je er last van. Prijs kwaliteit komt niet overeen, daar is het complex te "kaal" voor, de kamers ook en hiervoor is het te veroudert! Wij hadden een kamer op de 6e verdieping met uitzicht op zee en Ibiza stad, dat was erg mooi, fijn om daar 'savonds nog even te zitten en alles te observeren wat er in de hoofdstraat gebeurd. Geen last van het vliegverkeer. Personeel is erg vriendelijk.

• 9B Jacobsen09-09-2012

ok

Personeel was vriendelijk (gingen zelfs mee om m'n handdoek te zoeken op het dak); veel spanjaarden (en gelukkig weinig engelsen); uitzicht was ok; locatie kon niet beter, paar passen van Playa d'enbosae, lekker rustig strand, maar daar vlak naast (links) snorkelgelegenheid bij Figueretta en (rechts) fantastisch uitgaansstraatje bij Bora Bora en Ushaia; en paar kleine miertjes in de kamer, maar geen last van; als je denkt te kunnen koken heb je het mis, er was helemaal geen gerei op een koffiezetter zonder toebehoren en een strijkplank zonder strijkijzer na; de kust in de kamer was prachtig, de drie doeken waren gewoon leeg haha; wel een groot nadeel, je hoor de luide lift elke nacht continue met knallen heen en weer gaan, waardoor je soms uit je slaap wakker wordt, ontbijd was ok, zwembad ok.

• 7Linda03-09-2012

Het was te doen..

Kamers zijn opzich wel schoon, alles is wel echt aan vervanging toe.. Wij hadden eerst een kamer op de begane grond, met een douche waar je niet onder kon staan. Er was ingebroken bij ons op de kamer, en bij nog wat buren. Raam was zo open te krijgen. Receptie kan niet heel goed engels, waardoor t lastig was uit te leggen.. Vervolgens wel allemaal een nieuwe kamer gekregen en een gratis kluisje. Je krijgt elke dag schone handdoeken, schoonmaaksters zijn vriendelijk. Wij hadden ontbijt erbij geboekt en het was niet heel uitgebreid, maar wel vers en lekker. Voor de rest is het personeel niet heel vriendelijk.. maar helpen je wel. Zwembad is erg klein..had er zo mn bedenkingen bij.. De ligbedden zijn allemaal kapot. Voor de rest is de ligging perfect. Tegenover het app is het strand, wij lagen liever bij bora bora. is 300m verder.. Supermarkt zit om de hoek. Je kan lopen naar discotheek Ushuaia.. Kortom, het was te doen...Alleen voor mij volgende keer toch iets anders..

Aparthotel Tivoli info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne