Hotel Sirenis Tres Carabelas & Spa

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag18°9°
Hotel Sirenis Tres Carabelas & Spa
7,5

Omschrijving
Hotel Sirenis Tres Carabelas Spa op Ibiza ligt direct aan zee. De kamers zijn schoon en netjes gerenoveerd. Bij Hotel Sirenis Club Tres Carabelas & Spa kun je lekker aan het zwembad liggen of voor extra ontspanning naar de wellness. Het eten is niet van topkwaliteit, maar wel in verhouding met de prijs. Ibiza-stad is lopend te bereiken.

We hebben een aantal aanbieders voor Sirenis Tres Carabelas & Spa voor je op een rij gezet:

Kenmerken

49 reviews over Hotel Sirenis Tres Carabelas & Spa in het Nederlands

Heerlijk Hotel

Frank
28-10-2016

Goed Hotel, Super schoon, wij hadden een fantastische gerenoveerde kraakheldere kamer, minpuntje was op de 6e verdieping dat de douche cabine lekte en er telkens water de kamer inliep bij het douchen, dit euvel hadden ook andere kamers op deze verdieping hoorden wij. Wij hadden Logies, ontbijt, terwijl er overwegend All inclusive gasten waren. Het ontbijt was prima, ook

2 x bij het diner buffet aangeschoven ( € 15.00 ), maar blijkbaar moet je dan vroeg zijn, want als je wat later komt valt het tegen. Het strand voor de deur was ten tijde (okt.) dat wij er waren een drama, vuil en smerig, en werd ook niet meer onderhouden, dus wij hebben ons bij het zwembad gehouden. Ook is er een groot overdekt zwembad waar je gebruik van kan maken. Taxi naar Ibiza stad ongeveer € 7.75 en de standplaats is vlakbij.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 31-10-2016

Dear Guest,

Thank you for the time you took out of your day to share your review on your most recent stay at Sirenis Hotel Tres Carabelas & Spa.

We are delighted to read our new Superior Rooms met your holiday needs. Moreover we want to offer spotless and comfortable accommodations to our guests and ensure an excellent and relaxing experience during their holiday in our hotel.

Come back soon! We will be delighted to serve you again.

Super hotel

A
22-9-2016

Het hotel heeft een rustige ligging, net buiten het drukke Playa d'en Bossa. Het super gezellige plaatsje Figueretas was 10 minuten lopen, naar Ibiza stad zeker een half uur lopen. Langs het strand wat korter maar is geen aanrader. Wij pakten de taxi of de ibiza stad boot. De opstapplaats van de boot naar Ibiza stad en Formentera is bij het hotel. We hadden een mooie gerenoveerde kamer, die dagelijks goed schoon werd gemaakt. Het eten was erg lekker, net als het ontbijt, veel keus ook. Genoeg bedden bij het hotel handdoeken neerleggen was niet nodig. Strand was minder, niet echt uitnodigend, er staan strandbedden maar verder niks.Het is een super hotel, en zeker een aanrader.

Heel goed hotel en eten.

patznd
2-9-2016

Heerlijke en super verblijf in dit hotel.

Er waren weinig Nederlandse gasten in het hotel. Veel Italianen, en Duitsers en diverse andere nationaliteiten. Animatie ook gericht op Italianen, maar totaal niet storend. Aantal die ook goed Engels spreken. Ze proberen de mensen echt actief mee te laten doen. Kaarten voor feesten kunnen ook bij de animatie gekocht worden. De sfeer is heel gemoedelijk in het hotel.

Het hotel heeft een mooie grote lounge en beneden verdieping. Het eten was heel gevarieerd met verse produkten en fruit (sappen). Elke dag een andere thema. Pasta en rijst bijv steeds een ander gerecht. Wordt ter plekke bereid door de koks.

Rond het zwembad veel ruimte voor de ligbedden. Ook met uitzicht op de zee. Het zwembad is groot genoeg en schoon.

All inclusive is ook echt inclusief alle dranken. Overdag lekker drinken in het hotel (bij het bad) en in de clubs geld in zak houden. Drank is zoals bekend heel duur.

Tegenover Sirenis ligt een hotel van zelfde hotelketen. Mag van beide complexen de faciliteiten gebruiken. De zwembaden en ligbedden (wel gescheiden) grenzen aan elkaar.

Er zijn sportfaciliteiten oa fitness en tennis. Binnenzwembad. Een kleine schone sauna.

Een auto huren om de mooie plekken van het eiland te verkennen is een aanrader. Veel mooie kleine baaien met strandjes te zien. Waar maar een paar winkels en hotels zitten. De zonsondergang van San Antonio bij het bekende loungeclub Cafe del mar is echt de moeite waard. San Antonio heeft leuke winkelstraten en pleinen met restaurants.

Het complex ligt net buiten het drukke (uitgaans) gedeelte van Playa d'en bossa. Met de vele disco's, restaurants en winkels Centrum op 10 minuten lopen.

Ibiza stad ongeveer 15-20 min lopen via het strand. Hotel ligt mooi centraal tussen beide plaatsen. Ibiza stad heeft een leuke haven met luxe jachten en pitoreske winkelstraatjes, Het kasteel bovenop de berg.

Kortom een top vakantie gehad

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 13-9-2016

Dear Guest,

We first would like to thank you for your trust in our Sirenis Hotel Tres Carabelas & Spa, as well as for the time you spent to share your recent experience on Zoover, we are delighted to read that you thoroughly enjoyed your holidays with us.

We hope that you had a pleasant journey back home and look forward to welcoming you back again at your earliest convenience.

Super fantastisch !!

Carola
15-8-2016

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en konden gelijk gebruik maken van het ontbijt.

De kamer was beschikbaar vanaf twee uur, het hotel beschikt over een afsluitbare bagage en omkleed ruimten. Wij konden al vast genieten van het heerlijke eten en het centrum van Playa den Bossa verkennen, dit ligt op loopt afstand.

Dit is echt een top hotel en zonder meer 4 sterren waardig. Het eten is uitstekend, we hadden zelfs een avond Sushi. De gerenoveerde kamer is geweldig. Ondanks dat het hotel geheel vol was geen last gehad massale drukten bij het eten en het zwembad. Enige minpunt is het animatie team die hield zich alleen bezig met Spaans sprekende mensen. Wifi in het hotel ook top, alleen bij het zwembad niet.

Aan het strand bij de aanlegsteiger kun je voor € 5,00 retour naar Ibiza stad met de Aqua bus, lopen is niet aan te raden. Huur een paar dagen een auto om de prachtige afgelegen stranden bezoeken.

Onze absolute aanrader van het eiland : Ushuaia Beach Club. Ga daar zeker eens kijken bij de optredens van een van de bekende dj's die daar komen. Tip; vanaf de skybar bij naastgelegen Ushuaia tower heb je geweldig uitzicht over de club en over Ibiza.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 16-8-2016

Dear Guest,

Thanks for choosing the Sirenis Hotel Tres Carabelas & Spa for your holiday.

We are delighted to read you were happy with every aspect of your stay and look forward to welcoming you back at your earliest convenience.

Warmest greetings,

Heel goed !

Joanne
23-6-2016

Net terug van 4 dagen verblijf in dit hotel, geboekt via touroperator. Hele mooie kamers met zeezicht. Ruim, schoon, modern en heel vriendelijk personeel. Ligging is ideaal, aan de aanlegsteiger, altijd wat te zien. Centrum van Playa d'en Bossa op loopafstand en taxi naar Ibiza stad voor het hotel. 2 mooie zwembaden, volop bedjes en handdoekservice bij het zwembad (gratis). Wifi op de kamer is goed, bij zwembad geen bereik.

Ontbijt is heel goed, de verse smoothies heerlijk!

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 24-6-2016

Dear Guest,

We are delighted to read you had recently spent a great holiday at Sirenis Hotel Tres Carabelas & Spa and look forward to welcoming you back next summer.

Friendliest regards,

leuk vakantieverblijf

Robert
21-6-2016

Leuk hotel in een mooie omgeving. Wij waren hier van 3 t/m 10 juni 2016. Wij hadden een mooie gerenoveerde kamer. Verdieping 1-2 en 3 zijn nog niet gerenoveerd. De rest wel. Vraag dus bij inchecken naar een gerenoveerde kamer. Kregen wij ook zonder meerprijs. Wij hadden all inclusive, vraag me alleen af waarom bij elke bestelling je het pasje moet laten scannen. Is voor verbetering vatbaar. Aan het strand bij de aanlegsteiger kun je voor € 5,00 retour in 20 minuten naar Ibiza stad met de Aqua bus over de zee. Leuk om te doen. Animatie stelt niet veel voor. Eten voldoende keuze. Mooie gerenoveerde eetzaal. Tip, ga iets later eten, dan is het minder druk. Service van dit hotel is goed. Vriendelijke medewerkers. Wifi a € 10,00 per week werkt prima. Voldoende bedden aan het zwembad. leuke muziek daarbij. Al met al goed genoten met mooi weer a 27 gr. en zon.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 23-6-2016

Dear Guest,

Thank you very much for taking the time to share such a positive review on Zoover.

We highly value your time and will try hard to live up to your high praise; we look forward to welcoming you again at your earliest convenience.

Kindest regards,

goede ligging

jenh
18-6-2016

Zijn net terug van Tres Carabelas Wij hadden prachtig gerenoveerde kamer Bij ons werkte airco geweldig goed Als je hem op laagste stand zet dan is er minimaal geluid te horen Kamers werden ook goed schoon gehouden Eten is in warme landen nu eenmaal niet zo warm als wij gewend zijn Wij vonden het voor een 4 sterren restaurant wel wat weinig variatie Als je van vis houdt dan ben je hier op je plek Vlees viel tegen Je moet inderdaad soms even wachten in de spits op een tafel Maar personeel doet er alles aan om dit zo vlug als mogelijk op te lossen Dat met die kaartjes vinden ook wij maar omslachtig en onnodig Hebben we ook nog nooit ergens mee gemaakt Onze grote ergernis was dat animatie team zich hoofdzakelijk bezig hield met verkopen van disco kaartjes En hield zich alleen bezig met Spaans of Italiaans sprekende mensen S Avonds waren er meestal externe die de avond verzorgden voor de gasten Er zijn voldoende bedjes met voldoende zon of schaduw plekken Handdoek leggen is hier niet nodig Wifi kost inderdaad 10 euro voor 1 week Bij ons werkte die wel Wij liepen op 30 minuten makkelijk naar centrum Ibiza Op bijna hele weg bevinden zich winkeltjes en restaurantjes Ibiza stad is heel gezellig In Playa den Bossa ben je op enkele minuten lopen Was ook best wel moeite waard

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 20-6-2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write your feedback on your holiday experience at our Sirenis Hotel Tres Carabelas & Spa. Our customers’ comments are very important as only through their observations and remarks we are able to measure our performance and improve certain aspect of services if necessary.

The hotel has an international entertainment team who wear green t-shirts. The entertainers with red t-shirts speak primarily Italian as they work for an Italian company. However they work all together as a team to entertain all the guests. We’d like to take the opportunity to clarify that our entertainers don’t sell any tickets. I hope you don’t bother my contradiction, rest assured that your comments have been addressed to the management team for further review.

We highly value your time and dedication and hope that Sirenis Hotels will remain an option for future holidays.

Kindest regards,

Sirenis Hotels & Resorts

Hotel met goede ligging m.b.t. het vliegveld

Dirk Gravemaker
4-6-2016

Hotel ligt aan de kleine havenkom van Playa d" en Bossa, en aanlegsteiger van de watertaxi, altijd wat te zien. Eten is van goede kwaliteit, maar regelmatig lauw tot koud. Hotel en kamers schoon. In onze periode te weinig bedienend personeel om te tafels af te ruimen, best wel hinderlijk..... Ook bij de poolbars, en de bar in het hotel vanaf 18:00, uur laat de bediening wel steken vallen. Je moet bij elke bestelling je kamerkaartje afgeven voor registratie. Logistiek valt hier wel wat te verbeteren. Hoofdzakelijk oudere vakantiegangers uit Duitsland en Engeland, alles heel gemoedelijk. Met de watertaxi binnen 30 minuten naar Ibiza stad, kost € 5,- een retour. De oude stad is wel een aanrader, veel klimwerk naar boven. (let ook even op Charlie Caplin naast de poort) Lopend naar Ibiza stad kan ook, ruim een uurtje.... Wifi kost € 20,- voor een week, niet nemen, zeer slechte ontvangst!!!!! Goede vakantie gehad, maar komen hier niet meer terug. Beoordeling is een algemeen beeld, zeker geen slecht hotel, maar is onze beleving.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 10-6-2016

Dear Guest,

Thank you for your feedback. We treat all comments with the utmost seriousness and will take the appropriate measures to address your concerns.

We are indeed in a privileged location, close to many shops, restaurants and many public transportation links and hope to welcome you back at your earliest convenience.

Sirenis Hotels & Resorts

Mooi, ruim opgezet hotel. Zeer vriendelijke ontvangst. Overigens is al het personeel bijzonder vriendelijk.

Mooie kamer met badkamer voorzien van massagedouche. Airco functioneerde helaas niet optimaal.

Fraai aangelegd zwembad met voldoende ligstoelen en poolbar.

Uitgebreid ontbijtbuffet met veel verse producten en sapjes.

Taxistandplaats en bushalte naar Eivissa voor de deur. Winkels, restaurants, autoverhuurbedrijven in de directe omgeving.

Enige minpunt was het strand voor de deur. Dat ziet er niet erg uitnodigend uit, maar dáár kan het hotel natuurlijk weinig aan doen...

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 10-6-2016

Dear Guest,

Thank you for taking time to review your recent stay with us. It is really a pleasure to read a comment such as yours.

Please be assured that we will extend your kind comments to all members of staff so we can continue providing this level of customer satisfaction to all our guests.

We are really happy to see that we have made your stay in Ibiza more enjoyable and look forward to welcome you back on your next trip.

Sincere regards,

Viel enigszins tegen

Tine
27-5-2016

De lobby en keuken zijn pas gerenoveerd, dit zag er allemaal netjes uit. Doordat de keukenbrigade nog niet ingespeeld was op de nieuwe keuken was het eten vaak lauw of niet gaar. Wij hadden een kamer op de eerste verdieping, deze was verouderd en het is heel erg gehorig. Het entertainment wat 's avonds georganiseerd werd was erg afwisselend en het team deed hard hun best iedere nationaliteit in het hotel mee te krijgen. Ditzelfde entertainment was op onze kamer prima te volgen. Er waren veel verschillende nationaliteiten in het hotel, zonder dat er een overheerste. Dat was erg prettig.

Ligging van het hotel was prima, aan de rand van de drukte zeg maar. Alles wel dichtbij, zonder de herrie van het uitgaansleven.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 30-5-2016

Dear Guest,

Thanks for taking the time to share your experience with us and for letting us know you had a lovely holiday.

We take your comments on board and will look into whether changes can we make to enhance the points you raised.

It will be a real pleasure to welcome you back next summer.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sirenis Tres Carabelas & Spa in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sirenis Tres Carabelas & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.