Hotel Sirenis Tres Carabelas & Spa

Hotel Sirenis Tres Carabelas & Spa
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Sirenis Tres Carabelas & Spa voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Sirenis Tres Carabelas & Spa in het Nederlands

Mooi, ruim opgezet hotel. Zeer vriendelijke ontvangst. Overigens is al het personeel bijzonder vriendelijk.

Mooie kamer met badkamer voorzien van massagedouche. Airco functioneerde helaas niet optimaal.

Fraai aangelegd zwembad met voldoende ligstoelen en poolbar.

Uitgebreid ontbijtbuffet met veel verse producten en sapjes.

Taxistandplaats en bushalte naar Eivissa voor de deur. Winkels, restaurants, autoverhuurbedrijven in de directe omgeving.

Enige minpunt was het strand voor de deur. Dat ziet er niet erg uitnodigend uit, maar dáár kan het hotel natuurlijk weinig aan doen...

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 10-6-2016

Dear Guest,

Thank you for taking time to review your recent stay with us. It is really a pleasure to read a comment such as yours.

Please be assured that we will extend your kind comments to all members of staff so we can continue providing this level of customer satisfaction to all our guests.

We are really happy to see that we have made your stay in Ibiza more enjoyable and look forward to welcome you back on your next trip.

Sincere regards,

Viel enigszins tegen

Tine
27-5-2016

De lobby en keuken zijn pas gerenoveerd, dit zag er allemaal netjes uit. Doordat de keukenbrigade nog niet ingespeeld was op de nieuwe keuken was het eten vaak lauw of niet gaar. Wij hadden een kamer op de eerste verdieping, deze was verouderd en het is heel erg gehorig. Het entertainment wat 's avonds georganiseerd werd was erg afwisselend en het team deed hard hun best iedere nationaliteit in het hotel mee te krijgen. Ditzelfde entertainment was op onze kamer prima te volgen. Er waren veel verschillende nationaliteiten in het hotel, zonder dat er een overheerste. Dat was erg prettig.

Ligging van het hotel was prima, aan de rand van de drukte zeg maar. Alles wel dichtbij, zonder de herrie van het uitgaansleven.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 30-5-2016

Dear Guest,

Thanks for taking the time to share your experience with us and for letting us know you had a lovely holiday.

We take your comments on board and will look into whether changes can we make to enhance the points you raised.

It will be a real pleasure to welcome you back next summer.

Kind regards,

goed

jolanda schipper
24-9-2015

In begin september hiernaar toe geweest.

Het weer viel tegen,eerder gaan volgende keer

Verder het hotel is op de bovenste verdieping ( helaas niet voor ons) ( etage 7 fantastisch) jammer is maar een etage, bij deze hoef je dan ook geen kluisje te betalen andere 6 etage ,s wel ( 2,- per dag)(belachelijk).Verder bedjes waren er genoeg tot morgens 10:00 Daarna naar het Zand strand indien vol. Hier helaas bedjes betalen 22 euro ( 2 bedden met parasol. All In ?) Lig je daar een uur komt er onweer, dag geld.

Personeel redelijk vriendelijk, spraken aan de bali redelijk engels, Animatie personeel nog nooit van Engels gehoord, kunnen wel een goede cursus gebruiken.Spraken voornamelijk de jeugd en de spanjaarden aan. ( wij 50 ± geen interesse) Verder wel goede bedden, word goed schoongemaakt en eten was ook goed.Ligging is geweldig , loopafstand play den bossa, Met de bus 1.90 naar de stad. Al met Al een redelijke vakantie, en hotel

Sirnis Hotels & Resorts, Marketing, 2-10-2015

Dear Guest,

Thanks for choosing the Sirenis Hotel Tres Carabelas & Spa for your holiday and for your feedback, as it is very important to us.

We’d like to note that the term "All Inclusive" generally refers to the accommodation, food and beverage. In the Spanish territory beaches are owned by the state and its facilities and services are private and with extra charge.

Be sure that your suggestions will be shared with the management team; however we thank you for letting us know you had an overall good experience at the hotel and look forward to welcoming you back.

Kindest regards,

Prima hotel

Casper
1-9-2015

Super hotel, toen wij hier aankwamen vriendelijk behandeld, is wel meer gericht op duitsers maar niet storend. Er is afgelopen winter een nieuwe verdieping opgebouwd (verdieping 7) hier zaten wij in een super mooie kamer. De eerste dag was het eten alleen geen aanrader, de rest van de week ging het eten wel maar was niet super. Qua ligging is het echt ideaal je zit presies tussen playa d'en bossa en ibiza stad in, allebij op loopafstand. Zeker een aanrader om hier heen te gaan!

Beste Gast,

Graag wil ik u bedanken voor het schrijven van een recensie.

We zijn erg blij te horen dat u van uw verblijf heeft genoten en dat de nieuwe kamers ook bij u in de smaak vallen.

Wij danken u nogmaals voor het delen van uw ervaringen.

Goed netjes hotel

Nathalie
11-8-2015

10 dagen all inclusive hier verbleven! Ja, soms wat lawaai maar t is niet voor niets een party eiland. Goede service, goed eten en t kluisje was gratis!

Afstand naar alles was goed lopend rev doen, maar de water taxi naar Ibiza stad was ook erg leuk.

Kortom, geweldige vakantie hier gehad !

Beste Gast,

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om een recensie op Zoover te plaatsen!

We zijn erg blij te horen dat u zo’n fijn verblijf bij ons in Sirenis Hotel Tres Carabelas & Spa heeft gehad. Het is ook prettig om te lezen dat we uw verwachtingen hebben kunnen waarmaken.

Namens het hele team zou ik u graag nog eens terug verwelkomen in ons hotel.

Sirenis Hotels & Resorts

Wij hebben 7 dagen in dit hotel verbleven, van deze 7 dagen hebben wij 3 dagen een koude douche gehad (onze hele verdieping). Als ik iets niet vind kunnen in een hotel, is het een koude douche. Helaas werd hier door het personeel ook erg makkelijk mee omgegaan en hadden zij geen oplossing wat ons flink tegenstond. Klantvriendelijk? Nee.

Van deze 7 dagen hebben we ook nog eens 2 dagen slecht geslapen doordat de kamers zo gehorig zijn. We hoorde onze buurman snurken, en aan de andere kant kwamen ze om half 5 thuis van het stappen.

Wat ik daarnaast erg storend vind, is als je een hotel binnen deze prijsklasse kiest je los moet betalen voor een kluisje.

Het hotel heeft verder een prima locatie. Als je het niet erg vind om een stuk te wandelen zit je zo in playa den bossa, en ook ibiza stad is op loop afstand goed te doen. Indien je liever een taxi neemt is dit ook erg makkelijk te regelen.

De voordelen wegen voor ons niet af tegen de nadelen. Prijs kwaliteit is mij tegengevallen.

Beste Gast,

Bedankt voor uw reactie op Zoover. We waarderen het altijd erg als mensen de tijd willen nemen om hun ervaringen met ons te delen. Op die manier kunnen wij continu onze services en faciliteiten blijven verbeteren.

Wij vinden het spijtig te horen dat uw verblijf niet was wat u ervan verwacht had en willen u via deze weg onze excuses aanbieden.

Namens het hele team zou ik u graag nog eens terug verwelkomen in ons hotel.

Heel goed hotel.

Sandra Kuijpers
6-6-2015

hotel sirenis tres carabelas en spa is een geweldig hotel. Een aanrader. Vriendelijk personeel, mooie ligging, en schoon. Eten is ook gevarieerd. Ligt samen met hun andere hotel. Een heel complex is het, met ook binnenzwembad/ sauna/ tennisbanen. Wij zijn hier in mei geweest. Heerlijk.

echt een top hotel

henriette rothuis
27-5-2015

Wij zijn dit jaar in de meivakantie 8 dagen geweest.

Bij aankomst werden we vriendelijk opgevangen en konden gelijk gebruik maken van het eten terwijl hun zorgden voor het klaarmaken van de papieren, konden wij al vast genieten van het mooie weer en het heerlijke eten.

We hadden een gerenoveerde kamer geboekt, nou dit was echt super mooi.

Heerlijke bedden aparte wc/douchen.

Eten uitstekend geen dag was het zelfde en er was voor ieder wat wils.

Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Wiffi in het hotel goed maar rond het zwembad minder.

Dit was voor ons een perfecte vakantie goed hotel, mooie omgeving lekker weer.

Dus voor herhaling vatbaar

Prima hotel!

Mike
11-5-2015

Prima hotel, kamers zijn schoon en groot genoeg. Ontbijt is erg goed, voldoende keuze. De ligging van het hotel is prima, dicht bij (oude centrum) Ibiza-Stad. Is goed te lopen langs het strand. Kan ook met de bus voor € 1,90. Dichtbij de bekende clubs. Personeel is zeer vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

Uitstekend

milos
26-7-2014

Rustige ligging tussen haven en uitgaansplek en vlak aan het strand.Bus vlak voor hotel en voor 1.90Euro naar centrum.Uitgaansbuurt is makkelijk te voet te doen.

Eten is werkelijk uitstekend zowel in restaurant als snack bar voor de all in.

Minpunten?te weinig ligbedden maar strand is op enkele meters en daar is volop plaats.Wifi is zoals traag enkel in lobby en max voor één toestel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sirenis Tres Carabelas & Spa in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sirenis Tres Carabelas & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sirenis Tres Carabelas & Spa scoort een 8.12 uit 10 op basis van 42 reviews.