Hotel Sirenis Tres Carabelas & Spa

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag29°20°
Hotel Sirenis Tres Carabelas & Spa
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Sirenis Tres Carabelas & Spa voor je op een rij gezet:

43 reviews over Hotel Sirenis Tres Carabelas & Spa in het Nederlands

Goed hotel centrale ligging

Pieflo
18-5-2017

Mooi gerenoveerd hotel, alle kamers ruim en luxe ingericht, mooie badkamer.

Hadden all incl. geboekt, is zeer aan te raden.

Eten was goed, bij ontbijt diverse soorten eieren, vele soorten vers brood en luxe broodjes, verse sapjes en smoothies, erg lekker allemaal.

Lunch en diner ook meer dan voldoende keuze, verse pizza's, pasta's, vlees, vis, lekkere patat, salades en groenten.

Ook de drankjes waren divers, cocktails, diverse soorten vers gezette koffie.

Ligging is perfect, half uurtje lopen naar Ibiza stad. En naast gelegen Figurettes 3 minuten wandelen, is erg leuk met een mooie boulevard. Op loopafstand winkels en gezellige terrasjes in overvloed.

Ook een wandeling langs het strand, is heerlijk.

Huur ook een auto/scooter leuk om het eiland te verkennen.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 25-5-2017

Dear Guest,

There is nothing we love more than reading that our guests have spent a memorable stay among us.

Thank you for letting us know you were happy with every aspect of your stay; we look forward to your soon return.

Kindest regards,

Sirenis Hotels & Resorts

Nette, gerenoveerde kamers. Service gericht (ouder) personeel. All-inclusive is aan te raden. Badlaken service (alleen borg). Eten wordt altijd aangevuld. Kluisje op de kamer (borg). Vrije parkeerplaatsen naast het hotel zijn handig als je een auto gehuurd hebt.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 9-5-2017

Dear Guest,

Thank you for choosing the Sirenis Hotel Tres Carabelas & Spa to enjoy your holiday and for taking the time to share your satisfaction with the traveling community.

There is nothing that we love more than knowing that we have exceeded your expectations.

We remain at your disposal at infoeurope@sirenishotels.com to help you with all the details of your next visit.

Best regards,

Sirenis Hotels & Resorts

Voor 5 dagen goed te doen.

nicole
4-5-2017

Mooie kamers. Eten mag warmer en gevarieerder wel een goed ontbijt. Klein zwembad, nu goed te doen maar niet in het hoogseizoen. Wel pal aan zee en dichtbij Ibiza stad.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 5-5-2017

Dear Guest,

Thank you for the time you took out of your day to share your review on your most recent stay at Sirenis Hotel Tres Carabelas & Spa.

We are glad to read our rooms met all your holiday needs and wishes. We want to offer spotless and comfortable accommodations to our guests and ensure an excellent and relaxing experience during their holiday in our hotel.

It will be a real pleasure to welcome you back at your earliest convenience.

WTC.nl

Geweldig hotel vlakbij Ibiza-Stad!

Sander
1-11-2016

Wat een fijn hotel is Sirenis Tres Carabelas. Mooi gelegen direct aan het zandstrand van Playa d'en Bossa. Het strandje stelt niet heel veel voor, maar voor ons was het goed. Voor het hotel komt de aqua bus. Voor 5 euro ga je met de boot heen- en terug naar Ibiza. Erg leuk om te doen! Kinderen gaan gratis mee. Wij hadden all inclusive geboekt en daar hebben we geen spijt van gehad. Het eten is super goed! Wij waren er in de laatste week dat het hotel open was dit jaar. Nou wij hebben er niets van gemerkt, tot het laatst had je ruime keuze uit het lopend buffet. Eten is absoluut niet lauw, maar gewoon warm! Wij hadden een gerenoveerde kamer, echt heel fijn! Geen harde bedden meer! Als ik een minpuntje zou moeten opnoemen is dat er geen NL-zender is op tv. Maar wij hadden gratis wifi en hadden de ipad mee, dus geen probleem voor ons. Oh ja, ze hebben een binnenbad. Daar hebben wij heel veel gebruik van gemaakt. Het water van het zwembad was te koud. Niet twijfelen, hier zit je goed!

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 7-11-2016

Dear Guest,

There is nothing we love more than reading that our guests felt well cared after and thoroughly enjoyed every aspect of their stay at our Sirenis Hotel Tres Carabelas & Spa; we are very grateful for the time you took out of your day to share your satisfaction with the travel community on Zoover and look forward to your soon return.

Friendliest regards,

Heerlijk Hotel

Frank
28-10-2016

Goed Hotel, Super schoon, wij hadden een fantastische gerenoveerde kraakheldere kamer, minpuntje was op de 6e verdieping dat de douche cabine lekte en er telkens water de kamer inliep bij het douchen, dit euvel hadden ook andere kamers op deze verdieping hoorden wij. Wij hadden Logies, ontbijt, terwijl er overwegend All inclusive gasten waren. Het ontbijt was prima, ook

2 x bij het diner buffet aangeschoven ( € 15.00 ), maar blijkbaar moet je dan vroeg zijn, want als je wat later komt valt het tegen. Het strand voor de deur was ten tijde (okt.) dat wij er waren een drama, vuil en smerig, en werd ook niet meer onderhouden, dus wij hebben ons bij het zwembad gehouden. Ook is er een groot overdekt zwembad waar je gebruik van kan maken. Taxi naar Ibiza stad ongeveer € 7.75 en de standplaats is vlakbij.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 31-10-2016

Dear Guest,

We are delighted to read our new Superior Rooms met your holiday needs. Moreover we want to offer spotless and comfortable accommodations to our guests and ensure an excellent and relaxing experience during their holiday in our hotel.

Come back soon! We will be delighted to serve you again.

Super hotel

A
22-9-2016

Het hotel heeft een rustige ligging, net buiten het drukke Playa d'en Bossa. Het super gezellige plaatsje Figueretas was 10 minuten lopen, naar Ibiza stad zeker een half uur lopen. Langs het strand wat korter maar is geen aanrader. Wij pakten de taxi of de ibiza stad boot. De opstapplaats van de boot naar Ibiza stad en Formentera is bij het hotel. We hadden een mooie gerenoveerde kamer, die dagelijks goed schoon werd gemaakt. Het eten was erg lekker, net als het ontbijt, veel keus ook. Genoeg bedden bij het hotel handdoeken neerleggen was niet nodig. Strand was minder, niet echt uitnodigend, er staan strandbedden maar verder niks.Het is een super hotel, en zeker een aanrader.

Heel goed hotel en eten.

patznd
2-9-2016

Heerlijke en super verblijf in dit hotel.

Er waren weinig Nederlandse gasten in het hotel. Veel Italianen, en Duitsers en diverse andere nationaliteiten. Animatie ook gericht op Italianen, maar totaal niet storend. Aantal die ook goed Engels spreken. Ze proberen de mensen echt actief mee te laten doen. Kaarten voor feesten kunnen ook bij de animatie gekocht worden. De sfeer is heel gemoedelijk in het hotel.

Het hotel heeft een mooie grote lounge en beneden verdieping. Het eten was heel gevarieerd met verse produkten en fruit (sappen). Elke dag een andere thema. Pasta en rijst bijv steeds een ander gerecht. Wordt ter plekke bereid door de koks.

Rond het zwembad veel ruimte voor de ligbedden. Ook met uitzicht op de zee. Het zwembad is groot genoeg en schoon.

All inclusive is ook echt inclusief alle dranken. Overdag lekker drinken in het hotel (bij het bad) en in de clubs geld in zak houden. Drank is zoals bekend heel duur.

Tegenover Sirenis ligt een hotel van zelfde hotelketen. Mag van beide complexen de faciliteiten gebruiken. De zwembaden en ligbedden (wel gescheiden) grenzen aan elkaar.

Er zijn sportfaciliteiten oa fitness en tennis. Binnenzwembad. Een kleine schone sauna.

Een auto huren om de mooie plekken van het eiland te verkennen is een aanrader. Veel mooie kleine baaien met strandjes te zien. Waar maar een paar winkels en hotels zitten. De zonsondergang van San Antonio bij het bekende loungeclub Cafe del mar is echt de moeite waard. San Antonio heeft leuke winkelstraten en pleinen met restaurants.

Het complex ligt net buiten het drukke (uitgaans) gedeelte van Playa d'en bossa. Met de vele disco's, restaurants en winkels Centrum op 10 minuten lopen.

Ibiza stad ongeveer 15-20 min lopen via het strand. Hotel ligt mooi centraal tussen beide plaatsen. Ibiza stad heeft een leuke haven met luxe jachten en pitoreske winkelstraatjes, Het kasteel bovenop de berg.

Kortom een top vakantie gehad

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 13-9-2016

Dear Guest,

We first would like to thank you for your trust in our Sirenis Hotel Tres Carabelas & Spa, as well as for the time you spent to share your recent experience on Zoover, we are delighted to read that you thoroughly enjoyed your holidays with us.

We hope that you had a pleasant journey back home and look forward to welcoming you back again at your earliest convenience.

Super fantastisch !!

Carola
15-8-2016

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en konden gelijk gebruik maken van het ontbijt.

De kamer was beschikbaar vanaf twee uur, het hotel beschikt over een afsluitbare bagage en omkleed ruimten. Wij konden al vast genieten van het heerlijke eten en het centrum van Playa den Bossa verkennen, dit ligt op loopt afstand.

Dit is echt een top hotel en zonder meer 4 sterren waardig. Het eten is uitstekend, we hadden zelfs een avond Sushi. De gerenoveerde kamer is geweldig. Ondanks dat het hotel geheel vol was geen last gehad massale drukten bij het eten en het zwembad. Enige minpunt is het animatie team die hield zich alleen bezig met Spaans sprekende mensen. Wifi in het hotel ook top, alleen bij het zwembad niet.

Aan het strand bij de aanlegsteiger kun je voor € 5,00 retour naar Ibiza stad met de Aqua bus, lopen is niet aan te raden. Huur een paar dagen een auto om de prachtige afgelegen stranden bezoeken.

Onze absolute aanrader van het eiland : Ushuaia Beach Club. Ga daar zeker eens kijken bij de optredens van een van de bekende dj's die daar komen. Tip; vanaf de skybar bij naastgelegen Ushuaia tower heb je geweldig uitzicht over de club en over Ibiza.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 16-8-2016

Dear Guest,

Thanks for choosing the Sirenis Hotel Tres Carabelas & Spa for your holiday.

We are delighted to read you were happy with every aspect of your stay and look forward to welcoming you back at your earliest convenience.

Warmest greetings,

Heel goed !

Joanne
23-6-2016

Net terug van 4 dagen verblijf in dit hotel, geboekt via touroperator. Hele mooie kamers met zeezicht. Ruim, schoon, modern en heel vriendelijk personeel. Ligging is ideaal, aan de aanlegsteiger, altijd wat te zien. Centrum van Playa d'en Bossa op loopafstand en taxi naar Ibiza stad voor het hotel. 2 mooie zwembaden, volop bedjes en handdoekservice bij het zwembad (gratis). Wifi op de kamer is goed, bij zwembad geen bereik.

Ontbijt is heel goed, de verse smoothies heerlijk!

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 24-6-2016

Dear Guest,

We are delighted to read you had recently spent a great holiday at Sirenis Hotel Tres Carabelas & Spa and look forward to welcoming you back next summer.

Friendliest regards,

leuk vakantieverblijf

Robert
21-6-2016

Leuk hotel in een mooie omgeving. Wij waren hier van 3 t/m 10 juni 2016. Wij hadden een mooie gerenoveerde kamer. Verdieping 1-2 en 3 zijn nog niet gerenoveerd. De rest wel. Vraag dus bij inchecken naar een gerenoveerde kamer. Kregen wij ook zonder meerprijs. Wij hadden all inclusive, vraag me alleen af waarom bij elke bestelling je het pasje moet laten scannen. Is voor verbetering vatbaar. Aan het strand bij de aanlegsteiger kun je voor € 5,00 retour in 20 minuten naar Ibiza stad met de Aqua bus over de zee. Leuk om te doen. Animatie stelt niet veel voor. Eten voldoende keuze. Mooie gerenoveerde eetzaal. Tip, ga iets later eten, dan is het minder druk. Service van dit hotel is goed. Vriendelijke medewerkers. Wifi a € 10,00 per week werkt prima. Voldoende bedden aan het zwembad. leuke muziek daarbij. Al met al goed genoten met mooi weer a 27 gr. en zon.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 23-6-2016

Dear Guest,

Thank you very much for taking the time to share such a positive review on Zoover.

We highly value your time and will try hard to live up to your high praise; we look forward to welcoming you again at your earliest convenience.

Kindest regards,

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sirenis Tres Carabelas & Spa in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sirenis Tres Carabelas & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.