Hotel Sirenis Tres Carabelas & Spa ****

Review geschreven door Anna

Nooit meer

Anna,
6-10-2017

De kamers waren mooi en schoon,water in het zwembad was koud, het eten was verschrikkelijk, altijd koud, toen we er iets van zeiden haalde ze de schouders op of ze wilde zeggen, ik weet niet waar je het over hebt, de warmhoudplaten waren ijskoud , maar het was op een gegeven moment wel beter, de drankjes waren niet te drinken, bestelde je een mochito dan kreeg je een of ander chemisch groen goedje, sorry maar dat hoef ik niet, voor 7,20 had je wel een lekkere

dan de muziek bij het zwembad, verschrikkelijk waarom moet dat zo hard, het galmde tussen de 2 gebouwen, we hebben er iets van gezegd, toen ging de volumeknop wat naar beneden, ik kan best ergens tegen maar dit was niet normaal, en dan de stank van de zee, niet te harden, er lag een kapotte rubberboot in het water en na 10 dagen lag hij er nog, zo vies kan het hotel niks aan doen maar het is geen gezicht, de boot naar ibiza is wel super, hebben het regelmatig gedaan

Ik heb spijt van de all in , ben ergens anders gaan eten, het personeel is wel super vriendelijk, maar dit was eens en nooit meer