Hotel Sirenis Tres Carabelas & Spa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel Sirenis Tres Carabelas Spa op Ibiza ligt direct aan zee. De kamers zijn schoon en netjes gerenoveerd. Bij Hotel Sirenis Club Tres Carabelas & Spa kun je lekker aan het zwembad liggen of voor extra ontspanning naar de wellness. Het eten is niet van topkwaliteit, maar wel in verhouding met de prijs. Ibiza-stad is lopend te bereiken.

We hebben een aantal aanbieders voor Sirenis Tres Carabelas & Spa voor je op een rij gezet:

61 reviews over Hotel Sirenis Tres Carabelas & Spa

• 6Vanhex dirk05-10-2019

Geen 4 sterren waard, en zeker niet All in

Het hotel is goed gelegen, mooie vernieuwde kamers. Maar het eten is werkelijk geen 4 sterren waard. We hadden all in formule geboekt, maar het eten trok werkelijk op niets. Zwak ontbijt, middag eten trok op niets en avond eten ook niet. Koude pizza ( ook al kwam de pizza direct uit de oven) , wok trok op soep , youghurt dessertjes waren warm?? Ijs was smiddags aan het ontdooien en stond er de dag erna nog, en het ontbijt als men 5 minicroussants nam, had men 1 normale croissant op. Coctails trokken op niets. Al 5x in Ibiza geweest ( ander hotel) maar dit hotel nooitmeer.

• 10Smits23-09-2019

Super hotel

Het is een super hotel, het gehele personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is goed schoon met iedere dag schone badhanddoeken! Het enigste min punt vond ik wel dat er geen muziek bij de buiten bar is zowel s middags als s avonds. Dat had het wel iets uitgenodigde gemaakt om te komen zitten.

Geboekt bij neckermann
  • 9Silvana Mitrovic19-07-2019

Super hotel

Top locatie. heerlijk eten en veel keus. Vriendelijk personeel. Nette en schone kamer. Op de dag van vertrek kunnen de koffers in de bagageruimte die op slot wordt gedaan en je koffer krijgt een ticket. En je kan beneden nog even douchen in de nette en schone douche ruimte.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 22-07-2019

Dear Guest,

Thanks for choosing us for your holidays on the island of Ibiza and for taking the time to share your experience with the travel community.

Our goal as a Sirenis hotel is to make our guests’ experience as relaxing and inviting as possible and it enlivens us to read we were able to deliver.

Come back soon!

• 10Petra25-06-2019

In de watten gelegd

Luxe overal, schoon en netjes. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Prima animatie zowel overdag als in de avond. Ontbijt, lunch en diner heerlijk en uitgebreid.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Jessica Ruseler14-06-2019

Zeer tevreden, hele fijne vakantie gehad!

Zeer goede locatie direct aan het strand. Schone en ruime kamer met douche en toilet apart. Het eten is goed, veel keuze en goede kwaliteit. Uitzicht op zee en op loopafstand van de populaire clubs. Taxi’s zijn niet duur mocht je geen zin hebben om te lopen. Direct naast het hotel kun je opstappen op de boot naar Formentera. Dit is zeker een aanrader, huur een fiets of een scooter! Dan zie je wat van het eiland.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 18-06-2019

Dear Guest,

We are grateful to you for choosing us for your recent holiday and for sharing the experience you had with us. It is amazing to read that you have returned home with a sense of satisfaction and we look forward to doing the same for you again in the future. Once again, we are truly grateful for this complimentary review of your time in our hospitality.

Best Regards,

• 9Manon van de Haar03-06-2019

Fantastisch. Erg genoten.

Een prachtig en perfect verzorgd hotel met een heel mooi uitzicht over de zee. Echt een top vakantie gehad.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 05-06-2019

Dear Guest,

We are glad to know you had an amazing time staying at our hotel with your family.

We're so glad you were happy with the staff, service, location and facilities.

We greatly appreciate all your kind words and will be sure to pass along your wonderful comments to our management team there.

Do not hesitate to contact us beforehand if you decide to return. We will be pleased to serve you again.

Kind regards,

• 9Daphne De Ruijter03-06-2019

Fantastisch! Nooit meer naar huis.

Zeer net hotel en mooie, schone kamers. Het eten varieerde voldoende om voor ieder wat wils te kunnen serveren. Het uitzicht was prachtig en buiten het hotel zijn er een hoop winkels gelegen op loopafstand. Het animatie team in het hotel heeft zeker mijn vakantie een stukje mooier gemaakt! En dan in het bijzonder Bryan en Tom. Zonder hen was ik zeker niet in de gelegenheid geweest om het uitgaansleven van Ibiza mee te maken, gezien mijn reisgezelschap niet meeging. Ook overdag in het hotel zijn er veel activiteiten en ze zijn altijd even enthousiast en vrolijk en komen graag een praatje met je maken.

Gezien ik met mijn gezin heb gereisd en de enige was die 's avonds op stap wilde gaan. Hebben Bryan en Tom voor mij het verschil gemaakt. Ik kon altijd met hen mee en heb mij altijd welkom gevoeld. Bedankt jongens! En misschien tot snel :)

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 05-06-2019

Dear Guest,

Thank you so much for your great review of our Sirenis Hotel Tres Carabelas & Spa, we are glad you enjoyed your stay and took the time to share your feedback on this portal.

The way you describe your experience is what we search to achieve on a daily basis, so we are so grateful for your lovely words, and we will keep committed to maintain the great service.

We hope that Sirenis will remain an option for future holidays.

Kindest regards,

• 10Julian Verweij01-06-2019

Amazing amazing amazing

Fucking goed! Goed eten! Altijd wat te doen! Amazing entertainment. Al met al een van de beste vakanties ooit!!!!!!!!

Kind regards,, Marketing, 03-06-2019

Dear Guest,

We are thrilled to read you have spent one of the best holidays at our hotel and look forward to your soon return.

Kind Regards,

• 8Ronny alkmaar31-05-2019

Super

Enthousiast animatie team prima hotel Was samen met partner, onze kleine baby en een vriend en hebben ons goed vermaakt

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 03-06-2019

Dear Guest,

We are happy to see that we were able to provide you with an excellent holiday experience.

• 9Jeanette de Haan30-05-2019

Genoteb

We hebben genoten! Kamers zijn echt mooi en ruim personeel erg vriendelijk. Eten en drinken top. Mensen die hier wat over te zeuren hebben denk ik dat ze altijd wel zeuren!!!

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 03-06-2019

Dear Guest,

We are delighted that you had a brilliant time at our Sirenis Hotel Tres Carabelas & Spa and would like to thank you for taking the time to share your feedback on your holiday experience among us.

Come back soon! The entire Sirenis team will be pleased to serve you again.

3 tips over Hotel Sirenis Tres Carabelas & Spa

• Mike, 11-05-2015

Het is leuk om voor weinig geld een auto te huren. Verhuurbedrijven genoeg in dezelfde straat als het hotel. Leuk om het eiland door te rijden.

• milos, 26-07-2014

Wil je uitgaan in San Antoni ga je te voet tot aan Space waar de disco bus vertrekt,(3 euro)

• Sandra Kuijpers, 06-06-2015

Heb je geen zin om naar ibiza stad te lopen ( 25 min. lopen) pak dan taxi. Kost niet veel, en staan voor de deur. Ook bushalte voor hotel . Als je boekt , boek dan zonder transfer van vliegveld naar accomodatie. Een taxi pakken is veel goedkoper 15 euro ongeveer. Of huur een auto vanaf vliegveld.

4 vragen over Hotel Sirenis Tres Carabelas & Spa

• Lianne Wekking, 25-02-2019

Taxi met kind

Wij willen per taxi naar ons appartement met onze zoon van 1 jaar. Hebben ze daar autistoeltjes of mag hij op schoot.

• Wendy, 24-03-2017

Beschikt het hotel over parkeergelegenheid voor een huurauto?

• wilma, 18-04-2016

handdoeken

hebben ze hier ook handdoek service

patznd, 02-09-2016

Ze hebben een handdoekenservice voor bij het zwembad. Op te halen bij de EHBO post

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats