Hotel Sirenis Goleta & Spa (gesloten)

Hotel Sirenis Goleta & Spa (gesloten)sterstersterster

8.5Fantastisch

Spanje, Ibiza, Playa d'en Bossa

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sirenis Goleta & Spa (gesloten) voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

7 reviews over Hotel Sirenis Goleta & Spa (gesloten)

• 2019
    8Martine22-06-2019

Goed met ups en downs.

Wij zijn niet zo van de all in, dus we denken een hotel te boeken die die formule niet heeft. Helaas hoort het hotel ernaast erbij die wel all in heeft. Heel erg jammer, want alles loopt door elkaar heen wat een rommelig effect geeft. De kamers zijn dik in orde op de gehorigheid na. Personeel bij de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam. Buiten liet dat aan onze kant te wensen over. Het leek wel of de all in bandjes voorrang hadden en een lachje kon er haast niet af. Perfecte locatie en wel een toffe vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Jacqueline Hartman14-06-2019

Hotel is aan te bevelen!

Kamers zijn prima ondanks dat hotel wat verouderd is. Kamers wel beetje gehorig, maar wij hebben er weinig last van gehad. Kamers worden dagelijks schoongemaakt en ze zijn netjes. Ontbijt heeft voldoende variatie, genoeg keuze! . Wij hadden logies en ontbijt geboekt maar je kan 's avonds in het hotel eventueel ook eten. In de buurt zijn er voldoende mogelijkheden om elders te eten. Verder leuk zwembad met voldoende bedjes om het zwembad. Je kan ook gebruik maken van zwembad van hotel ernaast. Hotel heeft gunstig ligging, net iets verwijderd van de grote drukte. Groot voordeel, het ligt heel dicht bij taxi boot naar Ibiza stad en Formentera. Ibiza stad is te voet ook goed te doen. Verder sta je met een paar minuten op het strand.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 17-06-2019

Dear Guest,

Thank you for reviewing your stay at Sirenis Hotel Goleta & Spa.

It is wonderful to hear we were able to ensure a quality holiday time.

Thank you once again for sharing your comments with all the readers; we appreciate your time and dedication and look forward to welcoming you back next summer.

Best regards,

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Maxime07-06-2019

FANTASTISCH !

Wauw wat hebben wij genoten in dit hotel! We werden vriendelijk begroet en geholpen door een heel aardige vrouw bij de receptie. Na een goeie uitleg , wees ze er ook nog eens extra op dat ik bijna jarig was. Bij binnenkomst van onze kamer keken we onze ogen uit. Het was super schoon en het bed was top. Elke dag kwam er een schoonmaakster de bedden opmaken . Op de regenachtige dag konden we ons prima vermaken in het het heerlijke wellness gedeelte ( gratis ) het ontbijt is zeer gevarieerd en is prima . Sommige dingen konden beter bij het ontbijt ( sapjes ). Het personeel begroet je vriendelijk als je weggaat . Het zwembad is ook fijn. De locatie is top , je zit precies tussen het uitgaand gebied en de mooie boulevard in . Alleen het strand is minder voor het hotel. Ik raad aan een auto te huuren en lekker rond te rijden op het mooie Ibiza ! Wij komen dit jaar 2019 augustus voor onze 2e keer in hotel Sirenis Golta en Spa ! Top hotel !

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 10-06-2019

Dear Guest, We want first of all that you know we are really pleased that you had such an excellent holiday with us at Sirenis Hotel Goleta & Spa and we want to thank you for choosing Zoover as your method for sharing your experience with others. Every area and every service of our hotel is designed to provide a quality holiday experience, and whenever we receive confirmation this has been achieved, we consider it a success story. Your intention to return is our main goal. Please do not hesitate to contact us at [email protected] if you require any special arrangements for your future stay. Friendly regards,

Gereisd met partner in september 2018

• 10Nicole31-05-2019

Geweldig

Super hotel. Kamers zijn schoon, iedere dag nieuwe handdoeken. Vriendelijk personeel. Ontbijt is super. Mooie ligging. 30 min lopen naar Ibiza stad. Bedden liggen prima. Echt maar 1 minpuntje. De kamers zijn vrij gehorig.

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

8Edwin13-09-2016

Fantastisch, zou zeker nog een keer terug gaan!

Wij verbleven hier van 6 September tot 12 September op basis van logies en ontbijt.

Naar onze mening was alles goed geregeld, snap niet dat mensen zoveel zeuren om alles blijf dan gewoon thuis of ga naar een duurder hotel ;)

Pluspunten: -Service was netjes en je werd altijd meteen geholpen. -Zwembaden was schoon en genoeg vrije ligbedjes. -Hotelkamers zagen er netjes uit voor het geld. -Kamers werden iedere dag goed schoongemaakt ondanks dat wij meestal om 08:00 thuis kwamen met zand op onze schoenen en om 12:00 uur weer richting het zwembad gingen. -Ontbijt was goed was open van 08.00 - 10:30, wel hetzelfde maar ga dan naar een duurder hotel al je daarmee zit. -Geen last gehad van muziek of zoiets, ze draaide wel wat muziek maar stond totaal niet hard en gaf juist een vakantie gevoel voor jong en oud. -Spa, tennisbanen en fitness zien er netjes uit. -Doen ook niet moeilijk over eigen consumpties meenemen naar het zwembad. -Gratis WIFI overal. -Airco werkte perfect. -Lopen naar Playa d'en Bossa centrum 15min dus ook goed te doen en taxi 5 euro. -Liepen genoeg kinderen rond en deze werden vermaakt door het animatieteam.

Minpunten: -Hebben wij niet ontdekt.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 20-09-2016

Dear Guest,

Thanks for taking the time to share such a schematic review on your recent stay at Sirenis Hotel Goleta & Spa.

We are grateful for the fact you had a lovely stay, and look forward to welcoming you back next summer.

Sincere regards, Sirenis Hotels & Resorts

Gereisd met vrienden in september 2016

• 2Brenda23-06-2016

Gehorig, dronken gasten, slechte bedden

De lobby ziet er netjes uit, entree okay, maar dan...de kamers zijn vreselijk gehorig, je hoort alles wat er naast je gebeurt. Veel dronken Engelsen en Italianen. Ik heb geen oog dicht gedaan. Het bed is te hard en schuift. De vloerbedekking in de gang is gedateerd, de kamers zijn gedateerd maar wel schoon. Het eten ontbijt/diner is okay, maar in een tl-balken ongezellige zaal, geen vriendelijk personeel. Absoluut de 4 sterren niet waard. Herrie bij het zwembad en het ligt aan een stinkend haventje...Nooit meer!!!

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 27-06-2016

Dear Guest,

We only hoped for a better stay with us. We do strive to make sure that all of our guests have a pleasant and memorable experience and we are sorry to hear that we missed on meeting your expectations in some areas.

We would welcome the opportunity to restore your confidence and trust in our brand and remain at your disposal through our Call Centre to help you to choose the Sirenis hotel and accommodation type that best meet your holiday needs and wishes.

Best regards, Sirenis Hotels & Resorts

Alleen gereisd in juni 2016

• 5Diana14-08-2015

Mooi hotel maar helaas met min punten

Het is een mooi 4 sterren hotel met een mooie ontbijtzaal, zwembaden, receptie en hal. Het ontbijt was niet variërend maar wel veel keus. De kamer zag er ook goed uit, echter zat er bij ons zwarte schimmel in de badkamer.. Niet echt wat je verwacht als je een 4 sterren hotel binnen loopt. Daarnaast deden ze moeilijk over de credit card + paspoort en aangezien wij niet met onze eigen credit card hadden gereserveerd maar wel al hadden betaald, mochten wij de kamer niet in tot we van het thuisfront foto's toegestuurd kregen.... Ook een misser want wij kregen pas 2 dagen erna een e-mail dat we de credit card + paspoort moesten meenemen... Toen zaten we al in het hotel.

Receptie personeel is vriendelijk en animatie was er ook genoeg. Ligging van het hotel is perfect: tussen Ibiza-stad en uitgaansgelegenheden in. Ook dichtbij het strand. Al met al qua uiterlijk een goed hotel maar de schimmel was een domper.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 04-09-2015

Dear Guest,

Thanks for choosing the Sirenis Hotel Goleta & Spa for your holiday.

We’d like to apologise for the faults in your room and regret not having been informed onsite, as we would have done our utmost to enhance your experience.

We’d like to inform that for your security, when you arrive at the hotel you are obliged to show the credit card used for the payment of your reservation, and it is necessary for the card holder to be present. If this is not the case, you will be asked to pay again in full and the amount will be refunded to the original card used for payment. Booking conditions and cancellations are available on our website.

On the other hand, we greatly appreciate your compliments on breakfast and would like to thank you for your highlights on the hotel location as well as on the friendliness of our staff.

We hope to have another chance to welcome you.

Kindest regards, Sirenis Hotels & Resorts

Gereisd met vrienden in augustus 2015

D-reizen

0 tips over Hotel Sirenis Goleta & Spa (gesloten)

0 vragen over Hotel Sirenis Goleta & Spa (gesloten)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
      • Eten en drinkenLunch
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans
      • RokenToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Zeilen
      • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
      • BalsportenVolleybal
      • Tennisbaan3
      • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

• AdresAvda. Pedro Matutes Noguera s/n 07800(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website