Appartement SENTIDO Migjorn Ibiza Suites & Spa

Appartement SENTIDO Migjorn Ibiza Suites & Spa
7,9

6 tips over Appartement SENTIDO Migjorn Ibiza Suites & Spa

Carmen, 13-5-2014
Garbi biedt meer sfeer, Spa iincluded en vriendlijk en vrolijk personeel!
Marjo, 29-8-2013

Ga er s morgens op uit met je auto. Bijvb naar de mooie baaien en strijk dan neer bij bijvb tropicana beachclub. S avond kun je daar ook lekker ete.n.

S avond in eivissa is het erg gezellig en eten in de oude stad bij bijvb la torreta.

Hans, 21-6-2013
huur een auto om het prachtige eiland te verkennen

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Migjorn Ibiza Suites & Spa voor je op een rij gezet:

Linda, 8-10-2012

Huur een auto om meer van het eiland te zien dan het strand en de clubs.

Eten is heel goedkoop en erg lekker.

Een trip naar het naastgelegen eiland Formentera is echt een aanrader, met haar prachtig mooie stranden!

En breng zeker een bezoek aan de hippy markten, waar je hele leuke dingen kan scoren!

E., 5-5-2012
Ga naar Cala Bassa, een nog vrij onbekend strandje, tropisch blauwe zee, geen wind en fijn zand... Zit een mooiestrandtent bij CBbC
Marielle Nicolaes, 20-10-2011

Auto huren en de mooie baaitjes bezoeken, Sa Caleta, la Jondal en Cala D'hort zijn zeker de moeite waard.

Verder hebben wij lekker gegeten bij Parque Hostal in Ibiza stad aan een gezellig plein en vonden wij Coco Beach ook super !!

Wel zullen wij volgend jaar eerder gaan want medio oktober is er al veel

gesloten zeker in Playa D'en Bossa, maar desondanks een geweldige tijd gehad.