Appartement Sal Rossa

Appartement
Appartement Sal Rossa
8,1

Appartementencomplex Sal Rossa op Ibiza is een goed onderhouden en schoon complex. Zo krijg je elke dag schone handdoeken en opgemaakte bedden in je appartement. Locals zijn ook welkom in het restaurant en bij het zwembad. Minder geschikt voor rustzoekers, want er komen hier ook veel jongeren. Gelegen aan het strand met uitzicht op zee.

40 reviews over Appartement Sal Rossa in het Nederlands

Aanrader

MdK
16-9-2019

Topvakantie gehad hier! Met 2 jonge kids. We kregen een appartement tegenover speeltuin.Het is lekker levendig en druk in deze plaats,daar moet je van houden.Vaak zat ik te ontbijten terwijl de dronken overburen thuiskwamen, ik vond dat wel lachen! Maar in de nacht ben ik nooit wakker gehouden! Goed geisoleerd.Heel mooi/net appartement en personeel ook vriendelijk.Eten erg veel keuze en goed bij het complex zelf. Ideale ligging! Net om de hoek van de drukte,direct aan strand. Bus op 1 min lopen (bij apotheek) waarmee we naar Ibiza stad en Ses Salinas strand zijn gegaan.Vanwege jonge kids verder geen uitstapjes, maar er is nog veel meer te doen. Dit gedeelte van Playa D'en Bossa is niet geschikt voor bejaarde,kakkers of mensen die niet van een beetje herrie houden (je hoort altijd wel ergens housemuziek) en ja er lopen best wat niet nette mensen rond, maar wij hebben ons goed vermaakt!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Fantastische accommodatie.

Pierre Lapre
21-8-2019

Zoals verwacht in augustus veel overlast van jongeren en daarbijhorende geluidsoverlast...

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Wat een top hotel!

Anoniem
9-7-2019

Wat een super hotel! Alles is tot in de puntjes geregeld en je hebt een top plek midden in het bruisende uitgaanscentrum, elke avond een hippie markt naast de deur, supermarkt om de hoek, minuutje van de bushalte (met 10 minuten en voor 2 euro ben je in Ibiza stad - aanrader als je een keer echt goed en gezellig uit eten wil), 5 minuten lopen naar Ushuaïa en natuurlijk direct aan het strand! Super vriendelijk personeel bij het zwembad met bediening tot aan je ligbedje. Mochten wij ooit weer naar Ibiza gaan, dan gaan we zeker weer naar Sal Rossa.

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Neckermann

TOP! Zeker voor herhaling vatbaar.

Marjolein Beukema-Plug
9-6-2019

Sal Rossa is een Appartementen complex aan het strand met de service van een hotel. Iedere dag schoonmaak, je bed word opgemaakt en regelmatig verschoond, dagelijks schone handdoeken. Theedoeken, afwasmiddel en vuilniszakken inclusief. Shampoo standaard in de douche. Gewoon een top complex. Bus op loopafstand, kleine leuke hippy-markt naast het complex. Als je niet van de drukte en herrie houd dan raad ik het af in de grote zomervakantie. Playa den Bossa is een bekend plaatsje wat luxe tenten betreft met feesten en harde muziek. Als je daar niet tegen kan dan raad ik het af, want ook in mei/juni hoor je muziek om je heen, alleen wat minder extreem als in het hoog seizoen. Wij zijn zelf een doelgroep van 50tigers en vinden de muziek wel Top. Het eiland heet tenslotte IBIZA. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed.

D.M.
27-5-2019

Appartement en ligging zeer goed. Bediening bij het zwembad een ramp totaal geen horeca ervaring ze zien en horen je niet. Zeer slecht.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl

Het was top voor bijna nop:)

Roland
8-5-2019

Keurig appartementencomplex! Wat vooral opviel is aandacht voor hygiëne en schoonmaak, alles brandschoon en verzorgd. Ruime kamer (recent opgeknapt gok ik). Boek wel hoor een paar euro meer zeezicht, bv voorkeur kamer224.

Minpunt is vriendelijkheid, vond alles vrij zakelijk en sommige zelfs niet gastvriendelijk, kan echt stukken beter. Als je ontbijt inclusief boekt, mag je 1 gerecht van de ochtendkaart kiezen en krijg je aanmaak jus d orange en bv kleine koffie dan normale bestelling, vonden wij wel een beetje karig allemaal...

Verder een prima pool, leuke poolbar en leuke menukaart. Topligging aan het strand, Ibiza stad op 10 busminuten (2,- pp) / taxi kost 13,-

in Ibiza stad aanrader om te eten; net geopende tapasbar Cala Nina, NL eigenaar en goed eten, naast cafe de Hoeck. En drankje doen bij hotel Cenit ook super, prachtig uitzicht over boulevard en stranden van Figueretas. Gastvrijheid complex moet wel echt beter!

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijk!

Jolanda
6-4-2019

Fijn appartementencomplex met zwembad direct aan het strand, vriendelijk personeel, lekker eten, niet te groot, rustig, dichtbij Ibiza-stad.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schoon en super Lokatie!!

Jess
28-11-2018

Prachtige schone appartementen aan het strand. Vriendelijk personeel en alles heel schoon.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig appartementen complex

N Disselkoter
30-10-2018

Weersvoorspellingen bekijken !

Gereisd Met partner in oktober 2018

Mooie luxe appartementen met uitstekende service !

Nico Disselköter
18-10-2018

Het mooie appartementen complex ligt aan het strand, met een mooi uitzicht over de zee. De appartementen zien er zeer verzorgd uit en hebben een mooie inrichting. In het restaurant Nice, binnen het complex kan je lekker eten. Er is heel veel goede service t.w. gratis kluisje in appartement, ligbedden en badhanddoeken op het kleine terras met zwembad. Bediening van drankjes, hapjes etc. op het terras door zeer vriendelijk personeel. Elke dag schone handdoeken en opgemaakte bedden in het appartement.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sal Rossa in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sal Rossa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.