Appartement Sal Rossa

• 7.5Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

• Jacuzzi
Meer appartementinfo

Appartementencomplex Sal Rossa op Ibiza is een goed onderhouden en schoon complex. Zo krijg je elke dag schone handdoeken en opgemaakte bedden in je appartement. Locals zijn ook welkom in het restaurant en bij het zwembad. Minder geschikt voor rustzoekers, want er komen hier ook veel jongeren. Gelegen aan het strand met uitzicht op zee.

40 reviews over Appartement Sal Rossa

• 9MdK16-09-2019

Aanrader

Topvakantie gehad hier! Met 2 jonge kids. We kregen een appartement tegenover speeltuin.Het is lekker levendig en druk in deze plaats,daar moet je van houden.Vaak zat ik te ontbijten terwijl de dronken overburen thuiskwamen, ik vond dat wel lachen! Maar in de nacht ben ik nooit wakker gehouden! Goed geisoleerd.Heel mooi/net appartement en personeel ook vriendelijk.Eten erg veel keuze en goed bij het complex zelf. Ideale ligging! Net om de hoek van de drukte,direct aan strand. Bus op 1 min lopen (bij apotheek) waarmee we naar Ibiza stad en Ses Salinas strand zijn gegaan.Vanwege jonge kids verder geen uitstapjes, maar er is nog veel meer te doen. Dit gedeelte van Playa D'en Bossa is niet geschikt voor bejaarde,kakkers of mensen die niet van een beetje herrie houden (je hoort altijd wel ergens housemuziek) en ja er lopen best wat niet nette mensen rond, maar wij hebben ons goed vermaakt!

Met jonge kinderen

• 8Pierre Lapre21-08-2019

Fantastische accommodatie.

Zoals verwacht in augustus veel overlast van jongeren en daarbijhorende geluidsoverlast...

Met jonge kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Anoniem09-07-2019

Wat een top hotel!

Wat een super hotel! Alles is tot in de puntjes geregeld en je hebt een top plek midden in het bruisende uitgaanscentrum, elke avond een hippie markt naast de deur, supermarkt om de hoek, minuutje van de bushalte (met 10 minuten en voor 2 euro ben je in Ibiza stad - aanrader als je een keer echt goed en gezellig uit eten wil), 5 minuten lopen naar Ushuaïa en natuurlijk direct aan het strand! Super vriendelijk personeel bij het zwembad met bediening tot aan je ligbedje. Mochten wij ooit weer naar Ibiza gaan, dan gaan we zeker weer naar Sal Rossa.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Marjolein Beukema-Plug09-06-2019

TOP! Zeker voor herhaling vatbaar.

Sal Rossa is een Appartementen complex aan het strand met de service van een hotel. Iedere dag schoonmaak, je bed word opgemaakt en regelmatig verschoond, dagelijks schone handdoeken. Theedoeken, afwasmiddel en vuilniszakken inclusief. Shampoo standaard in de douche. Gewoon een top complex. Bus op loopafstand, kleine leuke hippy-markt naast het complex. Als je niet van de drukte en herrie houd dan raad ik het af in de grote zomervakantie. Playa den Bossa is een bekend plaatsje wat luxe tenten betreft met feesten en harde muziek. Als je daar niet tegen kan dan raad ik het af, want ook in mei/juni hoor je muziek om je heen, alleen wat minder extreem als in het hoog seizoen. Wij zijn zelf een doelgroep van 50tigers en vinden de muziek wel Top. Het eiland heet tenslotte IBIZA. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 7D.M.27-05-2019

Goed.

Appartement en ligging zeer goed. Bediening bij het zwembad een ramp totaal geen horeca ervaring ze zien en horen je niet. Zeer slecht.

Geboekt bij neckermann
  • 8Roland08-05-2019

Het was top voor bijna nop:)

Keurig appartementencomplex! Wat vooral opviel is aandacht voor hygiëne en schoonmaak, alles brandschoon en verzorgd. Ruime kamer (recent opgeknapt gok ik). Boek wel hoor een paar euro meer zeezicht, bv voorkeur kamer224.

Minpunt is vriendelijkheid, vond alles vrij zakelijk en sommige zelfs niet gastvriendelijk, kan echt stukken beter. Als je ontbijt inclusief boekt, mag je 1 gerecht van de ochtendkaart kiezen en krijg je aanmaak jus d orange en bv kleine koffie dan normale bestelling, vonden wij wel een beetje karig allemaal...

Verder een prima pool, leuke poolbar en leuke menukaart. Topligging aan het strand, Ibiza stad op 10 busminuten (2,- pp) / taxi kost 13,-

in Ibiza stad aanrader om te eten; net geopende tapasbar Cala Nina, NL eigenaar en goed eten, naast cafe de Hoeck. En drankje doen bij hotel Cenit ook super, prachtig uitzicht over boulevard en stranden van Figueretas. Gastvrijheid complex moet wel echt beter!

• 9Jolanda06-04-2019

Heerlijk!

Fijn appartementencomplex met zwembad direct aan het strand, vriendelijk personeel, lekker eten, niet te groot, rustig, dichtbij Ibiza-stad.

Met oudere kinderen

• 2018
    8Jess28-11-2018

Schoon en super Lokatie!!

Prachtige schone appartementen aan het strand. Vriendelijk personeel en alles heel schoon.

Met oudere kinderen

• 9N Disselkoter30-10-2018

Prachtig appartementen complex

Weersvoorspellingen bekijken !

• 9Nico Disselköter18-10-2018

Mooie luxe appartementen met uitstekende service !

Het mooie appartementen complex ligt aan het strand, met een mooi uitzicht over de zee. De appartementen zien er zeer verzorgd uit en hebben een mooie inrichting. In het restaurant Nice, binnen het complex kan je lekker eten. Er is heel veel goede service t.w. gratis kluisje in appartement, ligbedden en badhanddoeken op het kleine terras met zwembad. Bediening van drankjes, hapjes etc. op het terras door zeer vriendelijk personeel. Elke dag schone handdoeken en opgemaakte bedden in het appartement.

Geboekt bij neckermann

2 tips over Appartement Sal Rossa

• Jeannette Berends, 29-10-2013

Auto huren/zeezijde kamer boeken/Ontbijt bij boeken/als je van uitgaan houd niet in de herfstvakantie gaan bijna alles gesloten/juist hou je van rust deze periode boeken/

• Dik_W, 20-06-2012

Wel is aan te raden om een auto te huren, zodat het hele eiland gezien kan worden. Het zijn geen grote afstanden, dus alles is goed te doen. Voor een Fiat Panda met open dak betaalde wij ongeveer 250 euro inclusief verzekering. Het verhuurbedrijf zit op 2 minuten lopen van het appartement.

Sant Antoni is erg leuk om heen te gaan om de zonsondergang te zien. Een uur voor zonsondergang zit er nog niemand bij Café del Mar, maar in het laatste uur stroomt het echt helemaal vol.

2 vragen over Appartement Sal Rossa

• Romy , 10-11-2016

Douche

Klopt het dat de douches zoutwater geven?

• Lizzy, 15-10-2014

Hoe is het strand bij dit appartement? Is het echt vol met party people en muziek? Of kan je er ook nog rustig liggen? Dit kan voor mij de doorslag geven om te boeken namelijk. Hoor het heel graag! Alvast bedankt.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4