Hotel Playasol The New Algarb

Hotel Playasol The New Algarbstersterster

5Matig

Spanje, Ibiza, Playa d'en Bossa

5Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Playasol The New Algarb voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
Tonen op kaart

35 reviews over Hotel Playasol The New Algarb

• 2019
    2RdW04-10-2019

Nooit, nooit boeken.

Te smerig voor worden was onze kamer. Direct terug gegaan naar de receptie en hebben wij een nieuwe kamer gekregen. Ook deze was het smerig en zwaar onder de maat. Wederom gaan klagen en toen naar kamer 3. Deze was iets ruimer maar de hygiëne en schoonmaak was eveneens belabberd. Terug naar de receptie en gevraag of we ons geld terug konden krijgen. Dit was niet mogelijk, we kregen zelfs een grote mond. We zijn naar een ander hotel gegaan. De vooruit betaalde € 700,- hebben wij niet terug gekregen. Toen we thuis kwamen hebben we nog een brief geschreven, na 3 weken kregen we een reactie maar volgens hun was het prima schoon en hebben wij de kamers vuil gemaakt. Nooit maar dan ook NOOIT boeken hier!!!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 1Rohan22-09-2019

Nooit meer! !!

Hotel the new Algarb is echt een hotel voor jongeren die willen stappen. Kamers zijn er gehorig ( ook buiten het hoogseizoen september 2019). We hadden een kamer op de 1e verdieping zijzeezicht uitzicht was waardeloos. In de lobby was het hartstikke koud vanwege de airco en harde muziek wordt er gedraaid. Eten weinig variatie ( ontbijt en diner). Hotel the new Algarb is erg ongezellig. Kamers werden ook niet goed schoongemaakt.( veel stof). Playa d'en bossa is weinig te doen en het is geen gezellig plaatsje. In de straten staan veel afvalcontainers die stinken. Ligt ook veel hondenpoep op straat. Er zijn mooiere plekken op Ibiza dan Playa d'en bossa.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Cynthia21-08-2019

Top hotel !

Top hotel ! Erg mooi en schoon , alles in de directe omgeving zoals winkels , strand. Vriendelijk personeel , heerlijk eten , van alle gemakken voorzien . Wij gaan hier volgend jaar weer heen ! 😍

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Nadine18-07-2019

Top locatie voor uitgaan en Ibiza te bekijken

Je zit aan de uitgaansstraat van Playa d’en Bossa. Het hotel zou eigenlijk een 18+ hotel moeten zijn, niet geschikt voor kinderen. Je bent met 10 min lopen bij de bekende clubs Ushuaia en Hi en bora bora. Het hotel verkoopt kaartjes voor uitgaan. Een auto huren kan In de straat met all-risk, auto ( Citroën C3) heb je met allrisk verzekering al voor 72 euro voor 1 dag. Aan het einde van de boulevard kan je met een bootje naar Ibiza stad enkel 4,50 en retour 8 euro, hij vaart tot 1 uur snachts. De taxi kost 15 euro enkele reis. Het hotel is schoon en de kamers erg gehorig. Vliegtuigen vliegen laag, maar vond het niet storend. min punt is dat all-in een upgrade hoort te zijn. Dat is hier niet zo. Weinig keus in drankjes en de snacks alleen de betalende gast zonder all in kunnen alles kopen. All-inn betaald van te voren maar lijken ze te vergeten alles voor de bijverkoop. Restaurant was goed en eten het eten was warm

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 5Groot18-06-2019

Nooit meer

Mooi hotel, echter is het één groot partycentrum. De feestgangers hebben geen respect voor mensen die gewoon willen slapen. De receptie leek het te tolereren omdat er toch niets aan te doen was. De kamers zijn zeer gehorig. Je hoort zelfs gefluister van de buren... Ontbijt was goed, alleen zo vreselijk druk, te massaal. Even rustig wakker worden was er absoluut niet bij. De kamers werden daarentegen wel netjes iedere dag schoongemaakt en de bedden werden opgemaakt. Het hotel grenst aan een strand, waar je ook voor de bedjes en de parasol moet betalen. Wij gingen er vanuit dat dat kosteloos kon aangezien het bij het hotel hoort. Je kunt wel heerlijk eten bij restaurant Seahorse. Aardige dames in de bediening!

Gereisd met partner in juni 2019

• 5Verlinde16-06-2019

Liever andere plek

Ok dit hotel ligt in playa d’en bossa waar ik al meermaals logeerde maar dit hotel is erg lawaaierig . Hotelgasten weinig respect voor de nachtrust van anderen . Party people ok maar beetje respect mag wel . Ik ga ook uit maar ben stil als ik rondloop in hotel . Andere hotels van deze keten zijn beter Mensen van hotel wel heel vriendelijk Kamers elke dag schoongemaakt geen klachten hierover

Gereisd met vrienden in juni 2019

• Oude reviews

8M03-11-2017

Prima

Hotel New Algrab in Playa den Bossa.Top heerlijk ontbijt aan het strand,vriendelijk personeel.Op loopafstand van Ibiza stad.

• 8W.H.04-07-2017

Bij aankomst werden we direct ingeschreven.We mochten gelijk naar onze kamer.We hadden een kamer op de eerste etage met zij zee zicht.De kamers zijn wel gehorig maar dat mocht de pret niet drukken.Alle dagen werden ze schoongemaakt en als je de handdoeken op de grond legt waren er weer schone handdoeken. Het ontbijt in buffetvorm is goed maar weinig variatie.De lunch ook.Het avondeten was meer variatie.3 keer in de week s,avonds een soort van animatie.Het plaatsje Playa den bossa zijn veel winkeltjes en eetgelegenheden.De grote discotheken gingen open.27 mei,toen waren we net weer weg.Het hotel ligt aan het strand waar alle dagen illegale strandverkopers,wat soms wel irritant was.De reis van Ibiza airport naar het hotel is ongeveer 15 minuten.Wij hebben met onze vrienden de hippiemarkt Las Dalias bezocht een aanrader.Ibiza stad is ook de moeite waard.De zoutvlaktes bij Ses Salinas was een tegenvaller.We hebben een fijne vakantie gehad waar we weer een jaartje op kunnen teren.

• 7Anna04-06-2017

Prima

Goed hotel. Merkten wel dat het seizoen nu echt begonnen is. Werd met de dag drukker. Ideaal nu voor mensen die van de grote feesten houden. Vlakbij Isuaha en Hardrockhotel. Schoon. Eten ruim voldoende. Vriendelijk personeel. Ik zou hier zelf niet met kleine kinderen heengaan.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 8M.D.26-05-2017

Erg fijn hotel in Playa d'en Bossa

Houdt er rekening mee dat dit hotel erg dichtbij het vliegveld ligt je hoort de vliegtuigen overvliegen, voor ons wat dit geen probleem, s'nachts heb je er niet zoveel last van eerder van wat mede hotelgasten (maar dit heb je overal wel)

De kamers werden iedere dag schoongemaakt! Vriendelijk personeel, fijne ligbedden en een erg mooi uitzicht op de zee! Je staat met 1 stap al op het strand. Ibiza-stad is makkelijk bereikbaar per boot of met de bus. Het eten was prima, goed ontbijt en er is voor ieders wat wils.

Wil je graag dichtbij de clubs etc zitten dan zou ik dit hotel zeker aanraden!

3 tips over Hotel Playasol The New Algarb

• Lotte, 25-08-2013

ushuaia is erg leuk om uit te gaan.

• Laura doff-sotta, 05-08-2013

Echte toppers: Ushuaïa & boat party (ibiza boat club) tickets bij discopoint

• Merijn, 22-10-2012

Huur een auto bij BK Rental Cars. In het laagseizoen waren wij 110 euro kwijt voor 5 dagen. Rij daarna eens naar het Noorden, de stranden zijn daar het mooist. Zie de foto's!

1 vraag over Hotel Playasol The New Algarb

• Suzanne, 20-09-2016

Strandlaken

Weten jullie of je strandlakens van het hotel kan gebruiken?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis