Appartement Llevant

Appartement
Appartement Llevant
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Llevant voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Llevant in het Nederlands

Leuk en teleurstellend

Stephanie
22-9-2017

Als er een probleem is hoef je niet op een begripvolle manager te wachten. 1e app vol met kakkerlakken. Perfecte oplossing naar bovenste verdieping met waanzinnig uitzicht. Zaterdag aangegeven dat er een lekkage in de badkamer was. Niks aan gedaan!!Maandag 01.30kwamen we in app, vloer stond blank,water uit badkamer liep kamer in. Uit plafond keuken drupte water op onze spullen,tafel,grond. Telefonisch niemand te bereiken, 3x s' nachts staan te dweilen, niet slapen. Handdoeken en pannen om water op te vangen. Geen hulp bij dweilen in ochtend.Jammer en vervelend volgens manager die ons niet te woord wilde staan. Weer ander app, met weer kakkerlakken. Personeel is vriendelijk toonde begrip maar kon niks voor ons doen. Volgens manager mochten we naar een ander hotel, mochten we na eerste klacht elke dag daar ontbijten maar dat is nooit tegen ons gezegd. Personeel schaamde zich zichtbaar voor leugens van de manager!! Heel jammer van totaal geen begrip of tegemoetkoming van de manager.

Goed verzorgd!

Anoniem
17-8-2017

Mooie appartementen, goed verzorgd, aardig personeel. Veel was mogelijk in overleg.

Vlak aan zee, je stapt er zo in. Wel rotsen, maar maakt niet uit.

Douche was wisselend en in de slaapkamer geen airco, waardoor het soms erg benauwd was. In woonkamer wel airco.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Llevant in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Llevant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Llevant scoort een 6.69 uit 10 op basis van 3 reviews.