Aparthotel Jabeque

Hotel aan zeeWeer vandaag18°10°
Aparthotel Jabeque
7,9

Laatste review

Zeer goed en relax verblijf!

Marielle,
19-5-2018

Heerlijk hotel, schoon en verzorgt.

Prima uitzicht op zee, vriendelijk personeel.

We hebben ons prima vermaakt.

Volgende keer mag er een kurkentrekker aanwezig zijn.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco

20 reviews over Aparthotel Jabeque in het Nederlands

Zeer goed en relax verblijf!

Marielle,
19-5-2018

Heerlijk hotel, schoon en verzorgt.

Prima uitzicht op zee, vriendelijk personeel.

We hebben ons prima vermaakt.

Volgende keer mag er een kurkentrekker aanwezig zijn.

Geweldige ligging, tóp personeel

Carmen,
16-10-2017

De ligging is echt fantastisch, binnen 5 minuten met de taxi zit je in het centrum van Ibiza stad. Vanaf het hotel zit je zo op de doorgaande wegen richting alle populaire stranden en beachclubs. En de uitzichten vanaf de hotelkamers zijn adembenemend. Ons zoontje was het enige jonge kindje op dat moment, maar zowel de schoonmaaksters als receptionistes liepen met hem weg, waren vriendelijk en hielpen ons met wat wij vroegen. Wij gaan hier zeker terug naartoe!! Een dikke, vette aanrader en een grote pluim voor het personeel van Jabeque Soul.

nooit meer!!

nanette,
10-10-2017

Ik zou hier nooit meer naar toe gaan,erg veel overlast snachts van dronken jongeren.Is meer een appartementencomplex voor jeugd dan voor gezinnen of ouderen! 2 bedden waren goed andere 2 zakte bijna door.Meubilair was oud en vies net zoals de badkamer,vol schimmel. Ontbijt was goed en de zwembaden ook .

Tjingo

Perfect op alle punten. Brandschoon. Vriendelijk.

Ed en Belinda.
11-10-2016

Bij aankomst, zeer vriendelijk door het personeel ontvangen. Wij waren daar, mijn dochter en ik voor een korte vakantie. Zeker een aanrader. Mijn dochter had een 2 slaapkamer appartement alleen met ontbijt geboekt. Ten slot kun je overal heerlijk eten, iets dat wij gedaan hebben. Perfecte bedden en matrassen. Mooie badkamer, sat. tv, van af het balkon, prachtig uitzicht op het water en de promenade, alsook Ibiza stad. Wij hadden een auto gehuurd. Wij hebben het hele eiland bezocht. Prachtig. Een onvergetelijke vakantie.

Druk maar mooi

Mdw11
26-7-2016

In het hoogseizoen is dit hotel bewoond door jongeren als je je hier op voorbereid dan is dit niet erg maar als je voor je rust komt ga dan ver ver weg. Kamer is prima, ruim lekkere bedden en een normale ijskast. Als je aan de goede kant zit heb je perfect uitzicht over mooie witte stranden en blauwe zeeën. Personeel heel vriendelijk. Het hotel is typisch Spaans.

Redelijk

Ronald
21-6-2016

Een mooi schoon hotel met prima bedden en redelijk ontbijt op een zeer gunstige rustige locatie. Een grote domper was echter wel de betaling voor de hemelbedjes!

Wij zijn vaker naar dit hotel geweest maar de dag voordat wij dit jaar aankwamen had het management bedacht dat ze wel geld konden vragen voor hun hemelbedjes en niet zo'n klein beetje ook! 50,- tot 100,- euro per dag (afhankelijk of je er een fles cava van 6 euro of een fles "dure" champagne van 15 euro bij nam) Als reden werd aangegeven dan de bar opgeknapt was en dat deze investering terug betaald moest worden. Erg vreemd, omdat hier ook niets van op de site vermeld staat. Deze (onbezonnen?) actie schoot ook zijn doel voorbij omdat er per dag niet meer dan 1 a 2 bedjes verhuurd werden, de rest bleef leeg.

Prima hotel, maar hier jaagt men de gasten mee weg. .

Super locatie en gezellig!

joep
31-10-2014

Dit is echt een goede uitgangspositie wanneer je in Ibiza bent en je wil een beetje gezelligheid. Je moet hier niet met kinderen naartoe gaan. Wij waren met een single groep en we hebben het super gehad.

Puur een jongerenhotel in het hoogseizoen!

hanneke van bommel
25-7-2014

In juli wordt het hotel voor zeker 80 % bevolkt door jongeren en die zorgen voor een constante geluidsoverlast (muziek,geschreeuw,agressie, vernielingen, seks) mede onder invloed van alcoholgebruik en / of andere middelen. Dit gaat dag en nacht door. Aangezien er gemakkelijk over de balkons wordt geklommen, en dit ook daadwerkelijk gebeurt, moeten spullen goed opgeborgen worden. Natuurlijk kun je bij overlast de beveiliging bellen, maar daar is in feite geen beginnen aan. Dit hotel staat in een straat met meerdere jongerenhotels.

Het hotel is zeer gehorig, de voetstappen van de buren zijn al hoorbaar.

Voordeel is dat het aan zee ligt en mooi uitzicht heeft. Verder ligt het centraal indien geen auto wordt gebruikt. 20 min. lopen naar de bushaltes in Eivissa, het aanbod van boottochten a.h.w. om de hoek.

mooi appartement

Corrie
9-5-2014

Mooi appartement en lekker dichtbij het strand. Supermarkt in de buurt. Het ontbijtbuffet was prima! De receptioniste kan redelijk wat informatie geven en het personeel is vriendelijk.

Het appartement is groot en bestaat uit een huiskamer/keukentje/ slaapkamer en badkamer. Enige nadelen waren dat de douche lek was, waardoor de hal onder water kwam te staan. De douche ging ook van heel warm naar heel koud. Het bed is erg hard en het hotel is wat gehorig. Maar voor de prijs die je betaald zijn dat slechts details.

10 dagen verbleven en voor de prijs was het echt meer dan prima. Het complex ligt aan zee bij Es Vive, tussen Playa d'en Bossa en Figueretas in. Voor de deur was er voldoende parkeergelegenheid om de auto te parkeren.

Kamers waren prima (wel gehorig, maar ja -waar niet op Ibiza), wel weinig keukengerei en niet echt de mogelijkheid om zelf te koken.

Dagelijkse schoonmaak en wisseling van handdoeken. Als ze dit een keer vergeten kan je dit aangeven bij receptie en dan komen ze alsnog.

Wij verbleven 10 dagen, in deze periode is niet ons bed verschoond.

Receptie is behulpzaam.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Jabeque in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Jabeque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.