Appartement Ibiza Sun

Meer appartement info

11 reviews over Appartement Ibiza Sun

• 2019
    8ella mooibroek21-05-2019

Mooi eiland, Ibiza stad is een must

Prachtig appartement, schoon en modern ingericht met goede en bedden. De schoonmaak was echt een pluim waard. De hele dag muziek vanaf 7.00 uur tot 's avonds laat, dat niet ons genre was. Complex ligt in een rustige omgeving vlakbij de hoofdstraat en strand. Voor jonge kinderen is dit volgens ons niet het juiste complex. Geen animatie en weinig voor kinderen in de omgeving. Playa 'd en Bossa is meer een plaats voor de discoganger. Het "mooiste strand"van Ibiza kunnen we niet beamen. Er lagen hoge hopen zeewier aan het strand. Twee ligbedjes aan het strand met parasol 30 euro. Een cocktail aan het strand tussen 16 en 24 euro. Ibiza stad is een must, prachtige gezellige stad. Openbaar vervoer is goed geregeld, men kan alle plaatsen op het hele eiland voor weinig geld bereiken. Ibiza is een mooi eiland, met mooie stranden in Santa Eularia en Port San Antonio, waar de prijzen voor strandbedjes en drankjes normaal zijn.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Deborah30-10-2018

Fantastisch!

Geweldig appartement en locatie. Schoon appartement met alles wat nodig is. Incl keuken . Medewerkers erg behulpzaam.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Kim Bijvoet24-10-2018

Aanrader, erg genoten!

Heel fijn, mooi en schoon hotel. Minimalistisch maar stijlvol ingerichte kamers, zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten bij Sun Thai restaurant, fijne ligbedden bij het zwembad, lekkere cocktails. Parkeren kostte €8,- per dag, dichtbij winkeltjes, bars & restaurantjes.

Gereisd met partner in oktober 2018

• Oude reviews

9Niels22-05-2017

fantastisch

goede service en net appartement

Gereisd met partner in april 2017

• 8Geke06-06-2016

Centraal gelegen, super schoon en gastvrij

De ligging is centraal, maar wel in het drukke deel van playa d'en Bossa. De kamers zijn wat gehorig. De appartementen en andere ruimtes zien er nieuw uit en super schoon. We werden zeer gastvrij ontvangen. Heerlijk ontbijt.

Dear guest,

Thank you very much for your time.Feedback such as yours is a big motivation for our team. It´s a pleasure to know you felt good with us. We hope see you very soon. Best regards Ibiza Sun staff.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9Anna23-04-2016

Super netjes en centrale locatie

Ibiza Sun Appartments was wat ons betreft sterk in de volgende zaken: - Super vriendelijk personeel - Strakke en nieuwe appartementen - Centrale locatie in Playa D'en Bossa - Schoonmaak. Elke dag werd er super schoongemaakt. Zelfs onze afwas werd gedaan!

De WiFi was voor verbetering vatbaar. Deze speelde de gehele vakantie ''hard to get'' ;-) We hebben er een aantal keer wat van gezegd maar op een gegeven moment gaven we het op. Soms werd nog eerder de WiFi van naburige hotels getoond en niet die van Ibiza Sun Appartments zelf. Hier kunnen ze nog een slag in maken.

De appartementen waren vrij gehorig. Je hoorde zowel huilende kinderen als feestende mensen. Als je gehecht bent aan je nachtrust kun je beter ergens anders verblijven (en ook niet in Playa D'en Bossa).

Ibiza Sun Marketing staff., Directora, 29-07-2016

Dear guest, Thank you for your review, it´s a pleasure for us you´re happy with our services and facilities, our staff are working to improve the wifi. We work very hard every day because we only want offer the best holidays for our guests. We hope see you very soon. Best regards Ibiza Sun team.

Gereisd met partner in april 2016

• 10Ellen17-10-2014

Geweldig morgen weer.

Geweldige accommodatie. Alles nog nieuw, geen enkel minpunten te vinden. Misschien de badkamer iets aan de kleine kant maar dat is muggenziftten. Ook het personeel heel vriendelijk altijd met een glimlach. Nee echt een perfecte vakantie gehad. Ik moet er wel bij zeggen dat de accommodatie geen faciliteiten heeft voor kinderen. Dat vonden wij wel zo prettig. Tot 12 uur ontbijt mocht je daar gebruik van willen maken, geen rennen s 'morgens om handdoeken neer te leggen. Om 11 uur kun je je nog een perfect plekje aan het zwembad uitzoeken. Het zwembad was overigens niet heel groot en niet geschikt om met een luchtbed rond te dobberen maar daarvoor hoef je maar de hoek om en je bent aan het strand. De foto's bij de reisaanbieders zijn niet overdreven want in het echt ziet het er exact zo uit. Het eten is er heel goed, dus mocht je s 'middags willen lunchen aan het zwembad kan dat prima. De prijskwaliteit verhouding van eten en accommodatie is prima je krijgt echt wel waar voor je geld.

Ibiza Sun Marketing staff., Directora, 29-07-2016

Dear guest, Thank you very much for your review and time. Your feedback is a a big motivation for all the Ibiza Sun team. It´s a wonderful news to know yoy enjoyed in our apartments. We will happy if you come back in your next holidays in Ibiza Sun. Best regards Ibiza Sun staff

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Geert03-06-2014

mooie plek en idd de foto's kloppen echt

helaas maar een nacht omdat het Hard Rock hotel voor een extra nacht 545,00 euro vroeg en we toch met een beetje extra luxe ons verblijf in Ibiza wilde afsluiten. Prachtig apartement, niet groot maar groot genoeg en minimalistisch ingericht, gewoon prima. Sfeervol en het verbaasde ons dat er maar weinig gasten waren. Gewoon top..

Ibiza Sun Marketing staff., Directora, 29-07-2016

Dear guess, Thank you very much for your time. It´s a pleasure for us to know you enjoyed in Ibiza Sun. We have a lot of activities and services, maybe you could to try in your next holidays in Ibiza. We hope you come back in Ibiza Sun and the next visit more time to spend in our apartments. Best regards Ibiza Sun staff.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Ellen Steegs24-06-2013

Fantastisch een oase van rust midden in de drukte

Ibiza Sun Marketing staff., Directora, 29-07-2016

Dear Ellenste, Thank you for your time, for us it´s important to make our guests happy, and we hope you enjoyed in your holidays. For this reason we continue work very hard because the most important for us are you, are our guests. Thank you for choosen Ibiza Sun and we hope in your next holidays in Ibiza see you with us. Best regards Ibiza Sun staff.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Erwin labordus25-04-2013

Geweldig zo mooi

Het is een nieuw hotel app maar zo netjes en schoon en het personeel zo vriendelijk echt super echt een aanrader

Ibiza Sun Marketing staff., Directora, 29-07-2016

Thank you very much for your review, we´re happy you felt good with us. It´s a big motivation read your opinion about us. We hope see you very soon. Best regards Ibiza Sun staff

Gereisd met partner in april 2013

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen