Hotel Hard Rock Hotel Ibiza

Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag18°10°
Hotel Hard Rock Hotel Ibiza
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Hard Rock Hotel Ibiza voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Hard Rock Hotel Ibiza in het Nederlands

Echt een top vakantie!

Mandy heesakkers,
28-11-2018

Super mooi/schoon hotel met een mooi uitzicht op zee. Zeker een aanrader! Als je van feesten houd is dit hotel de perfecte locatie. Je kan er rustig verblijven en bent binnen een paar minuten lopen bij het feest gedeelte. Geen geluidsoverlast in het hotel.

Simply amazing

Khadika,
27-4-2018

Service was heel goed! Jong en proactief team die je overal bij willen helpen. Ik werk zelf ook in de hospitality en weet hoe belangrijk service is. Ligging is perfect. Als je opzoek bent naar een combinatie van relaxen en feesten is dit zeker de juiste plek! Leuke feestjes in het hotel waarvoor je niet hoeft te betalen als je gast bent. Probeer ook het tapas restaurant op het dakterras! Simply amazing!

Customer Care HRHI, Social Media, 2-5-2018

Beste Khadika,

Dank u voor uw feedback!

We zijn blij dat ons personeel u een goede service heeft gegeven en The Ninth Restaurant genoten hebt.

We hopen dat we u opnieuw zullen zien en u kunnen verassen!

We hadden meer verwacht van Hard Rock

Tony,
6-10-2017

Vliegtuigen vliegen constant over. Personeel is vriendelijk maar de ganse ervaring is niet wat je zou verwachten van Hard Rock specifiek en van een hotel in deze prijsklasse in het algemeen.

Customer Care HRHI, Social Media, 11-10-2017

Dank u voor uw feedback

Het spijt me om te horen dat uw verblijf niet uwe verwachtingen vervullt heeft door de vliegtuigen. Veel van onze gasten vinden het geweldig, en het is hier heel vaak in Ibiza. In zo'n klein eiland en zo dicht bij de luchthaven, is het bijna een nieuwe attractie geworden. Maar ik begrijp uw standpunt. Echter, onze kamers zijn zeer goed geïsoleerd en ik hoop dat uw kamer comfortabel en aangenaam was.

We hopen dat we u opnieuw zullen zien en u kunnen verassen.

Tjingo

Mooi hotel maar proleterig publiek

Melien,
3-7-2017

Mooi luxe hotel, mooie schone kamers, geweldig ontbijt. Aardig personeel. Het eten in het restaurant en de beachclub was niet zo best. Prijs kwaliteit niet goed. Amerikaans concept, beetje over de top. Zelfde geld voor het publiek. Ongelukkige mensen met teveel geld.

Customer Care HRHI, Social Media, 11-7-2017

Beste Melien,

We zijn blij dat u hebben genoten van uw verblijf bij ons en we hopen u snel weer te zien bij Hard Rock Hotel Ibiza!

Vriendelijke groeten,

Nooit meer

Verschuren,
31-5-2017

Er is niets te doen, geen borrel in de avond te krijgen .. mensen hangen maar wat rond.

Customer Care HRHI, Social Media, 10-6-2017

Beste Verschuren,

Danku voor de recensie van ons hotel.

Wij verontschuldigen ons voor eventuele ongemakken die u heeft meegemaakt.

We werken heel hard om onze gasten de best mogelijke service te bieden.

We hopen dat we u opnieuw zullen zien en u kunnen verassen.

absoluut top

Michel van Haaren
1-6-2016

kamers superschoon, top douche, lekker groot bed, kamer aan zwembad met prive stoelen, ontbijt ongeevenaard

Hard Rock Hotel Ibiza, Social Media, 9-6-2016

Lieber Michel van Haaren,

Vielen Dank für ihre super Bewertung!

Unsere Gäste in Fans zu verwandeln ist unser Erstreben hier und Feedback wie Ihres ist die beste

Motivation dazu!

Nochmals vielen Dank!

mit rockigen Grüssen

Rocking holiday!

Schouwenaars
27-7-2015

Als je van een feestje houdt, moet je zeker heen. Voor alle leeftijden!

Manuel R., Social Media, 8-1-2017

Dear guest!

Thank you so much for your review and for choosing Hard Rock Hotel Ibiza for you stay on the island.

All our facilities will be ready for you, we can´t wait to have you back again!!

Next seaslon 2017 is full of novelties and amazing surprises.

My kindest regards,

Guest Service Manager HRHI

Fantastisch hotel!

henriensabine
14-9-2014

Mooi, nieuw en schoon hotel. Hele mooie kamers, heerlijke bedden. Door heel het hotel hangt lekkere lucht. Ontbijt prima, Nespresso koffie. Strandbedden gratis, alleen te weinig. In de Beachclub kun je lekker eten en er is een verkoelende bries. (ventilator met koeling) Zwembad oké. Handdoekenservice, elke dag kamer schoongemaakt, waterfles op kamer, ijsklontjes op de gang, föhn en zelfs strijkijzer aanwezig. Hier gaan we op zeker nog eens terug naar toe!

Hard Rock Hotel Ibiza, Social Media, 17-9-2014
Beste henriensabine! We apricieren uw goede commentaar. Al de kleine details stapelen zich op, we zijn blij dat dit jullie vakantie positief en on vergetelijk heeft gemaakt. We kunnen niet wachten op uw terugkomst zodat we u een andere on vergetelijke ervaring kunnen geven.

Prachtig hotel, stijlvol en mooi opgezet en wij waren nog net voor de opening. Weinig informatie over wat er te doen is (niets dus). De party moest nog beginnen maar management had voor de eerste gasten wel iets extra's mogen doen, zeker omdat niet alles goed functioneerde. Betaling voor een bedje op het strand of een balinees bed voor 180 euro is wel extreem als je meer dan 500 euro per nacht betaald. Erg decadente bezoekers en veel muziek maar dat is natuurlijk te verwachten in een hard rock hotel. De schoonmakers en jongens op het strand waren uitermate vriendelijk en probeerde er nog iets van te maken maar management was nergens te zien of spreken.

Palladium Hotel Group, Social Media, 16-6-2014

Hello Geertvankempen,

We love to hear that you enjoyed your stay at our resort and that you are now part of our family. Thanks for your review and suggestions for improvement but we assure you that through the Rock & Roll attitude of our band members within a very short time we will be able to leave anybody breathless. We would be delighted to see you soon again on our red carpet.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hard Rock Hotel Ibiza in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hard Rock Hotel Ibiza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.