Hotel Hard Rock Hotel Ibiza

Hotel Hard Rock Hotel Ibiza

9.7Fenomenaal

Spanje, Ibiza, Playa d'en Bossa

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 892p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Rotterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

12 reviews over Hotel Hard Rock Hotel Ibiza

• 2019
    10Willeke van Olst08-08-2019

Helemaal SUPER!!!!

Never a dull moment!! Alles fantastisch, de hele dag word je vermaakt en verrast. Het dakterras is echt een aanrader. Wij zijn net weer thuis en hebben nu al heimwee. Wij hadden een swim-up kamer, helemaal super!!! Heb al vele hotels gezien maar deze is echt een aanrader!

Dorela H. Customer Care HRHI, Social Media, 12-08-2019

Beste Willeke van Ost,

Bedankt voor je goede beoordeling! We zijn heel blij dat je bij ons bent gebleven en we hopen je snel weer bij Hard Rock Hotel Ibiza te hebben!

Beste rocking groeten,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Anne17-01-2019

Onwerkelijk gaaf en fantastisch!!

Wat een geweldige ervaring, nog nooit in zo’n fantastisch en luxe hotel verbleven. Werkelijk aan alles is gedacht, tot in de kleinste details. Zeer mooie en luxe kamers, een ontbijt om je vingers bij af te likken; incl. live muziek (goede!) Rondom de zwembaden vaak lekkere beats of een live DJ. Wij waren er met onze 2 kids, 4 en 6 maanden. Super kindvriendelijk en niets is teveel. De kidsclub die inclusief is, is van zeer hoge kwaliteit; de dames zijn allen academisch geschoold en de materialen zijn geweldig. Dochterlief wilde altijd blijven als we haar kwamen halen :) Ik kan totaal geen kritische punten bedenken, niets dan lof!

Beste Anne,

Wat een genot om te weten dat uw verblijf in het Hard Rock Hotel Ibiza onverslaanbaar was. Opmerkingen zoals de uwe motiveren ons om te blijven werken en onze gasten een service van de beste kwaliteit aan te bieden. We hopen dat je ons binnenkort opnieuw bezoekt om nog veel meer onvergetelijke momenten te creëren!

Vriendelijke Groeten,

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 2018
    10Mandy heesakkers28-11-2018

Echt een top vakantie!

Super mooi/schoon hotel met een mooi uitzicht op zee. Zeker een aanrader! Als je van feesten houd is dit hotel de perfecte locatie. Je kan er rustig verblijven en bent binnen een paar minuten lopen bij het feest gedeelte. Geen geluidsoverlast in het hotel.

Beste Mandy,

We zijn blij dat u hebben genoten van uw verblijf bij ons, de beste motivatie voor ons is dat onze gasten tevreden zijn! We hopen u snel weer te zien bij Hard Rock Hotel Ibiza. Komen u spoedig terug!

Mit rockigen Grüssen,

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Khadika27-04-2018

Simply amazing

Service was heel goed! Jong en proactief team die je overal bij willen helpen. Ik werk zelf ook in de hospitality en weet hoe belangrijk service is. Ligging is perfect. Als je opzoek bent naar een combinatie van relaxen en feesten is dit zeker de juiste plek! Leuke feestjes in het hotel waarvoor je niet hoeft te betalen als je gast bent. Probeer ook het tapas restaurant op het dakterras! Simply amazing!

Customer Care HRHI, Social Media, 02-05-2018

Beste Khadika,

Dank u voor uw feedback! We zijn blij dat ons personeel u een goede service heeft gegeven en The Ninth Restaurant genoten hebt. We hopen dat we u opnieuw zullen zien en u kunnen verassen!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• Oude reviews

7Caroline19-10-2017

Prima hotel...goede faciliteiten .

Hotel met veel faciliteiten en moderne, schone en fijne kamer. Wel hele dag muziek buiten bij het zwembad en beach house dus daar moet je van houden.😉Personeel is vriendelijk in restaurants (zeker bij 3rdhalf) maar geen 5star, zeker niet de service bij de zwembaden en buitenbad en de zwembad bar. Er zijn dverse zwembaden en de spa is heel lekker (Tegen betaling) Mid Oktober is al vrij rustig dus huur een auto en ga lekker op pad. Er zijn prachtige baaien te vinden waar je lekker rustig kunt genieten. Kwaliteit eten en prijs verhouding is niet ok. Wel uitgebreid ontbijt wat prima was.

Customer Care HRHI, Social Media, 02-04-2019

Hartelijk dank voor uw tijd om ons hotel te beoordelen. Het spijt ons te horen dat we niet volledig aan uw verwachtingen voldoen, maar we nemen uw opmerkingen erg in mening. We danken u voor het op de hoogte brengen van hen, omdat ze ons helpen om dagelijks te verbeteren. We blijven erg hard werken om onze gasten de best mogelijke service te bieden. We hopen dat we u snel weer verwelkomen bij Hard Rock Hotel Ibiza.

Mit rockigen Grüssen,

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 6Tony06-10-2017

We hadden meer verwacht van Hard Rock

Vliegtuigen vliegen constant over. Personeel is vriendelijk maar de ganse ervaring is niet wat je zou verwachten van Hard Rock specifiek en van een hotel in deze prijsklasse in het algemeen.

Customer Care HRHI, Social Media, 11-10-2017

Dank u voor uw feedback Het spijt me om te horen dat uw verblijf niet uwe verwachtingen vervullt heeft door de vliegtuigen. Veel van onze gasten vinden het geweldig, en het is hier heel vaak in Ibiza. In zo'n klein eiland en zo dicht bij de luchthaven, is het bijna een nieuwe attractie geworden. Maar ik begrijp uw standpunt. Echter, onze kamers zijn zeer goed geïsoleerd en ik hoop dat uw kamer comfortabel en aangenaam was. We hopen dat we u opnieuw zullen zien en u kunnen verassen.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Melien03-07-2017

Mooi hotel maar proleterig publiek

Mooi luxe hotel, mooie schone kamers, geweldig ontbijt. Aardig personeel. Het eten in het restaurant en de beachclub was niet zo best. Prijs kwaliteit niet goed. Amerikaans concept, beetje over de top. Zelfde geld voor het publiek. Ongelukkige mensen met teveel geld.

Customer Care HRHI, Social Media, 11-07-2017

Beste Melien,

We zijn blij dat u hebben genoten van uw verblijf bij ons en we hopen u snel weer te zien bij Hard Rock Hotel Ibiza!

Vriendelijke groeten, Andrea R. Customer Care HRHI

Gereisd met partner in juni 2017

• 6Verschuren31-05-2017

Nooit meer

Er is niets te doen, geen borrel in de avond te krijgen .. mensen hangen maar wat rond.

Customer Care HRHI, Social Media, 10-06-2017

Beste Verschuren,

Danku voor de recensie van ons hotel. Wij verontschuldigen ons voor eventuele ongemakken die u heeft meegemaakt. We werken heel hard om onze gasten de best mogelijke service te bieden. We hopen dat we u opnieuw zullen zien en u kunnen verassen.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Michel van Haaren01-06-2016

absoluut top

kamers superschoon, top douche, lekker groot bed, kamer aan zwembad met prive stoelen, ontbijt ongeevenaard

Hard Rock Hotel Ibiza, Social Media, 09-06-2016

Lieber Michel van Haaren,

Vielen Dank für ihre super Bewertung!

Unsere Gäste in Fans zu verwandeln ist unser Erstreben hier und Feedback wie Ihres ist die beste Motivation dazu! Nochmals vielen Dank!

mit rockigen Grüssen

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Schouwenaars27-07-2015

Rocking holiday!

Als je van een feestje houdt, moet je zeker heen. Voor alle leeftijden!

Manuel R., Social Media, 08-01-2017

Dear guest! Thank you so much for your review and for choosing Hard Rock Hotel Ibiza for you stay on the island. All our facilities will be ready for you, we can´t wait to have you back again!! Next seaslon 2017 is full of novelties and amazing surprises.

My kindest regards,

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag
  • VerzorgingLogies, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Engels, Europees-Aziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Spaans, Steaks, Sushi, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Snorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden