Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°15°
8,2

Op het Spaanse eiland Ibiza vind je Grand Palladium White Island Ibiza Resort & Spa. Hier is all-inclusive ook echt all-inclusief en zijn bijvoorbeeld ook merkdrankjes inbegrepen. Het eten in het restaurant is afwisselend met elke dag een ander thema. Tip: ga wandelen in het nabijgelegen natuurpark Ses Salines of verken met de auto het eiland.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Palladium White Island Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Beachcheck

42 reviews over Hotel Grand Palladium White Island Resort & Spa in het Nederlands

Mooi hotel.

Katelijne,
22-11-2018

Mooi hotel, groot maar voelt niet gigantisch. Via een brug verbonden met het andere resort waar meer te doen is. Avond animatie a la carte restaurants, gym etc. Wel is er eens per week animatie bij het zwembad maar niet per se voor de kinderen. Het eten is goed, vooral in de a la carte restaurants (een dag van te voren moet je reserveren in de lobby). De service op het terras, buffet restaurant, is niet altijd even goed. Vooral de dames liepen een beetje achter de feiten aan waardoor het soms wat rommelig was en je ook langer moest wachten op je drinken. Verder een fijn hotel, rustig maar zeker niet doods, veel gevarieerde type vakantiegangers. Tip: huur een auto waarmee je het eiland kan verkennen.

Gereisd met partner in juni 2018

Topvakantie voor ouders met pubers !

Nicole,
14-11-2018

Top luxe all inclusive resort. Zelfs op een regenachtige dag is het goed toeven daar in de sportsbar. All inclusive is hier ook echt all inclusive. Ook alle merkdrankjes vallen hieronder. Elke avond een ander thema in het restaurant. Eten is heerlijk en afwisselend. Kamers zijn mooi en schoon. Het is zeker de moeite waard om een dagje met de auto rond te rijden over het prachtige eiland. Ga zeker ook een keer wandelen in het nabij gelegen natuurpark Ses Salinas. Er is veel te zien en te doen op Ibiza, maar vergeet vooral ook niet om te relaxen in dit prachtige resort. Voor ons in elk geval voor herhaling vatbaar. Onze jongens van (toen) 14, 16 en 18 geven aan dan zeker mee terug te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Fantastisch,mooie kamers

Popdriana,
11-11-2018

Centrale ligging, aan het strand,zeer goede service,heerlijk eten en supervriendelijk personeel

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Fantastisvh

Carla v Hoorn,
5-11-2018

Fantastisch hotel, alles perfect

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goed hotel aan het strand. Mooie kamers netjes , zeer vriendelijk personeel . Verschillende restaurants sommige met reserveren. Voor herhaling vatbaar 👍 Bus stopt voor de voordeur.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kom niet meer terug ivm onbeschoft publiek!

lisselot,
26-10-2018

Fantastisch hotel goed verzorgd! Alleen het publiek zeer onbeschoft kinderen niet opgevoed borden met vlees e.d.laten staan, voeten op stoelen, al lopend eten tevens de volwassenen zeer beneden niveau.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Beste familie hotel in Ibiza

Mikkers,
3-9-2018

Fantastisch resort, geweldig eten, goede service, leuke shows , alles all inclusive!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Almudena García, Hospitality Manager, Community Manager Europa, 13-9-2018

Dear Guest,

We are very grateful for having been chosen as your Hotel & Resort for your last holidays and your bright remark. It sincerely pleases us to read that we boast a very good service and entertainment programme. Furthermore, It is our staff friendliness one of our main asset indeed. Sincere thanks.

We warmly await for your returning visit. It will be a real pleasure to indulge you with an even upper unique experience in the future.

Kindest regards,

Super Hotel

Cindy,
17-7-2018

Top ligging, dicht bij eivisa waar je met de bus naartoe kan, goede all inclusive, lekker eten en drinken, mooie kamers die wel wat ruimer mogen voor twee volwassenen en een kind, proper

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Almudena García, Hospitality Manager, Community Manager Europa, 19-7-2018

Dear Cindy,

We would love to kindly thank you for having taken your time to share your remark and booked with us likewise.

We pridely get to know of your satisfaction given the good location and the wide variety of services for both adults and children. Having direct access to the beach and being that close to the downtown, it is our location very practical. Thus, our Room Assistants eagerly concern for the absolute cleanliness of the rooms.

We would love to see you back very soon!

With white regards,

fantastisch

ingrid,
26-6-2018

fantastisch complex alles erop en er aan,mooie kamers schoon aardig personeel. kies je voor all inclusive,is oke maar geen culinair hoogstandje maar dat is met al dat soort tenten. strand achter het complex hoort niet bij hotel daar vergissen mensen zich nog wel eens in. goeie strandtent,gewoon heerlijk daar

Gereisd met partner in juni 2018
Almudena García, Hospitality Manager, Community Manager Europa, 29-6-2018

Dear Ingrid,

We happily read that you thoroughly enjoyed our cute very clean rooms. They were refurbished some three years ago and our Room Assistants Team strongly concern for their absolute cleanliness. In compliance with the just implied Balearic Law and the public nature of the Spanish Shore, it is not allowed to provide sun loungers to our guests any longer. Thus, we are very pleased to know that our all-included formula was convincing to you. We would kindly embrace the opportunity for a second visit, such that we can come to prove you our love for unforgettable and unique experiences.

Best regards, Almudena García Hospitality Manager

Hotel heeft veel mogelijkheden. Qua eten zijn de specialiteitenrestauranten top. De buffetten zijn ons inziens te massaal. Ook hal straalt geen gezelligheid uit. Uitstapjes zijn makkelijk. Bus om de hoek naar Ibizastad. Autohuur in hotel. Naar andere kant eiland geweest. Hier prachtige aquablauwe zee.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Almudena García, Hospitality Manager, Community Manager Europa, 5-6-2018

Dear Bert,

The water is already turquoise!Thank you so much for sharing your opinion. Your remark is lovely!We are extremely happy to see that we were able to provide with the best of the experiences. Hoping to see you very soon,

Best regards,

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Italiaans, Mexicaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenGolfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Palladium White Island Resort & Spa in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Palladium White Island Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.