Hotel Grand Palladium White Island Resort & Spa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Op het Spaanse eiland Ibiza vind je Grand Palladium White Island Ibiza Resort & Spa. Hier is all-inclusive ook echt all-inclusief en zijn bijvoorbeeld ook merkdrankjes inbegrepen. Het eten in het restaurant is afwisselend met elke dag een ander thema. Tip: ga wandelen in het nabijgelegen natuurpark Ses Salines of verken met de auto het eiland.

58 reviews over Hotel Grand Palladium White Island Resort & Spa

• 2019
    7Carin02-10-2019

Kan beter

Geen 5 sterren waard . Vriendelijk personeel , uitgezonderd van 1 personeelslid aan de receptie .

Diana L - Hospitality Manager, Community Manager Europa, 04-10-2019

Geachte Carin,

We zouden het geweldig vinden als we je van ervaring zouden kunnen veranderen door ons een nieuwe kans te geven.

We zouden ervoor zorgen dat alles de volgende keer perfect gaat!

Gereisd met partner in september 2019

• 8Daphne19-09-2019

Fantastisch!

Het eten was echt fantastisch! Elke avond een ander thema en veel variatie. Bijv. bij Italiaans schalen vol met carpaccio, bij Aziatisch sushi en sashimi. En natuurlijk iedere dag verse serranoham. Daarnaast hebben ze ook 3 goede a la carte restaurants, een tip reserveer deze ‘s ochtends al voor je gaat ontbijten en geef aan de serveerster aan dat je even wilt wachten met de volgende ronde. Anders krijg je de 3 gangen binnen 3 kwartier.

3 mooie zwembaden, het water was wel wat fris en je mag geen luchtbedden in het zwembad. Maar daarvoor hebben ze heerlijke bedden in het water geplaatst. Je loopt zo naar het strand waar ook een aantal bedden zijn gereserveerd voor gasten van het hotel.

Mooie ligging direct aan het strand, het is wat verder lopen naar het centrum maar hierdoor heb je ook weer meer rust. Taxi’s en bussen genoeg.

Wij komen zeker nog een keer terug!

Diana L - Hospitality Manager, Community Manager Europa, 22-09-2019

Lieve Daphne,

We willen u allereerst bedanken voor uw vriendelijke recensie van uw vakantie bij ons op Grand Palladium White Island.

Zulke prettige feedback van ons hotel is natuurlijk een groot genoegen om te lezen en bevestigt voor ons dat onze dagelijkse acties de moeite waard zijn en dat we op de goede weg zijn met onze vele inspanningen.

Nogmaals bedankt voor uw positieve beoordeling van ons hotel en we kunnen niet wachten om u terug te verwelkomen!

Beste wensen,

Gereisd met partner in september 2019

• 8Sas24-07-2019

Mooie vakantie resort!

Mooi nette hotel. Eten prima en veel keuze. Absoluut met hygiëne. We hebben genoten. Service in het restaurant ook prima. We zaten in de superior kamer. Kamer op zicht ruim. Echter veel stof onder het bed en alle hoeken van de kamer en ook in de badkamer. Dit vond ik minder. Voor een 5 sterren hotel, mag er nog beter schoongemaakt en gestofzuigd worden. Zwembaden prima. Van beide hotels mag je gebruik maken van de faciliteiten. In de avond kinderdisco. Nice. Minibar was gratis op de kamer. Strand heel dichtbij op klein loopafstand. Receptie zeer hulpzaam, echter het engels kan wel veel beter. Ze verstaan je niet altijd. Ibiza stad is niet ver, met taxi of bus. En het centrum Playa d'en bossa op loopafstand 10 min. Voor de rest een hotel als aanrader. We hebben genoten!

Diana L - Hospitality Manager, Community Manager Europa, 25-07-2019

Geachte Sas,

Allereerst wil ik u bedanken voor de tijd neemt om deze recensie na uw verblijf in ons hotel te schrijven.

We zijn echt blij dat u had een leuk en comfortabel verblijf bij ons en dat u genoten van uw vakantie op Ibiza.

Wij hopen u weer terug te hosten in een niet te verre toekomst !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Andries Bianca15-07-2019

Gaan zeker nog terug

Weer van een geweldige vakantie mogen genieten, voor het derde jaar op rij zijn wij van begin tot einde in de watten gelegd in dit fantastische hotel. Ik wil iedereen van het personeel bedanken en in het bijzonder Randy die voor onze dochter er weer een ongelooflijke vakantie van heeft gemaakt. De Belgische animator Randy die we vooral kennen van de mini-juniorclub brengt samen met zijn collega animators fantastische dansshows waar we enorm van hebben genoten. We kijken zeker uit naar volgend jaar om terug te komen naar dit hotel. Groetjes Bianca Andries

Diana L - Hospitality Manager, Community Manager Europa, 23-07-2019

Beste Bianca,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Grand Palladium White Island erg op prijs.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons.

We zullen je mooie woorden meedelen top Randy, hij zal erg blij zijn om je geweldige feedback te lezen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Anita in t Veld Adriaansen19-05-2019

Is een super hotel. Vandaag teruggekomen van weekje daar. Alles goed geregeld. Schoon.mooie kamer. Wij hadden superior kamer beneden .Was met terras niet aan zwembad kant maar vonden we heerlijk. 2 ligstoelen hadden we. Aardig personeel. Buffet heel uitgebreid. In de sportbar van naast gelegen hotel kun je ook heerlijk snacken bv kipwings. Hamburgers.minibar is gratis. Autohuur kan via hotel. Goed geregeld je haalt sleutel huurauto op bij verhuurder die tussen half 10 en half 12 in hotel zit. Sleutels kun je na huurperiode bij de receptie van hotel afgeven. . Op parkeerplaats naast hotel kun je de auto dan parkeren. Lobby. Leuk en gezellig ingericht. water zwembad koud maar na paar baantjes zwemmen goed te doen. Al met al zeker waar voor je geld. Een aanrader. Strand achter hotel. Ook makkelijk.

Diana L - Hospitality Manager, Community Manager Europa, 21-05-2019

Beste Anita,

Allereerst dank voor uw opmerking en voor uw tijd die u besteed heeft om uw positieve ervaring met ons te delen. We hebben elke feedback nodig om hard te blijven werken, altijd met het doel om te verbeteren.

We zijn blij om te lezen over de kwaliteit van het eten dat wordt geserveerd. Het is een genoegen om te weten dat u een geweldige culinaire reis maakt in ons resort!

Wij verwelkomen u graag nogmaals en maken u thuis in ons Resort!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10Judith Goedhoop30-04-2019

Geweldig, schoon en kindvriendelijk hotel

Onze complimenten aan het personeel, ze zijn heel vriendelijk, je hoeft maar iets te vragen en ze staan meteen klaar voor je. Het eten is erg gevarieerd en lekker. Ook met de hygiëne is het prima. Lekkere schone kamer iedere dag. Fijn, schoon en kindvriendelijk hotel. We komen hier zeker weer een keer terug.

Diana L - Hospitality Manager, Community Manager Europa, 17-05-2019

Beste Judith,

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10Steventje28-04-2019

Geweldig goed en mooi hotel,

Mooi hotel, vriendelijk personeel, heel schoon...en dat echt overal! Het eten was fantastisch, wat een keuze en heerlijk! Mooie ruime kamer en ook deze elke dag heerlijk schoongemaakt. Het hotel is ruim en modern opgezet. Prachtige lounge met heerlijke relax bankjes..wat een verschil met het bijbehorende grand palace, deze was zeer Donker er verouderd... jammer dat daar ‘s avonds het muzikale entertainment was... Wij zijn heel tevreden over Grand Palladium White Island, gewoon een super hotel, mooie kamers, mooie ligging tov het stand. Tip: Alleen wel een auto huren als je wat van Ibiza wilt zien... en een bezoekje aan de zuid-westkust is zeker de moeite waard.

Diana L - Hospitality Manager, Community Manager Europa, 17-05-2019

Beste Stevenje,

Bedankt voor het delen van uw feedback met ons, uw opmerkingen zijn erg belangrijk voor ons en we waarderen ze enorm, omdat dit de enige manier is om onze services te blijven verbeteren en de verschillende problemen op te volgen. Het spijt ons te horen dat uw algehele ervaring bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    8Katelijne22-11-2018

Mooi hotel.

Mooi hotel, groot maar voelt niet gigantisch. Via een brug verbonden met het andere resort waar meer te doen is. Avond animatie a la carte restaurants, gym etc. Wel is er eens per week animatie bij het zwembad maar niet per se voor de kinderen. Het eten is goed, vooral in de a la carte restaurants (een dag van te voren moet je reserveren in de lobby). De service op het terras, buffet restaurant, is niet altijd even goed. Vooral de dames liepen een beetje achter de feiten aan waardoor het soms wat rommelig was en je ook langer moest wachten op je drinken. Verder een fijn hotel, rustig maar zeker niet doods, veel gevarieerde type vakantiegangers. Tip: huur een auto waarmee je het eiland kan verkennen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Nicole14-11-2018

Topvakantie voor ouders met pubers !

Top luxe all inclusive resort. Zelfs op een regenachtige dag is het goed toeven daar in de sportsbar. All inclusive is hier ook echt all inclusive. Ook alle merkdrankjes vallen hieronder. Elke avond een ander thema in het restaurant. Eten is heerlijk en afwisselend. Kamers zijn mooi en schoon. Het is zeker de moeite waard om een dagje met de auto rond te rijden over het prachtige eiland. Ga zeker ook een keer wandelen in het nabij gelegen natuurpark Ses Salinas. Er is veel te zien en te doen op Ibiza, maar vergeet vooral ook niet om te relaxen in dit prachtige resort. Voor ons in elk geval voor herhaling vatbaar. Onze jongens van (toen) 14, 16 en 18 geven aan dan zeker mee terug te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 8Popdriana11-11-2018

Fantastisch,mooie kamers

Centrale ligging, aan het strand,zeer goede service,heerlijk eten en supervriendelijk personeel

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

5 tips over Hotel Grand Palladium White Island Resort & Spa

• Aloysius, 19-05-2015

Ga eens Ibiza stad in, oude gedeelte...

• Danie, 02-06-2015

Vraag om uitzicht op zee of zwembad bij het boeken van je kamer.

• jolanda, 02-07-2015

Probeer een kamer beneden met poolzicht. Echt een luxe je eigen terras met het zwembad en zwebad-bar voor je

6 vragen over Hotel Grand Palladium White Island Resort & Spa

• Malissa, 30-12-2019

Binnen zwembad

Weet iemand of het binnen zwembad toegankelijk is voor kinderen? Ivm wellness?

• Mireille, 27-12-2017

Luxe kamer

Hoi hoi, Weet iemand hoe je een luxe kamer kan boeken ? Wij zien hele mooie foto's voorbij komen maar als we de reis willen boeken zien we voor verschillende data alleen de standaard kamers.

Alvast bedankt !

• Priscilla, 23-03-2017

Luchtbedjes

Hallo, Mijn vriend en ik gaan in mei naar palladium white island en we hebben een heel mooi luchtbed voor in het zwembad aangeschaft, maar is dit wel toegstaan in de zwembaden?

Hotel Grand Palladium White Island Resort & Spa info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Italiaans, Mexicaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats