Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa

Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Soladore

281 reviews over Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa in het Nederlands

Prachtig hotel echter de check in was dramatisch.

Zeer chaotisch en onprofessioneel.

Wij hadden een suite met extra kamer geboekt maar werden in een 2 pers kamer gedropt met 4 pers. Terug naar de receptie zij deden dit af als fout in computer?? Fout van een paar honderd euro..

Vervolgens kregen wij een suite met 3 kamers en zeezicht, geweldig! Echter dit duurde 5 minuten toen moesten we de kamer weer verlaten er stonden andere gasten voor de deur. Wij weigerden en prompt werd de kamerdeur geblokkeerd en werden we telefonisch bedreigd directe de kamer te verlaten. Na een gesprek met de manager gaf deze toe dat er fouten gemaakt waren en mochten we toch in deze kamer blijven!! Dat was top.

Eten is geweldig en overdadig. Iedere dag ander thema’s ook drank perfect en echte merken. Animatie overdag is redelijk s avonds muziek of show in theater. Is erg modern met 3D scherm.

Zwembaden zijn prima in orde schoonmaak ook.

Al met al prima

Tot rust komen

Mellie
7-8-2018

Dit heerlijke hotel ligt meteen aan het strand! Het strand is ideaal voor kinderen omdat het gelijkelijk afloopt. Er heerst rust in het hotel, wil je de drukte opzoeken dan hoef je maar een stukje te lopen.

Voor iedereen is er wat te doen. Voor jong en oud. Het eten is smaakvol en gevarieerd. De sapjes in de ochtend zijn heerlijk.

De kamers zijn schoon en de bedden zijn goed al mogen de kamers nu wel een renovatiebeurt krijgen.

De shows zijn erg leuk, vooral de POP musicals. De entertainers zijn tot s’morgens vroeg tot s’avonds laat voor de gasten bezig. Verschillende entertainers zijn energierijk en super professioneel. Voor ons springt Randy eruit! Hij hij is energierijk en staat voor elk kind klaar. Vooral voor onze dochter die dankzij hem een fantastische vakantie heeft gehad! We komen zeker door Randy graag volgend jaar weer terug!

Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager, Social Media, 9-8-2018

Beste Mellie,

We zouden je graag willen bedanken voor je positieve reactie op Grand Palladium Palace Ibiza.

Het is goed om te horen dat u tevreden was over de selectie van ons eten zal uw complimenten aan het personeel doorgeven.

We danken u voor de complimenten aan het animatieteam, en ik zal dit persoonlijk naar Randy.

We hopen u snel terug te zien.

Vriendelijke groeten.

Fantastisch!

Familie Vermeltvort
31-7-2018

Uitstekend resort! Vriendelijk en gastvrij. Ook zeer kindvriendelijk. Geweldig animatie team.

Absoluut een dikke 10 waard!

Ga zo door😊

Fantastisch Hotel

Christiane & Chris ( België )
20-6-2018

Het is zeker een van de beste hotels op Ibiza, echt een heerlijk hotel, ontvangst aan de receptie is heel vriendelijk en met alle nodige uitleg over het hotel.

Keurig en vriendelijk personeel staat altijd met een glimlach voor je klaar...

All-in is hier een echte All-in met merk dranken, ook aan de zwembaden...

Het eten is fantastisch, er zijn vier restaurants en een snackbar ( sportbar ).

Er zijn voldoende ligzetels aan de verschillende zwembaden, alsook badmeesters.

'S avonds om 10 uur zijn er professionele shows, zang en dans...

De kamers zijn groot en mooi ingericht en het is mogelijk om zeezicht te boeken.

Met dank aan het personeel voor deze mooie vakantie.

Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager, Social Media, 29-6-2018

Beste Christine & Chris,

Wij danken u voor uw vertrouwen in Grand Palladium Palace Ibiza.

Het es goed om te horen dat u tevreden was over de faciliteiten van ons hotel en de vriendelijk personeel. Bedankt voor uw compliment, ze helpen ons om nog meer gemotiveerd te weken.

Het is een plezier om voor u te mogen werken, en hopen u in de toekomst nog vaak te mogen verwelkomen.

Vriendelÿke groeten,

Fantastisch!! 😍

Stephanie
15-6-2018

Super verzorgd verblijf gehad. Het is zeker een van de moooiste hotels in het gebied van playa d’en bossa. Je hebt geen geluidsoverlast van al het gefeest in het gebied en je staat binnen ca. 5 min lopen midden in het drukke centrum. Op het resort hangt een oase van rust. Allinclusive concept is zeer goed. Het ontbijt is iets waar wij elke ochtend naar uit keken als we wakker werden. Heerlijk buiten in de zon, vers gebakken eitje naar wens, gerookte zalm, vergeperste jus noem het maar op. Het buffet eten is verder ook dik in orde. En de allecart restaurants zijn erg goed, alsof je echt in een restaurant zit. Er waren voldoende bedjes aanwezig. Nu waren we net niet in het hoogseizoen, dus was er altijd wel plek. En dan die heerlijke massages!! Die zijn echt een aanrader. Heerlijk in de buitenlucht. Deze dames zijn zeer professioneel en geven kwalitatief goede massages! De kamers zijn mooi, alleen de badkamer valt iets tegen. Top verblijf

Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager, Social Media, 22-6-2018

Beste Stephanie,

Hartelijk bedankt om uw vakantie hier door te brengen en uw ervaringen met ons te delen.

We zijn zeer blij dat u genoten heeft van het gevarieerd en kwaliteitsvolle eten, de faciliteiten, heerlijke massages en overal over de goede service van ons personeel.

We hopen u snel terug te zien in Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa.

Vriendelijke groeten

Op het strand geen gratis strandbedden en parasols

R. Weerdenburg
12-6-2018

Voor vierde maar laatste keer naar Grand Paladium Spa & Resort. Hotel & eten op basis van all-inclusive is perfect hier is niets op aan te merken. Maar als standmensen kozen wij altijd deze locatie omdat je o.a gratis de beschikking “had” over strandbedden en parasols op het strand, welke bij het hotel behoorde. Echter dit jaar is dit niet meer het geval en krijg je bij de poort naar strand een matrasje mee waar je op kan liggen. Dit betekent dat wij, als strandmensen moeten uitwijken naar naastgelegen beachclubs, waar je per dag per strandbed/parasol moet betalen en waar elke 30 minuten langskomen of je nog wat te eten en te drinken wilt. Dit betekende voor ons extra kosten waar we in principe niet op gerekend hadden, we hadden namelijk 5ster All-Inclusive gebo. Zowel touroperator als het hotel gaan hier erg luchtig mee om: “misschien moeten we de web-site aanpassen” of “ een “nieuwe wet dat er geen gratis bedjes meer mogen zijn”.

Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager, Social Media, 13-6-2018

Beste Weerdenburg,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw loyaliteit.

Het is goed om te horen dat u tevreden was over de selectie van ons eten en de faciliteiten van ons resort.

De stranden worden beheerd door het openbaar bestuur en dit jaar hebben ze de concessie weggehaald. Dit heeft ernstige gevolgen voor onze tevredenheid met klanten, maar we kunnen niets doen tot het jaar dat het strand terugkeert naar een openbare veiling.

We willen echt dat je terugkomt en ons nog een kans krijgt om uw vakantiebestemming te worden.

Ik hoop u graag weer te verwelkomen!

Geweldig

Angela
31-5-2018

Ik vind het een aanrader, hier zou ik graag terug willen.

Heerlijk eten, heel schoon en netjes, mooie ruime kamer, zee ligt achter het hotel. Busvervoer heel makkelijk, en stopt voor hotel .👍🌻🌞

Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager, Social Media, 5-6-2018

Beste Angela,

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw ervaring op Zoover.

Wij streven ernaar om onze gewaardeerde gasten een onvergetelijke ervaring te bieden en wij zijn tevreden om te vernemen dat wij daarin zijn geslaagd. Ik zal uw lovende woorden met trots delen met de team.

Wij hopen u weer bij ons terug te zien.

Heerlijk hotel

Sharon
30-5-2018

Echt een heerlijk hotel, elke euro meer dan waard. Ontvangst is netjes, keurig personeel. Kamer was erg mooi en schoon. Het buffet bied voor ieder wat wils en is elke dag anders. Ook de a la carte restaurant zijn aan te raden. De bar aan het zwembad is een heerlijke plek om te zitten en er is ruime keuze aan alcoholische versnaperingen. Al met al; we hebben genoten.

Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager, Social Media, 31-5-2018

Beste Sharon,

Wij willen u hartelijk bedanken dat u zich de tijd heeft genomen om onze faciliteiten , staff, service en de a la carte restaurants van ons hotel te beoordelen. Ons doel is om onze gasten de beste tevredenheid te bieden.

Wij hopen u weer bij ons terug te zien.

Voor ons niet meer

Maart
5-5-2018

Naar aanleiding van onderstaande berichten afgereisd naar dit hotel.Maar het viel ons toch wat tegen, bij aankomst lag er een beschimmeld kussen in Mn kamer! de kamers zijn erg gehorig en sommige gasten luidruchtig! Helaas bij de receptie word er lacherig over gedaan en kunnen ze dr niks aan doen! maar als je 3 nachten tot 4 uur wakker ligt van de herrie mag dit toch wel gemeld worden! Het eten is goed maar weinig varriatie, de a la carte restaurants zijn bijna niet tussen te komen elke ocht om half tien zit alles al vol! Het strand is vrij ongezellig geen bar of iets. Kamers zijn goed en de kinderanimatie is prima!

Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager, Social Media, 14-5-2018

Beste Maart,

Bedankt om u tijd te nemen om een reactie achter te laten.

Het spijt me te horen , dat er verschillende negatieve punten zijn optreden.

Betreft het eten verrast het ons, omdat we elke week een onder thema hebben.

De betreffende departementen zullen geïnformeerd worden, zodat er verandering in kan komen.

Bedankt voor de complimenten over onze kinderanimatie.

Hopelijk ligt er in toekomst nog een kans om u te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Valt tegen

Karin
5-5-2018

Na de berichten hier had ik heel wat anders verwacht de kamers zijn erg gehorig, luidruchtige gasten rondom het zwembad! Het eten is goed, maar weinig variatie in het buffet restaurant de a la carte restaurants zijn bijna niet tussen te komen elke ocht om half tien is alles zo goed als vol! Ik had veel meer van dit hotel verwacht

Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager, Social Media, 8-5-2018

Geachte Karin,

Wij u bedanken voor het kiezen van ons als uw vakantiebestemming in ibiza.

We danken u voor de suggesties voor het eten van ons restaurants en in de kamers. Uw commentaren zijn heel belangrijk zijn heel belangrijk voor ons om te kunnen verbeteren voor de volgende keer als u komt.

Met vriendelijke groeten,

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa scoort een 8.62 uit 10 op basis van 281 reviews.