Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa

Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa voor je op een rij gezet:

269 reviews over Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa in het Nederlands

Fantastisch!! 😍

Stephanie
15-6-2018

Super verzorgd verblijf gehad. Het is zeker een van de moooiste hotels in het gebied van playa d’en bossa. Je hebt geen geluidsoverlast van al het gefeest in het gebied en je staat binnen ca. 5 min lopen midden in het drukke centrum. Op het resort hangt een oase van rust. Allinclusive concept is zeer goed. Het ontbijt is iets waar wij elke ochtend naar uit keken als we wakker werden. Heerlijk buiten in de zon, vers gebakken eitje naar wens, gerookte zalm, vergeperste jus noem het maar op. Het buffet eten is verder ook dik in orde. En de allecart restaurants zijn erg goed, alsof je echt in een restaurant zit. Er waren voldoende bedjes aanwezig. Nu waren we net niet in het hoogseizoen, dus was er altijd wel plek. En dan die heerlijke massages!! Die zijn echt een aanrader. Heerlijk in de buitenlucht. Deze dames zijn zeer professioneel en geven kwalitatief goede massages! De kamers zijn mooi, alleen de badkamer valt iets tegen. Top verblijf

Op het strand geen gratis strandbedden en parasols

R. Weerdenburg
12-6-2018

Voor vierde maar laatste keer naar Grand Paladium Spa & Resort. Hotel & eten op basis van all-inclusive is perfect hier is niets op aan te merken. Maar als standmensen kozen wij altijd deze locatie omdat je o.a gratis de beschikking “had” over strandbedden en parasols op het strand, welke bij het hotel behoorde. Echter dit jaar is dit niet meer het geval en krijg je bij de poort naar strand een matrasje mee waar je op kan liggen. Dit betekent dat wij, als strandmensen moeten uitwijken naar naastgelegen beachclubs, waar je per dag per strandbed/parasol moet betalen en waar elke 30 minuten langskomen of je nog wat te eten en te drinken wilt. Dit betekende voor ons extra kosten waar we in principe niet op gerekend hadden, we hadden namelijk 5ster All-Inclusive gebo. Zowel touroperator als het hotel gaan hier erg luchtig mee om: “misschien moeten we de web-site aanpassen” of “ een “nieuwe wet dat er geen gratis bedjes meer mogen zijn”.
Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager, Social Media, 13-6-2018

Beste Weerdenburg,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw loyaliteit.

Het is goed om te horen dat u tevreden was over de selectie van ons eten en de faciliteiten van ons resort.

De stranden worden beheerd door het openbaar bestuur en dit jaar hebben ze de concessie weggehaald. Dit heeft ernstige gevolgen voor onze tevredenheid met klanten, maar we kunnen niets doen tot het jaar dat het strand terugkeert naar een openbare veiling.

We willen echt dat je terugkomt en ons nog een kans krijgt om uw vakantiebestemming te worden.

Ik hoop u graag weer te verwelkomen!

Geweldig

Angela
31-5-2018

Ik vind het een aanrader, hier zou ik graag terug willen.

Heerlijk eten, heel schoon en netjes, mooie ruime kamer, zee ligt achter het hotel. Busvervoer heel makkelijk, en stopt voor hotel .👍🌻🌞

Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager, Social Media, 5-6-2018

Beste Angela,

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw ervaring op Zoover.

Wij streven ernaar om onze gewaardeerde gasten een onvergetelijke ervaring te bieden en wij zijn tevreden om te vernemen dat wij daarin zijn geslaagd. Ik zal uw lovende woorden met trots delen met de team.

Wij hopen u weer bij ons terug te zien.

Heerlijk hotel

Sharon
30-5-2018

Echt een heerlijk hotel, elke euro meer dan waard. Ontvangst is netjes, keurig personeel. Kamer was erg mooi en schoon. Het buffet bied voor ieder wat wils en is elke dag anders. Ook de a la carte restaurant zijn aan te raden. De bar aan het zwembad is een heerlijke plek om te zitten en er is ruime keuze aan alcoholische versnaperingen. Al met al; we hebben genoten.
Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager, Social Media, 31-5-2018

Beste Sharon,

Wij willen u hartelijk bedanken dat u zich de tijd heeft genomen om onze faciliteiten , staff, service en de a la carte restaurants van ons hotel te beoordelen. Ons doel is om onze gasten de beste tevredenheid te bieden.

Wij hopen u weer bij ons terug te zien.

Voor ons niet meer

Maart
5-5-2018

Naar aanleiding van onderstaande berichten afgereisd naar dit hotel.Maar het viel ons toch wat tegen, bij aankomst lag er een beschimmeld kussen in Mn kamer! de kamers zijn erg gehorig en sommige gasten luidruchtig! Helaas bij de receptie word er lacherig over gedaan en kunnen ze dr niks aan doen! maar als je 3 nachten tot 4 uur wakker ligt van de herrie mag dit toch wel gemeld worden! Het eten is goed maar weinig varriatie, de a la carte restaurants zijn bijna niet tussen te komen elke ocht om half tien zit alles al vol! Het strand is vrij ongezellig geen bar of iets. Kamers zijn goed en de kinderanimatie is prima!
Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager, Social Media, 14-5-2018

Beste Maart,

Bedankt om u tijd te nemen om een reactie achter te laten.

Het spijt me te horen , dat er verschillende negatieve punten zijn optreden.

Betreft het eten verrast het ons, omdat we elke week een onder thema hebben.

De betreffende departementen zullen geïnformeerd worden, zodat er verandering in kan komen.

Bedankt voor de complimenten over onze kinderanimatie.

Hopelijk ligt er in toekomst nog een kans om u te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Valt tegen

Karin
5-5-2018

Na de berichten hier had ik heel wat anders verwacht de kamers zijn erg gehorig, luidruchtige gasten rondom het zwembad! Het eten is goed, maar weinig variatie in het buffet restaurant de a la carte restaurants zijn bijna niet tussen te komen elke ocht om half tien is alles zo goed als vol! Ik had veel meer van dit hotel verwacht
Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager, Social Media, 8-5-2018

Geachte Karin,

Wij u bedanken voor het kiezen van ons als uw vakantiebestemming in ibiza.

We danken u voor de suggesties voor het eten van ons restaurants en in de kamers. Uw commentaren zijn heel belangrijk zijn heel belangrijk voor ons om te kunnen verbeteren voor de volgende keer als u komt.

Met vriendelijke groeten,

Yolanda H.
21-4-2018

ik was met mijn zus.

Alles was top,het personeel (was er echt voor de mensen stonden altijd voor je klaar en altijd vrolijk),

Eten super veel en lekker, het was een all in concept, maar toch iedere keer wisselende dingen en ook nog 3 luxe restaurants, waar je de dag van te voren kon reserveren, meridiaans, Mexicaans en Italiaans allemaal kei goed en vooral het meridiaans restaurant was een 12 waard, Zo lekker dacht dat we in een 6 sterren restaurant zaten niet normaal alles wat we daar aten streelde de smaak echt je tong niet normaal zo heerlijk mmmm

Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager, Social Media, 24-4-2018

Beste Yolanda,

Wij zijn heel erg om uw ervaringen te lezen en vinden het heel fijn dat u deze deelt op de Zoover gemeenschap.

We zijn blij om al uw moodle complimenten te horen, vooral onze a-la-carte restaurants.

Wij hopen u te mogen verwelkomen op uw volgende vakantie.

Met vriendelijke groeten

Wij hopen u te mogen

Patrick
5-3-2018

Hier moet je geweest zijn, alles maar dan ook echt alles is top.... en op loopafstand van alles. Kort maar krachtig........ super vakantie gehad

Fijn hotel met goed buffet

Fam Smeets
25-11-2017

Heerlijk eten! Enorm buffet met heel veel keuze. Elke dag een ander thema. Zwembadbar heeft veel lekkere snacks en 24 uur open.

Goed hotel ook met kleine kinderen.

Fijne ligging dichtbij het vliegveld. Je hoort en ziet regelmatig vliegtuigen maar niet storend.

Fantastisch, relax, luxe

appie
18-11-2017

Wat een mooie a.i. accomodatie. Eten is de hele dag door warm, vers en smakelijk, ook voldoende keuze om in de vakantie gezond te eten.

Voor de kinderen een paradijs, kunnen er heerlijk zelfstandig spelen.

Er is een zout zwembad waar hele dag door muziek is. Het chloorbad is ondiep en ideaal voor de kleinere kinderen. Veel Nederlandse gezinnen. Mooie hotelkamers. Auto huren is zo in het hotel geregeld.

Bus naar ibiza stad vertrekt net buiten het hotel.

Je loopt vanuit het hotel zo het strand op, strand valt in Playa d'en bossa tegen.

Op 500 meter van het hotel zit je midden in het uitgaansleven van Ibiza. in het hotel merk je hier niets van.

Hotel ligt dichtbij het vliegveld

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa scoort een 8.61 uit 10 op basis van 277 reviews.