Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa

Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spastersterstersterster

8Fantastisch

Spanje, Ibiza, Playa d'en Bossa

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Direct aan het strand ligt Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa. Met vier restaurants is het eten zeer gevarieerd en elke avond wordt er een professionele show opgevoerd. De rust van het hotel verruil je door middel van een kleine wandeling voor de levendigheid van Ibiza-stad. Liever niet lopen? Dan rijdt er ook een shuttle bus.

303 reviews over Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa

• 2019
    9Glin14-10-2019

Super!

Super!!! Afgelopen september was voor ons de 2e keer in dit hotel en het was weer super!! Het eten, het personeel, de kamers, het was allemaal zeker de 5 sterren waard! Volgende jaar komen we weer!

Eva R. Hospitality Manager, Social Media, 18-10-2019

Beste Glin,

Hartelijk dank voor uw prachtige review. Wij zijn zeer blij en, eerlijk gezegd, ook een beetje trots om te lezen dat u zo een goed verblijf heeft gehad.

Erg leuk ook om te weten dat het eten en het personeel naar je zin is geweest.

Nogmaals hartelijk dank en wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Wij wensen u een fijne dag toe.

Gereisd met partner in september 2019

• 5Caroline Beyls13-09-2019

Nooit meer

Dit hotel is zeker geen 5 sterren waard. Zelfs geen 4 sterren. Ik boek altijd via touroperator; normaal Riu hotel 4 sterren. Hotel is dringend aan herstel en of renovatie toe. We hadden een kamer voor 3 geboekt en er was maar voorzien voor 2 personen. Het eten was nooit warm en veel minder gevarieerd dan Riu 4. Voldoende personeel met leidinggeven in het restaurant maar toch liep het mank voor afruimen van tafels en opnieuw dekken. Eerder een reftersfeer.... Bij de roomservice bleven vuile plateaus van 's avonds soms staan tot de volgende dag. Vele klussen werden overdag gedaan aan het zwembad, in de hall...... Een goed management en leidinggevenden en een goede structuur zoals in een Riu hotel, dat ontbreekt daar, want er was voldoende vriendelijk personeel. Boodschap aan touroperator : vele zaken in de reviews kloppen gewoon. Conclusie : de prijs is veel te hoog, 3.5 voor dit hotel zou op zijn plaats zijn. Een teleurstelling !!

Beste Caroline,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. De feedback van onze gasten wordt altijd zeer op prijs gesteld omdat wij hiermee onze service kunnen perfectioneren.

Dat het hotel dringend hervormingen nodig heeft. Uw feedback is ook besproken met het management,

Eva R, Hospitality Manager

Gereisd met vrienden in september 2019

• 7EE L.12-09-2019

Voor één keer prima.......

Wij hadden hoge verwachtingen van ons hotel! Dit hotel kon niet aan onze verwachting voldoen. Jammer! We hadden een superior kamer geboekt. Deze bleken beneden in de gebouwen te liggen, waardoor je, in ons geval, helaas geen uitzicht hebt. We moesten douchen in bad, de bubbels van het bubbelbad bleken niet te werken. Hier konden ze niks aan veranderen... Jammer! Het bed was wel lekker zacht, en de minibar werd dagelijks bijgevuld. Verder was het buiten bij het zwembad erg druk! 's Morgens handdoekje leggen, te weinig personeel achter de bar dus lang wachten op je drinken... En er was geen muziek oid te horen. Mensen gingen zelf hun eigen muziek meenemen en dat is denk ik niet iets wat je moet willen. Het eten was lekker. Weinig variatie, dat wel. Maar wat er was was wel voor ieder wat wils! Wel afgekoeld was het eten, maar dat is geen uitzondering in hotels. Bij de Sports bar kun je trouwens bijzonder lekker eten!

Beste EE L,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd en het delen van uw ervaring op Zoover.

Ik ben blij om te lezen dat je genoten hebt van onze kleine juweeltje hier aan het einde van Playa d'en Bossa, Maar tegelijkertijd betreuren het spijt ons zeer te horen dat we niet aan uw verwachtingen voldoen

We hopen u volgend jaar te verwelkomen

Met vriendelijke groet

Gereisd met partner in september 2019

• 6Marin Kwakkelstein25-08-2019

Niet voor herhaling vatbaar

4e keer hier, maar minste ervaring tot nu toe. Junior suite geboekt, maar de eerste 2 dagen overboekt. (Wel goede dubbele kamer voor in de plaats gekregen) Verder vonden wij alles wat minder dan we gewend zijn en zullen dit hotel volgend jaar dan ook overslaan.

Beste Marin,

Dat er reservebijlen in zijn kamer waren. Uw feedback is ook besproken met het management,

Eva R, Hospitality Manager

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 4Moeder27-07-2019

Een HEL! Nooit meer!

Ik kan niet anders zeggen dan dat het verschrikkelijk was. Ik had hoge verwachtingen van dit hotel aangezien het niet het goedkoopste hotel is maar kwam bedrogen uit. Allereerst vind ik het hotel echt niet meer dan 3 sterren waard. Ik vraag me af waarom ze zich 5 sterren noemen?! Badkamer valt van ellende uit elkaar. Is oud en vies, net als de rest van het hotel. Ik had het gevoel dat ik in Engeland was en niet in Spanje. Grote groepen asociale luidruchtige Engelsen die van top tot teen onder de tattoos zitten en het hotel opeisen alsof het hun eigendom is. Om de beurt de wekker zetten en om 6 uur en vervolgens 50 handdoeken neerleggen bij het zwembad. Om 8 uur was er geen een bed meer beschikbaar bij de zwembaden! Ik had sowieso de indruk dat er veel meer gasten waren dan bedden. Alles draaide om de Engelsen en hun luidruchtige aso gedrag! Een hel! Als je zoveel betaalt om in een 5-sterren hotel te zitten dan verwacht je meer!

Eva R. Hospitality Manager, Social Media, 29-07-2019

Beste Johnny B,

Dank u voor uw feedback en voor het delen op Zoover

Het spijt ons dat u last had van andere gasten, maar normaal hebben we vooral famililes en koppels die ons resort bezoeken. We zullen ook rekening houden met uw opmerking over de reservering in de hangmatten bij het zwembad. Het is een ingewikkelde zaak, maar laten we het bespreken met onze directeur.

We hopen dat we u opnieuw zullen zien en u kunnen verassen.

Met vriendelijke groeten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 7Ringo De Brauwer21-07-2019

Geen aanrader meer voor ons

• Hotel heeft dringend een opknapbeurt nodig. Onaantrekkelijk zwembad Slechte bediening buiten aan het hoofdrestaurant, 5 op 7 dagen te laat met koffie of vergeten.

• heel lekker eten
    • goeie service aan het restaurant aan zee
    • mooie ligging aan het strand

Eva R. Hospitality Manager, Social Media, 23-07-2019

este 18geeg,

Bedankt voor het achterlaten van deze recensie over uw recente verblijf bij ons. Dit wordt erg gewaardeerd!

Ik ben daarom ook ontzettend blij te lezen dat u zo heeft kunnen genieten van onze aardige bediening aan het restaurant aan zee

Ik hoop u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Gastvrije groet,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Janssen18-07-2019

Derde en laatste keer

Voor de derde en laatste keer in dit resort. Er is veel veranderd de afgelopen jaren. Zoals altijd is het eten goed, daar is weinig aan op of aan te merken. Wel Jammer dat ik al drie ochtenden achter elkaar een reservering probeer te maken bij de Mexicaan of Italiaan, maar dat het iedere ochtend vóór 9.00 uur al is volgeboekt. Van de week waren we eten bij het buffet en tussen het voor en hoofdgerecht was onze tafel leeggehaald en aan andere gasten vergeven. We stonden raar te kijken toen we terug kwamen van het buffet en andere gasten zaten aan onze tafel. Als kers op de taart, zagen wij net een rat lopen op het terras.

Eva R. Hospitality Manager, Social Media, 20-07-2019

Geachte Janssen,

Allereerst bedankt voor het kiezen van ons als uw vakantiebestemming.

We zijn echt verrast over uw persoonlijke mening over ons resort. een van de beste punten van ons hotel is netheid en hygiëne. We hebben allemaal dezelfde normen voor ongediertebestrijding. Wat niet kan worden voorkomen, is dat naast een veld en het natuurpark een kleine veldmuis kan worden belast.

Vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Rita12-06-2019

Veel geluidsoverlast van dronken Engelsen.

Hotel prima. Nadelen zijn enorm veel overlast van dronken Engelsen vooral s’nachts. Kamers zijn erg gehorig en zitten vol met Engelsen. Die lopen op de gangen te schreeuwen en houden s’nachts feestjes op de kamer. Geen nacht rustig kunnen slapen. Zwembad was erg druk en vol met een hoop herrie.

Eva R. Hospitality Manager, Social Media, 14-06-2019

Beste Rita,

Bedankt voor je evaluatie,

We stellen het zeer op prijs dat u de tijd hebt genomen om uw ervaringen met ons te delen.

Het spijt me zeer dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen heeft voldaan vanwege andere onvriendelijke klanten.

Uw opmerkingen zijn zeer waardevol om onze diensten te blijven verbeteren.

We hopen je weer als gast te verwelkomen.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Jan en Wilma Mulder26-05-2019

Fantastisch!

We zijn de 2e week van mei voor de 6e keer naar dit fantastische hotel geweest. Iedere keer dat we er zijn is een feestje, met de huurauto (zeker doen op Ibiza) ben je binnen 10 min. bij het hotel. Het eten, de kamers, de vriendelijke bediening en de service in Palladium Pallace zijn erg goed, zeer veel keuze in de restaurants en steeds anderen thema's, kamers zeer schoon. Ons verblijf was erg fijn, mede door de inzet van Smile Manager Beatriz. We vierenden die week onze trouwdag en Beatriz had voor ons een tafel gereserveerd in restaurant Portofino waar we onthaald werden met felicitaties en champagne. Heerlijk gegeten en toen we 's avonds op de kamer kwamen was het bed en de grond versierd met rozenblaadjes en ballonnen, stond er een lieve tekst op de spiegel en lag er een voucher klaar voor een bezoek aan het Spa gedeelte van de wellness, wat een verrassing! Al met al een onvergetelijke week en we komen zeker terug.

Eva R. Hospitality Manager, Social Media, 14-06-2019

Beste Mulder,

Hartelijk dank voor uw fantastische evaluatie en voor uw verblijf bij ons.

We vinden het geweldig dat je hebt genoten van je verblijf bij Palladium Palace Ibiza en dat je onze service als fantastisch en deskundig hebt ervaren.

We zijn heel blij dat Beatriz haar jubileum onvergetelijk heeft gemaakt.

Ik hoop dat we je de volgende keer weer op Ibiza kunnen ontvangen.

Eva R

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Fam. Rademakers22-05-2019

Volgend jaar weer!

Morgen gaan we terug naar Nederland. We hebben 13 geweldige dagen gehad in dit luxe hotel. Het is netjes, schoon, erg kindvriendelijk en het personeel is erg aardig. Het eten is erg goed en gevarieerd elke avond een ander thema met lifecooking. Onze dochter heeft genoten van de miniclub. Rhandy, Maria en Paula zijn toppers. Er worden van 10.00-18.00 uur verschillende activiteiten georganiseerd waaraan de kids kunnen meedoen. Knutselen, schminken, buitenactiviteiten, bingo, quiz etc. en ‘s avonds is er een minidisco! Het hotel is ons zeer goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar!

Eva R. Hospitality Manager, Social Media, 25-05-2019

Beste gaste,

Wat een geweldig gevoel tijdens het lezen van je recensie!

Palladium Palace Ibiza wil is de meest gezinsvriendelijke mogelijk omdat we weten hoe belangrijk het is voor een gezin met kinderen om te vertrouwen op een hotel tijdens een verblijf in het buitenland.

We zijn erg blij dat je het voelde en je kinderen net zo goed als jij, ervan genoten.

We hopen je snel weer terug te zien!

Vriendelijke groeten,

Eva R Hospitality Manager

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

16 tips over Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa

• Nelleke, Eline en Liesbeth, 05-06-2014

Onze tip is.. In de straat zit een winkel waar je scooters kunt huren voor maar 18 euro voor een dag! Het is super leuk om daarmee het eiland rond te gaan!

• Marina de bruin, 20-12-2013

Space zit in de buurt op 5 minuten loopafstand. Strand ook op loopafstand, je kunt gezellig een scootertje huren op Formentera daar kun je komen met de boot.

• Smarti, 16-10-2013

Maak de strandbedjes en parasols gratis.

36 vragen over Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa

• Annick , 27-01-2019

Glijbanen

Op foto’s zie ik een soort van glijbanenlark voor oudere kinderen. Kunnen zij hier alleen heen? Ligt dit tegen het hotel, hoort het erbij of kan heel de omgeving er gebruik van maken en is het dus vooral druk

• Monique, 11-07-2018

Hippie markt

Is er een goede busverbinding naar een van de grote hippiemarkten ? Wat kost eventueel een taxi naar Las Dalias

• Eefje, 21-06-2018

Strand bedjes

Toen wij dit hotel boekten waren we in de veronderstelling dat er op het strandje ervoor gebruik gemaakt kon worden van de ligbedden van dit hotel. Nu lijkt dit ineens verdwenen te zijn en krijg je een matje ??? Klopt dit wel ? Dit was nu juist een van de voordelen waarom we geboekt hebben!

• RokenToegestaan

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats