Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa

Airport hotel, Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag24°14°
Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa voor je op een rij gezet:

279 reviews over Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa in het Nederlands

Heerlijk verblijf gehad.

Elsinga
13-10-2018

Na een wat tegenvallende vakantie in Palladium Don Carlos een maand later naar dit hotel geweest. Een hele verademing in vergelijking met ons vorige hotel. Mooi ruim opgezet en zeer vriendelijk personeel. Mooie avondshow's ! Eten was heerlijk met ruim voldoende aanbod en variatie. Allin concept hier veel beter uitgevoerd !

Zwembaden (planken eromheen) heeft ook onderhoud nodig , zwemtrappen stuk/onveilig maar wel schoon. Kamer ruim genoeg en zeer schoon. Entertainment overdag leuk en niet opdringerig . Lekkere cocktails ! ( Bedankt Sergio) Nu 3 weken later terug kijkend een hele fijne vakantie gehad. Personeel restaurants en zwembar verdienen een pluim ! Als ik dan toch iets negatiefs moet bedenken , de bar met terras achter de receptie kan wat leuker aangekleed worden.

Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager, Social Media, 18-10-2018

Beste Elsinga,

WE zouden je graag willen bedanken voor je positieve reactie op Grand Palladium Palace Ibiza.

We hopen u volgend jaar terug te mogen ontvangen,

Met vriendelijke groeten,

Prima hotel maar denk wel om extra kosten ....

Edwin & Hilde
9-10-2018

Het is een uitstekend 5 sterren hotel, vrij groot opgezet met vele faciliteiten.

Uitmuntende keuken met vaak " thema avonden " in het restaurant.

Er is weinig negatiefs te melden maar twee dingen toch het vermelden waard.

1) Bij aankomst dient de toersitenbelasting te worden betaald ( pp e.4,- per nacht )

2) Helaas is het strand bij het hotel een publiek strand en kunnen bedjes en parasol alleen tegen betaling gehuurd worden a e.10,- per bed/parasol, kan toch aardig in de papieren lopen ...

Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager, Social Media, 13-10-2018

Beste Edwin & Hilde,

Heel fel bedankt voor uw commentaar en voor u verblijf un Grand Palladium Palace Ibiza.

We zijn blij dat ons hotel en de uitstekende keuken in de thema-avonden van het restaurant naar uw wens is geweest.

Onze beste wensen voor u allemaal. We hopen u snel terug te zien in Grand Palladium Palace Ibiza.

Vriendelijke groeten,

Top animatie.

Vincent & Sharon
22-9-2018

Fantastische all-in hotel met professionele animatie. Kinderen worden volledig in de watten gelegd. Randy, Anhoa verzorgende kinderen alsof ze van zichzelf zijn, het ontbreekt ze aan niets. Bijkomend voordeel er wordt ook in het Nederlands gesproken, toch erg prettig voor kinderen.

Wanneer je naar het strand gaat worden er door het hotel gratis strand kussen aangeboden. Of je kunt een bedje huren bij een andere organisatie.

Het eten is goed. Helaas ontbreekt het wel aan makkelijke lekkere snelle snacks. Een pizzapunt, popcorn en tortillachips is niet echt hosanna.

Helaas zijn de zwembaden niet verwarmd, soms is het water net iets te koud voor kleine kinderen. Ook worden in dit hotel bedjes geclaimd, zo jammer.

De kamers zijn schoon en netjes.

Reden genoeg om snel weer te komen.

Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager, Social Media, 13-10-2018

Beste Vincent & Sharon,

Will willen u hartelijk bedanken dat u zich de tijd heeft genomen om onze installaties, personeel en de service van ons hotel te beoordelen. Ons doel imm onze gasten de best tevredenheid te bieden.

Wij hopen u weer bij ons terug te zien.

A.Bosch
6-9-2018

Hotel is geweldig vooral willen wij de kok van het restaurant bedanken dat hij elke avond voor onze zoon van alles wou maken ivm gluten allergie. Niets was te gek en hield goed rekening met kruisbestuiving. Ook met ontbijt waren er diverse glutenvrije producten( schar) en glutenvrije afbakbroodjes geregeld.Eten was elke dag ander thema en was erg goed, ben je het hoofd restaurant zat zijn er nog 3 andere restaurant waar je terecht kan alleen is dat met reservering.Service van hotel is super bij receptie regelen ze alles voor je. Wat ook fijn is dat je een mini bar hebt op kamer die elke dag wordt gevuld zonder extra kosten. Worden alleen echte merkdranken geschonken. Zwembaden zijn top en genoeg plaats, enige minpunten is het reserveren van de bedjes maar dat gebeurt overal. Shows en kidsclub zijn super. Wij hebben als gezin hier geweldig genoten.

Beste Bosch,

We zouden je graag willen bedanken voor je positieve reactie op Grand Palladium Palace Ibiza.

We zijn blij om te weten dat je hele familie een tijd met ons heeft gehad, vooral jouw zoon.

We danken u voor de vleierij aan het animatieteam.

We hopen u volgend jaar terug te mogen ontvangen.

Vriendelijke groeten

Mieke
20-8-2018

Prachtig en heerlijk hotel. Een echte aanrader. Heerlijk eten, elke dag een ander thema. Ook de 3 a la carte restaurants waren top! Heel erg vriendelijk personeel van de schoonmakers tot het bar personeel en bij de receptie. Helemaal niets op aan te merken. Erg attent: op mijn verjaardag stond er een fles champagne in een koeler op onze kamer. Op loopafstand van Playa den Bossa. Direct aan het strand, alleen jammer dat ze geen ligbedjes meer neer mogen zetten voor de gasten. Maar de zwembaden maken weer alles goed. Mooie en leuke shows s'avonds in het openluchttheater! Echt professioneel. De kamers zijn prima er worden goed schoongemaakt. Het hele hotel trouwens. Zowel binnen als buiten. Ik kan werkelijk geen minpunt bedenken. Het was het geld dubbel en dwars waard. Ons zien ze zeker terug.

Geweldig ressort keer op keer genieten.

Daniëlle De Rooij
11-8-2018

Super mooi ressort,vriendelijkheid alom.

Keer op keer een mooie ervaring echt een aanrader.

Ook niet te vergeten de shows en de kidsclub alle drie onze kinderen zijn gek op Randy hij is altijd enthousiast vriendelijk en in voor een geintje echt een aanwinst!!

Beste Daniëlle,

We zijn blij om te weten dat je hele een geweldig tijd met oins heeft gehad, vooral je drie kinderen.

We hopen u volgend jaar terug te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Prachtig hotel echter de check in was dramatisch.

Zeer chaotisch en onprofessioneel.

Wij hadden een suite met extra kamer geboekt maar werden in een 2 pers kamer gedropt met 4 pers. Terug naar de receptie zij deden dit af als fout in computer?? Fout van een paar honderd euro..

Vervolgens kregen wij een suite met 3 kamers en zeezicht, geweldig! Echter dit duurde 5 minuten toen moesten we de kamer weer verlaten er stonden andere gasten voor de deur. Wij weigerden en prompt werd de kamerdeur geblokkeerd en werden we telefonisch bedreigd directe de kamer te verlaten. Na een gesprek met de manager gaf deze toe dat er fouten gemaakt waren en mochten we toch in deze kamer blijven!! Dat was top.

Eten is geweldig en overdadig. Iedere dag ander thema’s ook drank perfect en echte merken. Animatie overdag is redelijk s avonds muziek of show in theater. Is erg modern met 3D scherm.

Zwembaden zijn prima in orde schoonmaak ook.

Al met al prima

Goedemiddag,

Hartelijk bedankt om uw vakantie hier door te brengen en uw ervaringen met ons te delen.

We zijn zeer blij dat u genoten heeft van het gevarieerd en kwaliteitsvolle eten.

Onze excuses voor de fouten bij de receptie.

Het is een plezier om voor u te mogen en hopen u in de toekomst nog vaak te mogen verwelkomen,

Vriendelijke groeten

Tot rust komen

Mellie
7-8-2018

Dit heerlijke hotel ligt meteen aan het strand! Het strand is ideaal voor kinderen omdat het gelijkelijk afloopt. Er heerst rust in het hotel, wil je de drukte opzoeken dan hoef je maar een stukje te lopen.

Voor iedereen is er wat te doen. Voor jong en oud. Het eten is smaakvol en gevarieerd. De sapjes in de ochtend zijn heerlijk.

De kamers zijn schoon en de bedden zijn goed al mogen de kamers nu wel een renovatiebeurt krijgen.

De shows zijn erg leuk, vooral de POP musicals. De entertainers zijn tot s’morgens vroeg tot s’avonds laat voor de gasten bezig. Verschillende entertainers zijn energierijk en super professioneel. Voor ons springt Randy eruit! Hij hij is energierijk en staat voor elk kind klaar. Vooral voor onze dochter die dankzij hem een fantastische vakantie heeft gehad! We komen zeker door Randy graag volgend jaar weer terug!

Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager, Social Media, 9-8-2018

Beste Mellie,

Het is goed om te horen dat u tevreden was over de selectie van ons eten zal uw complimenten aan het personeel doorgeven.

We danken u voor de complimenten aan het animatieteam, en ik zal dit persoonlijk naar Randy.

We hopen u snel terug te zien.

Vriendelijke groeten.

Fantastisch!

Familie Vermeltvort
31-7-2018

Uitstekend resort! Vriendelijk en gastvrij. Ook zeer kindvriendelijk. Geweldig animatie team.

Absoluut een dikke 10 waard!

Ga zo door😊

Geache familie Vermeltvort,

Wij zijn heel erg blij om uw ervaringen te lezen en vinden het heel fijn dat u deze deelt op de Zoover gemeenschap.

We zijn blij om al uw mooie complimenten te horen.

Wij hopen u te mogen verwelkomen op uw volgende vakantie.

Fantastisch Hotel

Christiane & Chris ( België )
20-6-2018

Het is zeker een van de beste hotels op Ibiza, echt een heerlijk hotel, ontvangst aan de receptie is heel vriendelijk en met alle nodige uitleg over het hotel.

Keurig en vriendelijk personeel staat altijd met een glimlach voor je klaar...

All-in is hier een echte All-in met merk dranken, ook aan de zwembaden...

Het eten is fantastisch, er zijn vier restaurants en een snackbar ( sportbar ).

Er zijn voldoende ligzetels aan de verschillende zwembaden, alsook badmeesters.

'S avonds om 10 uur zijn er professionele shows, zang en dans...

De kamers zijn groot en mooi ingericht en het is mogelijk om zeezicht te boeken.

Met dank aan het personeel voor deze mooie vakantie.

Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager, Social Media, 29-6-2018

Beste Christine & Chris,

Wij danken u voor uw vertrouwen in Grand Palladium Palace Ibiza.

Het es goed om te horen dat u tevreden was over de faciliteiten van ons hotel en de vriendelijk personeel. Bedankt voor uw compliment, ze helpen ons om nog meer gemotiveerd te weken.

Het is een plezier om voor u te mogen werken, en hopen u in de toekomst nog vaak te mogen verwelkomen.

Vriendelÿke groeten,

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.