Airport hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag23°19°
8,3

Club Bahamas op Ibiza heeft simpele, maar ruime kamers. Je kunt hier goed eten en heerlijk vertoeven aan het zwembad. Vooral de ligging van Hotel Club Bahamas Ibiza is fijn, op loopafstand van het strand en zo'n 3 kilometer van het centrum van Ibiza-stad. In de buurt zijn er voldoende uitgaansgelegenheden die ook met de bus te bereiken zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Fergus Style Bahamas voor je op een rij gezet:

152 reviews over Hotel Fergus Style Bahamas in het Nederlands

Te gek!

Laura koldewijn
5-7-2016

Club bahama's is een super goed hotel! Schoon, vriendelijk personeel! Top locatie

Gereisd Met partner in juni 2016

uitstekend hotel

Jasper de Wit
30-6-2016

mooie ruime schone kamers worden goed schoongemaakt elke dag (wij lieten wel een paar euro fooi liggen elke dag) vriendelijke personeel perfecte ligging eten is goed, echter naar een paar dagen heb je toch zin in iets anders. te weinig bedjes langs het zwembad. de bar bij het zwembad sluit om 18;00, naar ieders mening is dat te vroeg.

wij waren met vrienden op vakantie dus maakten soms best veel lawaai, dit leverde geen problemen op.

ondanks dat er ook families zitten is het dus ook een uitstekend hotel voor jongeren die op een feestvakantie zijn.

absolute aanrader club bahamas. wij hadden een kamer op de 2e verdieping.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede prijs - kwaliteitsverhouding

Vaes Louis-Ahlers Marita
19-6-2016

lekker gevarieerd eten - goede animatie - kamers mochten iets beter gepoetst worden - vriendelijk personeel - maak wel gebruik van je kluis op de kamer want bij ons stond opeens midden in de nacht een vreemde man op de kamer - hebben dit gemeld maar geen verdere uitleg gekregen

Gereisd Met partner in juni 2016

Perfect

Pwter
17-6-2016

Afgelopen week met 4 vrienden in club Bahama's geweest! Was echt top. Prima kamer, lekker eten (heel uitgebreid en alles vers) en drinken (all in met heel veel sterke drank), prima ligging van het hotel en vriendelijke mensen! Echt een aanrader! Vlakbij het strand (300meter) en vlakbij Ibiza stad (10 minuten wandelen of paar minuten met de bus)

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Heerlijke zonvakantie

Thijs
18-1-2016

Heerlijk strand met heel mooi gelegen hotel. Het eten in het hotel was prima verzorgd en ook de kamers werden goed schoon gehouden. Voor de tijd van het jaar was het relatief rustig (nog niet al te veel jongelui) Wat tegen viel waren de prijzen voor ligstoel en parasol op het strand ( 10,00 per stuk) Het zwembad was mooi en ook de animatie was perfect.De randen van het zwembad waren wel vies door alle zonnebrandolie!!

Gereisd Met partner in juni 2015

prettig verblijf

rian
12-10-2015

met gemengde gevoelens gingen we er heen n.a.v. anderen recensies. Bij aankomst prima ontvangen met champagne de koffers werden naar de kamer gebracht, de kamer zag er prima uit werd netjes schoongemaakt iedere dag met altijd schone handdoeken en om de paar dagen schoon beddengoed misschien een paar minpuntjes maar die zijn het niet waardig om te melden. Verder vriendelijk personeel prima eten mooie locatie vlakbij het uitgaansleven en een prachtig eiland om op eigen houtje te verkennen. Het is geen super de luxe hotel maar prima om je vakantie in door te brengen.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Ilse
11-10-2015

Toen wij de keuze maakte om naar dit hotel te gaan waren de reacties goed, toen onze vakantie dichterbij kwam werden de reacties steeds slechter ,,met een gevoel van we zien wel op pad gegaan. Bij aankomst werden wij ontvangen met Champagne onze kamer was gewoon perfect en het eten is onvoorstelbaar goed. De relaxte sfeer die overal hangt is heerlijk en het personeel super vriendelijk. Wat wij erg leuk vonden dat er obers rond liepen met bv. een bakje fruit of ijskoffie langs de terrassen. Wij ( en 2 oudere kinderen) raden dit hotel iedereen aan ..ook omdat het erg centraal ligt om overal naar toe te gaan..met de bus of gehuurde auto en zeker de feesten om naar toe te gaan voor oudere kinderen allemaal op loop afstand.

Het enige minpunt is het zoute water uit de douche en de af en toe langs komende zwavel lucht..het geluid van de overkomende vliegtuigen vonden wij totaal niet storend.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer dit hotel

sandra
1-10-2015

Waardeloos hotel slechte kamers,geen bed voor mijn dochter alleen een hele smerige slaapbank! overal schimmel kapotte airco,stukkende stopcontacten,kortom waardeloos en nooit meer! Overboeking aangevraagd maar alles was vol zwembad was waardeloos werd niet gecontoleerd Heb foto gemaakt was 25-06-2015 gecheckt toen was het al 03-08-2015 dat ik de foto maakte Zeker geen 4 sterren hotel zoals het wel wordt aangeboden en waar je ook naar betaald. Restaurant was de zweetzaal airco stond daar niet aan,eten elke dag hetzelfde en koud bah

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Middelmatig hotel

Kim
28-9-2015

Kamer prima met uitzondering de douche veel schimmel en water kwam naar beneden tijdens het douche vd boven buren(zie foto's) laatste paar dagen zelf in de kamer wel een paar keer doorgegeven maar helaas niks aan gedaan wel elke dag schone handdoeken en elke dag 2 flessen water op de kamer gekregen eten was er altijd voldoende en ligbedjes bij t zwembad ook animatie is wat minder denk dat t aan t seizoen ligt maar voor ons niet zo erg als we maar zon hebben en dat hadden we gelukkig 11 dagen lang t zwembad was wel iets te koud leuke clubs in de buurt zoals ushuaia paar min lopen en je bent er ook de bora bora was smiddags leuk op t strand leuk feestje elke dag en is gratis allen drinke aan de dure kant maar genoeg supermarkten waar je vantevoren drank in kunt slaan bij t hotel heb je geen last van de muziek of herrie is gewoon goed gelegen scooter huren is ook een aanrader mooie strandjes en als je rookt de sigaretten zijn t goedkoopst in ibiza zelf ipv op de luchthaven

Gereisd Met partner in september 2015

goed/slecht

mug
27-9-2015

Wij komen er al paar jaar in september super hotel met een goede ligging,

Te beginnen met de slechte dingen die waren er deze keer helaas wel in vergelijking met vorige jaren, elke dag koude dousche, stinken rondom het zwembad riool lucht, eten was minder variatie bedjes op het strand idd tegen betaling 30,- totaal met parasol

verders vonden wij alles zeer schoon en erg vriendelijk personeel dus dat was 100%.

of wij er nog teruggaan denk het niet omdat het toch veranderd is met andere jaren.

Gereisd Met partner in september 2015

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fergus Style Bahamas in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fergus Style Bahamas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.