Airport hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag26°21°
8,3

Club Bahamas op Ibiza heeft simpele, maar ruime kamers. Je kunt hier goed eten en heerlijk vertoeven aan het zwembad. Vooral de ligging van Hotel Club Bahamas Ibiza is fijn, op loopafstand van het strand en zo'n 3 kilometer van het centrum van Ibiza-stad. In de buurt zijn er voldoende uitgaansgelegenheden die ook met de bus te bereiken zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Fergus Style Bahamas voor je op een rij gezet:

152 reviews over Hotel Fergus Style Bahamas in het Nederlands

Fantastisch hotel perfecte ligging!

Frea Oude Weernink
5-6-2017

We zijn een weekje in het hotel geweest en het was fantastisch,het eten was heerlijk erg gevarieerd en lekker! Super aardig personeel! Mooie ruime kamers en wij hadden een mooi groot balkon wat uitkeek op de tuin en een paar meter van het strand af! Wij zijn super tevreden enige kleine minpuntje was de slechte WiFi! Voor ons krijgt dit hotel een 10+

Gereisd Anders in mei 2017

Fijn verblijf, mooi hotel

Nauwelaerts
1-6-2017

Wij verbleven een 5tal dagen in hotel Club Bahammas in Ibiza en hebben het hier echt naar onze zin gehad. Mooie all in, veel keuze van de buffetten, mooi ontbijt voorzien met show-cooking voor omeletten, pannekoekjes, donuts, veel merkproducten (nutella, coca cola,...) (bij de middag en avond buffetten wel heel vaak hetzelfde, hier en daar andere gerechtjes, genoeg variatie voor 5 dagen, maar langer zou het niet meer zo fijn zijn denk ik). De foodbar was goed: hier konden we zelf onze hamburger/hotdog samenstellen, een croque-monsieur maken, ijsjes en drank nemen, een sla-buffet en vers fruit. Niets op aan te merken ! Mooi groot zwembad. Mooie kamers en vriendelijke personeel. Ik zou aanraden om een uitstap te doen, want buiten aan het hotel zijn naast een aantal gezellige straten met café's en winkeltjes niet zo veel te zien. Geen last van nachtlawaai van buitenaf, enkel één nacht nachtlawaai van medereizigers in ons hotel. Het enige minpuntje wat ik kan zeggen is dat er uit de douche zout water komt. Er wordt wel dagelijks een fles water op de kamer gezet, ook al is de andere fles niet leeg. Wat wij heel goed vonden !

Kortom wij hebben erg genoten van ons verblijf in dit hotel, zeker een aanrader !

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Goed verblijf

Michel
19-9-2016

Accommodatie was prima. Eten was goed en de locatie is ook prima. Voor een 3 sterren Hotel krijg je misschien wel meer dan je mag verwachten.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfecte ligging net buiten het centrum

Petra
16-9-2016

Mooi hotel met hele vriendelijke mensen achter de receptie , staan gelijk voor je klaar. Wij hadden alinclusive en wat een buffetten zeg , heel veel keus . En 1x mag je tijdens je verblijf ala carte gaan eten , echt doen hoor(besprken bij de receptie)heerlijk op het dakterras . Het gezellige centrum van playa den bossa is op loopafstand. Ibiza stad met bus14 binnen 10 min. Heerlijk hotel waar je geen last hebt van de drukte maar het binnen 10 min.op kan zoeken.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige vakantie hier.

G. Bults
1-9-2016

Wij hebben een geweldige vakantie gehad hier. Club Bahamas is een mooi hotel, voor mij bijna een resort. Het hotel ligt vlakbij Ushuaia en Space, maar geen geluidsoverlast. Strand ligt direct achter hotel dus duik in de zee is zo genomen. Kamers zijn schoon en worden iedere dag schoon gemaakt. All inclusive is perfect verzorgd. Heel veel keuze en ruime tijden. Ook wat drank betreft zijn ze niet kinderachtig. Vriendelijk personeel. Het centrum van Ibiza stad is 5 km. Is lopend te doen maar wel ver. Bus brengt je, direct voor het hotel, in voor nog geen twee euro er naartoe. Zowel voor jongeren, gezinnen en ouderen is dit een perfecte bestemming. Of je nou rust zoekt, een stapvakantie wilt of gewoon er even lekker uit, dit is echt een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2016

goed hotel, alles op en aan & perfecte ligging

Thierry
31-8-2016

Een aanrader. Perfect onthaal, grote en mooie kamer. Zeer uitgebreid & lekker buffet. Toffe animatie. Mooi zwembad en ook direct aan strand. Kan echt geen minpunt zeggen. Er zal altijd beter zijn, maar voor mij was dit perfect !

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Luidruchtig, slecht eten, stank, niet onderhouden

Dennis
23-8-2016

Het hotel vond ik tegenvallen. -Aankomst in hotel was onvriendelijk. ik moest gelijk mijn paspoort afgeven, die ze me niet wilden teruggeven, kopie werd niet geaccepteerd. paspoorten worden in een la gestopt achter de balie. 's Nachts is de balie onbemand. -je moet een polsbandje dragen wat je niet af kan doen (daar moet je 14 dagen mee slapen, eten en gaan stappen) -Je zit bij de luchthaven, waar de vliegtuigen soms rakelings overvliegen met oorverdovend lawaai -de rioollucht voor de kamer -schimmel in de badkamer op de muur, over het plafond en in de kieren. -de deur van de badkamer waar beginnend houtrot in zit. -luidruchtige (dronken) jeugd rond het zwembad de hele nacht door -de kamers zijn gehorig. Heb nogal last gehad de bovenburen die op hoge hakken stoelen gingen verschuiven -naast mijn kamer zat de trap naar de bovenste verdiepingen. De trap wordt veel gebruikt de hele nacht door op dames met hoge hakken. -de publieke toiletten waren om te kokhalzen zo smerig. de uitwerpselen zaten overal, behalve in de toiletpot. toiletpapier ontbrak ook nog (misschien zat de stront daarom overal??) -in de showerroom rook smerig, ook liep het water niet weg. De zeep was op. -Er is onbeveiligd wifi met slechte verbinding. -er is een mini-spa met sportzaaltje met een aantal verroeste fitness apparaten waar schroefjes uitvallen op het moment dat je ze gebruikt. In het zaaltje is geen airco of ventilatie van betekenis. -het zwembad en het terras gedeelte is netjes schoon -harde muziek bij het zwembad. -kapot slot van deur. Zelf naar de balie om te laten maken. -iedere dag krijg je een fles water. -drankjes bij het zwembad zijn gratis. Ook een aantal alcoholische dranken. -er is een prive strand, maar niet van het hotel. dit kost 30 euro per dag -kapot licht boven de kast (deze staat met de rug naar het raam, dus aardedonker) -het slot van de deur wat niet sloot (en het kamermeisje de deur maar liet openstaan). Ik moest zelf de onderhoudsdienst inschakelen. -iedere dag schone handdoeken (zonder dat je er expliciet om vraagt) vind ik netjes. -de fontein deed het niet en de schijnwerpertjes waren omgevallen. Nu doet dat niks af aan je vakantie ervaring, maar het geeft wél dat het niemand iets kan schelen.

Het eten was ronduit slecht. Droog, taai, moddervet en smakeloos (op een enkele uitzondering na). Boontjes niet gaar, lasagna verbrand, zalm droog, kip droog, rijst niet gaar gekookt etc. Ook was er weinig afwisseling tussen de dagen, waardoor het eten me ging tegenstaan. Ook geen lokale (of weinig Spaanse) specialiteiten. Ik kreeg het idee dat het eten uren geleden was bereid en onder een warme lamp is gezet. Wel netjes is de balie met glutenvrije producten.

Ik woon zelf in een luidruchtige binnenstad, en ging daar naar toe vanwege mijn rust. Maar dat was me niet gegund. Ik heb nauwelijks geslapen en maar in korte periodes. Ik heb me er uiteindelijk maar aan overgegeven en ben ook maar gaan stappen. Ik was tenslotte in Ibiza.

Ik vind het hotel eerlijk gezegd geen 4 sterren waard, hooguit 3. Slecht onderhouden, slecht eten. De puntjes op de i ontbraken, waarschijnlijk vanwege de massa en het hoogseizoen. Ibiza top, maar dit hotel nooit meer. Het viersterrenhotel in Kreta van mijn vorige vakantie was stukken beter.

Gereisd Alleenreizend in juli 2016

Super ligging, goed eten, aardig personeel

Sandra
21-8-2016

Vlakbij de bekende Usuaia, Bora Bora etc., maar geen overlast. Gezellige house beats op het strand. Bus naar Ibizastad elk kwartier voor de deur. Heerlijk zandstrand, blauw water. Kamer iedere dag schoon. Eten echt gewoon goed, heel veel keuze met vriendelijk personeel. Sws is het personeel heel vrolijk, behulpzaam. Als ik een minpunt moet geven zou ik aan kunnen geven dat er een geur in de lobby hing. Verder niets, aan mensen die klagen over dit hotel zou ik zeggen dat het aan henzelf ligt. Het is een 3 sterren hotel en dit zeker waard. Wil je pure luxe, boek dan 5 sterren, hier betaal je voor. Onze 9 jarige dochter heeft zich ook prima vermaakt, opblaasbedden, balletjes etc. mag allemaal in het zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het was best leuk

Raaijmakers
12-8-2016

Eten in de bakken een beetje lauw, wel veel keus. Vriendelijk personeel. Airco op de kamer werkte niet en de kamer was niet superschoon. Wel elke dag schone handdoeken en fles water. Nadeel was het zout water uit de douche. Leuk animatie team. Putlucht bij zwembad. Slechte wifi. Vervelend elke 5 minuten vliegtuig ook s'nachts. Zwembad om 18:00 dicht. In de rij staan aan de bar is ook niet fijn.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fergus Style Bahamas in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fergus Style Bahamas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.