Hotel Fergus Style Bahamas

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Club Bahamas op Ibiza heeft simpele, maar ruime kamers. Je kunt hier goed eten en heerlijk vertoeven aan het zwembad. Vooral de ligging van Hotel Club Bahamas Ibiza is fijn, op loopafstand van het strand en zo'n 3 kilometer van het centrum van Ibiza-stad. In de buurt zijn er voldoende uitgaansgelegenheden die ook met de bus te bereiken zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Fergus Style Bahamas voor je op een rij gezet:

155 reviews over Hotel Fergus Style Bahamas

• 2018
    5Lisa van Megen08-07-2018

Niet ons ding.

Onze kamer was niet schoon en erg vochtig. Na diverse malen het gemeld te hebben bij de receptie kregen we steeds als antwoord: de atmosfeer in Ibiza is vochtig dus daardoor komt het, wij kunnen hier niks aan doen. Echter rook de kamer constant naar schimmel en werd er niet goed schoongemaakt. De kamer was zo vochtig dat onze kleding, beddengoed en alles wat nog in de koffer zat plakkerig was van het vocht. Verder krijgen de Engelse gasten een blauw bandje, de Duitse een rode en de overige gasten een groen bandje. Je kunt ook overduidelijk merken dat Engelse en Duitsers voorrang hebben overal. Verder zit het hotel stampvol met zuipende jongeren die rondom het zwembad er een enorme zooi van maken. Verder heeft het hotel een goede ligging als je naar clubs als Ushuaia en Hi wilt. Ik zou naar dit hotel niet weer naar toe gaan.

Met vrienden

• 7Adrie Grandia13-05-2018

Genoten van het lekkere weer

We zitten op dit moment in deze accommodatie, de kamers zijn prima en worden goed schoon gehouden eten is middelmatig. We hebben geprobeerd het restaurant wat inclusief is te boeken maar dat ging niet lukken het personeel was hier onduidelijk over de een zei dat het gesloten was en de ander zei dat het vol zat. Verder genoten van het goede weer

• 8Andrea07-03-2018

Goed hotel voor de prijs

Heel mooi hotel, mooie kamers. Druk bij zwembad. Eten was matig, vaak te koud. Verder prima hotel, goede ligging.

• 2017
    9Hans de Vries25-10-2017

Top hotel.

Zeer goed all inclusive hotel. Goed eten met zeer ruime keuze bij de buffetten (zelfs 1 x een 7-gangen diner is inbegrepen), ook diverse cocktails vallen binnen de formule. Personeel is aardig en de animatie is misschien niet ieders smaak maar is zeker geen prutswerk. De kamers zijn ruim en worden prima schoon gehouden. In oktober is in het plaatsje weinig te doen, veel dicht getimmerd maar Ibiza stad is dichtbij en aan te bevelen. Huur een keer een auto, rijdt rond en zie een mooi eiland. Jammer dat ondanks de ligging aan het strand het hotel geen eigen strandgedeelte en strandbar heeft. Verder helemaal top.

Met vrienden

• 8Jaap van Sintmaartensdijk20-10-2017

Heerlijke vakantie

Leuk hotel met aardig personeel en goed eten. Elke dag worden kamers schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. In Playa d' en Bossa valt vanaf oktober niet zoveel meer te beleven. Wil je wat zien dan is de oude stad van Ibiza zeker aan te raden. Om het eiland te bezichtigen heb je twee dagen een auto nodig en dan heb je vrijwel alle plaatsen gezien. De noordkant van Ibiza is rustiger. Als je van de weg gaat, dan kom je leuke strandjes( baaien) tegen.

• 8Anoniem22-09-2017

Prima hotel voor deze prijs

Supervriendelijk personeel, goed eten, mooie gezellige accommodatie rondom zoutwater zwembad met palmbomen. Genoeg ligbedjes voorhanden en mooi lang zandstrand pal aan de achterkant van dit complex waar je zo langs de strandpaviljoens van het Hardrockhotel en het Ushuaia hotel kunt lopen. Ibizastad op 15 minuten met de bus is zeker een aanrader s'avonds of een keer een dj-show in Ushuaia, Hardrock of Hi Ibiza bijwonen welke alle 3 op 5 minuten lopen liggen. Minder was het douchen met zout water maar voor tandenpoetsen kreeg je elke dag een literfles water en alles went. De meeste kamers waren mooi gerenoveerd alleen wat gehorig wat betreft de ligging zo kort bij het vliegveld. Het hotel ligt op de aanvlieg- en vertrekroute van het vliegveld en tot middernacht vertrok of kwam er wel elke 15 minuten een vliegtuig vlak over. Maar ook dat went.

• 3Hans Timmermans08-09-2017

Nooit meer

Slechte service veel luidruchtige Engelse, gehorige kamers, slechte animatie er is niks te beleven en tot slot elke 2 minuten scheert er een vliegtuig boven je hoofd. Voor mij nooit meer een dergelijk slecht hotel waar schijnbaar woonwagenvolk de maatstaf is.

• 8B de Vries09-07-2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Prima resort met uitstekende kamers. De all inclusive formule is super, voor ieder wat wils tot en met de cocktails aan toe. Zeer uitgebreide en gevarieerde buffetten. Strand is beperkt en niet voorzien van eigen ligbedden of bar. Zwembad is prima, voldoende ligbedden en parasols. Uitgaansleven is op loopafstand (Hi Ibiza en Ushuaia). Kortom prima resort waar het heerlijk vertoeven is, Engelse gasten hebben wel de overhand op het resort.

• 9Patricia Vugteveen07-07-2017

Een goed hotel met een ideale ligging

We zijn net terug van een heerlijke vakantie in Club Bahamas. Het is een goed hotel met de all inclusive formule. Goede locatie: dicht bij het strand en de clubs of makkelijk met de bus om de hoek naar Ibiza stad. Verder alleen maar lof over het hotel maar de kamers zijn nogal gedateerd en de schoonmaak kan ook beter. Verder echt een aanrader voor een betaalbare prijs!

• 9Jan en Betsy schonewille29-06-2017

Fantastie''s hotel.

Fantastie's Hotel met prima uitgebreide buffetten.Kamers zijn uitermate goed gerenoveerd en worden uitstekend schoon gemaakt elke dag.De animatie doet goed haar best om ieder naar de zin te maken.De all inclusive formule is perfect.Een ieder die hier wil boeken raad ik dit hotel maar al te graag aan.wij gaan zeker nog eens terug naar hier.Het is een 4 sterren hotel maar 5 sterren zouden niet misstaan.

18 tips over Hotel Fergus Style Bahamas

• stephan, 11-06-2014

Er zijn genoeg ligbedden maar het handdoeken leggen blijft een probleem.Oplossing de badmeester die er toch loopt handdoeken eraf halen als men er niet op gaat liggen.

• jordy, 04-10-2013

De omgeving is top, je zit buiten de hoofdstraat dus prima te doen maar wel dicht bij de stranden. autohuur om de hoek. Zwembadwater is ijskoud en ook ZOUT. niet lekker dus. Voor kinderen is er prima vermaak, top animatieteam.

• Nicolette, 26-08-2013

Ik zou wel kamers zwembadzijde aanbevelen. Aan de achterkant zou ik niet willen zitten.

21 vragen over Hotel Fergus Style Bahamas

• JB, 20-01-2019

Badhanddoeken service

Hallo, zit er badhanddoeken service bij dit hotel?

• Riët, 29-04-2018

Welke ligging van de kamers is het beste?

Weet iemand welke ligging van de kamers het beste is? Ik zit zelf graag altijd dichtbij het zwembad en het liefst beneden. Kan iemand een kamernummer aanbevelen?

• Josje Offerman, 20-01-2018

Strand bedjes.

Wat is de prijs van de strand bedjes aan het strand?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald