Airport hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°18°
8,3

Club Bahamas op Ibiza heeft simpele, maar ruime kamers. Je kunt hier goed eten en heerlijk vertoeven aan het zwembad. Vooral de ligging van Hotel Club Bahamas Ibiza is fijn, op loopafstand van het strand en zo'n 3 kilometer van het centrum van Ibiza-stad. In de buurt zijn er voldoende uitgaansgelegenheden die ook met de bus te bereiken zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Fergus Style Bahamas voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Fergus Style Bahamas in het Nederlands

Mooi hotel

Hanna Abchakamed
10-9-2019

Zeer goed gelegen hotel, vlak bij bushalte, winkel. Uitstekend restaurant, gevarïeerd eten, ruime keuze, zzlfs regelmatig cava 's morgens bij het ontbijt, vriendelijk personeel. Nette, verzorgde kamers. En maar proper zwembad; met jetstreams.

Gereisd Alleenreizend in september 2019
Customer Experience, Ejecutiva de Marketing, 5-10-2019

Dear Hanna Abchakamed,

Thank you for taking the time to leave your opinion about our FERGUS Style Bahamas and for your wonderful feedback.

It is a great pleasure to read that you not only had an enjoyable stay with us but that the facilities and staff met your needs. We will certainly pass your feedback on our whole team to advise them of the great work.

Thanks for choosing FERGUS Hotels.

We look forward to welcoming you on your next trip to the island.

Kindest regards,

Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

Luidruchtig, slecht eten, stank, niet onderhouden

Dennis
23-8-2016

Het hotel vond ik tegenvallen. -Aankomst in hotel was onvriendelijk. ik moest gelijk mijn paspoort afgeven, die ze me niet wilden teruggeven, kopie werd niet geaccepteerd. paspoorten worden in een la gestopt achter de balie. 's Nachts is de balie onbemand. -je moet een polsbandje dragen wat je niet af kan doen (daar moet je 14 dagen mee slapen, eten en gaan stappen) -Je zit bij de luchthaven, waar de vliegtuigen soms rakelings overvliegen met oorverdovend lawaai -de rioollucht voor de kamer -schimmel in de badkamer op de muur, over het plafond en in de kieren. -de deur van de badkamer waar beginnend houtrot in zit. -luidruchtige (dronken) jeugd rond het zwembad de hele nacht door -de kamers zijn gehorig. Heb nogal last gehad de bovenburen die op hoge hakken stoelen gingen verschuiven -naast mijn kamer zat de trap naar de bovenste verdiepingen. De trap wordt veel gebruikt de hele nacht door op dames met hoge hakken. -de publieke toiletten waren om te kokhalzen zo smerig. de uitwerpselen zaten overal, behalve in de toiletpot. toiletpapier ontbrak ook nog (misschien zat de stront daarom overal??) -in de showerroom rook smerig, ook liep het water niet weg. De zeep was op. -Er is onbeveiligd wifi met slechte verbinding. -er is een mini-spa met sportzaaltje met een aantal verroeste fitness apparaten waar schroefjes uitvallen op het moment dat je ze gebruikt. In het zaaltje is geen airco of ventilatie van betekenis. -het zwembad en het terras gedeelte is netjes schoon -harde muziek bij het zwembad. -kapot slot van deur. Zelf naar de balie om te laten maken. -iedere dag krijg je een fles water. -drankjes bij het zwembad zijn gratis. Ook een aantal alcoholische dranken. -er is een prive strand, maar niet van het hotel. dit kost 30 euro per dag -kapot licht boven de kast (deze staat met de rug naar het raam, dus aardedonker) -het slot van de deur wat niet sloot (en het kamermeisje de deur maar liet openstaan). Ik moest zelf de onderhoudsdienst inschakelen. -iedere dag schone handdoeken (zonder dat je er expliciet om vraagt) vind ik netjes. -de fontein deed het niet en de schijnwerpertjes waren omgevallen. Nu doet dat niks af aan je vakantie ervaring, maar het geeft wél dat het niemand iets kan schelen.

Het eten was ronduit slecht. Droog, taai, moddervet en smakeloos (op een enkele uitzondering na). Boontjes niet gaar, lasagna verbrand, zalm droog, kip droog, rijst niet gaar gekookt etc. Ook was er weinig afwisseling tussen de dagen, waardoor het eten me ging tegenstaan. Ook geen lokale (of weinig Spaanse) specialiteiten. Ik kreeg het idee dat het eten uren geleden was bereid en onder een warme lamp is gezet. Wel netjes is de balie met glutenvrije producten.

Ik woon zelf in een luidruchtige binnenstad, en ging daar naar toe vanwege mijn rust. Maar dat was me niet gegund. Ik heb nauwelijks geslapen en maar in korte periodes. Ik heb me er uiteindelijk maar aan overgegeven en ben ook maar gaan stappen. Ik was tenslotte in Ibiza.

Ik vind het hotel eerlijk gezegd geen 4 sterren waard, hooguit 3. Slecht onderhouden, slecht eten. De puntjes op de i ontbraken, waarschijnlijk vanwege de massa en het hoogseizoen. Ibiza top, maar dit hotel nooit meer. Het viersterrenhotel in Kreta van mijn vorige vakantie was stukken beter.

Gereisd Alleenreizend in juli 2016

top hotel goeie locatie

Angela
9-7-2013

was zeker een goed hotel snap niet dat mensen klagen want muziek enz ja dat is ibiza elke dag werd er schoongemaakt het all inqlusive was goed geregeld en voor kids zeker ook leuk nee top vakantie!!! en zout water ach merk je weinig van

Gereisd Alleenreizend in juni 2013

D-reizen
D-reizen

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fergus Style Bahamas in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fergus Style Bahamas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.