Hotel Fergus Style Bahamas

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Club Bahamas op Ibiza heeft simpele, maar ruime kamers. Je kunt hier goed eten en heerlijk vertoeven aan het zwembad. Vooral de ligging van Hotel Club Bahamas Ibiza is fijn, op loopafstand van het strand en zo'n 3 kilometer van het centrum van Ibiza-stad. In de buurt zijn er voldoende uitgaansgelegenheden die ook met de bus te bereiken zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Fergus Style Bahamas voor je op een rij gezet:

155 reviews over Hotel Fergus Style Bahamas

• 2017
    10Frea Oude Weernink05-06-2017

Fantastisch hotel perfecte ligging!

We zijn een weekje in het hotel geweest en het was fantastisch,het eten was heerlijk erg gevarieerd en lekker! Super aardig personeel! Mooie ruime kamers en wij hadden een mooi groot balkon wat uitkeek op de tuin en een paar meter van het strand af! Wij zijn super tevreden enige kleine minpuntje was de slechte WiFi! Voor ons krijgt dit hotel een 10+

• Oude reviews

8kelly16-09-2006

Club Bahamas is een hotel met lekker eten, een goede ligging (als je de bus wil nemen, lijn 14 rijdt tot in Ibiza stad en kost 1,20E, stopt vlak aan het hotel). Heel luxueus is het hotel niet maar wel proper. Wat ook nieuw was voor ons was dat je je moet douchen met zout water (vies om je tanden te poetsen dus!). De eerste dagen is het best wel akelig dat de vliegtuigen zo laag komen overvliegen maar dit went wel. Zeker niet hotel playa d'en bossa kiezen, daar heb je veel geluidsoverlast van de discotheek Space aan de overkant. Als je een Scooter moest huren, de zaak Betacar naast het hotel is aan te raden (hoogseizoen 50E, vanaf september 35E voor een ganse dag én avond). Moest je een keertje tot in Santa eulalia geraken, echt gezellig daar ! De gezellige strandbar achter het hotel is ook wel een troef. Lekker en verzorgd eten trouwens daar ! Mooi strand ook daar. Veel plezier !

• 6Kim16-05-2006

Het gebouw is niet in een luxe staat het ziet er oud uit. De kamer zijn groot, maar kunnen wel wat vernieuwing gebruiken. Zwembad en eten zijn uitmuntend

• 10Blondeel Andrea08-07-2005

Heel leuk hotel,dicht bij zee en de stad. Heel proper,lekker eten, vriendelijke bediening en toffe animatie. Wel oppassen voor gauwdieven ben er vorig jaar bestolen aan't zwembad en drie jaar geleden in Ibiza stad.Maar al bij al ik vertrek volgende week en ik kom er nog altijd heel graag.08-07-2005 ANDREA

• 9ilse27-05-2004

Ik ben hier al tien maal geweest en ga zeker nog terug. mooi complex , goede ligging ,dicht bij de stad ,mooiste strand van heel ibiza met beste strandbar!!!! lekker eten goede kamers wel iets of wat verouderd maar heel proper ,mooi zwembad en leuke annimatie

18 tips over Hotel Fergus Style Bahamas

• stephan, 11-06-2014

Er zijn genoeg ligbedden maar het handdoeken leggen blijft een probleem.Oplossing de badmeester die er toch loopt handdoeken eraf halen als men er niet op gaat liggen.

• jordy, 04-10-2013

De omgeving is top, je zit buiten de hoofdstraat dus prima te doen maar wel dicht bij de stranden. autohuur om de hoek. Zwembadwater is ijskoud en ook ZOUT. niet lekker dus. Voor kinderen is er prima vermaak, top animatieteam.

• Nicolette, 26-08-2013

Ik zou wel kamers zwembadzijde aanbevelen. Aan de achterkant zou ik niet willen zitten.

21 vragen over Hotel Fergus Style Bahamas

• JB, 20-01-2019

Badhanddoeken service

Hallo, zit er badhanddoeken service bij dit hotel?

• Riët, 29-04-2018

Welke ligging van de kamers is het beste?

Weet iemand welke ligging van de kamers het beste is? Ik zit zelf graag altijd dichtbij het zwembad en het liefst beneden. Kan iemand een kamernummer aanbevelen?

• Josje Offerman, 20-01-2018

Strand bedjes.

Wat is de prijs van de strand bedjes aan het strand?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald