Hotel Fergus Style Bahamas

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Club Bahamas op Ibiza heeft simpele, maar ruime kamers. Je kunt hier goed eten en heerlijk vertoeven aan het zwembad. Vooral de ligging van Hotel Club Bahamas Ibiza is fijn, op loopafstand van het strand en zo'n 3 kilometer van het centrum van Ibiza-stad. In de buurt zijn er voldoende uitgaansgelegenheden die ook met de bus te bereiken zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Fergus Style Bahamas voor je op een rij gezet:

155 reviews over Hotel Fergus Style Bahamas

• 8Marcel koordes07-10-2019

Top hotel, met prima ligging. Volgend jaar weer.

Club Bahama’s is een prima hotel, nette kamer. Eten meer dan redelijk tot goed. Iets te weinig variatie. Ligging helemaal top.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Roos25-05-2019

Goede ligging, goed eten, maar veel te verbeteren

Geweldige ligging en heel goed eten. Maar er is ook veel te verbeteren: info bij check-in (deze was er helemaal niet, niet over het restaurant dat je exclusief kunt reserveren, niet over de handdoekenservice, niet over het huren van de kluis enz), vriendelijkheid receptie (daar valt echt veel te verbeteren) de afwas (heel veel glazen en borden waren gewoon niet schoon in t restaurant), opruimen (vuile glazen her en der in het resort werden dagenlang niet opgeruimd), service (mijn vriendin en ik wilden na haar vertrek ruilen met de kamers, hieraan werd totaal geen medewerking verleend), apparaten die niet werken (in het restaurant). Ik kom al heel wat jaren bij dit hotel, maar dit jaar viel het mij helaas wat tegen.

Customer Experience, Ejecutiva de Marketing, 01-09-2019

Dear Roos,

Thank you very much for your stay and your valuable feedback on our FERGUS Style Bahamas.

We are sorry to hear that on this occasion the standards about our facilities and under the new brand fell below what our guests expect, especially for the service provided. Be assured have taken good note of your remarks, and we will do our best to improve our offering and preventing future occurrence.

We certainly hope to welcome you back in the future giving us the opportunity to show you the improvements made in all areas of the hotel.

Kind regards and best wishes,

Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS STYLE BAHAMAS

• 2018
    10Miranda26-08-2018

Mooi ruim en centraal gelegen hotel

Onze ruime kamer was gerenoveerd. Mooi, ruime badkamer, heerlijk bed. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Direct aan zee, ruim zwembad. Soms 10 minuten wachten bij de bar. Zo spreek je nog eens iemand. Gratis en goede Wi-Fi. Heerlijk gegeten met elke dag een andere specialiteit zoals sushi, mosselen of spare ribs en natuurlijk elke dag pasta, pizza, patat, fruit, ijs, taart enz. Bushalte, autoverhuur, winkels, reisleiding en uitgaan direct in of naast het hotel. Zwembad helaas om 18.00 al gesloten en om 08.00 alle bedjes gereserveerd met handdoeken. Geen last van herrieschoppers. Er liep altijd iemand van de security op het park.

• 5Lisa van Megen08-07-2018

Niet ons ding.

Onze kamer was niet schoon en erg vochtig. Na diverse malen het gemeld te hebben bij de receptie kregen we steeds als antwoord: de atmosfeer in Ibiza is vochtig dus daardoor komt het, wij kunnen hier niks aan doen. Echter rook de kamer constant naar schimmel en werd er niet goed schoongemaakt. De kamer was zo vochtig dat onze kleding, beddengoed en alles wat nog in de koffer zat plakkerig was van het vocht. Verder krijgen de Engelse gasten een blauw bandje, de Duitse een rode en de overige gasten een groen bandje. Je kunt ook overduidelijk merken dat Engelse en Duitsers voorrang hebben overal. Verder zit het hotel stampvol met zuipende jongeren die rondom het zwembad er een enorme zooi van maken. Verder heeft het hotel een goede ligging als je naar clubs als Ushuaia en Hi wilt. Ik zou naar dit hotel niet weer naar toe gaan.

• 2017
    9Hans de Vries25-10-2017

Top hotel.

Zeer goed all inclusive hotel. Goed eten met zeer ruime keuze bij de buffetten (zelfs 1 x een 7-gangen diner is inbegrepen), ook diverse cocktails vallen binnen de formule. Personeel is aardig en de animatie is misschien niet ieders smaak maar is zeker geen prutswerk. De kamers zijn ruim en worden prima schoon gehouden. In oktober is in het plaatsje weinig te doen, veel dicht getimmerd maar Ibiza stad is dichtbij en aan te bevelen. Huur een keer een auto, rijdt rond en zie een mooi eiland. Jammer dat ondanks de ligging aan het strand het hotel geen eigen strandgedeelte en strandbar heeft. Verder helemaal top.

• 8Nauwelaerts01-06-2017

Fijn verblijf, mooi hotel

Wij verbleven een 5tal dagen in hotel Club Bahammas in Ibiza en hebben het hier echt naar onze zin gehad. Mooie all in, veel keuze van de buffetten, mooi ontbijt voorzien met show-cooking voor omeletten, pannekoekjes, donuts, veel merkproducten (nutella, coca cola,...) (bij de middag en avond buffetten wel heel vaak hetzelfde, hier en daar andere gerechtjes, genoeg variatie voor 5 dagen, maar langer zou het niet meer zo fijn zijn denk ik). De foodbar was goed: hier konden we zelf onze hamburger/hotdog samenstellen, een croque-monsieur maken, ijsjes en drank nemen, een sla-buffet en vers fruit. Niets op aan te merken ! Mooi groot zwembad. Mooie kamers en vriendelijke personeel. Ik zou aanraden om een uitstap te doen, want buiten aan het hotel zijn naast een aantal gezellige straten met café's en winkeltjes niet zo veel te zien. Geen last van nachtlawaai van buitenaf, enkel één nacht nachtlawaai van medereizigers in ons hotel. Het enige minpuntje wat ik kan zeggen is dat er uit de douche zout water komt. Er wordt wel dagelijks een fles water op de kamer gezet, ook al is de andere fles niet leeg. Wat wij heel goed vonden !

Kortom wij hebben erg genoten van ons verblijf in dit hotel, zeker een aanrader !

• Oude reviews

8Michel19-09-2016

Goed verblijf

Accommodatie was prima. Eten was goed en de locatie is ook prima. Voor een 3 sterren Hotel krijg je misschien wel meer dan je mag verwachten.

• 9Petra16-09-2016

Perfecte ligging net buiten het centrum

Mooi hotel met hele vriendelijke mensen achter de receptie , staan gelijk voor je klaar. Wij hadden alinclusive en wat een buffetten zeg , heel veel keus . En 1x mag je tijdens je verblijf ala carte gaan eten , echt doen hoor(besprken bij de receptie)heerlijk op het dakterras . Het gezellige centrum van playa den bossa is op loopafstand. Ibiza stad met bus14 binnen 10 min. Heerlijk hotel waar je geen last hebt van de drukte maar het binnen 10 min.op kan zoeken.

• 8Jasper de Wit30-06-2016

uitstekend hotel

mooie ruime schone kamers worden goed schoongemaakt elke dag (wij lieten wel een paar euro fooi liggen elke dag) vriendelijke personeel perfecte ligging eten is goed, echter naar een paar dagen heb je toch zin in iets anders. te weinig bedjes langs het zwembad. de bar bij het zwembad sluit om 18;00, naar ieders mening is dat te vroeg.

wij waren met vrienden op vakantie dus maakten soms best veel lawaai, dit leverde geen problemen op.

ondanks dat er ook families zitten is het dus ook een uitstekend hotel voor jongeren die op een feestvakantie zijn.

absolute aanrader club bahamas. wij hadden een kamer op de 2e verdieping.

• 9Pwter17-06-2016

Perfect

Afgelopen week met 4 vrienden in club Bahama's geweest! Was echt top. Prima kamer, lekker eten (heel uitgebreid en alles vers) en drinken (all in met heel veel sterke drank), prima ligging van het hotel en vriendelijke mensen! Echt een aanrader! Vlakbij het strand (300meter) en vlakbij Ibiza stad (10 minuten wandelen of paar minuten met de bus)

18 tips over Hotel Fergus Style Bahamas

• stephan, 11-06-2014

Er zijn genoeg ligbedden maar het handdoeken leggen blijft een probleem.Oplossing de badmeester die er toch loopt handdoeken eraf halen als men er niet op gaat liggen.

• jordy, 04-10-2013

De omgeving is top, je zit buiten de hoofdstraat dus prima te doen maar wel dicht bij de stranden. autohuur om de hoek. Zwembadwater is ijskoud en ook ZOUT. niet lekker dus. Voor kinderen is er prima vermaak, top animatieteam.

• Nicolette, 26-08-2013

Ik zou wel kamers zwembadzijde aanbevelen. Aan de achterkant zou ik niet willen zitten.

21 vragen over Hotel Fergus Style Bahamas

• JB, 20-01-2019

Badhanddoeken service

Hallo, zit er badhanddoeken service bij dit hotel?

• Riët, 29-04-2018

Welke ligging van de kamers is het beste?

Weet iemand welke ligging van de kamers het beste is? Ik zit zelf graag altijd dichtbij het zwembad en het liefst beneden. Kan iemand een kamernummer aanbevelen?

• Josje Offerman, 20-01-2018

Strand bedjes.

Wat is de prijs van de strand bedjes aan het strand?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald